quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 31.10.2002 13:16 przez [Q3GR](?id=3&details=1954). |
Liczba pobrań | 2046 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 09-02-2003 |
Rozmiar | 3,15 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
Sil2100 | 2002-10-31 18:41:26
Q3GR - Twoja mapa jest w wersji finalnej? Jesli tak, to dam ja do dzialu Q3 Maps... ale radze zeby ludzie ocenili ja najpierw, zanim tam sie znajdzie.
#623176
Requiem | 2002-11-01 15:50:09
uuu mapka bardzo ładna graficznie:)
#623263
ShadoW_86 | 2002-11-02 19:20:14
Fajna mapka.Graficznie pezentuje się całkiem, całkiem i do tego nic nie mam. Zmieniłbym tylko item placement. Przede wszystkim - 4 zbroje na średniej mapce !?
I to w dodatku 2 czerwone. To trzeba koniecznie zmienić. Zamiń jedną RA na MH.
Na tej mapce naprawdę rządzi się railem. Tymczasem półka z SG jest prawie wogóle nie odwiedzana. Przenieś RG w miejsce SG.
Podziemia - bardzo fajnie wyglądają i są bardzo rozległe. Po co? I tak wszystki przedmioty umieściłeś w jednej części podziemii. Wywal 1 zbroję. W miejsce RG daj haste lub quada i przesuń to na 2 koniec katakumb.Ewentualnie można tam jeszcze dać gdzieś SG.
Porozrzucaj po mapce trochę shardów i zielonych heatlthów. RL'a oddal trochę od miejsca z LG.
Tak poza tym jest to naprawdę dobra i grywalna mapa. W 4 os. gra się świetnie.
#623446
Q3GR | 2002-11-02 23:54:51
w poczatkowej wersji mapki RG byl na miejscu SG , a SG byl w wodzie kolo krypty. pomyslalem ze z RG bedzie kazdy wymiatal to go bardziej schowalem ;].a zeby RL i LG byly dalej od siebie to wezme wejscie do pomieszczenia z LG przedluze. QUADA zamiast RG
#623470
ShadoW_86 | 2002-11-04 18:33:35
Ewentualnie w miejsce SG można dać GL. Fajne by się nim robiło 'rozruchy' :PPP
#623625
grzEs | 2002-11-06 19:48:50
Mala recenzja, jezeli to jest pelna wersja (nie beta).
Wydaje mi sie, ze autor nie mial za bardzo pomyslu na wykonanie. Mapka jest słabo zaprojektowana, autorowi zabrakło fantazji i wyobrazni. Grywalnie jest slabo. Symetrycznie ulozenia miejsc niestety nadaje grze motonii i sprawia, ze po kilku minutach chce sie zmienic na cos innego. Mapka jest duza, co moze doprowadzac do zludzenia, ze powinna byc dobra do FFA a zwlasza do trybu tdm. Jednak tak nie jest. Na 1v1 (tourney) jest za duza i za prosta. Do TDM jest za mala i za prosta. Prosta, czyli znowu chodzi o wykonanie. Praktycznie to tylko 3 wiekszej wielkosci sale i duzy "dwor". Wszystkie miejsca sa slabo zaprojektowane, malo jest detali. Praktycznie wszystkie miejsca sa puste. Brakuje czegos wiecej. Dlaczego na dworze np.: kolo RL jest dokola pusto? Przypomina mi to mapki z QuakeWorld (q1) + dodatek RocketArena (jeszcze ta stara wersja) byly tam mapki prawie calkowicie puste. Zamkniete, zero scian, czysty teren, jak boisko sportowe i sama walka. Chyba do tego autor razem ze swoja mapka nie chcial dojsc, nie chcial stworzyc prostej, tandetnej mapki dla idiotow ktorzy chca sie jedynie przez kilka chwil ponapiepszac = ponaparzac. Wracajac do tematu. Podczas gry na mapce czuje sie pustke, biegnie sie przez prawie calkowicie pusty dwor, kilka sekund i jest sie na drugiej stonie mapki. Znowu kilka senkund, kilka dobrych strafe jumpow przez pusty teren i jestesmy na drugim krancu mapki. Nuda. Pomysl zasluguje na najnizsze oceny.
Troche lepiej jest z grafika i oswitleniem. NIezle otexturownie w "zamknietych" pomieszczeniach, ktorych jest az 3 (hmmm ...), wprowadza tam niezly klimat i na poczatku przebywanie tam staje sie przyjemnoscia (ktora pozniej mija, poniewaz nie jest to wycieczka krajoznawcza). Niestety gorzej jest z oswietleniem na dworze. Moze ktos mi powie, z czego "bije światlo"? Otoz na mapce Q3GR05 na dworze oswietlenie jest niewodoczne!!! Swiatlo swiecie tylko niewiadomo skad (:/). Same textury i ogolnie wyglad mapki nie jest zly. Niestety moglo by byc lepiej. Scian w wiekszosci sa gole, ale dzieki dobremu (50:50) oswietleniu troche mnie czuc braki graficzne. NIestety, mapka jest oparta na slabym pomysle, pokoji/mijesc jest malo.
Rozmieszcze itemow jest takze dosc dziwnie. Mapka jest przeznaczona do wsystkich standardowych trybow oprocz ctf (czyli FFA, 1v1, DTM). Jak juz wczesniej wspomnialem produkcja nie nadaje sie do zadnego z wymienionych przez autora trybow. NIe tylko prezez slaba konstrukcje, ale takze wlasnie przez rozmieszczenie itemow. W sumie w niewielkiej odleglosci od siebie dwie RA a na drugim koncie pod woda - ktora nota bene na tej mapce jest zlym pomyslem - polozony LG. Gra moze opierac sie na jedynie kontrolowaniu ( w tym momencie czytaj kampowaniu) na przejsciu, na schodach, i zbieranie dwoch czerwonych zbroij.
Zauwazylem takze jeden powazny blad. Podczas skakania na jumppadzie po shotguna, ktory jest ulozony w takim mijescu, ze z pozoru mozna sie domyslac, ze lezy tam jakas super bron, i patrzec sie na bok, na "zamkniete sale" widac pomieszczenia. Bedac w powietrzu widac dokladnie cos sie dzieje, w pomieszczeniach polozonych po obu stronach gdzie znajduja sie red armor'y.
Ogolnie ocena jest slaba. Trudno mi bylo podczac gry na tej mapce odejsc od zludzenia, ze gdzies to wszystko juz widzialem. Mapka nie jest oryginalna, na co zwracam najwieksza uwage. Przypomina mi szczegolnie jedna z mapek w osp. Ocena: slaba konstrukacja, brak pomyslu, slaba grywalnosc, srednio graficznie + podstawowy blad = 2/6. NIestety mapka nie pokazuje nic nowego, rewolucyjnego czy rewelacyjnego. NIe jest jakims objawieniem, jakiego szukam. Poszukuję czegos nowego, co wniesie nowa jakosc do smutnych, ciagle podobnych do siebie pojedynow na dm6 czy ztn. Mapa prezentuja poziom powiedzmy srednio-slaby. I niech taka zostanie. Raczej jest przykladem: jak nie powinny byc grywalnie zaprojektowanie areny. Brak stylu, pomysly i powszechnosci zjawiska dobrze zauwarzone. Antygrywalna produkcja.
Powodzenia w kolejnych mapkach.
#623786
grzEs | 2002-11-06 19:51:59
oczywiscie jest to moja obiektywna opinia
#623787
welok | 2002-11-14 01:33:33
popieram
#624355
StaryOrgowicz_555 | 2003-01-14 21:54:22
Mi ta mapka pżypomina kontynałacie jednei mapki jednak nazwy nie pamientam ale styliczne som podobne grywalnosć jest niezła nie moge sie doczekac koleinych mapek twoiego autorstwa
#630891
Zaloguj się by dodać komentarz.