quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Przed wami pierwsza mapka nxs.qmite-a. Całość przedstawia jakiś zameczek, w kolorach żółto-czerwonych z nutką niebieskiego. Całość jest podzielona na kilka, niestety, wielkich pomieszczeń, które świecą pustkami. Jest tu dużo krzywych, co jest plusem, jak na pierwszą pracę. Autor pół roku temu zapowiadał, że wyda nową wersję, niestety - still nothing :( Plansza przeznaczona jest szczególnie dla TDM. |
Liczba pobrań | 1713 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 29-01-2004 |
Rozmiar | 1,06 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
nxs.rush | 2003-07-25 23:30:08
ciezko mi oceniac kolege klanowego ;) wiec zbieram sie w sobie zeby walnac jakiegos obiektywnego komentsa... no juz, wiec zaczynam: mapke jest imho bardzo ciekawa, dobrze zbudowana, z kilkoma ciekawymi triczkami pomocnymi podczas rozgrywki, dobre texturowanie (zauwazylem badajac ja centymetr po centymetrze :) chyba 2 bledy pewnie do naprawienia), ciekawe rozlozenie przedmiotow (choc z tym trzeba poczekac az wieksze grono zglosi swoje uwagi), jak dla mnie ladna i ciekawa konstrukcja. ogolnie GJ Qmit3 :]
#647943
damndog | 2003-07-26 02:11:15
qmite mnie prosil dlatego pisze komentarz :>
mapke widzialem juz gdzies w listopadzie zeszlego roku z jedna teksturka i od razu mowilem: do beta corner z nia! do tego czasu nieco ewoluowala i mamy teraz fajna mapke tdm. moze nie wyglada zbyt ladnie, moze i nie jest zbyt zroznicowana teksturowo, ale jest grywalna (podobno ;)
oczywiscie nie obylo sie bez bledow, ktorych nie bede wymieniac, niech sie reszta postara :P
#647952
szaky | 2003-07-26 02:13:11
Qmit3: fajna mapka. Jak na pierwsza to bardzo dobra :)
Kilka bledow znalazlam,
pod siatkami z pentagramem otexturuj common/nodraw. NIe bedzie widac takiego efektu bloku z kraty.
Przy scianach poustaiwaj common/playerclip, w kilku wystających miejscach można się zaczepić,
Przy skoczni pod railem, jak jestes na dole popratrz do gory i w lewo, przy lewym luku - obok trima nie dociagnoles bloku do konca,
Pod lukami powstawiaj bloki z texturka caulk, nie bedzie przeswitow.
Przy drzwiach, przy tych czesciach ktore sie stykaja zmien texturke, bo to nie pasuje.
Niektore kortyarze sa troche za waskie.
Zreszta to takie czepianie sie na sile.
Texturowanie, ogolnie dobre, ladny dobor textur, jednak miejscami zbyt jednolite. Porownaj sobie np. pomieszczenie z quadem, do korytarza z granatnikiem, jakis niewielki trimik napewno by nie zaszkodzil.
A RA nie lepiej by bylo zamienic z YA, na tej polce/platformie?
W tym miejscu gdzie jest 1 shard w okienku mogblys wstaiwc cos innego, komu sie bedzie chcialo skakac po 5 punktow armora, moze przenies tam MH, a w miejsce MH wstaw jakas bron?
Znalazlo sie nawet i kilka miejsc do trkow, skok po YA, po tego sharda w okienku :)
Edit: Damndog, wcisles mi sie przed komentarz ;)
#647953
nxs.qmite | 2003-07-26 03:14:31
hmm..wiec.. mapka narazie niema jeszcze ani caulkow, ani clipow ani hintow. Co do kratek to juz dawno mialo to byc zmienione.. podobnie texturowanie drzwi nad MH (skleroza w moim wieku :/). Blok przy RG dociagne (dziex:). Textury sa jednolite to jest niestety niepodwazalne i sam nad tym boleje :>. Sprubuje cos jeszcze wymeczyc. Niepasuje mi tez zielone swiatlo przy suficie na piertrze nad quadem (gryzie sie z kolorem scian). Co do ustawienia itemow: RA zostanie tam gdzie jest ale mysle nad wywaleniem MH (zamiast niego przestawie jedno YA), sam niewiem. Waskie korytarze.. hmm jeden jest waski chyba i mysle ze to az tak nie przeszkadza. No i co do tego Damndogowego "moze nie wyglada zbyt ladnie" to siem zbulwersowalem i postanowilem ze ja "uladnie" :D Nastepna beta SOON... (kompilacja na celku 400 rox!).. aha i Damndog.. qmite nie "prosil" tylko "rzadal"...wiesz.. to lepiej brzmi :DD
#647955
damndog | 2003-07-26 03:35:17
i obiecujemy: jutro idziemy wczesniej spac ;-)
#647957
^M^ | 2003-07-26 20:34:47
Wszystko juz powiedziano, ja tylko powtorze najbardziej dla mnie (czyt. trickera ;p) upierdliwa rzecz - trimy prosze, prosze trimy ;D...
O dziwo 2/3 jumppadow laduja bounce w sposob, ktory sie 'przydaje' (czyt. dobry dla trickerow ;pp)... bleh no i co wiecej, jak juz cala reszte omowiono? :o...
Jak na 'pierwszy raz' (heh =p) to ladnie - gj, ale wstawiaj te trimy ;D...
#648041
freak | 2003-07-27 14:41:26
:O musze zlokać w domku dam znać czy mi sie podobała :D
#648250
szaky | 2003-07-28 02:14:34
wczesniej spac? a poco? ;) lepiej w dzien przespac te upaly... :P
#648368
[d4r] | 2003-07-28 09:56:43
nawet fajna mapka nareszcie bede mogl sobie pograc w tdm troche dzieki niej :D
#648381
damndog | 2003-07-30 01:17:40
hmm... dziwnie
#648554
zablotzky | 2003-07-30 14:22:50
dobra mapka.. tylko jakos inaczej mi sie nan iej gra niz na innych mapach :/ dziwne uczucie ale mapka ma klimat
edit: a co daja trimy na mapce oprocz wygladu? :)
#648588
^M^ | 2003-07-30 17:05:00
Oprocz wygladu - nic :P...
BTW: O - kolorowo teraz ;))...
#648595
szaky | 2003-08-03 21:55:43
ee, wcale ne jest za kolorowo, imho ladnie wyglada. Niepasuja tylko te niebiesko - zielone lampki na gorze, nie lepiej by bylo dac jakies np. zolte?
i jak pisalam wyzej, uklad itemow, dal bys mh na to okienko gdzie jest shard, a RA zamienil miejscami z YA na tej polce.
#649079
nxs.rush | 2003-08-05 10:17:25
fachowcy sie wypowiedzieli wiec do roboty qmite :) ma byc niedlugo qmtdm1 meganew, bo chce sciagnac i obejrzec dopracowana wersje w koncu :P
#649204
damndog | 2003-08-06 00:32:56
kolejna wersja sie kompiluje dopiero 3 dzien, wiec cierpliwosci :>
#649273
freak | 2003-08-08 12:38:51
zmień też tekstury padów (wyskoczni)
#649511
Vymmiatacz | 2003-08-21 23:24:12
Moje uwagi dotyczą głównie item-placement. Fajny pomysł z tym podwójnym sufitem w lokacji LG (tam można by dać GreenArmor zamiast 5 shardów, łatwiej będzie wziąć i nie spaść). Tekstura pod tymi pentagramami mogłaby być nieco jaśniejsza, bo tak wygląda na zupełnie czarną. Dołożyć po jednej paczce ammo do GL i RL (najlepiej blisko wokół MH którego można potem pilnować granatami i rakietą) Przy RG nie powinno być ammo, bo za pomocą RG ma się za dużą przewagę na tej dość płaskiej mapie (max. 2 paczki ammo na całą mapę) No i dołożyć oczywiście nazwy lokacji. Aaaaa! I zmienić nazwę VENTYLATOR BY QMIT3, hehe ;-]
EDIT#1 - w tym dużym pomieszczeniu z Quadem należy ustawić ze 2-3 jakieś przeszkody, tak żeby było się gdzie skryć, bo kto tam ma RG to jest pan i władca, a nie może tak być by inne pukawki nie miały szans... Przeszkodą mogą być np. jakieś skrzynie albo (chyba lepiej) kolumny od samej podłogi do sufitu.
EDIT#2 - ta mapa ma przyszłość, czekam na finalną wersję
EDIT#3 - można zrobić niespodziankę - secret, zaraz pod wentylatorem jest takie coś, nie wiem jak to nazwać, panel czy coś... byłem przekonany że to drzwi jakieś :-) To mogą być drzwi do jakiegoś malutkiego pokoiku z... 5 HP ;-)))
#651148
nxs.qmite | 2003-08-24 23:37:26
powoli (niestety:) robie finalna wersje... co do uwag: kolor lampek pod sufitem nad lg - imho niebieski pasuje do zoltego (w kazdym razie lepiej niz seledynowy z poprzednich wersji), testowalem tez czerwony (teoretycznie do zoltego najlepszy) ale tez lipa.. zrobie pomaranczowy i musi pasowac :); itemy: armor zamiast sharadow nad lg - mysle ze wogole trudno z tamtad spasc... "dziury" sa takie ze idac (biegnac znaczysie) nieda sie spac - przeskakuje sie je, spasc sie da tylko "na ukos"; textura pod pentagramami.. sprawdze wydawalo mi sie ze jest ok (moze tez zalezec od konfiga); item placement jeszcze sie troche zmieni... (pogramy klanowo w akademiku jak sie zacznie buda to zobaczymy czego za duzo a co dodac); secretow robil nie bede :> ; co do nazwy to tez zmienie :D (zostala z poczatkow mapy jak bylo jedno pomieszczenie i wentylator:)
#651520
Zaloguj się by dodać komentarz.