quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Przed wami jedna z nielicznych polskich mapek CTF. Wykonana starannie, jednak bardzo prosto. Mamy tu do czynienia z jedną wielką platformą zawieszoną gdzieś w kosmosie, na jej przeciwnych brzegach - flagi. Centralną część mapy przecina duży pomost wraz z jumppadami i teleportami bo obu baz. Mapa nie jest duża, dlatego też gra jest bardzo szybka - maxymalnie dla czterech osób. Wszystko wykonane w kolorach przyciągających na myśl mapę q3dm17. Autor zastosował tu ciekawe rozwiązanie - raile umieścił w miejscach, do których doskoczenia trzeba użyć prostego tricku. Niestety początkujący gracze mogą mieć z tym problemu, dlatego też zostaje rocketjump zjadający troche energii. Coś za coś :) Polecam zessać na parę meczy. |
Liczba pobrań | 2077 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 31-01-2004 |
Rozmiar | 3,58 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
dAde | 2003-06-28 17:03:19
Najpierw sprawa techniczna:
- brak pliku aas
- brak głownego skryptu (mapki nie ma w menu)
Teraz mapka :D:
- zbyt, hmm... prosta - brak szczegółów, czyli mniejsza atrakcyjność jeśli chodzi o wygląd
- tutaj symetryczność nie pasuje mi, to jest coś takiego - dwóch graczy po dwóch stronach i walą w siebie z RL i RG :P; czasem któryś z nich wybierze się po MH albo GL
- niezbyt potrzebne dwa teleporty po bokach - moim zdaniem wystarczylby jeden i tą stronę na której by się znajdował trochę rozbudować
- niewygodny dostęp do RG
- świetny element z "przejściem" pod mapą - na defragu można fajnie przy pomocy bfg zasuwać z jednej strony mapy (w poprzek) na drugą stronę, wykorzystując to przejście :)
Na razie nie będę mapki chwalił ;D, poczekam aż pojawi się nowa wersja (jeśli będzie (?)) i wtedy opiszę plusy, bo z pewnością będą większe nić teraz (co nie znaczy oczywiście, że teraz +ów :) nie ma).
eot
#645671
piooiq | 2003-06-28 17:24:38
plik aas bedzie... juz dzis sie robi nowa wresja
skrypt tez bedzie... juz dzis:)
mapa miala byc maksymalnie prosta iduza... stworzona glownie do CPMA, do szybkich rozgrywek 1v1...
jesli chodzi o wyglad-ciagle jest udoskonalany, ale bez specjalnych bajerow, bez jakis "slupow", barirek itp wciskanych na sile...
jesli chodzi o symetrycznosc... ma to pomoc w kotrolowaniu mapy... btw. te czerwone i niebieskie kolka nad teleportami to punkty orinetacyjne na ktora strone mapy prowadzi telep (flagi na dole)...
dostep do RG-ma byc rudny... jak zauwazyles-ten kto ma RG na tej mapie rzadzi:)
przejscie pod mapa... jz obcykane przez flamestrika :) da sie zorbic... kiedys we wczesnej fazie bylo tam normalne przjecie (wejscia w dol byly tam gdzie teraz jest GL dokladnie pod wyskoczniami po dwoch stronach)
:)
thx za opinie:)
pograjcie troche z kumplami... serio, mozna naprawde niezle pokatowac na tej mapce:)
btw... niedlugo bedzie film z tej mapki (starrin me&flame)
:)
#645673
damndog | 2003-06-29 00:14:26
calkiem ciekawe :)
symetrycznosc moze spowodowac dezorientacje, dlatego lepiej nieco urozmaicic teksturowanie (flagi niewiele zmieniaja :D )
mowisz ze robisz w maxie? to zrob sobie cala mapke w maxie razem z teksturami z queja i wyeksportuj do md3 (plugins) i uzyj funkcji q3map2 ktora pozwala na zrobienie modela "twadrego"
#645714
flamestrike | 2003-06-29 03:20:53
No dobra.. wiec tak.. jak juz wiecei jestem wykonafca tej mapy.. ale to tak samo z siebei przyshlo zrobienie jej... najgorzej bylo ja wymyslec.. a jak tego dokonal moj brat (piooiq) to ja niemam pojecia.. podziwiam :D
a teraz propo mapy:
-mapa jest prosta (malo atrakcyjny wyglad) bo nei o to chodzi w q3 zeby sei rozgladac po scianach.. naprawde grajac na tej mapie ani razu nie przeshkadzalo mi to ze jest taka uboga w ozDupki :)
-co do tej symetrycznosci to tez sie nei zgodze.. fakt ze czasami mozna stracic orientacje, ale tylko po respawnie.. czasami nie wiadomo po ktorej stronie znajduje sei przeciwnik.. ale ogoolnie podczas walki -nawet jesli wydaje sie to trudne-bardzo latwo jest sie polapac... rowniez z teleportami nie ma problemu.. po 2 meczykach wchodzi to w kref.
a co do tych 2 playerow po dwoch stronach mapy ktorzy shczzelaja w siebie z rg i rl, okazyjnie udajac sie po mh czy gl to jest blad... w rzeczywistosci gra wyglada zupelnei inaczej.. jest bardzo dynamiczna i zmienna. ale to moja wina ze nei zrobilem jesie pliku ass zeby mozna bylo sobie mapkie potestowac.. nie ukrywam jednak ze z botami to nei to samo co z zywym przeciwnikiem.. a co do rg to chyba nei tak latwo sie po neigo dostac.. czeba umiec troche skakac, albo jakims trikiem (wkrotce pojawi sie demko z trikami na ta mape :D).
-jesli chodzi o ten niewygodny dostep do rg to nawet dobrze... shybciej mozna sie nauczyc skakac :D 380 units to wcale nie tak daleko :D.. pozatym mozna se wskoczyc z rozpedu... zeskoczyc z rozpedem tez mozna... hmm no ale to whsystko bedzie na demku bo tu za duzo pisania :D
..no to by bylo na tyle
juz oczywiscie jest nowa wersja mapki.. a nad tymi texturami to ja pomysle.. bo to jednak jest znaczny bug..
dzieki wielkie za opinie i propozycje
#645720
flamestrike | 2003-06-29 06:46:47
No dobra.. przesiedzialem cala noc.. przy radiancie.. a poprawilem raptem 2 rzeczy.. dodalem kraweznik przy schodach i zmienilem kolor textury po jednej stronie (czerwonej) na czerwona.. no i mysle ze teraz jak cala sciana jest kolorowa to bedzie sie to rzucalo w oczy automatycznie.. nie bedzie trzeba sie rozgladac po flagach... tylko ze niewiem jak to w grze wyglada.. czy zrobilem odpowiednia czerwein tej textury.. mapka dopiro sie kompiluje :D
no wlasnie.. ale zrobienie tych poprawek zajelo mi bardzo niewiele czasu.. przez reshte czasu glowilem sie nad jedna rzecza w radiancie.. otoz cos mi sei tam pokshanilo.. i jak zaznacze dowolnego klocka to w 3d view nie jest on pokazany na czerwono.. widac tylko biale wireframes... i mnei to juz dobija.. moze ktos wi o co chodzi i jak to naprawic? bylbym bardzo wdzieczny, I thank from the mountain za ewentualna pomoc..
a i jesei jeden apel.. : jako ze jestem poczatkujacy w radiancie (no.. moze nie tak do konca.. ale jakis tam fachoweic od map nie jestem) to proshe o pisanie komentarzy.. mowcie co jest zle a co jest dobrze, co Wam sie podoba a co nie, jakie ewentualne poprawki itd..
dzis umieshcze tu juz nowsha wersje mapska ze skryptem i plikiem aas ofkoz.
pozdrawiam i thx
#645722
tomecki | 2003-06-29 20:03:44
Mapka zrobiona poprawnie. Moze nie jest to jakis cud architektoniczny ale moze byc jak na kosmiczną mapke. Jak dla mnie to jest troche za duza.
Moja ocena to 4
#645677
flamestrike | 2003-06-29 23:44:26
chyba zapomnielismy dodac ze mapka nadaje sie najlepiej (moze nawet i wylacznie) na pm.. na vq3 tez sei da ale nie jest tak atrakcyjna i za dlugo sie biega.. a na pm to jak ulal.. jak sie opanuje kilka trikow to mozna smigac :D
sorry za opoznienia ale mialem kiepski dzien i nie zrobilem duzych poprawek w mapce.. pozatym sa problemy z plikiem aas..
postaram sie wshystko jakos ponaprawiac.. dzieki za opinie.. pishcie wiecej!!! pls :)
#645792
ATi | 2003-07-02 00:41:04
Hmmm teraz czas na moja opinie :P
Tak wiec wady:
Mapka troche za duza... moglibyscie ja zmniejszyc.. troche, bo nie widac goscia z drugiego konca mapy.. :P
BOTY! :P nie dzialaja ale mam nadzieje ze sie zmieni...
hmmm z czym by tu was jeszcze... aha serio idze sie pogobic.. jakes wieksze zmiany by sie przydaly :P nie tylko flagi.. albo wiecej tych flag i to w widocznych miejscach...
Hmm teleporty.. nie wiem co z nimi nie tak ale cos mi nie pasuje :P
Ok teraz + :
Fajny pomysl...
Kosmiczna mapka.. dawno nikt nic takiego nie robil tutaj... :/
Fajnie sie strzela :D szczegolnie ffa w 10-ciu :DDDD
Raile na podstawkach do ktorych nie przeskoczy sie tak latwo.. moi kumple nie umieli tam wskoczyc za cholere na vq3 (hehe www.q3arena.gry.wp.pl/defrag tam by sie dowiedzieli jak skakac :P)
Nie wiem co jeszcze napisac ale GL.. i stosujcie sie do uwag :P moze cos wiecej bedzie z tej mapy niz pograc i odlozyc...
Sry ze ten txt sie tak rozlazl.. ale nie chcialo mi sie poprawiac ;P
#646081
NecrosiS | 2003-07-02 12:20:28
Ati jakbys raczyl poprawic swegoo commenta tak by zajmowal tyle miejsca co textu to bylo by milo...
#646121
^M^ | 2003-07-02 19:41:38
ATi - wlasnie mozesz to poprawic? ;p... I w czym problem z tym skokiem? Na pmove 0 i synch 0 tez bez problemu sie skacze...
Co do mapy: mozna troche pokozaczyc na kwadracie (jak to by Faketa powiedzial ;P). Tylko troche za prosta po wzg. budoy - ale o tym juz mowiono i Ty mowiles... tak wiec ;)... Dla mnie 4= (cztery na szynach ;p).
#646168
ATi | 2003-07-03 13:36:31
SORY ALL ZA TEN TXT...!!!! ALE TAK WYSZLO... :P SRY!!!! Hmmm ja jakos tego nie potrafilem...^M^ hmm ale po 10 min i tak juz umialem :D wiec nie ma sie co martwic. Hmm szukalem bouncow ale nie znalazlem jeszcze.. to moze dlatego ze nie jestem triker zaden... :D A nie wiem czemu ale bounce wydaje sie niemozliwy bez pmove 1..
EDIT: OKI poprawilem to :P
#646198
szaky | 2003-07-04 00:31:45
[quote]A nie wiem czemu ale bounce wydaje sie niemozliwy bez pmove 1.. [/quote]
jest mozliwy, tylko jest nieco trudniej. Wpisz sobie sv_fps 125, com_maxfps 125, i g_synchronousclients 1.
Te 3 komendy wpisane z podanymi wyżej wartościami są jak pmove_fixed 1.
#646263
ATi | 2003-07-04 01:02:02
Eeee o co chodzi pani Szakal? :D
#646264
szaky | 2003-07-05 00:04:16
Napisałam niżej ... :P
Pisałeś dlaczego jest bounce ci nie wychodzi na pmove 0, to ci napisalam... trudno zrozumiec?
#646347
ATi | 2003-07-05 22:52:35
Łooo sory Psze Pani ale nie skapowalem ze to do mnie i ze to quote czy jakos tak to moj cytat :P sry..
#646456
^M^ | 2003-07-07 10:25:47
SzakaL - ten skok da sie i bez tego ;p... Nie trza pmove i synch nawet... 125 fpsow tyz nie... Co prawda wtedy troche trudniej, ale sie jedak ta...
#646546
-DraconuS- | 2003-07-08 11:26:15
Utrudniony dostep do rg?! LOL =)
Az sobie sciagnalem z ciekawosci, a tu zonk. Prosty skok - circle z miejsca mozna robic, poza tym kupa miejsca na rozped... nie ma o czym w ogole dyskutowac... i to zaden ze mnie triker jakis.
#646612
flamestrike | 2003-07-09 16:02:30
ja tyz uwazam ze po reila jest prosto pojsc jak cholera.. ale neistety niektoorzy jessie maja z tym problemy.. w zwiazku z czym niedugo nadesle 2 wersje tej mapy.. jedna normalna a druga z padem od rg :| dla tych nieskokliwych...
#646761
szaky | 2003-07-12 02:37:09
ten skok jest prosty nawet bez pmove, na sv_fps 30. Z miejsca wystarczy zrobić zwyklego cyrcla. A z pmove to juz wogole latwo. Poziomem trudnosci to moze cos ok. green1 na cos1.
#646980
flamestrike | 2003-07-13 13:35:04
hmm no ja tam niewiem, tam jest troche ponad 5 kratek (czyli 336 units) jak sie przeskakuje na samym rogu to niby latwiej bo jest 320 units. no ale mniejsha z tym. jk juz mowilem dla wyeliminowania problemu zrobilem 2 wersje mapy. narazie jest umeishczona ta latwiejsha w fazie beta, pishcie jak wam sie to podoba lub ewentualnie jak wam sie to niepodoba :D
Nareshcie bede w domu przez jakis czas weic zajme sie ta mapa i ja poprawie trochie i skoncze mam nadzieje w koncu
pozdrawiam
#647153
[d4r] | 2003-07-15 09:00:51
qr wa! jak nie umiesz robic pliku mapki to po co ja wrzucasz do beta corner? ja z toba nie moge
#647241
piooiq | 2003-07-16 02:04:37
no kurfa... ale o co ci @#$% chodzi. mapa jest zajebiscie zrobiona. tylez ze duzo zajmuje. i co z tego, i tak ja warto sciganac.
#647274
pluskff4 | 2003-07-16 18:03:58
yght ........ a umnie qwa nie chciała sie odpalić
ygo ?!!!!!! :(((((
#647301
ATi | 2003-07-25 17:16:58
A mnie tez nie dziala.. :/
#647922
flamestrike | 2003-07-26 12:56:19
Hmm niemam pojecia dlaczego nie dziala... Ale mniejsza s tym bo wlasnie zamiescilem najnowsza wersje tej mapy.. Mozecie ja sciagnac z tad:
www.q3arena.gry.wp.pl/?id=33&akcja=mapd&idm=129
I piszcie komentarze bo jest to bardzo pomocne w tworzeniu. Z gory dziekuje.
#647975
szaky | 2003-07-26 22:53:32
kopiuj/wklej:
lol... nowa wersje nagrywa sie poleceniem edytuj mape. a jak masz problem z wrzuceniem, to slij do mnie, chyba jest napisane to nawet w nagloku do dzialu!!!!
zaraz tego nie bedzie, nadgram tamto. tylko robote mi robisz czyms takim, wyslal bys na maila, wrzucila bym... ehhh... a tak, sciagac, usuwac...
#648071
szaky | 2003-07-26 23:14:34
ehh... wrzucilam to tutaj...
#648078
flamestrike | 2003-07-27 01:40:58
Ehh... ale nie o to chodzi... chodzi o to ze ta starsza wersje wrzucil piooiq - moj brat, a ja nie mam pojecia jakie on ma haslo do swojego profilu na tej stronie... a on teraz wyjechal na wakacje... to dlatego tak kombinowalem.. a co do tego naglowka to nie zauwazylem... sorry, i nie poczebnie sie fatygowalas bo ta mapa i tak nie jest chyba tego warta..
#648107
szaky | 2003-07-27 14:32:59
ale mogles mi na maila wyslac, bym nagrala bez wiekszych kombinacji, ja moge nagrac spod kazdego konta. NIby dlaczego mowisz ze nie warto? Warto tylko to mnie troche zdenerwowalo, mialam troche roboty w tym czasie...
#648248
flamestrike | 2003-07-27 19:29:44
No nie warto.. kto sciagnie ta mapke to tylko ja obejrzy (nawet nie zagra bo boty nie dzialaja) i to wszystko... czy ktos w ogoole gra na tym mapsku
#648306
szaky | 2003-07-27 22:13:00
jak widac po ilosci sciagniec to ludzie graja. a boty.. komu by sie chcialo z nimi grac...
#648348
flamestrike | 2003-07-28 20:30:45
hmmm... a co ze skrinami tej mapki? i z opisem? moge Ci wyslac na meila czy jak?
#648394
szaky | 2003-07-29 18:20:18
ok, jak widać wrzuciłam nowy text i skriny.
#648506
piooiq | 2003-07-31 16:32:18
super...Szakal jestes super...ale mapa jest STARA!!! skriny sa do nowej wersji ale mapa jest stara!
#648667
flamestrike | 2003-08-01 03:45:54
dobra.. bez paniki juz wszystko naprawilem :D piooiq, zalogowalem sie na twoj profil i po lucku zaktualizowalem mape... jesli tereaz cos nie dziala to sie pochlastam bo sie zalozylem o... chu.. ku.. fju.. pen.. o ten no... ekhmm... :)
#648705
damndog | 2003-08-02 00:57:16
czarna mgle na dole daj
#648803
flamestrike | 2003-08-20 14:08:03
ale jak ta czarna mgle niby mam zrobic? jest jakas taka standardowo w q3 bo mi sie nie wydaje.. czy mam moze sam pokolorowac? jesie mgly nigdy nie kolorowalem.... hmm.. w sumie...
jesie jedno pytanie: dlaczego tak malo fps na tej mapie mam? bo niewiem jak mam ja zdebugowac.. niby zlikwidowalem wszystkie zbedne klocki i dalem caulk na niewidocznych powieszchniach ale niewiele pomoglo... co mam jesie zrobic? zmniejszyc obszar nieba czy co?
jak ktos sie zna i moze mi pomoc to bylbym bardzo wdzieczny za wszelkie informacje. pozdrawiam i z gory dziekuje
#650839
Zaloguj się by dodać komentarz.