quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Druga mapa tego samego autor. Widać, że ten dopiero się uczy(ł). Mapa prawdopodobnie również wykonana jakiś czas temu. Użyte zostały jedynie textury ID. Plansza przedstawia jakąś arenkę, podzieloną na kilka otwartych pomieszczeń, położonych symetrycznie. Autor niestety nie męczył się w wyborze textur - każde pomieszczenie jest identycznie, gotycko oteksturowane. Brushe natomiast, nie są zbytnio skomplikowane - zazwyczaj są to zwykłe prostopadłościany. Mapka na jeden któtki meczyk. |
Liczba pobrań | 1694 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 29-01-2004 |
Rozmiar | 921 KB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
damndog | 2003-11-10 17:51:37
kuzwa, znowu sie nabralem ze to tymona mapka :PPP
#660389
tiger | 2003-11-10 17:54:11
mapa do trybu ffa fajna :] ale ten duży plac nie zabardzo pasuje :] pośrodku bardziej pasował by rail :]
#660391
dAde | 2003-11-10 18:29:24
Mapka wygląda łanie, ale kuleje (bardzo) grywalność za sprawą item placementu i (trochę mniej) projektu.
#660395
pluskff4 | 2003-11-11 22:42:38
i w niektorych miejscach textury sie nakladaja i przepuszczaja (caulka ni ma)
ale ogolnie nawet ladna mapka
#660496
tomecki | 2003-11-12 13:21:08
U mnie nic sie nie naklada i przepuszcza, a caulki dawalem wszedzie gdzie potrzeba tzn dookola kazdego luku, bo inaczej plik aas by sie nie utworzyl
#660527
pluskff4 | 2003-11-12 23:49:00
to zobacz sobie np tam na tych wyskoczniach do raila ;PPP
#660600
Vymmiatacz | 2003-11-13 12:18:41
Z błędów na mapie:
- usunąć krawędzie na górze jumppada prowadzącego do RL (czasem zdarza się tak, że postać zaczepia o nie i spada w dół z powrotem na jumppad)
- model Majora nie powinien być przeźroczysty dla pocisków ani tym bardziej dla gracza
Z innych uwag:
- zamiast GL dać SG
- zlikwidować 1 paczkę slugów (skąd taka asymetria, w jedym końcu mapy 2xRakietki, a w drugim 1xRakietka 1xSlug)
- GL dać w tunelu prowadzącym od pomieszczenia z RL do placu z LG. Tam GL będzie dobry, bo będzie nim można coś zdziałać, jego pierwotne miejsce jest zupełnie do niczego. W sumie w tym korytarzu można też umieścić jakąś szybę, tak by plac z LG był lepiej widoczny dla tego, kto jest na górze.
#660618
czorbok | 2003-11-17 04:57:57
Troszke sie zawiodlem bo spodziewalem sie czegos bardziej dynamicznego. Mapa ma za duze pomieszczenia. Spada znaczaca fps. Dwa itemy: MH i YA po ktore glownie mozna biegac i troche za duzo armorkow na drodze (powoduje to za duzo biegania korytarzami).
Zamiast LG rzeczywiscie pasowalby RG. Dawaloby to kontrole nad pomieszczeniem. Za to zamiast RG pasowalby GL i pod nim MH. Natomiast zamiast MH - YA. Zeby zachowac skladnie broni to zamiast GL - LG i wszystko roztawione :)
#661159
Zaloguj się by dodać komentarz.