quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Kolejna mapka dAde. Podobnie utrzymana w stylu gothic. Autor zdecydował się na zdecydowane uproszczenie struktury brushy, i wydaje się, że wyszło to mapie na dobre. Teksturowanie przeciętne, dobór tekstur typowy dla stylu gothic. Na temat grywalności jak zwykle się nie wypowiadam. Warto chwilę pograć na tej mapce. [RedDot] |
Liczba pobrań | 2962 |
Dodał | RedDot |
Data dodania | 23-06-2002 |
Rozmiar | 1,78 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
ShadoW_86 | 2002-06-24 00:16:08
Nie przejmuj się, mnie też nigdy nie odpisują opinii o mapie ;P
Przed chwilą ściągłem q3dade7, jeszcze nie grałem, ale mam nadzieje, że mi się spodoba.
Pozdrosy i powodzenia z kolejnymi mapqami !
#615619
damndog | 2002-06-24 16:05:51
niezla mapka na 4 osoby albo wiecej, bo na 1v1 to sie zdecydowanie nie nadaje, chyba ze ktos lubi bawic sie w chowanego =) znowu znalazlem mase drobnych bledow, przedewszystkim nakladajace sie brushy. autor zaznaczyl ze zbzydly mu krzywe, a ja nawet wiem czemu. bo nie do konca wie jak sie nimi poslogiwac. wszedzie gdzie sa krzywe cos tam wystaje, a wystarczy tylko dac tam caulk. dade6 o wiele bardziej mi sie spodobala, moze dlatego ze lubie mapki 1v1. w sumie jakby jeszcze nad nia popracowac to bylaby calkiem pozadna mapka. jeszcze cos mialem apisac ale zapomnialem co ;) bez oceny
#615714
StaryOrgowicz_160 | 2002-06-26 17:45:26
damndog, krzywe byly nowoscia w mapach, na co pozwolil quake3. Syscy sie bardzo cieszyli jak cosik takiego mozna bylo sobie zrobic. Ale to juz mija. Bo moda na okraglutkie mapy, gdzie nie dalo sie znalezc ostrego kata konczy sie. Ja sam juz baaardzo dawno nie stosuje masowo takich rzeczy. Naprawde rzadko mi sie zdarza. Oczywiscie sa gusta, ale...
#615773
ShadoW_86 | 2003-01-01 20:25:08
Q3dade7.
Konstrukcja - Cała mapka bazuje na piętrowej konstrukcji (parter+piętro+coś na krztałt podziemi). Mapka bardzo rozległa (choć Sanctum nie przebija :P) zarówno w pionie jak i poziomie. Po kondygnacjach poruszamy się za pomocą licznych schodów i j-padów. Są też 3 teleporty, czyli standard. Mapa jest dość otwarta , prakycznie nie uświadczymy tutaj systemu "pokój-korytarz". Wszystko to wygląda jakby były to połączone platformy, ściany i podesty, umieszczone pod gołym niebem (widział ktoś Saiko_tourney1, coś takiego tylko 10x większe). Niestsety trochę topornie i wolno się porusza po tej mapie. Sporo tutaj niepotrzebnych rzeczy. Puste miejsca, korytarze, niewłaściwie zeskalowane elementy. Projekt wypada dość kontrowersyjnie - z jednej strony ciekawe (niektóre) pomysły, a z drugiej słabe wykonanie. Miejscami beznadziejne użycie łuków (sorry Dade), brak caulk'u powoduje z-fighting. Brak konsekwencji, i dość spora ubogość w brushwork'u. Rozmiar mapki niestety odbija się na ilości fpsów.
Op. graficzna - Ech, tutaj niestety słabiutko... :(. Przede wszystkim wspomniany już, nieciekawy brushwork. Mapka wykonana jest w stylu gothic, prawie całkowity brak oryginalności. Większa część mapy to kanciaste ściany/podesty/bloki. Zbyt mało przyciągających uwagę szczegułów. Dade umieścił w jednym miejscu takie 'kolce', i one są super! Dlaczego posunoł się dalej w tym kierunku i nie urozmaicił mapki w ten sposób. Texturing też mógłby być lepszy. Bardzo mała ilość użytych textur, co niestety widać. Dlaczego wzięto jedną texturę na podłogi , ściany , a i na suficie można ją znaleść!? Oświetlenie w zasadzie OK, tylko gdzieniegdzie jest za jasno, albo za ciemno.
Items - Oki, nie ma żadnych powerup'ów (nawet MH), mamy 2 zbroje (2xYA). No właśnie na tak dużej mapie , to trochę mało.Osobiście zamieniłbym dolną zbroję na RA, i dodał Quada koło wyżej wspomnianych kolcy. Ożywiłoby to troche mapę. Najważniejszym gunem jest Rail. Można nim naprawdę absolutnie rządzić.Mapa jest duża, otwarta, więc nie zdziwcie się jeśli zdejmie was ktoś z drugiego końca mapki. I tu autor popełnił ogromny błąd, umieścił RG w górnej części mapy, w dodatku w takim miejscu gdzie można kontrolować połowę mapy i obie zbroje , nie ruszając się z miejsca. Kamperlandia...
Po za tym standart, a to paczuszka ammo, a to health, a to gun. Classic DM.
Gameplay - Do gry potrzeba sporej ilości graczy (co ciekawe Dade proponuje 1v1!) 4-6. Gra jest dość haotyczna i nierówna. Zbieramy zbroje , czasem jakieś zdrówko i uzupełniamy ammo. Nic szczególnego.
Ocena - 3 (niestety)
P.S.
Szkoda iż musiałem tak nisko ocenić pracę Dade'a , zwłaszcza iż mam świetne wspomnienia po Q3dade2...
#629300
Zaloguj się by dodać komentarz.