quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 28.8.2003 18:08 przez [NecrosiS](?id=3&details=1904). |
Liczba pobrań | 1792 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 23-01-2004 |
Rozmiar | 1,3 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
NecrosiS | 2003-08-28 18:10:01
Niewiem jak u was ale umnie boty zachowują sie troche ociemniale :P... niewiem czemu ...
Piszcie co zmienic bo wakacje sie konczom !
#652028
szaky | 2003-08-28 20:06:58
boty... po kompilacji na q3map2 to normalne... nei przejmuj sie (z)botem =p
ciag dalszy komentarza jak lookne mapkee... =]
#652038
nxs.rush | 2003-08-28 21:02:27
z przyjemnoscia bym ocenil gdyby nie opis :> w pm'a nie grywam, wiec bzdury moglbym napisac :D a co do kwestii technicznej, na pewno szakal wytknie ci bledy lepiej ode mnie :) czekam na cos nowego pod vq3.
#652041
damndog | 2003-08-31 23:54:21
:O
i nic wiecej nie powiem. ta mapka powinna sie nazywac nie necro4 tylko cpm22 czy jakos tak :D
co do botow: wiesz kogo zapytac :>
#652453
NecrosiS | 2003-09-04 17:46:21
Wprowadzacie mnie w zakłopotanie :D.. normalnie tyle tych trafnych uwag ze josh niewiem sam co zmienic ... comeone people musi byc cos co wam sie niepodoba :D
komentowac !!
#652755
TymoN | 2003-09-04 21:37:27
taa - bardzo udana mapka pod pm, naprawde bardzo mi sie podoba, tylko te boty(dales botroam?), mialem podobny problem przy ts_q3dm13, ale go jakos rozwiazalem.
Mapka ladnie i schludnie;) wyglada(troche jednokolorowa-monotonna-jednolita?nie wiem o co michodzi:)
O grywalnosci nic nie jestem w stanie napisac - wiadomo dlaczego.
Item's ? Chyba wszystko, ok. Jak z kims grales to czy nie za latwo bylo bronic RA ?
GRATULACJE!
#652775
szaky | 2003-09-05 20:11:37
TymoN, mapa wcale niejest monotonnam, milo popatrzec na cos innego, mniej kolorowego. :) a jak juz ci necro powtarzalam - swietna mapka :))) co do zmian, po co? sam mowiles ze niemozna zmieniac tego co juz jest dobre :)
#652859
NecrosiS | 2003-09-06 10:10:47
Jka widzisz jednom zmiane josh wykonalem :) i owszem niema co zmienic tego co jest jush dobre ale najpierw trzeba to cos uznac za dobre :D a mnie sie wydaje ze ta mapka dobra jest jodh teraz :D [po 2giej zmianie ] bez bugow graficznych itd.
#652919
Lukin | 2003-09-07 01:48:42
1) Przede wszystkim jest za ciemno. Ustaw jakiś ambient albo wpisz -scale 1.5 w light, albo po prostu dodaj więcej świateł. Albo skompiluj wszystko w starym q3map, żeby chociaż w vertexlighting było jasno.
2) Podzielam zdanie TymoNa odnośnie palety barw użytej na mapce - może i jest przez to oryginalna, ale to nie znaczy, że ładna. Szaro-buro, ciemno i monotonnie. Jakieś kolorowe oświetlenie byłoby jak najbardziej na miejscu.
3) Niebo jest za nisko. Podnieś je tak, żeby granaty nie znikały w nieboskłonie...
4) Budowa "pionowa" mapki jest bardzo prosta. Według mnie - za prosta. Na Twoim miejscu dodałbym jakieś pół-piętro. I koniecznie schody/windę/wyskocznię lub chociaż teleporter na wyższy poziom. Podwójne skoki są fajne, ale często w walce nie ma na nie czasu (zwłaszcza gdy przeciwnik ma RG lub LG).
5) Brakuje clipów bądź są źle umieszczone. Nie ma sensu robić "wygładzenia" przy każdym filarze, lepiej położyć jeden płaski "clip" na całą ścianę (zrób tak wszędzie, gdzie to możliwe, żeby nie utrudniać życia "spectatorom" i "rocket jumperom" - za każdym razem jak skacze na rakiecie z parteru na kładkę u góry zahaczam o jakieś wystające kloce). To ułatwi rozpędzanie się i zwiększy płynność gry. U góry jest też taki "narożnik", niedaleko czerwonej kamizelki. Nie wiem, czy zrozumiesz o co mi chodzi - "wsuń" go tak, żeby nie hamowało się na ścianie z drzwiami.
6) Teleporter obok żółtej kamizelki jest zbędny, lepiej żeby prowadził gdzieś do góry.
7) Jestem lamo, dziury w podłogach na wyższym poziomie są dla mnie za duże
8) Kładka nad teleporterem, apteczką i rakietami, zaraz obok zielonej kamizelki, jest osłonięta "krzywą". Usuń ją, bo utrudnia skoki i właściwie nie jest potrzebna do niczego. Poniżej: przesuń (od ściany do środka pomieszczenia) trochę schody i całe podwyżenie, tak żeby w rzucie od góry wystawało nieco przed górną kładkę - w ten sposób będzie można łatwiej wskoczyć na piętro.
9) Powstawiaj "cluster portale". Powinno pomóc botom.
10) Mimo tych kilku braków mapka jest bardzo dobra. Wykonana na wysokim poziomie.
#652980
NecrosiS | 2003-09-07 13:29:07
łoooo widze zem dostał czegom chciał :D
ad 1) Niewiem o czym mowisz bo umnie na gammie 1.4 jest oki i wszyciutko widac .
ad 2) lapki przy schodach to niby jakie som czarne ?! [niebieskie jakby kto pytal :)] i nieznajdujomsie tylko przy schodach !
ad 3)moze i i jest zanisko ale nieodczulem tego za jakis tam wielki bug .. moze je troszke podniose...
ad 4)niema mowy ! niezrezygnuje z double jumpow :) dodajom smaku rozgeywce i wlasnie fajnie ze na drogie pierto jes sie trudno dostac bo dzieki temu trudniej osiągnąc ra a jeli sie go jush ma to lato go kontrolowac :D
ad 5) mnie nieprzeszkadza ich brak wogule... ale moze masz racje .
ad 6) jak josh wspomnialem wczesniej niema mowy :)
ad 7) to naucz sie skakac bo som wsam raz do strafe jumpa
ad 8) wlasnie poto jom umiescilem zeby tej kladki dalo sie doskoczy do kladnie naprzeciw ga [tej z heltem] a jak jom usune to zrobi sie troche "łyso" :) a napietro mozna wkoczyc i bez podnszenia calosci . [tam z ga]
ad 9)o ile mi wiadomo clustery do tego niesluzom ale faktycznie zapomnialem o hintach i cluserach :) [thx za przyponienie :)]
ad 10) ano :)
niedlugo poprawie niektore elementy.. jak znajde czas :)
#653001
Lukin | 2003-09-07 16:20:39
#653022
Lukin | 2003-09-08 18:33:31
Ach, zapomniałem o światłach. Nietrudno zauważyć, że światła na schodach są niebieskie. Trudniej zauważyć, żeby oświetlały one okolice...
#653121
damndog | 2003-09-09 20:09:44
boty dzialaja jak dzialaja nie z powodu braku clasterportali tylko z powodu kompresji bsp (opcja -meta). wylaczyc i bedzie dobrze.
#653189
Lukin | 2003-09-10 02:06:36
No tak, ale cluster portale pomagają botom kiedy bsp jest z -meta. Nie będzie to może tak skuteczne, ale część funkcji q3map2 wymaga -meta i wtedy cluster portale się przydają (co prawda na mapie necro tych funkcji nie widziałem, więc chyba wyłączenie będzie najlepsze)...
#653232
NecrosiS | 2003-09-10 13:54:50
no zobacze....
#653252
szaky | 2003-09-10 21:42:40
jeszcze co do clipow... Lukin, owszem, mozna oclipowac mapke, ale wlasnie nie jest dobre postawienie jednego bloku z clipa. Czesto w ten sposob sa zaclipowane rozne miejsca do trikow. Poprostu clipowac z umiarem...
A co do gornego poziomu... imho dobrze jest. W trikach promode to tez jestem lama :((((( no ale jak ktos nie umie wykonac tego skoku to moze tez rj. Co do ciemnosci, u mnie na 0.7 gamma bylo dobrze.
#653299
Lukin | 2003-09-11 11:52:11
Racja, nie można wszystkich ścian spłaszczać klipem. Ale w tym miejscu, o którym napisałem, taki jeden duży klip by się przydał, tym bardziej, że żadnego trika z tymi kolumnamni nie udało mi się wymyślić ;)
#653324
szaky | 2003-09-12 19:50:27
3 czy ktora tam juz wersja wrzucona.
#653418
Lukin | 2003-09-13 00:17:05
Wszystkie zmiany (jakie zauważyłem) wyszły na lepsze... Brakuje jeszcze klipów (m.in. w przejściu między RA i GL) i niebo wciąż jest za nisko. Poza tym teleport do YA wyrzuca na ścianę.
#653440
szaky | 2003-09-21 03:57:48
Do tego pliku dopisano na razie 20 komentarzy. Oto one:
#654148
Requiem | 2003-09-21 13:08:54
Bardzo dobra mapa. Szybka, dynamiczna, łatwo ją opanować. Jej design nie męczy oczu, jest przyjemny, prosty i to jego zaleta. Niestety boty mają problemy z teleportami (wchodzą i wychodzą dopoki ich sie nie zabije).
#654172
LodorpDs | 2003-09-22 15:41:15
Jeszcze na tej mapce nie grałem ale wygląda SUPER :P i dla tego ją ściągam :D
#654307
szaky | 2003-10-04 01:53:08
wchodzą i wychodzą
ahahahhahahahahahahahaha :D
#655609
NecrosiS | 2003-10-08 17:05:10
ekhem... tak to faktycznie bylo zabawne ...
#656111
damndog | 2003-10-09 16:02:30
a oco chodzi. (?)
dlaczego ta maoa jeszcze nie trafila do finalnych?
#656196
NecrosiS | 2003-10-20 11:24:09
Jak skoncze nastepną to tą dam do finalnych . Taki zwyczaj :P
#657803
TymoN | 2003-12-20 23:57:53
i co bylo z tymi botami?
#665670
NecrosiS | 2003-12-21 11:37:55
No chodzą normalnie tylko przycinaja sie przy portalu . Pozatym to jest mapka iscie promodowa wiec niema sensu grac z botami bo sa na to za tepe :]
#665687
gregor | 2004-01-03 20:07:27
ludzie pomóżcie mi!!!!!!!! jak odpalić tą mapkę??? proszęęęęęęęęęęęę. Skopiować ją do baseq3?? pomóżcie mi. niedawno dopiero zacząłem przygodę z q3 więc nie wiem. napiszcie coś w komentarzach to przeczytam i bede wiedzial
#667805
StaryOrgowicz_694 | 2004-01-20 16:29:13
Mapka niby spoko niby ładna tylko takich map było już chyba ze sto tysięcy kiedy wreszcie zrobisz coś innego?
Non stop powielasz te same pomysły człowieku skąd tyle ściągnięć ? Chyba nabijasz je dzień i noc!!!!
Bez obrazy ale teraz trzeba robić mapy zupełnie inne zjechałeś parhelie za jego pomysły ale popatrz co ty wnosisz nowego?
#669683
NecrosiS | 2004-01-23 14:25:18
idz sie leczyc... Puki co mialem pzryjemnosc widziec 2 takie mapki ... Bo DSI nie jest popularne .. POkaz mi te tysiące identycznych
#670005
Zaloguj się by dodać komentarz.