quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 10.7.2003 14:51 przez [NecrosiS](?id=3&details=1904). |
Liczba pobrań | 1893 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 28-08-2003 |
Rozmiar | 693 KB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
MateoMartinezz | 2003-07-10 16:03:04
no nareszcie sie ukazała u nas jako beta, choć w sumie powinna iśc do final builds. Konstrukcja wcale nie jest prymitywna, wręcz powiedziałbym idealna w prostocie. Polecam na duele promodowe.
#646858
szaky | 2003-07-10 20:12:12
kopiuj/wklej z boarda (niechce mi sie dwa razy pisac :DD):
pogralam troche, mowisz ze prymitywna konstrukcja. Ale gra sie ciekawie, nie jest zbyt skomplikowana i dobrze. wyglad, tez mi sie podoba, tylko w niekturych miejscach tak jakos pusto... tych teleportow jest troche duzo, a mapka nie jest zbyt duza, ten za jumppadem w tym korytarzu moglbys wywalic, a korytarz zamknac zaraz za jpadem, i tak prowadzi on bardzo blisko miejsca w ktorym wychodzi sie z teleportu obok, imo jest on zbedny. Ale ogolnie bardzo dobra mapka...
#646883
NecrosiS | 2003-07-10 20:20:10
A znasz powiedzenie jak cos jest dobre to tego nie poprawiaj czy tam nie naprawiaj czy jakos tak :) [widze ze sam go nieznam :PP]
#646884
szaky | 2003-07-10 22:36:56
heh, :))
#646907
NecrosiS | 2003-07-15 18:33:04
Ale nie przesadzajcie z takom ilosciom komentarzy bo sie pogubilem i nie wiem jooz co poprawiac :D
#647264
szaky | 2003-07-15 20:09:19
nom, duzo komentarzy i to baardzo...
ja to co mi sie wydaje aby poprawic to napisalam nizej, no ale... jak twierdzisz ze dobrych rzeczy sie nie poprawia ;)
#645627
pluskff4 | 2003-07-16 17:55:29
fajnie wyglądająca mapka ale mnie wkurzają te jumpy czasami odbijając sie na nich mozna spasc na glebe (za wąskie one są) i te teleporty ehh zrób je wieksze ,znaczy zeby miały wieksze pole "razenia" bo mozna chodzic dookoła nich :)
#647298
^M^ | 2003-07-26 09:54:45
No to komenarz ;p...
Ja nic nie powiem... moze demo nagram ;p... (cholernie malo przydatnych bouncow ;p)... tak, czy siad gj :)...
#647962
NecrosiS | 2003-07-27 13:36:47
Fajno :P czekam na demka :)
#648213
^M^ | 2003-07-27 17:29:44
Niestety musisz sobie troche poczekac, bo mam 4 dni na nagranie czegos porzadnego do filmu :o... ups... troche sie zagapilem =/...
Ale looz - juz sobie pogrywalem i nawet mam plan na krotkiego run'ika...
#648279
NecrosiS | 2003-07-28 14:19:14
Jak bedzie ci sie nudzilo to poskacz sobie jeszcze po necro1pe, moze wyczaisz jakies fajne tricki :D
#647911
^M^ | 2003-07-29 11:13:43
Looz... za jakis czas moze cosik nagram (nic nie obiecuje ;p)... jeszcze mam kilka run'ow do zrealizowania ;-)...
#648452
Vymmiatacz | 2003-08-22 14:47:00
Gra na tej mapie wygląda tak: Sru, ja nie żyję, sru, bot nie żyje, sru, ja nie żyję, sru bot nie żyje... itd... Dość otwarta budowa tej mapy sprawia, że ciężko uciec gdzieś i podładować się, szczególnie jak ma się mało HP. Zbyt często się ginie. 4x25 HP + 1xMH + 2xYA to troszkę mało. Dołożyłbym jeszcze gdzieś 50 HP i GreenArmora, bo tak jak ktoś już wcześniej powiedział, na mapie bywają puste miejsca.
W tym kąciku RL zrobić wyżej sufit, tak aby w razie potrzeby można było uciec stamtąd rocketjumpem bez zawadzania o sufit.
Jumppady "niosą" pionowo do góry - człowiekowi to obojętne, bo kontroluje lot, ale bot wpada na jumppad i skacze tam do usranej śmierci.
#651229
NecrosiS | 2003-08-22 18:37:52
po 1 to jest mapka do cpma [wiec gra z botami jakby niepatrzec niama najmniejszego sensu]
po 2 rocketjump mozna wykonywac od scian a to miejce specjanie jest tak zrobione [to z rl] by bylo wlasnie trudno uciec !
po 3 jak josh napisalem nic niezmienie bo mapka jest dobra jaka jest :D
Ale mimo to thx za uwagi :)
ps. PTC| ^M^ nadal czekam na demka :P
#651255
TymoN | 2003-08-22 22:26:36
"po 3 jak josh napisalem nic niezmienie bo mapka jest dobra jaka jest :D"
To dlaczego mapka nie jest juz w finalnych?
No chyba, ze juz dawno zatwierdziles, a po prostu SzakaL i Requiem sie obijaja i nie przenosza mapy ;)
#651272
szaky | 2003-08-23 04:40:46
ja i req nie mamy info czy mapa jest zatwierdzona czy nie...
autor sam musi nam dac info czy przeniesc, zatwierdzanie spod usera nie zawsze dziala i dlatego lepiej jak nas informujecie... i tak musze zrobic porzadek w dziale, ale to w dzien. poprzenosic nieaktualizowane mapy, itd... to zostanie, dopoki necrosis nie zadecyduje co z tym zrobic.
#651243
NecrosiS | 2003-08-26 13:01:58
Co tu sciemniasz szakalo :D wyraznie ci napisalem ze jak josh necro 4 i 5 [jeszcze gora tydzien ] bedzie na bc to poprzednie mapki masz przeniesc do finalnych .. wrrrr
No chyba ze widomosc niedotarla [damn you gg !! :D]
jesli tak to przepraszam .. ale josh wiesz co masz robic tak czy siak :D
#651740
^M^ | 2003-08-27 10:04:41
NecrosiS - czekaj, czekaj >=p...
#651837
NecrosiS | 2003-08-27 13:09:53
czekam czekam.. :)
#651851
szaky | 2003-08-27 19:14:39
o necro5 ci pisalam, musisz wrzucic niewazne jaki plik o nazwie twojej mapki tj. necro5.zip. Wtedy ja tylko podmienie pliki. Bez twojej pomocy nic nie zrobie.
#651931
NecrosiS | 2003-08-28 18:12:17
oki n4 i n5 josh som wiec te 3 mogom leciec do piachu :D [te 3 : 1pe ,2 i dm1]
#652029
Zaloguj się by dodać komentarz.