quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Jak mówi nazwa, jest to miejsce doskonałe. Bardzo dobrze zbudowana mapa, ze świetnym, |
Liczba pobrań | 3024 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 02-02-2003 |
Rozmiar | 2,45 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
MsT | 2002-12-28 23:19:08
spoko nowa mapka juz sciagam i komentuje =]
#628612
TymoN | 2002-12-29 00:19:03
wlasnie nadgralem kolejna wersje, poniewaz w poprzedniej nie dzialal plik AAS:(
#628617
MsT | 2002-12-29 01:30:11
a to zonk ?!
dobze ze botów nie podlanczalem bo by mnie nerwica wzieła jak by sie niepodłączyły ;/
#628631
krips | 2002-12-30 14:31:09
zabujcza mapa odpaliłem z botami na maksa. RZEŹ!
#628882
krips | 2002-12-30 14:31:13
zabujcza mapa odpaliłem z botami na maksa. RZEŹ!
#628883
Mastermind | 2002-12-30 21:23:13
Aaaa... ściągna se! A jak se trohe pogrom to się wypowim!
#628984
Q3GR | 2002-12-31 12:37:57
jestem za :)
#629070
ShadoW_86 | 2002-12-31 18:39:24
Pod względem sposbu budowania konstrukcji , przypomniała mi ta mapka q2dm1 , szkoda że wszystkie textury są .jpg , niektóre tracą bardzo na jakości. Mapka trochę kuleje pod 1v1 , wystarczy non top kręcić się koło RA i przeciwnik , jeśli go nie przechwyci może zapomnieć o grze. Pogratulować za to należy Tymonowi tego iż rozwinął już swój własny unikalny styl ( zauważcie podobieństwa konstrukcyjne w jego mapkach) , a to bardzo dobrze. Minusem jest to iż miejscami mapka trochę pusta , kilka korytaży i miejsc jest według mnie niepotrzebnych , wydłużają tylko przemieszczanie. Tak poza tym dobra mapa (w końcu to Tymon :P). GW & GL.
#629168
SweepeR | 2003-01-01 16:14:22
FPSy strasznie spadaja w lokacji RL+50 (tam gdzie tele - to na skrinie).
Ponadto w jednym miejscu strafeujac ze schodow zahacza sie o sufit, co strasznie czlowieka potrafi wkurzyc.
#629252
TymoN | 2003-01-01 21:11:08
-"...szkoda że wszystkie textury są .jpg...": to wersja beta wiec sa jpg w finalnej beda tga.
-"...wystarczy non top kręcić się koło RA i przeciwnik...": hmm, grales z botami? jesli tak, to masz racje(prawdziwy gracz wezmie najpierw 2xYA i MG)
thx ShadoW
gdzie dokladnie zawadzasz SweepeR?
byc moze jeszcz troche ja przerobie tylko nie wiem czy zmiejszac(w koncu to TDM)
#629307
damndog | 2003-01-02 00:20:53
witam ponownie!
jak dla mnie bomba! jestem na tak :D
jest "ale". mapka jest zbyt sterylna. za pusto nieco, jakies smieci bys dodal ;) jakies popekane sciany itp. mysle ze by pasowalo.
i jeszcze cos. po odpaleniu mapy nie slyszalem nic. nic, glucho wszedzie :)
gut uork :-)
#629323
StaryOrgowicz_510 | 2003-01-05 18:36:19
po screenie wyglada niezle ale narazie zasyssam wiec wypowiem sie jak przetestuje masakrujac boty na hard =D
#629973
MaxDamage | 2003-01-07 20:34:50
Ja proponuja mapke troszke rozjasnic - nie zmieniaj textur daj ogolny bright tak z 2x taki jaki jest , na moim cfg na pro 6 jest swiatlosc a tu ciemnia... Nio i nie wydaje mi sie dobrym pomyslem umieszczenie tele do ra , lepiej by bylo moim zdaniem zrobic pada na dole na srodku tych dwoch lukow. Wiecej efektownych akcji , wieksza szansa ze twoja mapa znajdzie sie na filmie co ja wypromuje. Poza tym konstrukcja przestrzenna bardzo mi sie podoba. Zdalby sie jakis pad , bo tego mi brakuje.
#630167
TymoN | 2003-01-08 23:04:23
Umiescilem kolejna wersje.
Troche zmniejszylem mape : zabralem 1 YA i ShotGun'a, przez co mapka stala sie bardziej 1vs1(chociaz TDM 3vs3 tez tnie sie fajnie), w poblizu MG i YA dodalem 6 AS, wydaje mi sie, ze teraz mapa jest dobrze zrownowazona. Zrezygnowalem z tele przy RA na rzecz jumppad'a.
Mam nadzieje, ze to ostatnia wersja, jak nik nic nie znajdzie rzadnych bledow to niedlugo ja zatwierdze.
#630328
TymoN | 2004-02-10 23:33:33
Nowa wersje tej mapy znajdziecie tu:
www.tymon.map.prv.pl
#671921
Zaloguj się by dodać komentarz.