quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 3.5.2004 02:13 przez [Swifty](?id=3&details=6355). |
Liczba pobrań | 1530 |
Dodał | dAde |
Data dodania | 21-10-2004 |
Rozmiar | 3,91 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
dAde | 2004-05-03 11:47:59
Ściąga się...
edit:
Mapka tnie się trochę za bardzo na taką, jaką jest - czyli w sumie średnich rozmiarów, cała zamknięta, bez wielkich przestrzeni czy prześwitów. Oryginalna pro6 chodzi lepiej :P. Tak więc - popraw hinty.
Projekt - projekt jest dobry, chociaż wrzuciłbym więcej "promodowych gadżetów", które przy fizyce PM usprawniłyby poruszanie się.
Item placement - "troszkę" mi nie pasuje. Mapka teoretycznie 1on1, a nie sprawdza się on przy takiej grze. Ten quad i teleporter... W dodatku wszystkiego jest dużo, aż nadto, no ale to tylko pod kątek duela, bo pod ffa dla kilka osób będzie miło.
Otexturowanie - hmm... dobre.
Wypocę z siebie więcej, jak jeszcze trochę pogram.
#682509
Galahard | 2004-05-03 13:31:55
Mapka raczej jest pod TDM - ale napisałem duel ze względu na wielkość i przejrzystość (rzeczywiście quad wogle do duela nie pasuje...)
#682534
NemiX | 2004-05-04 09:48:25
No więc pierwsze co rzuciło mi się w oczy to brak krzywych (nie licząc tych przy drzwiach :P) Nawet ten słup koło RA jest z brushy (do tego lekko dziwnie to zrobione). Może tak miało być, ale jak dla mnie łuki lepiej wyglądają od wyprofilowanych brushy :]
Klimat nawet fajny. Tekstury dobrze dobrane, a i oświetlenie wporzo (tylko w pomieszczeniach ze schodami jest za jasno :P)
Itemy nie za bardzo na 1v1, mimo iż konstrukcja nawet temu odpowiada.
Podsumowując dobra mapa. Czekam na wersje nr 2 :]
#682644
Vymmiatacz | 2004-05-06 13:18:01
#682848
parhelia | 2004-05-09 15:00:20
Jak widze Swifty byl zafascynowany DM6 bo miejscami bardzo ją ta produkcja przypomina.Ogolnie mi to w zaden sposob nie przeszkadza wrecz przeciwnie calosc trzyma niezly poziom, ale...... bardzo bym Cie prosił żebys w miejscach gdzie jest textura desek dał jakąś inna bo psuje ona jakos wizualnie całą mapkę pozatym tam gdzie jest lightning gun sa schody właściwie nie wiadomo po co daj może odskocznie albo teleport,i jeszcze jedno miejsce gdzie jest plazmowa wszystko O.K. tylko jak przy jumpie chce wziąć od razu ammo to niestety biję kapustą w ściane (tą po lewej stronie)
Jak to poprawisz to bedzie naprawde super,bo mapka to nawet niezla a i grywalność jest tez nie najgorsza :))) Na zachęte dam może 5 :))))
#683134
qelo.pk3 | 2004-05-12 22:57:03
Po 1 - gdzie to hujstwo zrzera fps'y (czasami do 9 dochodzi na verteksie)
Po 2 - niemam textury pod Plasmą
Po 3 - gdzies na dole przy ktorejs lampie jest blad w ocalcowaniu
Po 4 - te słupy moglbys oclipowac
Po 5 sory ale mi sie mapka nie podoba :D
Przez te fps-y nieda sie na niej grac (nie wszyscy mją takie sprzety jak niektorzy z was)
Ale kto wie, czekam na 2 wersje
#683629
elan | 2004-05-13 18:48:21
Mapka w miare, fps wiadomo rzecz wzgledna i zalezy od sprzetu.Dam Ci moze tak ja wiem +4 albo i -5 bo w sumie nawet nawet .......
#683753
czorbok | 2004-05-15 16:36:29
Mapa bardzo ciekawie zrobiona. Ciekawa konstrukcja i tak polaczone tunele momentami cos przypominajace :). Niestety nie bylem wstanie jej przetestowac w grze ze wzgledu na fps. Szkoda bo mi sie podoba...
#683990
[lucas] | 2004-06-23 08:38:59
ciekaw mapka codz troszeczkę brakuje mi tej jasności zabudowań
#686059
Zaloguj się by dodać komentarz.