quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 25.5.2004 11:50 przez [NecrosiS](?id=3&details=1904). rg i gl zamieniliy sie miejscami [tak chyba lepiej]. Boty nie zawieszają sie tak na portalach jak wczesniej i nawet zaczely zbierac ya i mh [mowie o botach z cpma]. hf :] |
Liczba pobrań | 1677 |
Dodał | dAde |
Data dodania | 21-10-2004 |
Rozmiar | 2,66 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
NecrosiS | 2004-05-25 11:51:31
wszelkie uwagi mile widziane :]
#685121
qelo.pk3 | 2004-05-25 16:22:48
o jak tu ciemno na tym screenie... juz zasysam
Sorry ze tak dlugo ale zapomnialem ze nową mapke zassalem...
No ale włączylem q3 i zobaczylem nową mapke i pogralem troche na niej, nie mam zastrzezen bardzo zwrotna mapka podchodząca pod promode
miejsce z megasem jest podobne do miejsca z dm14 po za tym jest spoko, a i jeszcze bym na Twoim miejscu zrobil jakis sofit bo wedlog mnie blacksky tam niepasuje (przydaly by sie tam jakies zwisające kable, węze, itp.) Pogram dluzej to Ci powiem cos jeszcze, jesli wogole intarara Cie moje wypowiedzi. :P narqa
#685151
czorbok | 2004-05-26 05:13:43
pojechana ta mapka :)
mala szybka i rozbudowana.
te wszystkie okienka, przesmyki i miejsca sa swietne.
jednak mysle ze bylaby wystarczajaco ciekawa bez teleportow. za bardzo one skracaja przemieszczanie, a i tak mozna na pare sposobow szybko gdzie dotrzec.
jeszcze bardzo wazna rzecz: miejsce z mh: mniedzy te kolumny musi sie moc schowac, bo wtedy to bedzie wrecz cudowne mniejsce do unikniecia strzalu z raila po przeciwnej stronie.
a moze dla kompletu bron pg niedaleko od tylu do ra. w druga strone niz lg.
ps. co to te zielone na screenie? :)
#685217
t0mith | 2004-05-26 05:26:40
ladniuska mapuska necruska :D:D no to powiem tak ze duzo korytarzy i teleporterow i loozik nie ma bata a najbardziej to mi sie podoba to ze czasami na scianach sa wystajace kawalki "stali" i na nie sie wskakuje i na nastepne i jest sie duze pieterko wyzej =]
#685218
NecrosiS | 2004-05-26 09:48:12
"a moze dla kompletu bron pg niedaleko od tylu do ra. w druga strone niz lg.
ps. co to te zielone na screenie? :)"
kompletu broni nie dam bo musial by dorzucuc pg i bfg a obu nie lubie :] pozatym mapka jest za mala na komplet .. chyba :P
to zielone na screenie to armor_jacket [zielony] dostepny tylko na cpma
"na Twoim miejscu zrobil jakis sofit bo wedlog mnie blacksky tam niepasuje (przydaly by sie tam jakies zwisające kable, węze, itp.)"
zastanawialem sie nad tym sufitem ale czas mnie gonil i wybralem pierwszy lepszy sky jaki mi przyszedl do glowy :] ... jak znajde chwile to pokombinuje z nim cus .
#685224
dAde | 2004-05-26 09:50:42
To co mi się na razie rzuca w oczy i razi do tej mapki, to ta sprawa, że jest CIASNO! Ciasno, ciasno, a nad resztą się zastanowię jak znajdę trochę czasu, żeby pograć.
Ubiegłeś mnie ;P...
#685225
NecrosiS | 2004-05-26 09:58:50
dlamnie jest oka a za ciasna to moze byc cpm24 [phrantic swelta]
#685226
czorbok | 2004-05-26 10:09:26
jak mozna nie lubic pg ;D
ile ma ta zielona zbroja armora? czy przy zmianie modu zmieniaja sie itemy?
#685227
NecrosiS | 2004-05-26 11:00:39
zielona ma 50 przy tourneyu w reszcie trybow chyba jakos inaczej
#685235
esv | 2004-05-26 17:18:40
necro8 to najlepsza mapa w jaka gralem od czasu ffdm2/cpm15, genialna architektura/konstrukcja, dobre rozmieszczenie broni i przedmiotow, reszta niewazna... FGJ !!!
#685297
szaky | 2004-05-26 22:20:34
Ogolnie wporzadku - ciezko mi sie do czego kolwiek przyczepic - ciemno nie jest - zreszta dla mnie chyba nigdy - chocby nikt nic prawie nie widzial :/
Ciasnota nie przeszkadza - moze na 1 rzut oka jest ciasno - ale po dluzszym pobieganiu nic zlego w tym nie ma - o nic sie nie zaczepia - a mozna nieraz wpakowac przeciwnikowi rakiete w twarz jak sobie zbiera np. shardy.
Dobrze wymierzone odleglosci - sporo miejsc do ktorych mozemy szybciej dostac sie za pomoca jakiegos double jumpa czy lepsza strafe. imho raczej nie ma sie do czego przyczepic.
#685359
Vymmiatacz | 2004-05-27 09:59:48
Mała uwaga do item-placementu: granatnik jest umieszczony w miejscu IMHO bezsensownym, lepiej go dać do tej wnęki niedaleko RA, w miejsce jednego z szotganów. Tam będzie można rzucać granaty w przejście do RG, także do LG.
#685396
czorbok | 2004-05-27 12:08:51
mysle ze gl jest celowo umieszczony w takim miejscu, gdzie aby go zebrac trzeba nie dosc ze specjalnie po niego pojsc to jeszcze zejsc na poziom nizej. w efekcie wymaga sporo czasu na zebranie (wzgledem innych broni).
jednak chyba i tak warto bo na tej mapie to jedna z najskuteczniejszych broni. moznaby dodac wiecej amunicji do niej...
#685403
NecrosiS | 2004-05-27 15:31:20
jakto, to wy gracie na tej mapce gl .. ja go prakycznie nie uzywam :]
#685433
czorbok | 2004-05-28 14:05:53
lol
przeciez gl to idealna bron na waskie korytarze.
#666895
NecrosiS | 2004-05-28 15:11:06
nie czasem rl ...
"Mała uwaga do item-placementu: granatnik jest umieszczony w miejscu IMHO bezsensownym"
taa jasne i wtedy 4 kluczowe elemnty mapy bedą obok siebie ... [rl ra lg i gl ... 3 to jush za duzo :|]
#666791
elan | 2004-05-30 16:51:26
A tutaj jestem na TAK mapka szybka jak tornado po prostu w przeciwieństwie do ostatniej produkcji Dade jak najbardziej grywalna szybka i w ogóle Cool :)
#664101
czorbok | 2004-05-31 11:15:33
no tak. sa 2 rl co gwarantuje prawie ciagle posiadanie go przez obu graczy.
kolo ra i tak jest duzo rzeczy, ale miejsce ya na szczescie rekompensuje mh :]
jednak proponuje wiecej amunicji do gl, np. kolo ra na gorze przy tele.
ciekaw jestem czy ktos zrobi wkoncu mapke bez rl...mimo ze to moja ulubiona bron to jednak walki po mniedzy innymi tez lubie :)
a wracajac do malej mapki to gdy sie daje na niej 2 rl i sporo ammo to prawie tylko nia sie walczy i wcale nie sugeruje zebys usunal z niej rl :D
edit: wersja 1
#663828
NecrosiS | 2004-05-31 18:50:13
2 rl to podstawa promodeowej mapki
TymoN ®
dodalem ammo do gl przeciez .. teraz karzdy weapon ma po 2 paczki [jakos tak :P]
#663079
soil | 2004-06-02 11:50:26
Nom, mapka bardzo ladna, dobrze wyteksturowana (trąci zlekka q2 i dobrze).. ladnie sie strejfuje i mozna szybko zebrac duzo itemkow, btw: niezle rozmieszczenie RA i mh. gratulacje ;) 6
#654223
parhelia | 2004-06-06 15:18:42
Alleluja Quake 2 jak żywy :))))) Mapka naprawde super podoba mi się choć zazwyczaj nie lubię tak ciasnych pomieszczeń ale nic to jest naprawdę dobrze :))) + 5 jak nic :)
#649547
freak | 2004-06-07 15:25:31
Twoja ma mi się baaardzo spodobała : )
#646575
NecrosiS | 2004-06-16 12:35:30
zmian nie wiele ale zato istotne :P
#672337
czorbok | 2004-07-02 16:20:42
rail i gl zamienione - tak jest lepiej :)
#687156
ciocia | 2004-07-07 20:30:15
Prosze o pomoc nie wie ktoś jak dodaje sie mapki tam w multiplayer.Ale żeby bylo widać rysunek tej mapki.Wkurza mnie Ciągłe pisanie map necro8.
Prosze pomóżcie!!!
#687759
ciocia | 2004-07-07 20:30:16
Prosze o pomoc nie wie ktoś jak dodaje sie mapki tam w multiplayer.Ale żeby bylo widać rysunek tej mapki.Wkurza mnie Ciągłe pisanie map necro8.
Prosze pomóżcie!!!
#687760
NecrosiS | 2004-07-22 11:18:30
hmm moge sie mylic ale wystarczy umiescic plik pk3 w baseq3 :D
moze masz ich tam za duzo ...
#689208
Zaloguj się by dodać komentarz.