quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 16.12.2003 17:21 przez [TymoN](?id=3&details=876). |
Liczba pobrań | 1742 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 19-02-2004 |
Rozmiar | 2,61 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
TymoN | 2003-12-16 17:28:52
Zapomnialem napisac, ze mapka jest pod vq3
i pm (jest kilka trikow do zrobienia;)
#665031
Qelo | 2003-12-16 20:53:13
Nieee, no mapka git, podoba mi sie :D
Tylko mam jedną uwage:
Jak sie gra z jedym botem to on w jedym miejscu na skoczni moze dotąt skakac az popełni Cratered
#665058
Chingachgook | 2003-12-17 01:22:44
Zerknąłem tylko na nią przez chwilkę i wygląda całkiem całkiem. Bardzo mi się podoba geometria mapy, skala pomieszczeń, przyjść itp. Wszystko zrobione z idealnym wyczuciem. A co do TDM to by trzeba trochę pograć. :-D.
PS W końcu coś naprawdę dobrego w BetaCorner :-)
#665088
NecrosiS | 2003-12-17 17:25:58
jush zasysam :]
edit : wypas :]
wyczailme tylkoe te trriki od tych pochylych kafelkow i jeden taki dosct trodny wiec mi narazie nie wychodzi ale mysle ze mozliwy jest do wykonania :]
#665261
zośka | 2003-12-17 19:22:00
tymon ma talent
#665292
Vymmiatacz | 2003-12-17 20:38:18
Naprawdę niezła mapa, ale należało by jeszcze poprawić jumppady, tak by nie wybijały pionowo do góry, bo boty nie potrafią się domyślić, że można sterować lotem w powietrzu i często "zapętlają" się na jumppadach, skaczą dopóki ktoś ich nie sfraguje.
#665298
szaky | 2003-12-19 19:47:54
na pm2 boty potrafia i wiedza co to sterowanie lotem.;p
#664557
czorbok | 2004-01-14 06:57:52
zanim obejrzalem ta mape sporo (i to po sieci) gralem w ts_dm5. widac ze ciekawie rozwiniety pomysl i rozbudowana mapa. BS tworzy podzial mapy i umozliwia zwiekzenie graczy. podoba mi sie ale odruchowo na poczatku bieglem jak na ts_dm5 i troche sie dziwilem ze jest inaczej :P.
co do trickow to zastanawiam sie czy na vq3 da sie przeskoczyc od RL (kolo BS) po lampie na druga strone?
ps. u mnie bot robil to samo, ale byl w moim teamie i mimo ze sie zawiesil to nadal strzelal az wkoncy ...crated :)
#669071
TymoN | 2004-01-14 17:19:24
Dzieki czworbok. Przeskoczyc po lampie mozna i w vq3(moze to ulatwie w nastepnej wersji), poprawie te jumppady, aby boty sie nie zabijaly :)
#669089
czorbok | 2004-01-15 07:20:57
nie czworbok tylko czorbok...eh :/
troche jeszcze pobiegalem po mapie i rozmieszczenie itemow jest chyba dobre (lepszych pomyslow nie mam :). zauwazylem ze sporo ammo do mg mozna znalesc. moze zamiast tego do jakis innych broni by pasowaly...
obok RL (RA - QUAD) zamiast ammo do sg moze do gl?
obok lg zniknelo ammo do rl i pojawilo sie w przejsciu (znowu +mg :). na tym wzniesieniu fajnie pasowalo.
po drodze do mh mozna by troche shraderow poustawiac co by naklanialo do nie skakania po mh jednym skokiem.
no i szkoda ze wyraznie mapa zrobiona bardziej pod pm (szczegolnie te deseczki przy scianach :). przy jumpadzie kolo mh prowadzacym do raila nadal sie czasem zachacza o scianke i spada w korytarz na prawo, ale to chyba raczej trodno by zmienic .
tak czy owak podoba mi sie na cacy :]
#669152
deftones | 2004-01-24 12:45:48
Niby dobra ta mapka.Ale tego typu było już chyba z milion. Ocena 4? ok niech będzie pracę trzeba nagrodzić nie?
Chingachgook widać ,że ocenę i komentarz wystawiłeś około 1:30 w nocy rozumiem -niedotlenienie, brak snu!!!!!
#670121
damndog | 2004-01-24 14:58:42
masz najebaane we łbie chlopcze! turniejowa wersja tej mapy wygrala pewien prestizowy konkurs! SHUT THE FUCK UP NOOB!!!
jesli przyszedles tu tylko po to by pisac pierdoly o czyms o czym pojecia zielonego nie masz, to wypad!
#670136
TymoN | 2004-01-24 20:11:20
Sory czorbok :)
Pokombinuje jeszcze cos z tym ammo.
Spoko damndog, kazdy ma prawo wypowiedzi, nawet ktos kto skomentowal pozytywnie 2 mapy swojego kumpla, a reszcie z top 5 wystail negatywna ocene (mogles to zrobic bardziej inteligetnie, a tak kazdy sie polapal, ze te komentarze sa nic nie warte, dla map parheli tez :D
#670183
damndog | 2004-01-25 11:33:08
kazdy ma prawo wypowiedzi, ale jesli pojecia nie ma zielonego o czym mowi to pozostaje mu tylko podziekowac i dac kopa na dowidzenia ;o
troszku mnie chlopiec wkurzyl bo jest tu od wczoraj a rzadzi sie jakby byl niewiadomoco ;)
#670209
welok | 2004-01-27 01:51:19
dawno mnie nie bylo
jak zwykle TymoN trzyma forme :)
masz nasrane
#670421
welok | 2004-01-27 01:52:13
dawno mnie nie bylo
jak zwykle TymoN trzyma forme :)
deftones masz nasrane, wpadles naraz i fikasz
#670422
TymoN | 2004-01-28 21:43:36
ver 2
Dodalem ammo, troche shard'ow i health'ow
Chcialem sie dowiedziec, czy nie brakuje wam textur nieba?
#670580
DziadaS-2xreg | 2004-02-03 11:31:07
Zero nowych pomysłów ta mapa to nadal ts_dm5
#670968
NecrosiS | 2004-02-06 16:24:56
Zauwash ze to ts_dm5tmp a nie ts_dmxx wiec zmian nie powinno byc wiele w stosunku do oryginalu jako ze nie jest to konwersja tyko update do wersji teamowej
#671380
czorbok | 2004-02-09 09:53:40
aczkolwiek moim zdaniem to zupelnie nowa mapa :)
#671661
TymoN | 2004-02-10 23:20:43
Dziekuje wszystkim za komentarze. Po wielkich bolach moge uznac, ze mapa jest gotowa :)
#671919
red_zgred | 2004-02-13 19:19:53
tymon robi dużo fajnych mapek nie?
#672290
Zaloguj się by dodać komentarz.