quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 27.1.2004 19:58 przez [NemiX](?id=3&details=8639). |
Liczba pobrań | 1638 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 25-09-2004 |
Rozmiar | 2,29 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
Qelo | 2004-01-28 11:50:57
Bardzo przypadla mi do gusta ta mapka jest świetna bardzo grywalna tylko mam pare zastrzezen
1.Moglbys oklipowac sciany bo sie czesto zachacza o nie
2.RA & MH moglbys przesunąć troche do przodu lub do tylu, bo jak sie teleportujesz to przeskakujesz je
3.I blad fatalny - Nad teleportem jest dziura ktorej niewidac z gory popraw to ale opzatym mapa full wypas extra power
5 jak poprawiesz bedzie 6
#670550
dAde | 2004-01-28 13:59:52
Wygląd jest bardzo ładny, więc to pominę i przejdę do najważniejszego - grywalność.
Pierwszą i najważniejszą sprawą, która procentuje przez wszystkie rozgrywki jest znikoma ilość healtha. Trzeba to poprawić. Z drugiej strony jest o wiele za dużo ammo - może pasowałoby to pod ffa, ale przy takiej ilości apteczek death match i tak nie ma sensu.
Kolejna sprawa to RA/MH. Do rozgrywki 1on1 to IMO pomyłka. W dodatku ten teleport, który prowadzi prosto na te itemsy :/. Trzeba go skierować gdzie indziej.
Kolejna sprawa - na najniższym poziomie, gdzie jest RL i teleport jest za dużo wody :P. Poważnie, niby to taki szczegół, ale jakoś za głęboko :).
Postaraj się troszkę zmienić wysokości podłóg - w jednym miejscu zrobić schodki w dół (a la ten duży kawałek z RL) i tam też umieścić wodę (zawsze to jakiś walor artystyczny - dobrze wpływa na wygląd :P). Drugi poziom jest zbyt rozległy - można by go jakoś podzielić i może zrobić wyżej część, w której aktualnie jest RA/MH?
Jeśli coś z tego Cię głębiej interesuje, to wal na maila albo PM, a przedstawię moją koncepcję :D.
Ocena będzie po następnej wersji mapy...
#670558
NemiX | 2004-01-28 21:35:47
Zmiany nie są zbyt drastyczne, ale widoczne. Dodałem troche szczegółów i naprawiłem ten błąd nad teleportem (swoją drogą to chyba byłem ślepy, że go nie zauważyłem :)) Wydaje mi się, że ta konstrukcja jest dość przejżysta i chyba tak to zostawie.
edit:dAde dzięki za twoją pomoc i sorry że nie wykożystałem wszystkich twoich pomysłów.
#670578
dAde | 2004-01-28 21:43:44
Nie ma problemu.
#670581
Qelo | 2004-01-28 23:58:53
No i co ja mam Ci zrobic co?
Jest juz lepiej ale dalej o sciany zachaczam hmm zrob cos z tym bo jak gram to mnie denerwuje
a szkoda takiej dobrej mapki tak zostawic
#670590
NemiX | 2004-01-29 11:43:36
Ale wpadka z tym oclipowaniem. Nie przetestowałem go i tak to wyszło, ale teraz powinno być już wszystko dobrze.
#670602
parhelia | 2004-01-29 17:03:26
Już ściągam wygląda fajnie....
Gra się dobrze, ładnie wykonana bez zbędnych upiększeń ,dobrze dobrałeś textury SPOX !! Ocena?
jak dla mnie -5. Bo ogólnie wolę otwarte mapki ale i tak nic jej nie brakuje :)
#670645
TymoN | 2004-02-01 12:09:08
Mapka ladna i dobrze zrobiona, wiec tak jak dAde odrazu przejde do grwalnosci. Do sprawy grywalnosci na tej mapce mozna podejsc na dwa sposoby: Pierwszy to taki, ze autor nie poswiecil na rozmieszczenie przedmiotow ani sekundy, mam na mysli armor, health i respawn point, co moim zdnaniem kladzie mapke na lopatki i sprawia, ze nie da sie na niej zagrac porzadnego duel'a. Jedno miejsce do pilnowania sprawia, ze zamiast mapy do szybkich meczy(jak napisal autor) mamy wspaniala mape dla kamperow, wystarczy krecic sie na samej gorze i walic w dol z RL czekajac z LG az przeciwnik uzyje juppada, niestety nie zaskoczy nas nawet teleporetm - woda wszystko ci powie :) Mozna podejsc do mapy w ten sposob: Zeby mapy nie bylo zbyt latwo kontrolowac, autor dodal 2 health'y(25) wymuszajac na graczach aby ruszyli dupe gdzies nizej, a nie tylko krecili sie na gorze. Niestety cierpi na tym przyjemosc z gry, no bo kto lubi biegac po mapie z 20hp, szukajac jakiegos health'a :)
Mapka jest zbyt otwarta, po zabicu przeciwnika mozna latwo okreslic gdzie sie pojawi i latwo jest sie tam dostac. Respawn'y na samej gorze sa do bani(udawalo mi sie zdobywac po 5 fragow pod rzad - jak na ztn), tego w rogu, przy MH/RA dalbym przy samym PG, a te dwa nad LG zlikwidowalbym.
Ogolnie na mapce liczy sie celnos, kampowanie i szczescie(respawn'y, majac 10hp przydalby sie MH, a nie RA:) to klucze do zwyciestwa, niestety nie mam mowy o jakies taktycznej rozgrywce, czy o mysleniu na tej mapie.
Brakuje mi textur wody(usun plik mapmedia i sprawdz czy Tobie tez), jumppad (ten przy PG) jakos za wczesnie wybija, sufity jakies puste.
#670806
NemiX | 2004-02-04 17:36:35
Panie i Panowie. Oto 4 wersja mojej mapki. Zmieniłem troche itemy(usunołem MH i RA i dodałem kilka innych healthów). Dodatkowo jest jeszcze jeden element, którego nie było wcześniej podpowiedziany przez dAde.
Prosze o komentarz szczególnie osoby, które już miały wcześniejszą wersje. Nie jestem pewien tych zmian i wolałbym je przedyskutować.
#671130
dAde | 2004-02-05 20:07:26
Chciałem tylko dodać - a nie mogłem się powstrzymać :D - że TymoN lubi dużo zabawek i innego stuffu na mapie :D.
#671270
TymoN | 2004-02-05 20:50:43
Nie koniecznie dAde :)
Znowu jeden armor(!), dobrze ze chciaz nizej, dobra - nie bede sie juz produkowal, napisze tylko, ze jesli chcesz aby na mapce (naprawde) dobrze gralo sie duel'a to dodaj jeszcze jedna YA. Pomysl ze scianka bardzo dobry - teraz bez obaw mozesz tam dac respawn point(przy sciane). Jesli zdecydujesz sie na np. 2xYA, a nie bedziesz pewny gdzie je umiescic, to daj znac, mam ze dwie wizje na ten temat ;)
gl
#671277
dAde | 2004-02-05 21:07:31
Dobra, teraz na temat wersji 4.
Gra się przyjemniej niż poprzednio. Jednak jeśli to ma być mapka do 1on1, to na mój gust cały czas za dużo ammo. Zwłaszcza do LG. A paczuszkę z ammo do PG (o ile pamiętam to tylko jedna jest, co nie? :P) dałbym w jakieś bardziej odsłonięte miejsce. Hehe, jakie szczegóły.
A propos tego co napisał TymoN - dwa YA bo armora jest za mało. To samo nasunęło mi się podczas gry, z tą małą różnicą, że nie mam żadnej koncepcji gdzie wrzucić drugą sztukę :D, więc leć do TymoNa :). No ale wrzucając drugą zbroję na pewno trzeba by przenieść tą.
Ta ścianka - może by ją trochę wydłużyc? I moim zdaniem powiększyć tą "szparę" w niej - może jakieś węższe kraty, albo po prostu wyciąć większy kawałek.
Nie da się trochę podnieść korytarzy? Chodzi mi o te prowadzące od shotguna w stronę pada i healtha i o korytarze, które odchodzą od LG (ewentualnie tylko ten, który leci w stronę trzech małych healthów). Można by wtedy oklipować sufit do wysokości tych a la "belek", o które się czasami zachacza.
Okolica w której jest large health, shardy, ammo do RL, a kawałek dalej ammo do PG i małe apteczki - czegoś tam jest za dużo, ale jeszcze nie wiem czego :D. Może na ścianie przy której jest ammo do RL i shardy (tak jakoś wyżej, żeby można było wskoczyć z górnego poziomu, ale żeby nie zachaczać podczas rozrywki na dole) wrzucić któreś z nich, a drugie zostawić na dole?
Wszystko? Na razie :D.
Pozdrawiam.
#671281
NemiX | 2004-02-05 21:37:02
Hhmmm...więc tak:
YA dodam i to na stówke, ale co do tych korytarzy to będzie problem(ah ta moja ograniczona wyobraźnia:D). Znaczy zależy o ile miałbym to podnieść bo jak za dużo to musiałbym podniść CAŁY drugi level. Hmmm... zobacze co się da zrobić:)
Jeżeli chodzi o ścianke to jej nie przedłuże ale powiększe ten otwór. A właśnie chyba nie jest za wysoko?
Ciesze się, że zmiany wam odpowiadają:)
#671287
dAde | 2004-02-05 22:09:24
Jest za wysoko :P.
#671293
NemiX | 2004-02-07 10:08:19
Kolejna wersja:D
Dodany drugi YA (dla wtajemniczonych czyli TymoN'a:wybrałem pierwszą wersje:)). Przy okazji przeniosłem niektóre health, tak że teraz wydaje się to rozłożone po całej planszy.
Przeniesione wyjście z teleportu.
"Udoskonalone" kratowane okno. Lekko obniżone i rozszeżone z większymi odstępami między kratami.
Jak zwykle czekam na komentarze:)
#671428
TymoN | 2004-02-07 16:08:25
Ta pierwsza takze mi bardziej odpowiadala :)
Jak bede w domu to sobie sciagne, ale juz teraz wydaje mi sie, ze jest spoko i dam Ci piatke :)
#671470
czorbok | 2004-02-09 10:44:39
no teraz to jest spoko. 2 YA ciekawsze niz RA/MH. ladnie rozlozone itemy a wszegolnosci apteczki sa super. mysle ze juz niewiele zostalo zmieniac (i textury wody juz mam widoczne).
#671665
Zaloguj się by dodać komentarz.