quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Oto piąta z kolei moja większa produkcja. Tym razem do mapki uzyłem w duzym stopniu custom textur. Starałem się aby mapa wyszła jak najlepiej i miała najmniej błędów. Level jest całkowicie w stylu hi-tech, osadzony gdzies pod ziemią na nieznanej planecie;] Miłego grania! |
Liczba pobrań | 2331 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 07-01-2003 |
Rozmiar | 3,46 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
Requiem | 2002-10-31 19:56:12
już mozecie sciagac mapke:) cos to php nie lubi internet explorera:/
#623192
BrickBazooka | 2002-10-31 21:16:40
Nie to chyba nie php. Nie wiem czemu miałeś problemy, może jakieś pluginy przeszkadzały, może server proxy coś tu miesza...
mam nadzieje ze ok już bedzie
#623214
ShadoW_86 | 2002-11-01 18:23:08
Fajna mapa. Ja jednak co nieco bym zmienił. Przedewszystkim pozbąź się bfg. Na razie napisze tylko tyle bo , na mapce ostatni raz grałem może z 2 tygodnie temu. Odpale ją porozglądam sie i wtedy dam znać co i jak
#623275
ShadoW_86 | 2002-11-02 19:18:27
OK. Po pierwsze brakuje 1 texturki :). Mapa jest dosyć spora i podczas gry nie wykorzystuje się jej całej. Ja bym ją trochę zmniejszył. Mapka jest bardzo kanciasta, wżóć trochę krzywych.No i to co niestety w wielu mapkach - boty wykożystują tak z 20% mapy :(.
Głównie te miejsca gdzie jest RG i GL. Wogóle nie zbierają opancerzenia, czy powerup'ów.
Za oświetlenie jest bardzo dobre :)
Niepodobają mi się niektóre aspekty architektury.
Np. niektóre podesty - są za cienkie. Dziwnie i nieefektownie to wygląda. To samo z za cienkimi ścianami.Tak wogóle to mapa wygląda za sterylnie, dodaj jakieś pęknięcia na ścianach itd. 2 LG? Niecodzienny pomysł, aczkolwiek każdy ma inne upodobania...
To chyba wszytko . Oczywiście to tylko moje zdanie, mam nadzieję iż weźmiesz moje rady pod uwagę
#623445
Requiem | 2002-11-03 00:28:54
Shadow, na wstępie dzięki za ocenę:)
Mówisz o tej [www.gry-online.pl/Galeria/Forum/369216235.jpg] brakującej teksturce? Jeżeli mapke sciagales, jak wczesniej pisales z 2 tygodnie temu, to był ten błąd - teraz już nie ma (na orgu)
hmm mysle, ze postaram sie jeszcze zmienic jej troche wyglad - w koncu to beta:)
#623475
Requiem | 2002-11-03 01:00:01
hmm faktycznie mapa jest dośc duża, ale jakis deathmatch na tym wyjdzie:) nie mam zbytnio czasu, zeby całą pomniejszać... Mozliwe, ze dodam jakies krzywe, ale jak wszedzie mam takie malutkie "krawezniki" to az mi sie odechciewa to wszystko robic:) Moze przy jednej z nastepnych map cos innego, malego zrobie:)
#623481
TymoN | 2003-04-01 20:38:44
Sprobujcie tej mapy pod tdm naprawde warto.
#635662
Vymmiatacz | 2003-07-16 18:39:24
Ta średnia mapa powinna mieć nazwy lokacji, bo bardzo dobrze nadaje się do gry drużynowej. Wydaje się, że autor czerpał inspirację z OSPDM5. Akcja botów skupia się w pomieszczeniu z RL i RA. Boty nie widzą większości power-upów (BFG także) na mapie oprócz Quada. Wystąpiły problemy z teksturami - czyżby ich brak? Dość złożony układ pomieszczeń, dobra grywalność!
#647305
Zaloguj się by dodać komentarz.