ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Q3nem04

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Mapa nadesłana do beta corner, dnia 27.1.2004 19:58 przez [NemiX](?id=3&details=8639).
Mały level do szybkich meczy 1v1 zbudowany z teksturek Sock'a. Całość jest w żółtawej kolorystyce.

Liczba pobrań1638
Dodałszaky
Data dodania25-09-2004
Rozmiar2,29 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    Qelo | 2004-01-28 11:50:57

    Bardzo przypadla mi do gusta ta mapka jest świetna bardzo grywalna tylko mam pare zastrzezen
    1.Moglbys oklipowac sciany bo sie czesto zachacza o nie
    2.RA & MH moglbys przesunąć troche do przodu lub do tylu, bo jak sie teleportujesz to przeskakujesz je
    3.I blad fatalny - Nad teleportem jest dziura ktorej niewidac z gory popraw to ale opzatym mapa full wypas extra power
    5 jak poprawiesz bedzie 6

    dAde | 2004-01-28 13:59:52

    Wygląd jest bardzo ładny, więc to pominę i przejdę do najważniejszego - grywalność.
    Pierwszą i najważniejszą sprawą, która procentuje przez wszystkie rozgrywki jest znikoma ilość healtha. Trzeba to poprawić. Z drugiej strony jest o wiele za dużo ammo - może pasowałoby to pod ffa, ale przy takiej ilości apteczek death match i tak nie ma sensu.
    Kolejna sprawa to RA/MH. Do rozgrywki 1on1 to IMO pomyłka. W dodatku ten teleport, który prowadzi prosto na te itemsy :/. Trzeba go skierować gdzie indziej.
    Kolejna sprawa - na najniższym poziomie, gdzie jest RL i teleport jest za dużo wody :P. Poważnie, niby to taki szczegół, ale jakoś za głęboko :).
    Postaraj się troszkę zmienić wysokości podłóg - w jednym miejscu zrobić schodki w dół (a la ten duży kawałek z RL) i tam też umieścić wodę (zawsze to jakiś walor artystyczny - dobrze wpływa na wygląd :P). Drugi poziom jest zbyt rozległy - można by go jakoś podzielić i może zrobić wyżej część, w której aktualnie jest RA/MH?
    Jeśli coś z tego Cię głębiej interesuje, to wal na maila albo PM, a przedstawię moją koncepcję :D.
    Ocena będzie po następnej wersji mapy...

    Gravatar

    NemiX | 2004-01-28 21:35:47

    Zmiany nie są zbyt drastyczne, ale widoczne. Dodałem troche szczegółów i naprawiłem ten błąd nad teleportem (swoją drogą to chyba byłem ślepy, że go nie zauważyłem :)) Wydaje mi się, że ta konstrukcja jest dość przejżysta i chyba tak to zostawie.

    edit:dAde dzięki za twoją pomoc i sorry że nie wykożystałem wszystkich twoich pomysłów.

    dAde | 2004-01-28 21:43:44

    Nie ma problemu.

    Qelo | 2004-01-28 23:58:53

    No i co ja mam Ci zrobic co?
    Jest juz lepiej ale dalej o sciany zachaczam hmm zrob cos z tym bo jak gram to mnie denerwuje
    a szkoda takiej dobrej mapki tak zostawic

    Gravatar

    NemiX | 2004-01-29 11:43:36

    Ale wpadka z tym oclipowaniem. Nie przetestowałem go i tak to wyszło, ale teraz powinno być już wszystko dobrze.

    Gravatar

    parhelia | 2004-01-29 17:03:26

    Już ściągam wygląda fajnie....
    Gra się dobrze, ładnie wykonana bez zbędnych upiększeń ,dobrze dobrałeś textury SPOX !! Ocena?
    jak dla mnie -5. Bo ogólnie wolę otwarte mapki ale i tak nic jej nie brakuje :)

    Gravatar

    TymoN | 2004-02-01 12:09:08

    Mapka ladna i dobrze zrobiona, wiec tak jak dAde odrazu przejde do grwalnosci. Do sprawy grywalnosci na tej mapce mozna podejsc na dwa sposoby: Pierwszy to taki, ze autor nie poswiecil na rozmieszczenie przedmiotow ani sekundy, mam na mysli armor, health i respawn point, co moim zdnaniem kladzie mapke na lopatki i sprawia, ze nie da sie na niej zagrac porzadnego duel'a. Jedno miejsce do pilnowania sprawia, ze zamiast mapy do szybkich meczy(jak napisal autor) mamy wspaniala mape dla kamperow, wystarczy krecic sie na samej gorze i walic w dol z RL czekajac z LG az przeciwnik uzyje juppada, niestety nie zaskoczy nas nawet teleporetm - woda wszystko ci powie :) Mozna podejsc do mapy w ten sposob: Zeby mapy nie bylo zbyt latwo kontrolowac, autor dodal 2 health'y(25) wymuszajac na graczach aby ruszyli dupe gdzies nizej, a nie tylko krecili sie na gorze. Niestety cierpi na tym przyjemosc z gry, no bo kto lubi biegac po mapie z 20hp, szukajac jakiegos health'a :)
    Mapka jest zbyt otwarta, po zabicu przeciwnika mozna latwo okreslic gdzie sie pojawi i latwo jest sie tam dostac. Respawn'y na samej gorze sa do bani(udawalo mi sie zdobywac po 5 fragow pod rzad - jak na ztn), tego w rogu, przy MH/RA dalbym przy samym PG, a te dwa nad LG zlikwidowalbym.
    Ogolnie na mapce liczy sie celnos, kampowanie i szczescie(respawn'y, majac 10hp przydalby sie MH, a nie RA:) to klucze do zwyciestwa, niestety nie mam mowy o jakies taktycznej rozgrywce, czy o mysleniu na tej mapie.
    Brakuje mi textur wody(usun plik mapmedia i sprawdz czy Tobie tez), jumppad (ten przy PG) jakos za wczesnie wybija, sufity jakies puste.

    Gravatar

    NemiX | 2004-02-04 17:36:35

    Panie i Panowie. Oto 4 wersja mojej mapki. Zmieniłem troche itemy(usunołem MH i RA i dodałem kilka innych healthów). Dodatkowo jest jeszcze jeden element, którego nie było wcześniej podpowiedziany przez dAde.
    Prosze o komentarz szczególnie osoby, które już miały wcześniejszą wersje. Nie jestem pewien tych zmian i wolałbym je przedyskutować.

    dAde | 2004-02-05 20:07:26

    Chciałem tylko dodać - a nie mogłem się powstrzymać :D - że TymoN lubi dużo zabawek i innego stuffu na mapie :D.

    Gravatar

    TymoN | 2004-02-05 20:50:43

    Nie koniecznie dAde :)
    Znowu jeden armor(!), dobrze ze chciaz nizej, dobra - nie bede sie juz produkowal, napisze tylko, ze jesli chcesz aby na mapce (naprawde) dobrze gralo sie duel'a to dodaj jeszcze jedna YA. Pomysl ze scianka bardzo dobry - teraz bez obaw mozesz tam dac respawn point(przy sciane). Jesli zdecydujesz sie na np. 2xYA, a nie bedziesz pewny gdzie je umiescic, to daj znac, mam ze dwie wizje na ten temat ;)
    gl

    dAde | 2004-02-05 21:07:31

    Dobra, teraz na temat wersji 4.
    Gra się przyjemniej niż poprzednio. Jednak jeśli to ma być mapka do 1on1, to na mój gust cały czas za dużo ammo. Zwłaszcza do LG. A paczuszkę z ammo do PG (o ile pamiętam to tylko jedna jest, co nie? :P) dałbym w jakieś bardziej odsłonięte miejsce. Hehe, jakie szczegóły.
    A propos tego co napisał TymoN - dwa YA bo armora jest za mało. To samo nasunęło mi się podczas gry, z tą małą różnicą, że nie mam żadnej koncepcji gdzie wrzucić drugą sztukę :D, więc leć do TymoNa :). No ale wrzucając drugą zbroję na pewno trzeba by przenieść tą.
    Ta ścianka - może by ją trochę wydłużyc? I moim zdaniem powiększyć tą "szparę" w niej - może jakieś węższe kraty, albo po prostu wyciąć większy kawałek.
    Nie da się trochę podnieść korytarzy? Chodzi mi o te prowadzące od shotguna w stronę pada i healtha i o korytarze, które odchodzą od LG (ewentualnie tylko ten, który leci w stronę trzech małych healthów). Można by wtedy oklipować sufit do wysokości tych a la "belek", o które się czasami zachacza.
    Okolica w której jest large health, shardy, ammo do RL, a kawałek dalej ammo do PG i małe apteczki - czegoś tam jest za dużo, ale jeszcze nie wiem czego :D. Może na ścianie przy której jest ammo do RL i shardy (tak jakoś wyżej, żeby można było wskoczyć z górnego poziomu, ale żeby nie zachaczać podczas rozrywki na dole) wrzucić któreś z nich, a drugie zostawić na dole?
    Wszystko? Na razie :D.
    Pozdrawiam.

    Gravatar

    NemiX | 2004-02-05 21:37:02

    Hhmmm...więc tak:
    YA dodam i to na stówke, ale co do tych korytarzy to będzie problem(ah ta moja ograniczona wyobraźnia:D). Znaczy zależy o ile miałbym to podnieść bo jak za dużo to musiałbym podniść CAŁY drugi level. Hmmm... zobacze co się da zrobić:)
    Jeżeli chodzi o ścianke to jej nie przedłuże ale powiększe ten otwór. A właśnie chyba nie jest za wysoko?

    Ciesze się, że zmiany wam odpowiadają:)

    dAde | 2004-02-05 22:09:24

    Jest za wysoko :P.

    Gravatar

    NemiX | 2004-02-07 10:08:19

    Kolejna wersja:D
    Dodany drugi YA (dla wtajemniczonych czyli TymoN'a:wybrałem pierwszą wersje:)). Przy okazji przeniosłem niektóre health, tak że teraz wydaje się to rozłożone po całej planszy.
    Przeniesione wyjście z teleportu.
    "Udoskonalone" kratowane okno. Lekko obniżone i rozszeżone z większymi odstępami między kratami.

    Jak zwykle czekam na komentarze:)

    Gravatar

    TymoN | 2004-02-07 16:08:25

    Ta pierwsza takze mi bardziej odpowiadala :)
    Jak bede w domu to sobie sciagne, ale juz teraz wydaje mi sie, ze jest spoko i dam Ci piatke :)

    czorbok | 2004-02-09 10:44:39

    no teraz to jest spoko. 2 YA ciekawsze niz RA/MH. ladnie rozlozone itemy a wszegolnosci apteczki sa super. mysle ze juz niewiele zostalo zmieniac (i textury wody juz mam widoczne).

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
    14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
    15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
    4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. scisek +1 - 84 pkt
    2. Requiem - 30 pkt
    3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
    4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
    5. MucieK - 8 pkt
    6. bit - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
    • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
    • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

    Głosów: 53