quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 23.8.2003 20:30 przez [dAde](?id=3&details=3311). |
Liczba pobrań | 1862 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 23-11-2003 |
Rozmiar | 2,05 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
dAde | 2003-08-23 20:36:20
Proszę o dopisywanie komentarzy tutaj, albo w odpowiednim temacie na Boardzie. W dziale Polish Custom Map oczywiście.
#651362
White]Smurff | 2003-08-23 21:27:08
Kopiuj/wklej z q3arena.prv.pl nie chce mi sie pisac dwa razy:
"Hyhyhy Powiem tak:
Bardzo dobra mapa.... Dzieło praktycznie nie posiada błędów graficznych oraz jest przeznaczone 1v1 tylko pod cpma. Itemplace wydaje mi sie jak na cmpa jest dobry lecz bardzo liczy sie skill z "obslugi raila" :D Coz więcej dAde GJ :)"
#651368
TymoN | 2003-08-23 23:26:23
Pogralem z botem i musze stwierdzic, ze się nie nudzilem, było calkiem calkiem:), konstrukcja (calkiem calkiem:) sprawia, ze podstawowa bronia jest RG. Przeszkadzal mi troche niskie niebo w pomieszczeniach z YA. Trzeba dobrze wejsc na jumppad’a prowadzacego do RL, inaczej można leb rozwalic ;) Podest pod RL nie za cienki? Można się „zachaczyc” w przejsciu - od large health w strone YA. Brakuje mi textur jumppada. Może jeszcze jaksc bron? Narzekal na to anarki, gdyz często ginal z MG w rekach ;) Wydaje mi się, ze latwo kontrolowac mape w miejscu RG, czasami gdy rozwinie się szybkosc można zahaczyc o sufit, malo trikow pod cpma ?
Podsumowujac :
Ladniutka mapka pod cpma (a to rzadkosc;) z ciekawa konstrukcja, zapewniajaca duza grywalnosc.
GL
#651385
pluskff4 | 2003-08-24 10:13:05
dla mnie taka sredniawa mapka
jak juz TymoN pisal mozna zachaczyc w niektorych miejscach o sufit
nie mozna robic wiekszych roketjumperow w niektorych miejscach :
ja bym cos zrobil z tymi schodami "do nikad" co na nich jest lekki pancerz
jakos dziwnie mi sie gralo na niej ,inne mapki twojego autorstwa byly jakies (nie wiem dlaczego) fajniejsze :P
#651427
dAde | 2003-08-24 13:16:13
Dobra, kilka spraw, odpowiedzi...
1. Napisane jest, iż jest to wersja 4, a w rzeczywistości, jest to wersja 2. Czemu? Ponieważ coś mi się psuł upload i dwa razy, gdy nie mogłem dodać mapy, zmieniło wersję :P.
2. Druga wersja przynosi poprawkę w shaderze, który ma wpływ na to, że nie było textury jumppada (zasadniczo była, ale nie obsługiwana i się wydawało, że nie ma). Teraz wszystko działa.
3. Zachęcam więc do ściągania i testowania.
4. Chciałem podziękować TymoNowi :D.
#651443
Vymmiatacz | 2003-08-24 21:58:28
Też miałem szarobiałe jumppady. Koniecznie zrobić wyższy sufit - prawie nigdzie nie da się normalnie skoczyć na rakiecie. Nie wiem dlaczego, ale z daleka krzyże "ankh" wyglądają.. hm.. dziwnie. Cosik są źle wyświetlane. Z bliskiego dystansu są w porządku.
#651502
NecrosiS | 2003-08-29 10:20:48
nie mialem problemow z padem... co do mapki to napisalem ci co o niej sądze na boardzie wiec niebede sie powtarzal :P
Dla mnie 5=/6 :D gj
#652098
Requiem | 2003-09-21 13:31:41
odwaliles kawal dobrej roboty dAde. Imo mapka jest bardzo dobra. Rozmieszczenie itemow jest ok, boty graja rowniez ok. Nie zauwazylem bledow... miejscami fps schodza do 50, ale to wina otwartosci mapki (korytarzy przez ktore widac dwoga strone albo przez te maszty na niebie).
#654174
StaryOrgowicz_671 | 2003-10-31 10:23:22
No więc mapa drażni mnie teksturkami (Egipt kojarzy mi się z grami przygodowymi ;-) ale to tylko moje upodobania. Poza tym jest wszystko OK. Bardzo fajnie mi się na niej gra. Jest miodna i stoi na bardzo wysokim poziomie. Cechuje się bardzo dobrym wyczuciem geometrii, coś jak w mapkach requiem. Pomieszczenia są odpowiednich rozmiarów i teleporty też przenoszą w rozsądne punkty. Pomijając tekstury daję 9/10.
P.S. 10/10 dla reqdm5 :-)
#659165
NecrosiS | 2003-11-06 19:33:16
dade jak to sie stalo ze 13 jest wyzej od 14stki :]]
#660001
dAde | 2003-11-06 23:25:25
Nie wiem :).
Przede wszystkim dla mnie to zagadka :P...
#660039
NecrosiS | 2003-11-07 17:18:58
to ci podpowiem .. bo jest lepsza :]
#660092
Zaloguj się by dodać komentarz.