quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 10.12.2003 13:04 przez [Qelo](?id=3&details=7869). |
Liczba pobrań | 1683 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 25-09-2004 |
Rozmiar | 982 KB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
bmPL | 2003-12-10 13:40:41
mapka fajna tylko trzeba zmienic rozmieszczenie itemów ale fajnie sie gra
#663902
NecrosiS | 2003-12-10 19:51:36
No dosc tak mlodzieshowo ci to wyszlo :]
Widac ze brakowalo pomyslu na wykonczenie kilku miejsc ale ogulem spoko :]
#664012
Qelo | 2003-12-10 20:08:43
OK, ciągle poprawiam niemartwcie sie bedzie dobrze, czekam na komentarze - Thx :D
#664014
dAde | 2003-12-10 20:58:36
Item placement sux. Jeśli by go poprawić, to byłaby całkiem przyzwoita mapka jak na pierwszy raz (?).
#664023
damndog | 2003-12-10 21:25:45
nooo screeny wygladaja smakowicie :D szkoda ze kompa brak ;(
#664033
pluskff4 | 2003-12-10 22:06:30
sse ............. mapke oczywiscie ;)
/edith
troszke jest bledof na mapce :/ nie znaturalizowales textur :P (hehe fajnie to powiedzialem)
jednolita textura :|
i ta lawa pod rl - dociagnij ja do konca jednej ze scian
najfajniej wyszedl Ci ten teleport kolo quada
#664071
Qelo | 2003-12-10 22:45:37
Ten teleport to nawet mi sie podoba, o ktorą scianke ci chodziło kolo rl, tooł mapke czeka duzo zmian niedlugo sie ukarze sie wersja 3 mam nadzieje ze juz ostatnia
Ok juz wiem o którą sciankę Ci chodzilo
Ale jak jest duzo textur to tesh ladnie niewyglada
A, i jeshcze niema AAS-u ale bedzie tylko ze troche dlugo sie robi i duzo zajmuje, ale bedzie!!!
#664074
myagy | 2003-12-11 09:51:32
Fajna mapka Capa!!! Dopracuj ją troche to możesz odzyskasz koszulkę lidera.
#664097
MateoMartinezz | 2003-12-11 10:00:34
mapka fajna, tyle że te tekstury są trochę męczące oczy. Ale ja gram na picmip 1 więc inni (sic) nie powinni mieć tego problemu :D.
Jedna sprawa ode mnie - z tego kanału z wodą nie da się wyjśc po jednej ze stron - to tak ma być? :D
#664098
Qelo | 2003-12-11 10:05:54
Nie, z tej wody da sie wyjsc przynajmniej powinno, ale poprawie
#664100
Tagger | 2003-12-11 14:55:45
Fajny pomysl z teleportem, i ogólnie miejsce z quadem ale potrzebne inne rozmieszczenie itemów no i czekamy na aas, Qelo sie postaral to widac skoro to jego pierwsza mapka ...
#664116
Qelo | 2003-12-11 22:42:50
ok jest jush 3 wersja ale jeshcze jej niewrzuce, jest bardzo duzo zmian a zresztą sami zobaczycie ale dopiero w sobote niemam narazie czasu, a ja jush w tym czasie robie nową, tyle ze sie cos dlugo kompiluje
#664293
Vymmiatacz | 2003-12-12 08:45:03
Niezła mapa, całkiem grywalna, ale SG na niej słabo przydatny. Warto poprawić nieco błędów, jak np. niemożność wyjścia z wody od strony RG. Bot gra przeciętnie (zrobiłem AAS do tego celu), leci jak debil do wody z RG. Dałbym dla zrównoważenia mapy gdzieś BattleSuita, np, na półce z YA, zaraz przy accel-padzie. Jest trochę za dużo ammo do PG, powinno być więcej rakietek. Przy wejściu do tunelu przydałby się GL, tak aby blokować to wejście. Ogólnie raczej niezła konstrukcja.
#664321
Qelo | 2003-12-12 13:54:30
3 wersja duzo zmienia i mam pytanie dotyczace tego - Czy w miejscu lamp powinien byc full_clip czy raczej nie bo w sumie lipa przelatywac przez lampy ale tesh z drogiej strony lipa zachaczac o lampy, wiec podpowidzcie mi jak mam zrobic :)
#664336
damndog | 2003-12-12 14:46:50
jak bardzo przeszadza to nie rob weap_clipa, niektorzy mimo to robia play_clipa, ale wiekszosc osob zadnego clipa nie wsadza, no chyba ze na teleporty i inne duze modele.
#664349
Qelo | 2003-12-12 21:12:55
Nom i jush jest poprawiona 3 wersja, i tylko jedno pytanie mam czy chcecie jush ją zobaczyc czy jeszcze nie, na odpowiedzi czekam do 0:00 hehe narka (jest duzo zmian i mnie sie wydaje ze jest lepsza, na mapie znajdziecie RL, GL, SG, LG, RG, PG, MG :),jest Qłak no i Battle siut, niewiem czy bedzie jeszcze poprawiana no i dalej niema aas-u ) tyle czekam na odpowiedzi
Jakbyscie mieli jakies watpliwosci do wersji to tak naprawde to nie jest 5 wersja a 3 tylko screen sie niechcial nadpisac i wyszlo tak jak jest, (@#$%)
#664394
damndog | 2003-12-13 10:51:30
drugi i trzeci screen moze byc w dolownej rozdzielczosci, musi tylko sie miescic w ustalonych granicach ;) 50kb chyba :)
#664424
.... | 2003-12-13 21:32:27
Mapa ekstra, niewidzialem jeszcze takiej... ze 3 razy sobie w tunel wskoczylem :] Bajer
#664478
TymoN | 2003-12-14 14:56:38
Ciekawie zapowiadajaca sie mapa. Duzo bajerow, mozna by obdzielic nimi ze 2-3 inne mapy. Dziwne, ze na mapie sa dwa rodzaje teleporow, te swiatla w roznych kolorach, dzrzewko na srodku no i ta lampa w stylu base. Jak dla mnie mapa jest zbyt otwarta, po za tym zajabys sie wygladem, doborem textur, bo jak na razie to chyba najwiecej czasu poswieciles levelshot'owi.
#659416
Qelo | 2003-12-14 23:19:01
Niepatrzcie na screeny tylko sciagajcie - qrna noooo J:)
#664588
Vymmiatacz | 2003-12-17 20:41:20
Od razu widać, że jest lepiej. Nawet boty już czają o co chodzi, rozgrywka toczy się na całej mapie, a nie tylko w wodzie. Ale jednak spójrz tutaj Czegoś brakuje. A może to tylko u mnie coś nie tak?
#665299
Qelo | 2003-12-18 10:09:29
U mnie wszystko wporzo jest
to chyba raczej cos u Ciebie ale niewiem qmpel sprawdzal i wszystko sie wczytywalo a zreszta ta textura jest z pac0.pk3
A i dlaczego ty masz takie to wszystko kanciaste na jakich ty ustawieniach grasz?
#665593
damndog | 2003-12-19 16:00:19
a moze to jest shader z innego paka :P
wywal wszytkie inne mapki zanim przetestujesz swoja, bo nigdy nie wiesz z jakich tekstur korzystasz ;/
#664657
Vymmiatacz | 2003-12-19 19:43:26
W sumie masz rację damndog, ja mam całkiem sporo różnych custom map w baseq3, więc możliwe że gra wciąga coś, czego nie powinna :)
A kanciaty obraz, bo dysponuję nienajlepszym sprzętem i zmniejszyłem sobie ilość krzywych (r_subdivisions)
#665274
TymoN | 2004-02-10 23:17:56
Vymiott: to bylo do Q'elo.pk3, a nie do Ciebie :D
#671917
parhelia | 2004-02-26 16:55:13
Ogólnie mapka sprawia dobre wrażenie. Fajny pomysł no i rzeczywiście dużo rzeczy i tak jak zauważono można by ze trzy mapki zrobić (chociaż w niczym to nie przeszkadza) Aha przy max ustawieniach nie ma problemu z krzywymi. Więc O.K. Podoba mi się :) Ocena tak z ++4 :)
#673929
Zaloguj się by dodać komentarz.