quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 19.6.2003 15:27 przez [dAde](?id=3&details=3311). WERSJA 2: Poprawiłem błędy jak np. smuga rzucana przez niebo, która psuła efekt grayscale. Zmian nie będę wymieniał, ściągajcie :). PROSZĘ O KOMENTARZE zwłaszcza na temat grywalności, projektu... Na boardzie, w dziale PCM można dopisywać komentarze w nowym temacie - q3dade12 :D. Za wsparcie i nieocenioną pomoc (duchową :) chciałem podziękować TymoNowi. Zagrajcie i napiszcie co o niej sądzicie. |
Liczba pobrań | 1708 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 12-09-2003 |
Rozmiar | 1,47 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
dAde | 2003-06-19 15:34:33
Proszę się nie krępować i pisać co wam leży na sercu (no bez przesady :]). Mapkę chcę dopracować, bo może być ostatecznie naprawdę świetna, ale z tym musicie mi pomóc. Wypisujcie, co waszym zdaniem należałoby zmienić...
#644910
Duncan | 2003-06-19 19:34:06
Hmm.. cool :],
serio jest dość ciekawa, paleta 16 odcieni szarości ;] nie tylko nie przeszkadza, ale powoduje w moim odczuciu mniejsze zmęczenie oczu. Według mnie ta mapa nadaje się tylko i wyłącznie do cpma, na vq3 grywalność=sux... Jeśli chodzi o dopasowanie tekstur to trudno mi powiedzieć, bo się nie znam ;P, ale mnie się podobają.
#644937
damndog | 2003-06-19 20:48:52
16 odcieni szarosci? hmm niestety quake obsluguje tylko 24 i 32 bitowa palete kolorow w teksturach :]
[sciagam mapke]
#644944
dAde | 2003-06-19 21:06:22
Boshe, nie, nie 16 odcieni szarości. Wszystkie textury są 24 bit.,ale po prostu w grayscale. Wiadomo o co chodzi?? Najlepiej ściągnąć i się przekonać :P. Warto.
#644947
White]Smurff | 2003-06-20 09:08:38
Mi sie bardzo bardzo podoba :) Bardzo dobra robota dAde. Extra pomysl z ta skala szarosci. Zadnych bledow nie zauwazylem procz tego ze musisz zmienic niebo (rzuca kolorowe swiatlo). Grywalnosc wydaje mi sie ze jest w pozadku na cmpa ale na vq3 to nie wiem bo nie gralem :D Jednym slowem GJ
#644976
Insane | 2003-06-20 09:22:50
Eee tam, gralem na VQ3 i grało się całkiem nieźle (co nie znaczy ze lepiej niz pod CPMA :P). Kolorystyka (powiedzmy) jest świetna, a poza tym mapka chodzi bardzo szybko, nawet na nienajlepszym sprzęcie - czyli moim. Wydaje mi sie tylko ze mapka jest troche za wysoka i kazdy upadek=obrazenia, bez obrazen z samej gory mozna zejsc tylko jedną stroną, a i tak nie jest za wygodne to zejscie. Łatwo tam dostać :(. Drażni też punkt respawnu koło RL, tak to wszystko wporządku.
#644977
droOps | 2003-06-20 10:16:52
zawodostwo !!!
#644981
dAde | 2003-06-20 11:07:04
Do pana o ksywce insane6:
Zejście bez obrażeń jest prawie każdą stroną (nie ma tylko od strony LG/YA), ale nie należy po prostu zeskawiwać od razu z najwyższego poziomu na najniższy, zawsze znajdzie się sposób, żeby było bez obtażeń (oprócz tego co już wyżej napisałem). Jeśli masz jakieś pytania co do mapy to wal na maila. Pozdro.
A przy okazji. Czy trzeba coś na mapie zmieniać??
#644986
szaky | 2003-06-20 21:56:04
zmiany? raczej nie, ew. jakies poprawiki, niebo, itd. zauwazylam tylko na dole przy trimie, na niektorych 'zagieciach' przesuniete textury.
#645035
civ|taboo | 2003-06-20 22:04:43
Wreszcie ktoś pomyślał o klimacie z dawnego dobrego Quake... Przyznacie mi rację, że część 3 ma z niego tyle co z pogody --> desz. Bardzo cieszy mnie to, że czasem ktoś pomyśli, i wykona coś naprawdę dobrego. Uważam, że mapa jest idealna do pojedynków 1v1cpm. Monumentalny, spowity mgłą tajemnicy, skrywający mroczny sekret klimat to najlepszy aspekt tej oto Mapy. Moja ocena to 6 a tylko dlatego, że juz długo brakowało mi klimatycznych smaczków starego Wstrząsu.
#645036
tiger | 2003-06-20 22:22:27
texturki normalnie jak za 2 wojny światowej po prostu cool :D nie ma jak celujący :P stasznie mapa mnie się podoba po prostu coool
#645045
zablotzky | 2003-06-21 11:30:01
po poebieaganiu sobie 2 minutki po mapie powiem ci ze chujowo jest plsma ustawiona.. na dole, schodzi sie po schodach i dwa "wyjscia" ktore morzena ostrzeliwac... wg powinna tam byc bardziej smiercionosna bron jak bazooka czy lg
#645072
dAde | 2003-06-22 18:05:57
Już niedługo postaram się wypuscić na świat kolejną wersję mapki. Jeśli chodzi o plasmę, to pomieszczenie w którym się znajduje jest jednym z dwóch problemów natury architektonicznej, z którymi nie mogę sobie do końca poradzić. Zastanawiałem się czy nie umieścić w tamtym korytarzu teleporta, aby umożliwić szybszą ucieczkę z tego miejsca. Jednak - pomimo, że są dwa wyjścia z tego miejsca - to nie jest łatwo z zewnątrz (nie wchodząc do niego) kontrolować obydwa wyjścia, żeby kogoś tam zatrzymać. Hmm... co myślicie o tym teleporcie? Czy jak na mapkę 1on1 dobrym pomysłem będzie trzeci teleport?? Proszę także o kolejne sugestie co do mapy, jeszcze zanim "wydam" wersję drugą! Pozdrawiam wszystkich :).
BTW - do pana Civity, nad zrobieniem deszczu na całej mapie, ewentualnie w miejscach odsłoniętych zastanawiałem się już, ale nie wiem czy to jest dobry pomysł...
#645223
WAFEL | 2003-06-26 22:28:51
Spoko mapka, Wsam raz 1 na 1, ładnie wygląda fajnie sie . naprawde dobra robota.
#645531
TymoN | 2003-06-27 23:26:24
A nie mowilem, ze mapa jest stworzona pod CPMA, o tym LG tez mowilem :)
Tele w tym miejscu to nie jest zly pomysl, tylko gdzie by prowadzil?
Gratulacje :)
GL
#645603
dAde | 2003-06-30 17:34:22
Jeśli chodzi o następną wersję to się zabrałem do roboty, ale po drodze coś zje***em i niestety nie działa :(. Może mi ktoś pomoże? Jak chcę mapkę uruchomić w kwaku, to zamiast wczytywania pojawia się napis:
sv_setbrushmodel: null
i nie mam najmniejszego pojęcia co to może znaczyć i jak to naprawić. Na mapie aktualnie nie ma żadnych modeli... Jeśli ktoś wie jak to można naprawić, to proszę na maila lug GG.
Thnx 4 all za ściąganie, ocenę i komentarze.
#645872
piooiq | 2003-07-03 20:19:36
hmmm... mapka jest fajna jesli chodzi o design... ale wlasnie te kolory sa beznadziejne... wydaje mi sie ze lepiej by bylo gdybys dal normlane kolory.
ogolnie zajebiscie:)
...i troche wiecej szczegolow... jakies krawezniki, czy cos... wiesz:)
#646245
[d4r] | 2003-07-03 21:26:03
wlasnie te kolory dodaja jej uroku i oryginalnosci po za tym dzieki tym kolorom nie mecza sie tak oczy
#646248
[d4r] | 2003-07-03 21:34:05
mozliwe ze ta mapka jest robiona pod CPMA ale na CPMA mi nie chodzi po trzech sekundach wychodzi mi do menu glownego
#646250
dAde | 2003-07-03 23:07:57
Jeśli chodzi o kolory to mapę w grayscale miałem w planach już od dość dawna, ale chciałem zrobić mapę do pooglądania - zamek. Nie ważne, jest ta i mi się podoba. Robiąc ją miałem już dość zwykłych mapek, wszystkie "style" były już wykorzystane. Mapki czarne, czerwone, żółte, zielone... No a czegoś takiego jeszcze nie było.
Teraz do ciebie d4r. To nie jest wina mapki. Kiedyś też miałem coś takiego z CPMA, ale niestety nie pamiętam jak to zrobiłem żeby działało. Uruchamiałem mapkę i po chwili wywalało mnie do menu.
Pozdroofko. Ooo i oczywiście piszcie co zmienić to może ukaże się wersja trzecia, bo w wersji drugiej dopracowywałem szczegóły.
#646257
MateoMartinezz | 2003-07-04 10:49:52
dAde - jestem pod wrażeniem, rewelacja, naprawde wypas. promodzikowy duelik na Twojej najnowszej produkcji to naprawde pure fun, dziekuję
#646276
Insane | 2003-07-05 16:45:43
Podpisuje się obiema nogami pod wypowiedzią Mateo.
#646395
pluskff4 | 2003-07-05 19:39:12
heh fajna nawet mapka szczególnie te kolory?
jak grałem na niej miałem wrażenie że sie monitor mi zepsół :) hehee
fajna sprawa z tymi kolorkami
ja jestem za a nawet przeciw
#646434
Duncan | 2003-07-10 08:34:50
Po kilkudziesięcio godzinnym testowaniu w warunkach cpma 1v1 :>, stwierdzam z całą odpowiedzialnością, że mapka jest full wypas :]. Niedługo miech minie jak gramy z qmplem na tej mapce i do tej pory za każdym razem jest świeża...
#646837
Zaloguj się by dodać komentarz.