quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Ta mapka przeznaczona jest tylko i wyłącznie do gry 1v1 CPMA!!! Dlatego jeśli grasz vq3, i mapka Ci się nie podoba nie mów , że jest do niczego , bo ona była projektowana z myślą o PM. Jakiś mały dm’ik ostatecznie też można zrobić , ale spróbujcei duela ! :P [Druga wersja] [Trzecia wersja] [Czwarta wersja] |
Liczba pobrań | 4313 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 03-05-2003 |
Rozmiar | 3,01 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
damndog | 2003-03-02 00:53:42
no calkiem ladnie. poza jedna rzecza: przedmioty sa porozrzucane bez sensu. 2 YA sa bardzo blisko siebie. wystarcza 3 skoki, potem jeden skok do RA i juz mam wielka przewage. ammo umieszczone tez bez ladu, rakiety przy rakietnicy itd... przy RA leza dwa healthy, jakby czekaly na cos. no i mam pytanie: czym ta mapka sie rozni od innych ze jest tylko pod cpma? na vq3 gra sie bardzo dobrze.
ps. a jaka nazwa :>
#635597
damndog | 2003-03-02 13:34:53
jeszcze zapomialem o waznej sprawie. mapa jest malo kompleksowa tzn sa tylko pomieszczenia z korytarzami i brakuje zroznicowanych drog miedzy nimi.
do teleportow czasem trudno sie dostaw podczas walki co skutkuje smiercia :>
i jeszcze cos zauwazylem: mapka nie posiada czegos zwanego "flow", przynajmniej nie funkcjonuje tak jak powinno. cos zakluca "przeplyw" mapy.
aha i jeszcze poczytaj to: www.promode.org/maps/guide/
#635624
cOijN | 2003-03-02 14:02:02
do cpma? ale tam jest za duzo itemow jak na 1v1
juz cpm3 pod tym wzgledem jakotako udzie, ale tu one sa za blisko siebie! albo RA +MH, albo 2x YA [cpm1 rox] a nie i to i to, bo gra jest nierowna. pozatym sa miejsc gdzie mozna kampic [na telepotrach i tyh "wspornikach" na gorze], co nie sprzyja rozgrywce. design dziwny ale mily dla oka estety :p
jeszcze kilka slow odnosnie gry na pm.
powinienes wziac se za przyklad mapy pm jak cpm16 [ffdm2?], ktore obfituja w miejsca gdzie mozna robic odskoki, przeskoki [CSJumpami] itp.
momentami brakuje mi troche przestrzeni ni i te teleporty tez bym dal albo inne albo te zrobic hologramowe [sry za slowo ale zapomnailem jak to sie nazywa, jak tele sa wizualnie ale nie fizycznie ;pp].
gl
#635626
Requiem | 2003-03-02 14:13:18
mapka ładnie otexturowana, ale...
requiemxf.republika.pl/shw_txtr.jpg
niedopasowana textura
#635627
TymoN | 2003-03-03 01:43:51
Na mapie gra sie bardzo dobrze(jak na kazdej malej mapie do pm;) i tak jak poprzednicy nie widze powodu dla ktorego nie mozna bylo by zagrac na vq3. Brakuje miejsc tego typu jak nad RG od ktorych mozna sie wybic(przydaly by sie w okolicy RA)
Mapa jest otwarta(moze az nadto), wiec kluczowe bronie to RG i LG, niestety obie znajduja sie w tym samym pomieszczeniu wiec latwo o kontrole nad nimi.
Przepis na sukces;)
Wystarczy w kolko przechodzic przez tele(obok MH) i fragowac z RG, po prostu w tym miejscu mamy oko na prawie cala mape, wyjatek jest wtedy gdy przeciwnik pojawi sie obok RL+YA. Grajac z botem w ten sposob mozna nabic w krotkim czasie ogromna ilosc fragow(z czlowiekiem chyba tez).
Damndog: strasznie to uprosciles: "2 YA sa bardzo blisko siebie. wystarcza 3 skoki, potem jeden skok do RA i juz mam wielka przewage", przeciez przeciwnik nie bedzie czekac az Ty to pozbierasz:), jesli tak to widzisz to jak wytlumaczysz popularnosc cpm3?
Requiem: mogles sobie darowac ten komentarz.
Juz gdzies widzialem te texturki;)
gl
#635674
Alojzy87 | 2003-03-03 01:56:39
Źle dopasowana tekstura
strony.wp.pl/wp/drizer/
#635675
damndog | 2003-03-06 15:21:43
pomeczylem jeszcze troche xiro i cos napisze :>
mapka ma pewne wady konstrukcyjne, jest za malo skoplikowana przez co np MH jest "po drodze". zobacz na mapki cpm3 czy tez cpm17. sa one do siebie podobne i MH jest podobnie ukryty. w obydwu jest 2xYA+RA, tyleze w nich autorzy umiescili je tak zeby nie mozna bylo ich tak kontrolowac. u ciebie sa ulozone w lini prostej i "widza sie". w cpm3 tez sa blisko i wystacza 4 skoki, ale trzeba zaliczyc pare zakrentow. raila po malej zmianie budowy wrzucilbym tam gdzie jest RA (jakas kolumna po srodku czy cos takiego), armora przeniosl w jakies bardziej ciasne miejsce gdyz wyelimunuje to mozliwosc pilnowania jej z duzej odleglosci. u ciebie na mapce jest takie miejsce z ktorego widac wszystkie 3 armory. nie powinno tak byc gdyz posiadajac raila mozna sciagnac kazdego kto bedzie mial na nie ochote :) granatnik jest w takim dziwnym miejscu, szczerze mowiac to w czasie 15 minut przeszedlem tamtendy chyba dwa razy. nie jest to miejsce dobre dla tej broni gdyz nie ma gdzie zrzucac granaty. sifit na najwyzszym poziomie powinien byc na tyle nisko zeby gracz stojacy na nizej mogl jakos zranic przeciwnika strzelajac w sufit z rakiety. zbytnia szerokosc przejsc na mapie, tez nie pomaga kozystac ze splash damage'a. brakuje mi takze pewnego wyczucia na tej mapie, tzn nie ma zachowanych odpowiednich odleglosci. jak mi sie jeszcze cos przypomni to napisze.
#635987
ShadoW_86 | 2003-03-09 17:38:33
w końcu może znajde troche czasu by wydac następną wer. Co do uwag , faktycznie troche trzeba będzie pozmieniać przedmioty. Co byście powiedzieli na :
-RA przenieśc tam gdzie jest MH
- granatnika dać tam gdzie jest LG
-Lg dać w miejsce RA
-dobry pomysł z ta kolumna w gł. pomieszczeniu , jakby ja tam dać i healthy przesunąć bardziej na środek, koło niej
- wywale troche amunicji
-a teleporty albo 'wbuduje' jakoś w ściany ,albo obejmę triger_tel.
- ten health 50 koło rg dać w miejdce GL .
-Jeszcze się zastanawiałem czy by nie zamurować tej kraty koło YA (e tej częsci z RG ilg) , wtedy nie będzie można czekać na ya i jednocześcnie pilnować z railem RA.
pozostaje jeszcze sprawa MH, puki co nie bardzi wiem gdzie go dać. A może dać go zamiast którejś ze zbroii?Tyle tylko że wtedy jeżeli ktoś zakośi RA+MH , to drugiej osobie zostaje tylko YA...
Więc dopuki nie wymyślę czego, nie będzie mh na mapce
Ok co wy na to?
Poza tym jakoś nikt jeszcze nie zwrócił uwagę na miejsca do trików.
gdy zrobi sie double-jumpa wychodząc z teleportu (idąc od RA),można wskoczyć bespośrednio na platformę z YA
Na murku koło RG są takie 2 małe kostki na murku, dzięki nim można zrobić double_jumpa i wyjść na kładke z LG( ewentualnie tam gdzie jest 50h)
#636313
szaky | 2003-03-11 20:04:40
doublejump?
y-y-yyyy, że co? Ja nie umiem takich trików :/
zresztą ze mnie taki triker jak z ciebie ShadoW, linoskoczek (tylko mi tu nie mów, ze jestes linoskoczkiem) ;)
#636564
damndog | 2003-03-14 09:24:14
no i gdzie ta druga wersja? wsiakla gdzies? znowu .map skasowales :P
#636808
White]Smurff | 2003-03-14 13:07:42
"i gdzie ta druga wersja ?"
Niestety ShadoW biedak jeden na swoim modemiku dwa razy probowal wgrac mapke ale niestety nie mogl :( Nie miejcie do niego pretensji !!!
TPSA szit !! ;P
#636818
szaky | 2003-03-14 22:52:26
Q3Master: a nagrywał może na q3arena.host.sk?
Bo jeśli tak, to żaden problem ściągnąć i teraz nadgrać mapkę.
Ja nie mam do niego pretensji, ale do tep.sra ;)
#636876
szaky | 2003-03-15 16:16:35
ShadoWq, już nadgrane ;),
tylko wrzuciłbyś screeny bo chyba wcielo, a z mojego konta się nie chcą załadować :/.
i popraw te texture przy lg, najlepiej zrób z jednego brusha i bedzie wtedy ok.
#636958
ShadoW_86 | 2003-03-17 18:24:55
Dzięki Szakal!
Bez Ciebie ten dział by zginął :P:P
Tylko czemu pisze na górze ,że to wciąż pierwsza wersja?
#637302
szaky | 2003-03-17 18:33:09
Dlatego że plik był nagrywane spod ftp'a a nie spod http. Niby w administracji BC jest edytuj/nadgraj itd, ale coś jest nie tak i mimo iż wyświetla się że nadgrał to nie zamienia plików. Aby poprawnie nagrać to bym musiała spod twojego konta, a do tego to hasła nie mam ;). Zresztą podobnie jest ze screenami, jak nie ftp'em to inaczej nie wejdą.
Wersja... napisałam przy opisie która to wersja, a więc jak ktoś już ściągam mapę to widzi jaką wersję. Zresztą powiem Brickowi albo Razorowi aby zmienili ;)
#637303
damndog | 2003-03-18 18:29:11
:/
najwazniejszych rzeczy nie poprawiles. mapa jest strasznie wkurzajaca! nie poprawiles teleportow i ciagle sie mozna na nich zacinac. kolumny jakies przeszkadzajki ;-)
ya nadal sa o 3 skoki od siebie i to w linii prostej w dodatku na widoku. glowne pomieszcze stracilo sens istnienia i popelni zaraz samobojstwo. grajac wchodzilem tam tylko przez tele po lg i wychodzilem tele z powrotem.
wywal ya przy rl i tam wstaw rakietnice. ya poloz na tej kolumnie co tam wyrosla ;) (tylko zmniejsz nieco :D)
wywal schodki przy railu i daj tam malutkiego jump pada. dodaj tez tam mini rampe zeby mozna bylo latwo wyskoczyc w inna strone. i w innych miejscach tez, wlasciwie to wszedzie gdzie sie da!!
mapka nadal nie jest pod CPMA bardziej niz inne :(
ps. ja do tepsy nic nie mam (bo nie mam z nia nic wspolnego :)
#637396
Requiem | 2003-03-18 22:41:04
SzakaL: wejdą, ale przez operę... nie wiem dlaczego... szkoda, że opera ucina polskie znaki przy wysyłaniu...
#637413
damndog | 2003-03-24 17:25:24
nie wiem o co tyle halasu :> mnie tam wchodza skriny jak po masle :P
#637936
szaky | 2003-03-24 18:02:56
Damndog: ShadoW to by mógł nagrać normalnie screeny, mapke itd. jako autor mapy.
Jednak spod administracji to są problemy z wrzucaniem screenów, i mapek, ale to niezanczy że sie nieda ;). I ty przy swoich mapkach możesz zmieniać screny, ale spod administracji niby mozna, ale jednak coś nie działa :/
I jak wrzucałam drugą wersję mapki to ucielo te screeny.
#637939
damndog | 2003-03-26 11:15:39
uczysz sie od najlepszych ;) widze ze reklama po mojemu znacznie pomaga :D mapka wskoczyla na drugie miejsce :P
#638045
welok | 2003-03-26 18:41:14
Zmiana ustawienia RA i usuniecie MH bylo zlym pomyslem. Teraz gra sie znacznie gorzej
#638074
szaky | 2003-03-28 17:46:59
Jakie drugie, jak na pierwsze :P
#638202
MorgaN | 2003-03-31 18:33:29
ta mapka jest cool !!
#638635
szaky | 2003-04-03 22:47:27
trzecia wersja :)
tym razem weszlo ze screenem :)
#638451
damndog | 2003-04-03 22:49:06
no prosze a jednak :>
#638452
szaky | 2003-04-03 22:58:34
Damndog: ja nic na to nie poradze, raz wejdzie ze screenem raz nie, np. tamta aktualizacja (tego screena probowalam z kilka razy dograc i nic) a tu weszlo za pierwszym razem
#638453
damndog | 2003-04-03 23:34:25
nie nie chodzilo o to ze wogole jest :D
przejdzmy do rzeczy :) mapa jak nie byla tak nie jest pod cpma. widze ze nie masz pojecia na czym polega gra na cpmie. mapa pod cpma musi miec tzw. flow. znaczy to ze po mapie mozna sie opruszac bez przerwy, np po okregu, po kwadracie czy jak kto woli. tu tego nie ma. w mapkach 1v1 nie stosuje sie tzw. dead end'ow. czyli slepych uliczek. jezeli juz sa to nieznaczne i wsadza sie tam powerupa. (zobacz cpm3 i cpm17, juz ci pisalem zreszta). cos co mnie jeszcze razi to chaotyczne rozstawienie przedmiotow. np shardy sa wstawione tak byle by byly, ot tak ciach i juz. moim zdaniem granatnik jest niepotrzebny, bo nie ma miejsca na spawarke i walnoles ja przy shotgunie. i jeszcze cos, za duzo naćkane tych itemow i za blisko siebie sa. aha rail. ja bym zrobil tak: to wglebienie wyrownal z podloga wyzej a raila dal we wnece w scianie.
no i miejsc do trickowania brakuje!!! co to za mapa do cpma bez trickow? dwa nie wystarcza :)
ale i tak jest duzo lepiej, po malu ale poprawiasz mape ;-) lepiej sie pospiesz bo zanim skonczysz zaczniej robic nastepna, a szkoda by bylo.
#638436
darkness | 2003-04-06 20:46:58
Ale namieszałeś z tymi itemami. Wygląd może być, gorzej z grywalnością.
3/6
#638975
Requiem | 2003-04-09 13:37:25
pogralem sobie z botkiem na mapce... i jedno mnie wkurzylo troche - baardzo malo healthow jest, czesto biegalem jako zywy trup:P bo nie bylo gdzie zycia uzupelnic. Inna rzecz jaka mnie wkurzyla, to teleport w tym pomieszczeniu z YA stojacym na platformie po srodku - wyskakuje z niego i jeeeb... ściana, powinienes teleporter_desc ustawic tak, by teleportowal w strone bez sciany:) prosto na arene
#639206
TymoN | 2003-04-13 23:55:54
Niestety, przecietna ta mapa, dodatkowo na in minus wplywa twoje niezdecydowanie co do przedmiotow.
#639525
[d4r] | 2003-04-16 19:08:17
Zgadzam się z Requiemem ZA MAŁO ŻYĆ!
#639688
ShadoW_86 | 2003-04-16 22:30:20
nie wiem czemu tak wszyscy narzekają na ilośc itemów. Ja właśnie chciałem zrobić taką mapke , napakowaną , troche podobna do cpm3.Co do zdrówka, to może ktoś ma jakieś konkretne pomysły , może jakiś MH ,albo 50h gdzieś?
#639700
TymoN | 2003-04-17 02:03:49
Napisze jak ja bym to widzial:
Armor tak jak w ver. 1, w miejsce RL i YA dalbym MH. Czyli RA, YA, MH i 1 RL tam gdzie byl MH.
Obok RG dodalbym jumppad'a, ale tak zeby mozna bylo zebrac YA.
#639706
ShadoW_86 | 2003-04-19 15:26:08
Tak sobie pograłem, a co jakby tak zamienić RA z górnym YA?
#640033
damndog | 2003-04-25 10:58:30
wywal jednego zoltego armora jak chcesz wstawic megasa. mapka jest zbyt malo kompleksowa zeby na niej umiescic ra, 2ya i mh.
#640662
ShadoW_86 | 2003-04-25 22:25:45
MH juz raczej na tej mapce nie będzie. W 4 wersji będzie więcej zdrówka , tak wię powinno byc OK
#640712
szaky | 2003-04-28 12:23:46
a kiedy będzie 4 wersja?
#640826
szaky | 2003-05-01 19:40:30
No i jest 4 wersja ... :]
#641114
Zaloguj się by dodać komentarz.