ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



q3dade12

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Mapa nadesłana do beta corner, dnia 19.6.2003 15:27 przez [dAde](?id=3&details=3311).
Moja najnowsza mapka. Zrobiona jest w grayscale. Całość prezentuje się w/g mnie ładnie, działa szybko i bez problemów :). Mapka przeznaczona jest do gry 1on1!!! Jeśli chodzi o platformę to gorąco polecam CPMA, ponieważ gra się wtedy o wiele przyjemniej niż na vq3 czy OSP.

WERSJA 2:

Poprawiłem błędy jak np. smuga rzucana przez niebo, która psuła efekt grayscale. Zmian nie będę wymieniał, ściągajcie :).

PROSZĘ O KOMENTARZE zwłaszcza na temat grywalności, projektu... Na boardzie, w dziale PCM można dopisywać komentarze w nowym temacie - q3dade12 :D.

Za wsparcie i nieocenioną pomoc (duchową :) chciałem podziękować TymoNowi.

Zagrajcie i napiszcie co o niej sądzicie.

Liczba pobrań1708
Dodałszaky
Data dodania12-09-2003
Rozmiar1,47 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    dAde | 2003-06-19 15:34:33

    Proszę się nie krępować i pisać co wam leży na sercu (no bez przesady :]). Mapkę chcę dopracować, bo może być ostatecznie naprawdę świetna, ale z tym musicie mi pomóc. Wypisujcie, co waszym zdaniem należałoby zmienić...

    Duncan | 2003-06-19 19:34:06

    Hmm.. cool :],
    serio jest dość ciekawa, paleta 16 odcieni szarości ;] nie tylko nie przeszkadza, ale powoduje w moim odczuciu mniejsze zmęczenie oczu. Według mnie ta mapa nadaje się tylko i wyłącznie do cpma, na vq3 grywalność=sux... Jeśli chodzi o dopasowanie tekstur to trudno mi powiedzieć, bo się nie znam ;P, ale mnie się podobają.

    damndog | 2003-06-19 20:48:52

    16 odcieni szarosci? hmm niestety quake obsluguje tylko 24 i 32 bitowa palete kolorow w teksturach :]
    [sciagam mapke]

    dAde | 2003-06-19 21:06:22

    Boshe, nie, nie 16 odcieni szarości. Wszystkie textury są 24 bit.,ale po prostu w grayscale. Wiadomo o co chodzi?? Najlepiej ściągnąć i się przekonać :P. Warto.

    White]Smurff | 2003-06-20 09:08:38

    Mi sie bardzo bardzo podoba :) Bardzo dobra robota dAde. Extra pomysl z ta skala szarosci. Zadnych bledow nie zauwazylem procz tego ze musisz zmienic niebo (rzuca kolorowe swiatlo). Grywalnosc wydaje mi sie ze jest w pozadku na cmpa ale na vq3 to nie wiem bo nie gralem :D Jednym slowem GJ

    Insane | 2003-06-20 09:22:50

    Eee tam, gralem na VQ3 i grało się całkiem nieźle (co nie znaczy ze lepiej niz pod CPMA :P). Kolorystyka (powiedzmy) jest świetna, a poza tym mapka chodzi bardzo szybko, nawet na nienajlepszym sprzęcie - czyli moim. Wydaje mi sie tylko ze mapka jest troche za wysoka i kazdy upadek=obrazenia, bez obrazen z samej gory mozna zejsc tylko jedną stroną, a i tak nie jest za wygodne to zejscie. Łatwo tam dostać :(. Drażni też punkt respawnu koło RL, tak to wszystko wporządku.

    Gravatar

    droOps | 2003-06-20 10:16:52

    zawodostwo !!!

    dAde | 2003-06-20 11:07:04

    Do pana o ksywce insane6:
    Zejście bez obrażeń jest prawie każdą stroną (nie ma tylko od strony LG/YA), ale nie należy po prostu zeskawiwać od razu z najwyższego poziomu na najniższy, zawsze znajdzie się sposób, żeby było bez obtażeń (oprócz tego co już wyżej napisałem). Jeśli masz jakieś pytania co do mapy to wal na maila. Pozdro.
    A przy okazji. Czy trzeba coś na mapie zmieniać??

    szaky | 2003-06-20 21:56:04

    zmiany? raczej nie, ew. jakies poprawiki, niebo, itd. zauwazylam tylko na dole przy trimie, na niektorych 'zagieciach' przesuniete textury.

    civ|taboo | 2003-06-20 22:04:43

    Wreszcie ktoś pomyślał o klimacie z dawnego dobrego Quake... Przyznacie mi rację, że część 3 ma z niego tyle co z pogody --> desz. Bardzo cieszy mnie to, że czasem ktoś pomyśli, i wykona coś naprawdę dobrego. Uważam, że mapa jest idealna do pojedynków 1v1cpm. Monumentalny, spowity mgłą tajemnicy, skrywający mroczny sekret klimat to najlepszy aspekt tej oto Mapy. Moja ocena to 6 a tylko dlatego, że juz długo brakowało mi klimatycznych smaczków starego Wstrząsu.

    Gravatar

    tiger | 2003-06-20 22:22:27

    texturki normalnie jak za 2 wojny światowej po prostu cool :D nie ma jak celujący :P stasznie mapa mnie się podoba po prostu coool

    zablotzky | 2003-06-21 11:30:01

    po poebieaganiu sobie 2 minutki po mapie powiem ci ze chujowo jest plsma ustawiona.. na dole, schodzi sie po schodach i dwa "wyjscia" ktore morzena ostrzeliwac... wg powinna tam byc bardziej smiercionosna bron jak bazooka czy lg

    dAde | 2003-06-22 18:05:57

    Już niedługo postaram się wypuscić na świat kolejną wersję mapki. Jeśli chodzi o plasmę, to pomieszczenie w którym się znajduje jest jednym z dwóch problemów natury architektonicznej, z którymi nie mogę sobie do końca poradzić. Zastanawiałem się czy nie umieścić w tamtym korytarzu teleporta, aby umożliwić szybszą ucieczkę z tego miejsca. Jednak - pomimo, że są dwa wyjścia z tego miejsca - to nie jest łatwo z zewnątrz (nie wchodząc do niego) kontrolować obydwa wyjścia, żeby kogoś tam zatrzymać. Hmm... co myślicie o tym teleporcie? Czy jak na mapkę 1on1 dobrym pomysłem będzie trzeci teleport?? Proszę także o kolejne sugestie co do mapy, jeszcze zanim "wydam" wersję drugą! Pozdrawiam wszystkich :).
    BTW - do pana Civity, nad zrobieniem deszczu na całej mapie, ewentualnie w miejscach odsłoniętych zastanawiałem się już, ale nie wiem czy to jest dobry pomysł...

    Gravatar

    WAFEL | 2003-06-26 22:28:51

    Spoko mapka, Wsam raz 1 na 1, ładnie wygląda fajnie sie . naprawde dobra robota.

    Gravatar

    TymoN | 2003-06-27 23:26:24

    A nie mowilem, ze mapa jest stworzona pod CPMA, o tym LG tez mowilem :)
    Tele w tym miejscu to nie jest zly pomysl, tylko gdzie by prowadzil?
    Gratulacje :)
    GL

    dAde | 2003-06-30 17:34:22

    Jeśli chodzi o następną wersję to się zabrałem do roboty, ale po drodze coś zje***em i niestety nie działa :(. Może mi ktoś pomoże? Jak chcę mapkę uruchomić w kwaku, to zamiast wczytywania pojawia się napis:
    sv_setbrushmodel: null
    i nie mam najmniejszego pojęcia co to może znaczyć i jak to naprawić. Na mapie aktualnie nie ma żadnych modeli... Jeśli ktoś wie jak to można naprawić, to proszę na maila lug GG.
    Thnx 4 all za ściąganie, ocenę i komentarze.

    Gravatar

    piooiq | 2003-07-03 20:19:36

    hmmm... mapka jest fajna jesli chodzi o design... ale wlasnie te kolory sa beznadziejne... wydaje mi sie ze lepiej by bylo gdybys dal normlane kolory.
    ogolnie zajebiscie:)
    ...i troche wiecej szczegolow... jakies krawezniki, czy cos... wiesz:)

    [d4r] | 2003-07-03 21:26:03

    wlasnie te kolory dodaja jej uroku i oryginalnosci po za tym dzieki tym kolorom nie mecza sie tak oczy

    [d4r] | 2003-07-03 21:34:05

    mozliwe ze ta mapka jest robiona pod CPMA ale na CPMA mi nie chodzi po trzech sekundach wychodzi mi do menu glownego

    dAde | 2003-07-03 23:07:57

    Jeśli chodzi o kolory to mapę w grayscale miałem w planach już od dość dawna, ale chciałem zrobić mapę do pooglądania - zamek. Nie ważne, jest ta i mi się podoba. Robiąc ją miałem już dość zwykłych mapek, wszystkie "style" były już wykorzystane. Mapki czarne, czerwone, żółte, zielone... No a czegoś takiego jeszcze nie było.
    Teraz do ciebie d4r. To nie jest wina mapki. Kiedyś też miałem coś takiego z CPMA, ale niestety nie pamiętam jak to zrobiłem żeby działało. Uruchamiałem mapkę i po chwili wywalało mnie do menu.
    Pozdroofko. Ooo i oczywiście piszcie co zmienić to może ukaże się wersja trzecia, bo w wersji drugiej dopracowywałem szczegóły.

    MateoMartinezz | 2003-07-04 10:49:52

    dAde - jestem pod wrażeniem, rewelacja, naprawde wypas. promodzikowy duelik na Twojej najnowszej produkcji to naprawde pure fun, dziekuję

    Insane | 2003-07-05 16:45:43

    Podpisuje się obiema nogami pod wypowiedzią Mateo.

    pluskff4 | 2003-07-05 19:39:12

    heh fajna nawet mapka szczególnie te kolory?
    jak grałem na niej miałem wrażenie że sie monitor mi zepsół :) hehee
    fajna sprawa z tymi kolorkami
    ja jestem za a nawet przeciw

    Duncan | 2003-07-10 08:34:50

    Po kilkudziesięcio godzinnym testowaniu w warunkach cpma 1v1 :>, stwierdzam z całą odpowiedzialnością, że mapka jest full wypas :]. Niedługo miech minie jak gramy z qmplem na tej mapce i do tej pory za każdym razem jest świeża...

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
    14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
    15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
    4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. scisek +1 - 84 pkt
    2. Requiem - 30 pkt
    3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
    4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
    5. MucieK - 8 pkt
    6. bit - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
    • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
    • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

    Głosów: 53