ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Q3CP1

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Mapa nadesłana do beta corner, dnia 10.12.2003 13:04 przez [Qelo](?id=3&details=7869).
3 wersja poprawionej mapki, mam nadzieje ze sie wam podoba i przyniesie jakąs frajde. Aktualnie jestem w trakcie budowy Q3CP2 ale to juz innym razem. Tak jak zwykle sciagajcie i oceniajcie. Thx

Liczba pobrań1698
Dodałszaky
Data dodania25-09-2004
Rozmiar982 KB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    Gravatar

    bmPL | 2003-12-10 13:40:41

    mapka fajna tylko trzeba zmienic rozmieszczenie itemów ale fajnie sie gra

    NecrosiS | 2003-12-10 19:51:36

    No dosc tak mlodzieshowo ci to wyszlo :]
    Widac ze brakowalo pomyslu na wykonczenie kilku miejsc ale ogulem spoko :]

    Qelo | 2003-12-10 20:08:43

    OK, ciągle poprawiam niemartwcie sie bedzie dobrze, czekam na komentarze - Thx :D

    dAde | 2003-12-10 20:58:36

    Item placement sux. Jeśli by go poprawić, to byłaby całkiem przyzwoita mapka jak na pierwszy raz (?).

    damndog | 2003-12-10 21:25:45

    nooo screeny wygladaja smakowicie :D szkoda ze kompa brak ;(

    pluskff4 | 2003-12-10 22:06:30

    sse ............. mapke oczywiscie ;)

    /edith
    troszke jest bledof na mapce :/ nie znaturalizowales textur :P (hehe fajnie to powiedzialem)
    jednolita textura :|
    i ta lawa pod rl - dociagnij ja do konca jednej ze scian
    najfajniej wyszedl Ci ten teleport kolo quada

    Qelo | 2003-12-10 22:45:37

    Ten teleport to nawet mi sie podoba, o ktorą scianke ci chodziło kolo rl, tooł mapke czeka duzo zmian niedlugo sie ukarze sie wersja 3 mam nadzieje ze juz ostatnia

    Ok juz wiem o którą sciankę Ci chodzilo

    Ale jak jest duzo textur to tesh ladnie niewyglada

    A, i jeshcze niema AAS-u ale bedzie tylko ze troche dlugo sie robi i duzo zajmuje, ale bedzie!!!

    Gravatar

    myagy | 2003-12-11 09:51:32

    Fajna mapka Capa!!! Dopracuj ją troche to możesz odzyskasz koszulkę lidera.

    MateoMartinezz | 2003-12-11 10:00:34

    mapka fajna, tyle że te tekstury są trochę męczące oczy. Ale ja gram na picmip 1 więc inni (sic) nie powinni mieć tego problemu :D.
    Jedna sprawa ode mnie - z tego kanału z wodą nie da się wyjśc po jednej ze stron - to tak ma być? :D

    Qelo | 2003-12-11 10:05:54

    Nie, z tej wody da sie wyjsc przynajmniej powinno, ale poprawie

    Gravatar

    Tagger | 2003-12-11 14:55:45

    Fajny pomysl z teleportem, i ogólnie miejsce z quadem ale potrzebne inne rozmieszczenie itemów no i czekamy na aas, Qelo sie postaral to widac skoro to jego pierwsza mapka ...

    Qelo | 2003-12-11 22:42:50

    ok jest jush 3 wersja ale jeshcze jej niewrzuce, jest bardzo duzo zmian a zresztą sami zobaczycie ale dopiero w sobote niemam narazie czasu, a ja jush w tym czasie robie nową, tyle ze sie cos dlugo kompiluje

    Vymmiatacz | 2003-12-12 08:45:03

    Niezła mapa, całkiem grywalna, ale SG na niej słabo przydatny. Warto poprawić nieco błędów, jak np. niemożność wyjścia z wody od strony RG. Bot gra przeciętnie (zrobiłem AAS do tego celu), leci jak debil do wody z RG. Dałbym dla zrównoważenia mapy gdzieś BattleSuita, np, na półce z YA, zaraz przy accel-padzie. Jest trochę za dużo ammo do PG, powinno być więcej rakietek. Przy wejściu do tunelu przydałby się GL, tak aby blokować to wejście. Ogólnie raczej niezła konstrukcja.

    Qelo | 2003-12-12 13:54:30

    3 wersja duzo zmienia i mam pytanie dotyczace tego - Czy w miejscu lamp powinien byc full_clip czy raczej nie bo w sumie lipa przelatywac przez lampy ale tesh z drogiej strony lipa zachaczac o lampy, wiec podpowidzcie mi jak mam zrobic :)

    damndog | 2003-12-12 14:46:50

    jak bardzo przeszadza to nie rob weap_clipa, niektorzy mimo to robia play_clipa, ale wiekszosc osob zadnego clipa nie wsadza, no chyba ze na teleporty i inne duze modele.

    Qelo | 2003-12-12 21:12:55

    Nom i jush jest poprawiona 3 wersja, i tylko jedno pytanie mam czy chcecie jush ją zobaczyc czy jeszcze nie, na odpowiedzi czekam do 0:00 hehe narka (jest duzo zmian i mnie sie wydaje ze jest lepsza, na mapie znajdziecie RL, GL, SG, LG, RG, PG, MG :),jest Qłak no i Battle siut, niewiem czy bedzie jeszcze poprawiana no i dalej niema aas-u ) tyle czekam na odpowiedzi

    Jakbyscie mieli jakies watpliwosci do wersji to tak naprawde to nie jest 5 wersja a 3 tylko screen sie niechcial nadpisac i wyszlo tak jak jest, (@#$%)

    damndog | 2003-12-13 10:51:30

    drugi i trzeci screen moze byc w dolownej rozdzielczosci, musi tylko sie miescic w ustalonych granicach ;) 50kb chyba :)

    Gravatar

    .... | 2003-12-13 21:32:27

    Mapa ekstra, niewidzialem jeszcze takiej... ze 3 razy sobie w tunel wskoczylem :] Bajer

    Gravatar

    TymoN | 2003-12-14 14:56:38

    Ciekawie zapowiadajaca sie mapa. Duzo bajerow, mozna by obdzielic nimi ze 2-3 inne mapy. Dziwne, ze na mapie sa dwa rodzaje teleporow, te swiatla w roznych kolorach, dzrzewko na srodku no i ta lampa w stylu base. Jak dla mnie mapa jest zbyt otwarta, po za tym zajabys sie wygladem, doborem textur, bo jak na razie to chyba najwiecej czasu poswieciles levelshot'owi.

    Qelo | 2003-12-14 23:19:01

    Niepatrzcie na screeny tylko sciagajcie - qrna noooo J:)

    Vymmiatacz | 2003-12-17 20:41:20

    Od razu widać, że jest lepiej. Nawet boty już czają o co chodzi, rozgrywka toczy się na całej mapie, a nie tylko w wodzie. Ale jednak spójrz tutaj Czegoś brakuje. A może to tylko u mnie coś nie tak?

    Qelo | 2003-12-18 10:09:29

    U mnie wszystko wporzo jest
    to chyba raczej cos u Ciebie ale niewiem qmpel sprawdzal i wszystko sie wczytywalo a zreszta ta textura jest z pac0.pk3
    A i dlaczego ty masz takie to wszystko kanciaste na jakich ty ustawieniach grasz?

    damndog | 2003-12-19 16:00:19

    a moze to jest shader z innego paka :P
    wywal wszytkie inne mapki zanim przetestujesz swoja, bo nigdy nie wiesz z jakich tekstur korzystasz ;/

    Vymmiatacz | 2003-12-19 19:43:26

    W sumie masz rację damndog, ja mam całkiem sporo różnych custom map w baseq3, więc możliwe że gra wciąga coś, czego nie powinna :)
    A kanciaty obraz, bo dysponuję nienajlepszym sprzętem i zmniejszyłem sobie ilość krzywych (r_subdivisions)

    Gravatar

    TymoN | 2004-02-10 23:17:56

    Vymiott: to bylo do Q'elo.pk3, a nie do Ciebie :D

    Gravatar

    parhelia | 2004-02-26 16:55:13

    Ogólnie mapka sprawia dobre wrażenie. Fajny pomysł no i rzeczywiście dużo rzeczy i tak jak zauważono można by ze trzy mapki zrobić (chociaż w niczym to nie przeszkadza) Aha przy max ustawieniach nie ma problemu z krzywymi. Więc O.K. Podoba mi się :) Ocena tak z ++4 :)

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. Requiem - 74 pkt
    2. scisek -2 - 65 pkt
    3. MucieK - 26 pkt
    4. Czarna_Bakłażana - 16 pkt
    5. _imoor - 13 pkt
    6. MiChCiO - 5 pkt
    7. -in0x- - 5 pkt
    8. bfr_aka_pablonzo - 4 pkt
    9. gorat -1 - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
    • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
    • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

    Głosów: 55