ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



q3_TheBadPlace

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Oto kolejna konwersja mapki dm4 z quake1. Niestety, wykonanie tej mapki jest bardzo słabe - dużo jest błędów texturowych, sporo błędów w budowie (za cienkie ściany, dziwne drzwi), a także oświetlenie, przez które mapka zupełnie nie ma klimatu (wygląda jak fullbright). Grywalność - musicie to ocenić sami. Wielu ludzi napisało, że mapka jest wyjątkowo grywalna. Czy to prawda? Poskakałem troche - gra jest szybka i przyjemna (jak dla mnie), ale przecież nie jestem pro-graczem:)

Liczba pobrań1678
DodałRequiem
Data dodania29-01-2004
Rozmiar1,47 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    mandragora | 2003-12-15 15:55:21

    no to zobaczymy co z tego wyszło

    Gravatar

    marog | 2003-12-15 15:59:02

    musze coś pokombinować z tymi zlamionymi drzwiami
    ale na razie nie mam czasu

    Gravatar

    JohnWolf | 2003-12-15 16:08:22

    Mapa wyglada calkiem niezle i nawet da sie na niej grac !!!

    ziel1na | 2003-12-15 16:51:24

    zaraz oblookam..

    damndog | 2003-12-15 17:08:12

    albo mi sie zdaje albo nie pozmieniales wartosci w swiatlach, przez co jest 10000 w kazdym czy jakos tak :) bo to wyglada jak fullbright :P
    ale to tylko speklacje bo nie mam mozliwosci odpalenia mapki ;

    aha jesli potrzebujesz tekstury jumppada na tle clang2 (zdaje mi sie ze wlasnie taka jest podloga na screenie) to sciagnij moja mapke damn4 tam jest, sam robilem :P link

    Gravatar

    Kashpir | 2003-12-15 18:05:18

    Klasyka :) Mala, szybka i nawet ladnie zrobiona. Po niecalej godzince grania dodaje ja do "ulubionych" :)

    PS. Gdyby jeszcze te belki kolo RA nie byly przezroczyste... :P

    Qelo | 2003-12-15 18:26:56

    jush sciagam i zaraz zobacze

    Sciagnolem, zobaczylem i sie nie przekonalem ale wsumie to moze byc, tylko wes cos z tym swiatlem zrob

    Gravatar

    Tagger | 2003-12-15 18:56:11

    Mapka grywalna, ale za jaskrawe światło. Fajnie ci wyszedł teleport, textury tez są niezłe. A tak wogóle to znalazłem amunicje do lightinguna, ale nie znalazłem samej broni :)

    Gravatar

    StaryOrgowicz_690 | 2003-12-15 19:00:25

    Uuuccchh!!!

    Gravatar

    marog | 2003-12-15 19:53:33

    Słabo szukałeś spawary!!! Jest obok teleportu (zgadnij którego)

    Gravatar

    marog | 2003-12-15 20:17:51

    Faktycznie światło może jest troche skopane ale to dlatego, że gram na r_mapoverbrightbits "1"
    Faktycznie nie przetestowałem tego dla wartości domyślnej - 2. Zmienie to jak znajde troche czasu, ale narazie nie ma szans :(((

    damndog | 2003-12-15 20:57:48

    testuj mapki na baseq3 z defaultowym konfigiem, albo zrob sobie "moda" z jakims konfigiem do testowania map :)

    Gravatar

    Tagger | 2003-12-15 21:12:05

    ok mialem jakis bład ze mi spawary nie wczytywało

    szaky | 2003-12-15 21:59:02

    deemczwórka? no to ssam, zbacze co z tego wyszło :)

    Gravatar

    marog | 2003-12-15 23:41:57

    ale nie zapomnij szakal że "nietypowa"

    Gravatar

    insaner | 2003-12-16 02:22:34

    Było wiele roznych beznadziejnych przerobek dm4 dla q3 jednak ta, przerobiona z pomysłem chyba nadaje sie do gry,a własciwie bardzo szybkiej gry. Niemniej na tej mapce jest pare aspektów które wymagają z pewnoscią powtórnej ingerencji. Z racji ze sam testowałem ta mape a niezbyt znam sie na maperstwie - proponuje abyście zasugerowali co (oprócz światła i troche śmiesznych drzwi) ma być poprawione/zmienione.
    Moim osobistym zdaniem teleport obok megasa jest zbędny. I wydaje mi sie że jeden z pozostałych teleportów (a jest ich wiele) tesh - chociaz nie jestem pewien - trzeba by pograć.
    Co do samego teksturingu, jaskrawości to nie wiem o co chodzi własciwie bo na moim cfg wygląda to spoko. Może wyjaśnijcie szczególy co jest źle i jak być powinno zrobione żeby było dobrze :] . Niemniej kolorystyka i światło troche monotonne. W porównaniu z kolorystyką aktualnej cpm1a albo hubem to ta mapa ma kolorystykę jednak fajną - od wyglądu tamtych map to mi sie zbiera na wymioty i po pół godzinie oczy bolą. A na tej o dziwo nie. Ale to może kwestia cfg (chociaz na większości map mam spoko czadersko wszystko wyraźne - a szczeólnie przeciwnika).

    Myśle że sie MaroG nie obrazi jak każdy dopisze czego mu brakuje na tej mapie albo co ktoś by chciał zmienić. :P
    Co do jednego nie mam wątpliwości - sam rozmiar mapy i jest idealnie dobrany - w przeciwienstwie do innych nieudanych konwersji dm4. Resztę da sie łatwo popoprawiać :>.

    Gravatar

    marog | 2003-12-16 15:53:26

    Właśnie, właśnie.
    Pisać co jest źle!!!

    Gravatar

    Darthpl | 2003-12-16 16:14:08

    Mapa faktycznie jakas jaskrawa, ale mozna nieźle biegać. Nie dopatrzylem sie bugów. Co do przelatywania przez szczeble koło Reda to nie bug. Wiem od autora. Na 1v1 jest całkiem fajnie. Kampić sie raczej nie da. Good job. Czekam na kolejne mapy tego typu.

    Gravatar

    Crono5 | 2003-12-17 19:21:48

    Mapa ciora o glebe. Totalny wypas. Z qumplem gralimy przeszlo 8 h (!) bez przerwy. Naprawde warto

    szaky | 2003-12-17 21:16:10

    fajna.
    wypatrzylam pare bledow graficznych, glownie poprzesuwane textury.
    nieco za jasna. zmniejsz swiatlo
    kilka elementow zbednych, no ale nie jest to odwzorywujaca konwersja.
    brak clipow.

    Gravatar

    Darthpl | 2003-12-18 00:19:55

    ciekawe bo ja nie znalazłem poprzesuwanych textur, a troche po niej chodziłem

    Gravatar

    marog | 2003-12-18 00:22:58

    może jakieś szczeguły z tymi texturami

    Gravatar

    lysy2k4 | 2003-12-24 01:30:56

    Kazda mape ktora sciagam z beta nie moge rozpakowac :/ A tak mialem ochote na ta mape. Cemu nie moge rozpakowac ?
    Edit: Nie wiem co sie stalo ale juz dziala :)

    damndog | 2003-12-24 14:05:57

    lol ;p

    Gravatar

    electric | 2004-01-29 22:26:03

    kurde w hu@! se lecicie? juz sie napalielm ze wreszcie se pogram na dm4 z q1 a tu dupa! wyswietla sie ze nia ma strony , a rozmiar pliku to 4 kb??! Naprawi to ktos ? Please

    szaky | 2004-01-30 16:57:41

    JUZ DZIALA

    Gravatar

    electric | 2004-02-02 08:45:08

    Dzieki! :)

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
    14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
    15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
    4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. scisek +1 - 84 pkt
    2. Requiem - 30 pkt
    3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
    4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
    5. MucieK - 8 pkt
    6. bit - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
    • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
    • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

    Głosów: 53