ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



necro4

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Mapa nadesłana do beta corner, dnia 28.8.2003 18:08 przez [NecrosiS](?id=3&details=1904).
Podnioslem troszqe sky :), zmienilem troszqe konstrukcje i dzialajom josh boty :D

Liczba pobrań1792
DodałRequiem
Data dodania23-01-2004
Rozmiar1,3 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    NecrosiS | 2003-08-28 18:10:01

    Niewiem jak u was ale umnie boty zachowują sie troche ociemniale :P... niewiem czemu ...

    Piszcie co zmienic bo wakacje sie konczom !

    szaky | 2003-08-28 20:06:58

    boty... po kompilacji na q3map2 to normalne... nei przejmuj sie (z)botem =p
    ciag dalszy komentarza jak lookne mapkee... =]

    nxs.rush | 2003-08-28 21:02:27

    z przyjemnoscia bym ocenil gdyby nie opis :> w pm'a nie grywam, wiec bzdury moglbym napisac :D a co do kwestii technicznej, na pewno szakal wytknie ci bledy lepiej ode mnie :) czekam na cos nowego pod vq3.

    damndog | 2003-08-31 23:54:21

    :O
    i nic wiecej nie powiem. ta mapka powinna sie nazywac nie necro4 tylko cpm22 czy jakos tak :D
    co do botow: wiesz kogo zapytac :>

    NecrosiS | 2003-09-04 17:46:21

    Wprowadzacie mnie w zakłopotanie :D.. normalnie tyle tych trafnych uwag ze josh niewiem sam co zmienic ... comeone people musi byc cos co wam sie niepodoba :D
    komentowac !!

    Gravatar

    TymoN | 2003-09-04 21:37:27

    taa - bardzo udana mapka pod pm, naprawde bardzo mi sie podoba, tylko te boty(dales botroam?), mialem podobny problem przy ts_q3dm13, ale go jakos rozwiazalem.
    Mapka ladnie i schludnie;) wyglada(troche jednokolorowa-monotonna-jednolita?nie wiem o co michodzi:)
    O grywalnosci nic nie jestem w stanie napisac - wiadomo dlaczego.
    Item's ? Chyba wszystko, ok. Jak z kims grales to czy nie za latwo bylo bronic RA ?
    GRATULACJE!

    szaky | 2003-09-05 20:11:37

    TymoN, mapa wcale niejest monotonnam, milo popatrzec na cos innego, mniej kolorowego. :) a jak juz ci necro powtarzalam - swietna mapka :))) co do zmian, po co? sam mowiles ze niemozna zmieniac tego co juz jest dobre :)

    NecrosiS | 2003-09-06 10:10:47

    Jka widzisz jednom zmiane josh wykonalem :) i owszem niema co zmienic tego co jest jush dobre ale najpierw trzeba to cos uznac za dobre :D a mnie sie wydaje ze ta mapka dobra jest jodh teraz :D [po 2giej zmianie ] bez bugow graficznych itd.

    Lukin | 2003-09-07 01:48:42

    1) Przede wszystkim jest za ciemno. Ustaw jakiś ambient albo wpisz -scale 1.5 w light, albo po prostu dodaj więcej świateł. Albo skompiluj wszystko w starym q3map, żeby chociaż w vertexlighting było jasno.
    2) Podzielam zdanie TymoNa odnośnie palety barw użytej na mapce - może i jest przez to oryginalna, ale to nie znaczy, że ładna. Szaro-buro, ciemno i monotonnie. Jakieś kolorowe oświetlenie byłoby jak najbardziej na miejscu.
    3) Niebo jest za nisko. Podnieś je tak, żeby granaty nie znikały w nieboskłonie...
    4) Budowa "pionowa" mapki jest bardzo prosta. Według mnie - za prosta. Na Twoim miejscu dodałbym jakieś pół-piętro. I koniecznie schody/windę/wyskocznię lub chociaż teleporter na wyższy poziom. Podwójne skoki są fajne, ale często w walce nie ma na nie czasu (zwłaszcza gdy przeciwnik ma RG lub LG).
    5) Brakuje clipów bądź są źle umieszczone. Nie ma sensu robić "wygładzenia" przy każdym filarze, lepiej położyć jeden płaski "clip" na całą ścianę (zrób tak wszędzie, gdzie to możliwe, żeby nie utrudniać życia "spectatorom" i "rocket jumperom" - za każdym razem jak skacze na rakiecie z parteru na kładkę u góry zahaczam o jakieś wystające kloce). To ułatwi rozpędzanie się i zwiększy płynność gry. U góry jest też taki "narożnik", niedaleko czerwonej kamizelki. Nie wiem, czy zrozumiesz o co mi chodzi - "wsuń" go tak, żeby nie hamowało się na ścianie z drzwiami.
    6) Teleporter obok żółtej kamizelki jest zbędny, lepiej żeby prowadził gdzieś do góry.
    7) Jestem lamo, dziury w podłogach na wyższym poziomie są dla mnie za duże
    8) Kładka nad teleporterem, apteczką i rakietami, zaraz obok zielonej kamizelki, jest osłonięta "krzywą". Usuń ją, bo utrudnia skoki i właściwie nie jest potrzebna do niczego. Poniżej: przesuń (od ściany do środka pomieszczenia) trochę schody i całe podwyżenie, tak żeby w rzucie od góry wystawało nieco przed górną kładkę - w ten sposób będzie można łatwiej wskoczyć na piętro.
    9) Powstawiaj "cluster portale". Powinno pomóc botom.
    10) Mimo tych kilku braków mapka jest bardzo dobra. Wykonana na wysokim poziomie.

    NecrosiS | 2003-09-07 13:29:07

    łoooo widze zem dostał czegom chciał :D

    ad 1) Niewiem o czym mowisz bo umnie na gammie 1.4 jest oki i wszyciutko widac .
    ad 2) lapki przy schodach to niby jakie som czarne ?! [niebieskie jakby kto pytal :)] i nieznajdujomsie tylko przy schodach !
    ad 3)moze i i jest zanisko ale nieodczulem tego za jakis tam wielki bug .. moze je troszke podniose...
    ad 4)niema mowy ! niezrezygnuje z double jumpow :) dodajom smaku rozgeywce i wlasnie fajnie ze na drogie pierto jes sie trudno dostac bo dzieki temu trudniej osiągnąc ra a jeli sie go jush ma to lato go kontrolowac :D
    ad 5) mnie nieprzeszkadza ich brak wogule... ale moze masz racje .
    ad 6) jak josh wspomnialem wczesniej niema mowy :)
    ad 7) to naucz sie skakac bo som wsam raz do strafe jumpa
    ad 8) wlasnie poto jom umiescilem zeby tej kladki dalo sie doskoczy do kladnie naprzeciw ga [tej z heltem] a jak jom usune to zrobi sie troche "łyso" :) a napietro mozna wkoczyc i bez podnszenia calosci . [tam z ga]
    ad 9)o ile mi wiadomo clustery do tego niesluzom ale faktycznie zapomnialem o hintach i cluserach :) [thx za przyponienie :)]
    ad 10) ano :)

    niedlugo poprawie niektore elementy.. jak znajde czas :)

    Lukin | 2003-09-07 16:20:39

    • Zrób tak, żeby dało się grać z gamma ustawionym na 1.
    • Cluster portale służą tylko i wyłącznie botom. To nie to samo co hinty, to nie jest informacja dla visa, tylko dla bspc.
    • Brak clipów utrudnia strafe jumpy takiemu lamo jak ja :)... -To Twoja mapka, rób co uważasz, ale według mnie rozwiązanie z drugim piętrem za bardzo upraszcza grę...

    Lukin | 2003-09-08 18:33:31

    Ach, zapomniałem o światłach. Nietrudno zauważyć, że światła na schodach są niebieskie. Trudniej zauważyć, żeby oświetlały one okolice...

    damndog | 2003-09-09 20:09:44

    boty dzialaja jak dzialaja nie z powodu braku clasterportali tylko z powodu kompresji bsp (opcja -meta). wylaczyc i bedzie dobrze.

    Lukin | 2003-09-10 02:06:36

    No tak, ale cluster portale pomagają botom kiedy bsp jest z -meta. Nie będzie to może tak skuteczne, ale część funkcji q3map2 wymaga -meta i wtedy cluster portale się przydają (co prawda na mapie necro tych funkcji nie widziałem, więc chyba wyłączenie będzie najlepsze)...

    NecrosiS | 2003-09-10 13:54:50

    no zobacze....

    szaky | 2003-09-10 21:42:40

    jeszcze co do clipow... Lukin, owszem, mozna oclipowac mapke, ale wlasnie nie jest dobre postawienie jednego bloku z clipa. Czesto w ten sposob sa zaclipowane rozne miejsca do trikow. Poprostu clipowac z umiarem...
    A co do gornego poziomu... imho dobrze jest. W trikach promode to tez jestem lama :((((( no ale jak ktos nie umie wykonac tego skoku to moze tez rj. Co do ciemnosci, u mnie na 0.7 gamma bylo dobrze.

    Lukin | 2003-09-11 11:52:11

    Racja, nie można wszystkich ścian spłaszczać klipem. Ale w tym miejscu, o którym napisałem, taki jeden duży klip by się przydał, tym bardziej, że żadnego trika z tymi kolumnamni nie udało mi się wymyślić ;)

    szaky | 2003-09-12 19:50:27

    3 czy ktora tam juz wersja wrzucona.

    Lukin | 2003-09-13 00:17:05

    Wszystkie zmiany (jakie zauważyłem) wyszły na lepsze... Brakuje jeszcze klipów (m.in. w przejściu między RA i GL) i niebo wciąż jest za nisko. Poza tym teleport do YA wyrzuca na ścianę.

    szaky | 2003-09-21 03:57:48

    Do tego pliku dopisano na razie 20 komentarzy. Oto one:

    Requiem | 2003-09-21 13:08:54

    Bardzo dobra mapa. Szybka, dynamiczna, łatwo ją opanować. Jej design nie męczy oczu, jest przyjemny, prosty i to jego zaleta. Niestety boty mają problemy z teleportami (wchodzą i wychodzą dopoki ich sie nie zabije).

    Gravatar

    LodorpDs | 2003-09-22 15:41:15

    Jeszcze na tej mapce nie grałem ale wygląda SUPER :P i dla tego ją ściągam :D

    szaky | 2003-10-04 01:53:08

    wchodzą i wychodzą
    ahahahhahahahahahahahaha :D

    NecrosiS | 2003-10-08 17:05:10

    ekhem... tak to faktycznie bylo zabawne ...

    damndog | 2003-10-09 16:02:30

    a oco chodzi. (?)
    dlaczego ta maoa jeszcze nie trafila do finalnych?

    NecrosiS | 2003-10-20 11:24:09

    Jak skoncze nastepną to tą dam do finalnych . Taki zwyczaj :P

    Gravatar

    TymoN | 2003-12-20 23:57:53

    i co bylo z tymi botami?

    NecrosiS | 2003-12-21 11:37:55

    No chodzą normalnie tylko przycinaja sie przy portalu . Pozatym to jest mapka iscie promodowa wiec niema sensu grac z botami bo sa na to za tepe :]

    Gravatar

    gregor | 2004-01-03 20:07:27

    ludzie pomóżcie mi!!!!!!!! jak odpalić tą mapkę??? proszęęęęęęęęęęęę. Skopiować ją do baseq3?? pomóżcie mi. niedawno dopiero zacząłem przygodę z q3 więc nie wiem. napiszcie coś w komentarzach to przeczytam i bede wiedzial

    Gravatar

    StaryOrgowicz_694 | 2004-01-20 16:29:13

    Mapka niby spoko niby ładna tylko takich map było już chyba ze sto tysięcy kiedy wreszcie zrobisz coś innego?
    Non stop powielasz te same pomysły człowieku skąd tyle ściągnięć ? Chyba nabijasz je dzień i noc!!!!
    Bez obrazy ale teraz trzeba robić mapy zupełnie inne zjechałeś parhelie za jego pomysły ale popatrz co ty wnosisz nowego?

    NecrosiS | 2004-01-23 14:25:18

    idz sie leczyc... Puki co mialem pzryjemnosc widziec 2 takie mapki ... Bo DSI nie jest popularne .. POkaz mi te tysiące identycznych

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
    14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
    15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
    4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. scisek +1 - 84 pkt
    2. Requiem - 30 pkt
    3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
    4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
    5. MucieK - 8 pkt
    6. bit - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
    • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
    • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

    Głosów: 53