ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



sldm2 - Debut

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Mapa nadesłana do beta corner, dnia 17.1.2005 12:36 przez [EseL](?id=3&details=8092).
Prosta mapka na LevelSource Game Play Contest, dwa własne modele md3, miała być z muzyką - może będzie...

Liczba pobrań1620
DodałRequiem
Data dodania31-10-2005
Rozmiar7,23 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

pluskff4 | 2005-01-18 03:07:24

no jak dla mnie to stanowczo za ciemna :/ i niewiem jak u innych ale umnie malo fpsow :(

NecrosiS | 2005-01-19 16:47:17

juz zasysam

Vymmiatacz | 2005-01-19 18:35:53

W pomieszczeniu z lawą, pod sklepieniem wiszą takie lampy, a dokładniej chodzi o drut na którym wiszą. Niektóre z nich mają kolizję z graczem a niektóre nie.
Fajna lawa, ale myślę że powinna być bardziej leniwa, ta co jest szybko się porusza.
W tej lawie wstawić mgłę tak by lawa nie przypominała 100% przeźroczystej wody, no i także BFG będzie nieco mniej widoczne.
Trigger_hurt w lawie też IMHO niepotrzebny, to po co jest BS...?
Skyboxa nie będzie? Dźwięków też żadnych nie ma, panuje absolutna cisza.
Ogólnie mapa ładnie dobajerzona, ale szkoda że oświetlenie takie statyczne. Aż się prosi w ciemniejszych partiach mapy zapodać jakieś światło typu uszkodzona/migająca lampa.
A teraz parę drobnostek:
W pliku ttow.shader DETAILED TERRAIN SHADER BY MY... sugeruję końcówkę myself :) na samym końcu LAWA :) jeśli już jedziemy po angielskowemu to raczej LAVA.
Parę screenshotów z błędami teksturowania wysłałem mailem.

dAde | 2005-01-19 22:23:45

Hmm... strasznie wolno mi chodzi :/ co praktycznie uniemożliwia mi grę. To trochę dziwne, bo graficznie nie powala (zresztą nie o to chodziło w konkursie... ;).
A’propos grywalności - item placementu - kiepski, co przekłada się w połączeniu z projektem na grywalność.
Szkoda, że tak bardzo widać, że to pierwsza (wydana) mapka ;/. Chciałem czegoś więcej po tym co widziałem na screenkach z TT ;). Gdyby poprawić item placement i sprawić, żeby mapka chodziła lepiej, byłoby miło, całkiem miło, więc bierz się do roboty.
Btw - nie pasują zupełnie łuki do stylu base. Trochę pomieszałeś koncepcje ;P.

Gravatar

TymoN | 2005-01-20 00:45:55

dAde jestes za delikatny.
Zmiana item’ow nic nie da. Poprostu konstrukcja mapy jest slaba, tzn nie nadaje sie na "powazniejsza" gre.

NecrosiS | 2005-01-20 11:58:33

moim zdaniem za wysoką, miejscami za wąska i za ciemna

EseL | 2005-01-20 17:58:14

Taaaak - skacz po mnie i depcz..... :-)
Dzięki za konstruktywne uwagi.

dAde | 2005-01-20 19:23:27

Ech TymoN, ja z natury jestem człowiekiem delikatnym ;).
To że układ jest słaby, nie znaczy, że z mapki nie można nic wykrzesać. Jeśli się facet przyłoży i poprawi (sporo niestety) to może wyjść :).
Jeśli jesteś lepszy, to pokaż na co Cię stać! (prowokacja zamierzona :D, w celu wiadomym ;>, więc bez obrażanie się, proszę ;) eheheheheheh

Gravatar

TymoN | 2005-01-21 23:27:46

hehe spoko spoko...moze kiedys...

szaky | 2005-01-22 18:09:06

Podobne zdanie jak dAde mam - stac cie na zdecydowane wiecej. Konstrukcyjnie nie wyszedl zbyt grywalny level - glownie tu mam na mysli uklad hm.. aren? Pokoj, korytarz, nastepny pokoj, znowu korytarz, drzwi... itditd - czyli mowiac w skrocie brak plynnosci na mapce.
Nect to itemy... Jak robisz mapke, to zanim zaplanujesz konstrukcje i itemplacement zdecyduj sie na jaki tryb gry chcesz te mapke stworzyc. Ten co jest aktualnie nadaje sie do, tylko do ffa. Bfg - to nie pasuje ani pod 1v1 ani pod tdm. Zwykle zreszta widac ze jak na defaultowej mapie jest bfg- to konfigiem serwera jest zawsze wylaczany. RA i MH powinny znajdowac sie po jak najdluzszej linii od siebie. Jesli mapka jest pod team - zalecane jest danie np. 2xRA i 1xMH - jeden przedmiot o ktory toczy sie walka - tu w twoim przypadku quad na srodku levelu, na glownej arenie.
Ammo powinienes umieszczac gdzies po katach, a to w jakis naroznik, a to gdzies pod sciana - i tak po 2 paczki do jednej broni - a nie pokoleji po 1 paczce amunicji do kazdej tak, ze za jednym skokiem zbierasz wszystkie. Bronie ok - poza bfg. Raila dobrze - tylko samo pomieszczenie to typowy zamkniety pokoj - do ktorego prowadza a to jakies tunele z jumppada, albo korytarze. Tylko, ze to rg to moznaby tak, aby dalo sie doleciec z tych jumppadow przez lawe. Zreszta itemy wstawiaj w dostepniejszych miejscach, ani e w slepych uliczkach mapy - zwiekszy to predkosc rozgrywki...
Odnosnie jeszcze konstrukcji - ciekawy pomysl z tymi malymi okienkami - niezauwazony mozesz dac z raila w plecy niczego nie spodziewajacemu sie przeciwnikowi ;)
Layout - ciekawy, ale takze stac cie na wiecej - miejscami trafia sie drobne bledy w postaci nakladajacych sie na siebie, czy niedopasowanych textur (ktores okienko, przez ktore widac shotgun). Takze jak dajesz taki wysoki target_position na glownej arenie - a wiesz ze na gorze jest przesunieta textura o pare stopni (wiem ze to trudno dopasowac - ale to powinienes jakos ukryc skoro juz powstal ten bug) - to zaclipuj np. to miejsce.
Optymalizacja... hm - stosowales areaportale? Bo ja cos nie widze, a w tych drzwiach potrafi tak do 40-50fps spasc... ;/ A te brushe o sporo by ten spadek poprawily...
Ogolnie to nie jest zle, jednak moglbys sie przylozyc troche do konstrukcji, zaplanowania ukladu czy to korytarzy i pomieszczen, jak i itemow. Graficznie dobrze - pare bledow, ktore zdarzaja sie kazdemu.
Ladne modele.

EseL | 2005-01-23 15:02:09

Tak Jest Admirale!!!

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek +1 - 84 pkt
  2. Requiem - 30 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
  5. MucieK - 8 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 53