quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 22.6.2004 19:25 przez [parhelia](?id=3&details=8389). |
Liczba pobrań | 3201 |
Dodał | dAde |
Data dodania | 04-02-2005 |
Rozmiar | 4,48 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
parhelia | 2004-06-22 19:39:34
Add-on do opisu : zapomniałbym o najważniejszym jeśli chodzi o stronę graficzna to nie mogłem zbytnio przesadzac bo fps spadłby bardzo bardzo nisko (szkoda bo miałem pomysł na grafe jeszcze lepsza niż na Steelworks ale cóż ...) a tak na moim wysłużonym D1000 320 SDRAM i GF4MX440 fps nie spada poniżej 60 w 1280x1024 na full więc nie jest zle choc wizualnie jest nienajgorzej :) Jednak bardzo bym prosił wszystkich o konstruktywny komentarz odnosnie grywalności np co zmienic (jeśli zmienic itp .To zapraszam do testowania :))))
#685972
gorat | 2004-06-22 19:56:26
OK, jestem pierwszy:)
Textury powalają, chyba sprawdzę ich licencję ;) Konstrukcja mapy na wysokim poziomie, dużo smaczków (czyje plecy na ścianie widzę? :] ): rożne ekrany, komunikaty itd. wyglądające całkiem realistycznie (jak zobaczyłem komunikat o kolizji z kamyczkiem, zwiałem natychmiast z mapki - oszczędzam się ;]. Coś, co mi się w układzie itemów nie spodobało to to, że biorąc raila można spaść po MH, co pozwala się trochę "napakować".
Tyle na razie... A, żebym zapomniał - 6 ! (serio?=)
edit: Z zabójczą wodą jest niezły patent :D Człowiek sam może do niej wskoczyć aby popływać - i nico =)
#685978
elan | 2004-06-22 20:04:31
A ja drugi ;) Powiem krótko WSPANIALE !!!!
#685980
White]Smurff | 2004-06-22 21:09:34
heh sciagam co z tego bedzie zaraz zobaczymy. Ale mam nadzieje ze oplaca sie sciagac te 4 mb bo jak nie to udusze :D waiting for edit =]
EDIT: A jednak mialem racje ehhh na poczatku wlaczylem sobie na gre bez grafy i biore pod uwage tylko grywalnosc? po first u mnie mam od 7 do 13 fpsow nie ma mowy na gre czyzby tylko fast vis? Po drugie konstrukcja nie nadaje sie na jaką kolwiek grę no srry ale taka jest prawda. Po trzecie jest za ciasno!!
Co mnie martwi zawartość pliku readme to opis mapy + bronie + kompilacja - nic nie wspomniane o trybie gry czyli autor sam nie wie jak w to coś grać.
No ale myślałem że chociaż grafika będzie lepsza a tu ZONK choc nie jest zle. Why? Po pierwsze za jasno, po drugie jakies standardowe pomysły na wykonaniu, lecz z drugiej stronie dbalosc o szczegoly.........
Tak więc take słabe 3- z minusem jak odemnie do myjni po przeciwnej stronie ulicy =/
Moze i sie nie znam (a nie sądze) ale wlasnie wracam z urlopu i zaczynam ostre recenzowanie wszystkiego co wpadnie w moje łapy =E
#685996
dAde | 2004-06-22 21:29:20
Ściągnąłem, obejrzałem i na razie tylko tyle:
- schody przy 2 tele są źle zrobione; robiłeś je ręcznie pewnie tak jak ja to zrobiłem przy okazji q3dAde11, a to jest zły system; użyj jakiegoś programu do robienia takich rzeczy, wyjdzie o wiele lepiej
- te niby główki śrub jakie w niektórych miejscach wystają z podłogi IMO tylko niweczą efekt estetyczny
- użyłeś m.in. standartowej base textury z kochanego kwaka, co IMO nie pasuje do reszty; trzeba było skorzystać z bogatego bądź co bądź zbioru textur Ydnara
To chyba na razie wszystko. Teraz do wanny, potem pogram, to napiszę więcej :D. Mam nadzieję, że się sprawdzi przy 1on1 :).
Póki co robi bardzo pozytywne wrażenie.
#686004
NemiX | 2004-06-22 21:29:49
Ładna mapa...ten mix tekstur z różnych zestawów nawet Ci wyszedł (Może ten spawn point z dsi tex pack lekko nie pasuje mi tu, ale ogólnie jest fajno :]).
Troche denerwuje mnie ta tekstura teleportu... aż oczy bolą! Ale pomysł z podpisaniem każdego teleportu ciekawy i nawet funkcjonalny (szybciej "można" nauczyć się mapy).
Drugie co mi się nie podoba to prześwitujące tekstury na łukach. Powinieneś oclaukować powierzchnię pod łukami i bedzie git.
Grywalność dobra. Przynajniej na razie.
Ogólnie fajnie ;] Widać że starasz się znaleść "złoty środek" pomiędzy grywalnością a wyglądem (inaczej niż w poprzedniej mapie).
#686005
dAde | 2004-06-22 22:02:55
Nie pod 1on1.
FFA nie testowałem, więc się nie mogę do końca w kwestii grywalności wypowiedzieć.
edit:
Btw - może ktoś dać linka to textur Ydnara, bo straciłem wszystkie ulubione i nie mam, a Shaderlab cały czas zasadniczo stoi na pojedynczej stronie :/.
Z góry dzięki.
#686014
parhelia | 2004-06-23 19:11:50
O.K. Zmiany już wprowadzam teleport będzie nowy, ta podłoga to fakt textury standardowe niezbyt pasują ale to w końcu beta :)))).Dade masz rację 1 on 1 niezbyt ale tak jak pisałem ffa chyba będzie :)
NemiX uwierz ale w wysokiej rozdziałce i na max ustawieniach textury nie prześwituja serio nie wiem czemu tak sie dzieje .Gorat to o czym pisałeś z tym railem juz zmieniłem i to całkiem fajnie :) Dziękuję za komentarze :)
A teraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania p.WhiteSmurff:
1 : po first u mnie mam od 7 do 13 fpsow nie ma mowy na gre ? ,
ODP. Chłopie bez grafy masz te kilka klatek ? Pasuje zmienic kompa ;)
2 : Po drugie konstrukcja nie nadaje sie na jaką kolwiek grę no srry ale taka jest prawda. Po trzecie jest za ciasno!!
ODP.Nemix ty oszuście a mówiłeś że da się grać ;)
3 : Co mnie martwi zawartość pliku readme to opis mapy + bronie + kompilacja - nic nie wspomniane o trybie gry czyli autor sam nie wie jak w to coś grać.
ODP. To beta a czytałeś w ogóle opis mapy w Beta Corner tam wszystko jest opisane ?
4 : No ale myślałem że chociaż grafika będzie lepsza a tu ZONK choc nie jest zle. Why? Po pierwsze za jasno, po drugie jakies standardowe pomysły na wykonaniu, lecz z drugiej stronie dbalosc o szczegoly.........
ODP.Jeśli teleporty jump-pady, podpory ekrany itp są wg.Ciebie standardowe to rzeczywiście nie postarałem się zbytnio ;) A co do jasności mapki chyba masz bardzo wysoko ustawioną jasność w grze albo może monitor, myślę że jak przy tym pogrzebiesz to troszkę ściemnieje ;)
5 Moze i sie nie znam (a nie sądze)
ODP : Chylę czoła przed taką mapperska osobistością ;)))
A tak poważnie jeśli tak twierdzisz to może masz racje ? Każdy ma prawo wygłosić swoje uwagi i opinie,
Pozatym dzięki :)
#686133
NemiX | 2004-06-23 20:40:12
Hmm... :] Wiem że na takich ustawieniach te łuki nie prześwitują, ale każdy confing jest inny, a większość graczy nie ma ustawionego full detail... Przy robieniu map weź to pod uwage :)
A co do grywalności... Ha! ;] wiedziałem że sie nie znam :P
A tak serio to mi, powiedzmy, odpowiada ;)
#686142
qelo.pk3 | 2004-06-23 21:04:03
A teraz ja... po odczytaniu paru komentarzy stwierdzam ze niektorzy nieznają sie na dobrych produkcjach lub nie maja odpowiedniego gustu. W paru sprawach zgadzam sie z Tobą Parhelia. A co do samej mapki to fakt ze na nizszych ustawieniach niz Ty dysponujesz mapka wyglada bardziej ubogo i widac pare rzeczy ktorych ty nie widzisz. Ale ja tez chcialem to zobaczyc na full detalach: to se wziolem 1024x768 wszytsko na hight i 32 bity :D a ina lightmap oczywiscie. To moim oczom ukazala sie calkiem inna mapka na ktorej nie bylo ani za jasno a ni za ciemno a i nawet łuki nie nachodzily na siebie. Ale gdy spojarzelm na ten niby kwasto znow powrocilem do szarej rzeczywistosci. I znow na tych łukach cos bylo zle :D. Ale bredze jak potluczony. Ale zapomniaelm tam gdzies dodac ze jak gralem na full detalach to miaelm oko 10 fps a tak to luz 30-40 :D zadnych bogog nie zauwazylem, a ocena do mocna piątka dzieki i pozdro
#686145
qelo.pk3 | 2004-06-23 21:08:06
co do tego kwasu to raczej byloby lepiej jabys dal jakąs fajną textrurke kwasu a nie wode :D:D:D:D to tylko moja sugestia chociaz inni pisali ze playyerz sobie by chcial poplywaac - wskakuje a tu trach i nie zyje, wiec sam nie wiem jak to zrobisz :D
#686146
parhelia | 2004-06-27 17:11:45
Dzięki że zrozumieliście moj delikatny i uszczypliwy komentarz do wypowiedzi WhiteSmurff'a ale naprawde mapka nie jest tak zla jak pisze.Wziolem pod uwage wasze sugestie i nowa wersja jest juz prawie gotowa nowe textury tam gdzie bylo beznadziejnie (oj nameczylem sie znowu w photoshopie) rail zmienil calkowicie swoje miejsce , zajebiste teleporty i nowe jump-pady .A co do kwasu no wlasnie nie wiem jesli pozostanie woda to mysle ze to co mam zamiar zrobic bedzie uzasadnieniem dlaczego woda zabija :)Praktycznie dużo nowych rzeczy tak jak pisaliście.Tylko z tymi lukami masakra po prostu dawałem zwykle end-capy i bevele i teraz nic nie pomaga ale postaram sie to zmienic Pozdro i dzieki za wszystkie uwagi ,dobre slowo no i ofkoz besztania :)
#674113
Vymmiatacz | 2004-06-30 17:26:05
Kilka małych buraków, które znalazłem:
klik1
klik2
klik3
klik4
I nie czaję, dlaczego koło RL i tych trzech spotlightów jest wstawiony playerclip?
Kwas zabija za szybko, nawet jakby się napił tego kwasu to i tak by dłużej żył :)
#686979
elan | 2004-07-04 14:15:17
Po wielu dniach wreszcie dałes drugą wersję.Tym razem napiszę troszkę więcej ;) Mapka ogólnie i w pierwszej wersji wyglądała ładnie, teraz jest już naprawde super ,podobają mi sie te nowe textury, fajnie że dałeś tą krew z Dooma 3, wszędzie widac dbałość o szczegóły np.max weight przy windach, wystające śruby (choć to nie wszystkim przypadło do gustu).Bardzo ładny shader do teleportów już nie razi po oczach, fajne jump-pady, ładnie podpisane miejsce na armor i megasa. Jak widzę zmieniłes miejsce z railem i dobrze, bo rzeczywiście spadając po megasa można się było napakować.Odnośnie grywalności. Rozkład itemów dobry w sumie do ffa jest OK. Podoba mi się ,że nie dałeś zbyt dużo broni ani itemów.Teraz czas na walkę. Zbotami jak to z botami czasem dziwnie się zachowują. Ale podoba mi się jak nieraz dorwie, który raila i kampuje chodząc tam i z powrotem.Natomiast z żywymi po lanie to juz zupełnie inna sprawa gra się po prostu bardzo dobrze.Ogólnie mapka jest bardzo dobra, ma fajny klimat, ładny wygląd bardzo ciekawą konstrukcję , niezły item placement.Grywalność jest bardzo dobra. Oceniam ją na 5+ i to mocne bo jest to naprawde dobra robota.
#687287
elan | 2004-07-10 18:30:29
Aha zapomniałbym są dwa małe błędy :
1: Tam przy maszynie pod ammo do spawary i raila
brak texturki :(
2: W tym samym rejonie jak spojrzeć w górę textura
ściany przeswituje :(
I to tyle :) Pozdrawiam :)
#688028
qUAkE | 2004-07-11 20:18:08
Jedyne co mi tutaj nie pasuje to to że jak się wejdzie do tego kwasu co wygląda jak woda odrazu się ginie (chciałbym w końcu sobie w nim trochę popływać :])
#688074
qUAkE | 2004-07-11 20:20:23
Sorki że napisałem o kwasie bo nie zauważyłem że takowe posty już są :P (jestem nowy to wiecie nie zaułważyłem :) )
#688075
gorat | 2004-07-12 13:43:58
Sądząc po xywie, jesteś stary jak qUAKe :]
#688135
qUAkE | 2004-07-12 15:46:46
Ta 15 lat na karku to stary. qUAkE nowej generacji ;)
#688120
v1r0x | 2004-07-15 10:56:50
quake ... ze tez nigdy na to nie wpadłem ;)
#688465
qUAkE | 2004-07-18 20:56:08
3 dni nad tą ksywką myślałem :P. Nie śmiej się :D.
#688827
szaky | 2004-08-01 20:45:08
dawno nie pisalam, wiec moze byc troche slabo ;/
Hmm... Konstrukcja wcale nie jest taka zla. Ciasna? Nie... Na vq3 gra jest wystarczajaco plynna... Na promode lepiej jeszcze...
Nie jest moze bardzo rozbudowana, ale spokojnie da sie zagrac 1v1 czy takie male ffa w 3-4 osoby. Tylko jesli chodzi o duel...
Samo zrownowazenie itemow... Jedno YA, jedo MH... To zbyt rowno nie jest, i sprawia, ze 1v1 sie nie bedzie gralo za dobrze (1 pilnuje mh, a drugi zadowala sie ya? nie.. tak byc nie powinno) Dorzuc jeszcze gdzies jedno ya, tak aby zbroje byly po przeciwleglych stronach levelu, mh mniejwecej w srodku. Albo RA, gdzies na gorze, w przeciwleglej stronie mapy patrzac od mh.
Grafika. Tu tez nie ma sie wiele czepiac. Parhelia juz 'zaslynal' z bardzo szczegolowych, ladnych mapek - tyle ze w poprzednich przypadkach, z lekka malo grywalnych. Tu juz mamy poprawe, odpowiednia grywalnosc, z niezlym wygladem.
Przyczepic sie mozna paru szczegolow, nieco psujacych calkoksztalt.
Pod kazdym lukiem, jak juz ktos nizej pisal - poloz blok z textury common/caulk. Zauwaz, ze jak staniesz dalej, i popatrzysz na te krzywa, widac takie, nie ladne przeswity. Pod krzywa cos byc musi - inaczej leak, ale powinien to byc blok z caulka.
Kolejny bug - przy teleporcie numer 3 - nie ma textury - nie dodales najprawdopodobniej do paka.
To samo przy +5hp, niedaleko teleportu 4.
Teleporty i jumppady pasuja, nie sa wcale zbyt razace. Mapka tez nie jest za jasna. Biorac pod uwage jasny skybox, duzo lampek itd. to oswietlenie jest dobre. Moze troche jasno jest tam, gdzie jest jakies sklepienie, gdzie nie widac skyboxu... Moglbys sprobowac dac nieco mniejsze moce light w tych miejscach.
Z lekka nie pasuja te textury base z id, te zolto-czarne paski... W paku z jakiego textur uzyles nie bylo nic w podobnym stylu?
Na dole w basenie z kwasem kolo YA - tam po lewej cos bialego, jakas dziura czy co to?
Jeszcze o itemach.. Rail, pownien byc w bardziej nieoslonietym miejscu. Tak, ktos zakampi, a nawet sie go nie zauwazy. Miejsce powinno byc takie, ze nie jest za latwo sie tam dostac, ale miejsce na dosc dobrym widoku. I kilka drog wejscia tam, a nie tylko teleport.
I chyba juz ostatnia rzecz... Kompilowales ja na fullvisie? Czy wogole robiles vis? Jak nie to zrob - mapce wyjdzie to tylko na dobre. Powstawiaj hinty, zrob caulki na niewidocznych powierzchniach. Grac sie da (40fps okolo mam), ale wiele jeszcze mozna wycisnac na tej konstrukcji... Nie wazne gdzie stoisz, na raz renderuje sie caly level, a powinna tylko najblizsza widoczna strefa...
Podsumowujac, niezly level, moze nie jest szczytem grywalnosci, ale nie jest tez zly. Layout, jak wyzej - ladny, ale znajdzie sie i troche bledow. Popraw je, a bedzie lepiej.
#690320
NecrosiS | 2004-08-02 15:48:49
milo znow Cię widziec :*
#690359
szaky | 2004-08-02 17:19:01
jak dla kogo Necro, jak dla kogo... ;/
#690364
^M^ | 2004-08-05 19:53:27
nie lotey
#690596
szaky | 2004-08-06 16:56:22
Nie lotam eMku...
#690645
parhelia | 2004-08-17 19:36:07
Zmiany już lecą :) Tylko przez chwile nie bede miał dostepu do netu :(
#691526
^M^ | 2004-09-10 17:50:27
kurden czekamy :b.
BTW: Net mi odcieli dzis :D. ip poki co sobie inne ustawilem, ale zobaczymy do kiedy to pociagnie :asd.
#693447
qUAkE | 2004-10-22 19:36:13
A parhelia nie ma neta i się chyba nie doczekamy tej mapy więc na czas nieokreślony o parheli słyszeć nie będziemy chyba...
#697404
parhelia | 2004-10-27 14:05:59
Witam wszystkich po dłuuuugiej nieobecności z netem masakra ale to nie jest najgorsze :( .Byłem ostatnimi czasy w szpitalu ,było zle ze mną ale wylizałem się (wiecie jak je sie różne podejrzane rzeczy to potem efekt jest nienajlepszy zatrułem się poważnie ,byłem można by rzec sparaliżowany przez odwodnienie i w ogóle do kitu) Nie pisze tego zeby wzbudzic litość ale żeby PRZEPROSIĆ za to ze jeszcze nie ma next wersji tej mapki :(((( Ale obiecuję że dopóki będę mógł ruszać myszką to ją zrobię :)))Tak że nie gniewajcie proszę o wyrozumiałość POZDRO ( A I NIECH SZLAG TRAFI N.F.Z. PRZEZ TYCH IDIOTÓW MAŁO NIE WYLĄDOWAŁEM W KRAINIE WIECZNEGO FRAGOWANIA :))
#697918
szaky | 2004-10-29 21:49:15
;(( Bedzie dobrze..
#698193
^M^ | 2004-11-16 20:51:18
łoustro :o.
Kuruj sie tam, a nie sie nami i mapka przejmujesz. Powodzonka, choc nie wiem czy to tu pasuje za bardzo o_O
#700686
Zaloguj się by dodać komentarz.