quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 24.1.2005 13:59 przez [ShadoW_86](?id=3&details=941). |
Liczba pobrań | 1743 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 29-03-2005 |
Rozmiar | 1,78 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
ShadoW_86 | 2005-01-24 14:12:54
Mapka zaprojektowana i zbudowana z myślą o 1v1, vq3 (a raczej TA :P). Ta mapka to mój taki mały comeback do projektowania map, nie było mnie troche widać i słychac, ale w końcu przypomniałem sobie jak to jest zrobic mapkę do q3 :P. W sumie powstała ponieważ Nailgun to zajefajna broń i koniecznie chciałem stworzyć jaką mape z nią, lecz nie Ctf-ową. Dlatego też powstało Holy blood. Tytuł może trochę infantylny, ale w końcu nie to jest tu najwazniejsze. Chociaż uważam mape za skończoną i przetestowaną, na razie niech będzie to beta, może coś jeszcze się zmieni. Dla potencjalnych graczy: pograjcie trochę zanim zaczniecie komentować (i niech to nie będą 3 szybkie rundki), jeśli chodzi o boty polecam Sarge’a. Całekiem fajnie się gra w 3 osobowe ffa, a jeszcze lepiej w 4 osoby, w tedy gra jest dość szybka i dynamiczna. Cały czas zastanawiam się czy górnwgo YA nie zamienić na RA, ponieważ jest to część mapki do której nie tak łatwo się dostać i nie zagląda się tam tak często. No nic, w każdym razie czekam na opinie, i mam nadzieję, że mapka nie jest najgorsza.
Opis jerst w komentarzu,bo nie mogłem go wrzucić bezpośrednio.Jak próbowałem to wywalało błędy :P.
#706829
dAde | 2005-01-24 14:53:37
Yeah, ściągnę jak tylko wrócę do domu :].
Shadow is back! :D.
#706834
T4m8urYn0 | 2005-01-24 14:58:29
ja chetnie bym skomentowal ale w paku nie ma zadnych tekstur i dzwiekow :/
#706835
szaky | 2005-01-24 16:15:16
Mam nadzieje, ze nie masz nic przeciwko za wstawienie opisu na wlasciwym miejscu... Nie wiem co bylo przyczyna wywalania sie uploadu z opisem - nie mozesz miec w nim zadnych cudzyslowii, niestandardowych znakow - ale takich nie bylo... dunno.
Level sie sciaga - oblookam i postaram sie cos na jego temat napisac.
EDIT - em... Widze, ze bez TA sobie nie pogram. Niestety nie posiadam tego, nie mam tez mozliwosci zassac. Texturek nie ma... Szkoda, naprawde szkoda. Mialam gdzies same paki z texturami - niestety po formacie przepadly... ;/
Konstrukcja ciekawa - ale nie da sie wyprobowac w praktyce, dziwnie sie biega po mapie widzac zlewajaca sie szara kratke.
#706845
ShadoW_86 | 2005-01-25 00:21:25
Co do tych texturek - miałem je dodać do paka, ale ostatecznie, po co? Precież w q3 i tak nie ma Nailguna, i żeby pograć trzeba tak czy siak mieć TA. Wiem, że to trochę dziwne żeby robic mapkę pod Team Arene, zwłaszcza nie ctf’ową, ale już o tym pisałem :).
A! i dzięki Szakal za dodanie tego komentarzu, dobrze, że chociaż jeśli nie skrypty to chociaż ludzie tu dobrze działają :P.
No i jeżeli tak bardzo to coś zmieni mogę dodać texturki do paka, ale nailguna jak nie ma, nie będzie, a plik będzie ważył z 6mb.
#706864
TymoN | 2005-01-25 00:24:39
Konstrukcja ciekawa, ale bardzo otwarta - (imho) za bardzo. Mapka bardziej nadawlaby sie na Clan Arene, niz na vq3 1vs1.
#706865
ShadoW_86 | 2005-01-26 18:12:29
Hmmm...No to dalej nie wiem jak jest z tą mapą. Czy na prawdę nikt nie ma ochoty nic napisać o gameplay’u? Widzę, że czasy juz nie te, mizerna ilość ściągnięć i konstruktywnych uwag :P
#706998
szaky | 2005-01-26 19:09:12
Malo kto tu ma TA - a jak i widac - zainteresowanie mapkami z lekka spadlo ;/
Ocenic gameplay nie potrafie - ciezko poruszac mi sie po mapie, jak nic nie widze ;/
#707009
Vymmiatacz | 2005-01-26 20:21:54
Niekiedy przesunięte tekstury. Poza tym jednej tekstury nie ma (ale to może tylko u mnie?). Co zauważyłem, to wysłałem emailem. BTW: ten kawałek podłogi przy MH to tak specjalnie się rozmazuje? Niezłe to jest.
No i... plik thumbs.db w lewelszotach jest do niczego nie potrzebny :)
#707020
ShadoW_86 | 2005-01-26 23:54:30
hehe, tak ten plik jest niepotrzebny ale cóż... znalazł się:P. co do tej txturki pod MH, to jest tak jak ma być, taki efekt, przynajmniej tal mi się wydaje :P. jest to standardowy shader ID, nic nie zmieniany, tyle tylko, że chyba nie używany na mapkach ID do TA, bo nie pamiętam żeby tam był.
#707042
ShadoW_86 | 2005-01-27 17:32:56
Wrzuciłem 2 wersję, dodałem brakującą texturę i poprawiłem te błędy w otexturowaniu które podesłał mi Vymiatacz.
#707085
NaVRoT | 2005-01-31 13:08:07
ta mapke wlasnie sciagam ale chce pogratulowac panu shadow mapki q3sh12 moze niej est olsniewajaca technicznie ale za to grywalnosc stoi na wysokim poziomie jeszcze raz big respest
#707433
Zaloguj się by dodać komentarz.