ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Sf3dm1

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Mapa nadesłana do beta corner, dnia 3.5.2004 02:13 przez [Swifty](?id=3&details=6355).
Po namowach i uwagach bardziej doświadczonych ludzi niż ja (:P) poprawiłem co nieco błędów. Po pierwsze primo - ustawienie broni na Tourney wyklucza Quada z mapy, na TDM jest i Quad i Lighting. Po drugie primo teleporter został zastąpiony Medikidem. Mapa została dopieszczona i nie ma już na niej żadnych błędów texturowych. Zewnętrzne ściany mapy zostały ocoulkowane, co w jakimś nieznacznym stopniu przyśpieszy rozgrywkę no i FPS oczywiście. Jedynym i głównym mankamentem tej mapy jak na razie jest to że nie ma na niej hintów. Do tej pory nie udało mi się ich wstawić na mapę w jakiś sensowny sposób, więć niestety niekiedy FPS może spadać do 60 (i to przy średnio-dobrym sprzęcie). Jeśli chodzi o samą mapę, to niniejszym ogłaszam co następuje ;) : na mapie mamy wszystkie bronie poza bfg10k, medikid oraz w TDM Qauda. Mapa ma średniej wielkości rozmiary, jest zamknięta, a pomieszczenia rozstrzelone są na 2-óch piętrach. Tekstury na mapie zostały zaczerpnięte z Ospdm2 (socktex). Resztę opini i uwag pozostawiam wam.

Liczba pobrań1546
DodałdAde
Data dodania21-10-2004
Rozmiar3,91 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    dAde | 2004-05-03 11:47:59

    Ściąga się...

    edit:
    Mapka tnie się trochę za bardzo na taką, jaką jest - czyli w sumie średnich rozmiarów, cała zamknięta, bez wielkich przestrzeni czy prześwitów. Oryginalna pro6 chodzi lepiej :P. Tak więc - popraw hinty.
    Projekt - projekt jest dobry, chociaż wrzuciłbym więcej "promodowych gadżetów", które przy fizyce PM usprawniłyby poruszanie się.
    Item placement - "troszkę" mi nie pasuje. Mapka teoretycznie 1on1, a nie sprawdza się on przy takiej grze. Ten quad i teleporter... W dodatku wszystkiego jest dużo, aż nadto, no ale to tylko pod kątek duela, bo pod ffa dla kilka osób będzie miło.
    Otexturowanie - hmm... dobre.
    Wypocę z siebie więcej, jak jeszcze trochę pogram.

    Galahard | 2004-05-03 13:31:55

    Mapka raczej jest pod TDM - ale napisałem duel ze względu na wielkość i przejrzystość (rzeczywiście quad wogle do duela nie pasuje...)

    Gravatar

    NemiX | 2004-05-04 09:48:25

    No więc pierwsze co rzuciło mi się w oczy to brak krzywych (nie licząc tych przy drzwiach :P) Nawet ten słup koło RA jest z brushy (do tego lekko dziwnie to zrobione). Może tak miało być, ale jak dla mnie łuki lepiej wyglądają od wyprofilowanych brushy :]
    Klimat nawet fajny. Tekstury dobrze dobrane, a i oświetlenie wporzo (tylko w pomieszczeniach ze schodami jest za jasno :P)
    Itemy nie za bardzo na 1v1, mimo iż konstrukcja nawet temu odpowiada.
    Podsumowując dobra mapa. Czekam na wersje nr 2 :]

    Vymmiatacz | 2004-05-06 13:18:01

    • czemu ten teleporter jest tak jakoś odosobniony, jakby to był super-ważny przedmiot?
    • ten "wzgórek" przy RL powoduje tylko, że postać jakby się zatacza przy wchodzeniu na niego, to wkurzające.
    • skacząc jumppadem do PG i kontrolując lot, czasem zawadza się o pobliską ścianę, co kończy się upadkiem z powrotem na jumppad, a tam już może czekać przeciwnik.
    • mało FPS

    Gravatar

    parhelia | 2004-05-09 15:00:20

    Jak widze Swifty byl zafascynowany DM6 bo miejscami bardzo ją ta produkcja przypomina.Ogolnie mi to w zaden sposob nie przeszkadza wrecz przeciwnie calosc trzyma niezly poziom, ale...... bardzo bym Cie prosił żebys w miejscach gdzie jest textura desek dał jakąś inna bo psuje ona jakos wizualnie całą mapkę pozatym tam gdzie jest lightning gun sa schody właściwie nie wiadomo po co daj może odskocznie albo teleport,i jeszcze jedno miejsce gdzie jest plazmowa wszystko O.K. tylko jak przy jumpie chce wziąć od razu ammo to niestety biję kapustą w ściane (tą po lewej stronie)
    Jak to poprawisz to bedzie naprawde super,bo mapka to nawet niezla a i grywalność jest tez nie najgorsza :))) Na zachęte dam może 5 :))))

    Gravatar

    qelo.pk3 | 2004-05-12 22:57:03

    Po 1 - gdzie to hujstwo zrzera fps'y (czasami do 9 dochodzi na verteksie)
    Po 2 - niemam textury pod Plasmą
    Po 3 - gdzies na dole przy ktorejs lampie jest blad w ocalcowaniu
    Po 4 - te słupy moglbys oclipowac
    Po 5 sory ale mi sie mapka nie podoba :D

    Przez te fps-y nieda sie na niej grac (nie wszyscy mją takie sprzety jak niektorzy z was)

    Ale kto wie, czekam na 2 wersje

    Gravatar

    elan | 2004-05-13 18:48:21

    Mapka w miare, fps wiadomo rzecz wzgledna i zalezy od sprzetu.Dam Ci moze tak ja wiem +4 albo i -5 bo w sumie nawet nawet .......

    czorbok | 2004-05-15 16:36:29

    Mapa bardzo ciekawie zrobiona. Ciekawa konstrukcja i tak polaczone tunele momentami cos przypominajace :). Niestety nie bylem wstanie jej przetestowac w grze ze wzgledu na fps. Szkoda bo mi sie podoba...

    [lucas] | 2004-06-23 08:38:59

    ciekaw mapka codz troszeczkę brakuje mi tej jasności zabudowań

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. Requiem - 74 pkt
    2. scisek -2 - 65 pkt
    3. MucieK - 26 pkt
    4. Czarna_Bakłażana - 16 pkt
    5. _imoor - 13 pkt
    6. MiChCiO - 5 pkt
    7. -in0x- - 5 pkt
    8. bfr_aka_pablonzo - 4 pkt
    9. gorat -1 - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
    • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
    • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

    Głosów: 55