quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 7.7.2003 18:37 przez [TymoN](?id=3&details=876). Najwieksza zmiana, w stosunku do orginalu, to dodanie RG i PG oraz polaczenie pomieszczenia LG z RL. Chcialbym poznac wasze opinie na temat tych zmian. Sam item placement jest raczej ok. Konstrukcja to tylko kosmetyczne zmiany(za wyjatkiem tej dziury prowadzacej do pomieszczenia z LG:) Natomiast jesli chodzi o wyglad to chyba nie jest tak strasznie. Moze zastosowac jakies custom texturki, a moze mapa ma wygladac tak jak orginal? |
Liczba pobrań | 1912 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 20-08-2003 |
Rozmiar | 1,07 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
White]Smurff | 2003-07-07 18:58:23
Jush sciagam zaraz napisze co i jak :)
edit: Mam jush i powiem tak.... kapitalna mapa tymon :) Znalazlem kikla bledow graficznych nachodzenie na siebie texturek to jak mi podaz maila to screeny podesle =) Hmmm Bardzo podobaja mi sie te "bloki" dzieki ktorym mozna wchodzic/wspinac sie na wyzsze poziomy ;) Poza tym kapitalna sprawa jest to przejscie z areny z rl do tego z lg.. btw. pomieszczenie z lg bardzooooo zmienione (na poczatku nie poznalem ale wydaje mi sie ze lepsze :). Chyba wszystko ladny wygladzik grywalnosc spora :)
My ocena 6-/6 :) Popraw bledy graficzne :)
#646595
szaky | 2003-07-07 19:44:37
na tych schodkach (tych przy mostku, na gorze, na dole, nie przy lawie) to bounce da sie zrobic :) moze jakies demko nagram, hmmm..., trzeba eMkowi dać linka aby looknal :) Robiles to specjalnie aby bounce byly czy tak przypadkiem ci wyszly? Szkoda ze przy tych na dole nic nie wychodzilo. W pomieszczeniu nad lawą po rocketjumpie też jest bounce.
co do mapki, ladna, dobra konstrukcja itemy tez, tylko jakos tak malo krzywych... i przy tych przejsciach moglbbys wstawic clipa. W niektorych miejscach tez brakuje clipow, przy niektorych trimach.
#646600
piooiq | 2003-07-07 23:12:28
pare poprawek i bedzie zajebiscie... troszke jakbys ja powiekszyl :)
ogolnie bardzo zajebiscie :)
mozna niezle triki robic na tej mapce... ma potencjal zajebisty...mmmm.... :)
#646565
MateoMartinezz | 2003-07-08 09:09:20
Już ściągnąłem i testuje, zaraz commentsy :D
Edit: echhh aż sie teraz miło gra z Railem na dm13. Wprowadziłeś sporo ciekawych zmian Tymonq, bardzo dobra sprawa do semi-schodki na dole, niejednokrotnie nieudany skok z pomostu z RL do RA przesądzał o szansach gracza, teraz jeszcze można sie jakos dostać do RA. Dziura w ścianie do pomieszczenia z YA i LG jest fajnym dodatkiem (przez chwilkę nie mogłem sie doskakać z powrotem na główną arenę, ale zauważyłem że takie małe coś jednak w scianie wyrąbałeś i da sie wskoczyć z powrotem). Jedyny problem utraty tekstur w pomieszczeniu z RG i korytarzu do YA+SG. Nie wiem czy to moja wina czy mapy. Zaznaczam że na innych mapach nie wystepują u mnie braki tekstur
#646569
TymoN | 2003-07-08 19:52:10
Bounce jakos same wyszly(a w orginale nie da sie?), krzywe moze dodam w drzwi, powiekszyc? raczej nie, bo moge pszecholowac :) brakujaca texture zmienie.
thx
#646668
szaky | 2003-07-08 23:27:52
Poskacz sobie na tych niekturych schodkach to zobaczysz. Tych co w oryginale nie bylo. Mi żadnej textoory nie brakowalo :)
#646688
^M^ | 2003-07-10 17:38:16
Juz sciagam i prawdopodobnie (choc nigdy nic nie wiadomo ;p) zdam relacje...
#646870
TymoN | 2003-07-11 13:50:26
ok. druga wersja.
Poprawilem wyglad i zlikwidowalem bug'i.
Q3master jak cos znajdziesz to sosula@wp.pl
MateoMartinezz sprawdz czy nie brakuje textur, ok?
M - i jak? :)
#646927
Rozz | 2003-07-13 00:05:23
Tymon - jestes geniuszem jesli chodzi o rozwiazania taktyczne :) Ja na tej mapie spedzilem pol swojej kariery i niektore motywy potrafily denerwowac. Te schodki po ra i w miejsce gdzie byl quad sa genialne, gl na ra to samo. Po prostu piekne :) To powinna byc prodm13 :D
Tekstur jednak brakuje mi tez. A czy zmieniac glowne tekstury hmm. Wyglada faktycznie jakas wyblakla; zmieniles juz i tak sporo, wiec vote textury yes :)
#647130
civ|taboo | 2003-07-15 02:42:50
qrtHe ! dla mnie po prostu Bomba !. Podpisuję się pod Rozza... to powinno BYĆ PRO-Q3DM13 !!!!! Jescze jak netku nie miałem to noon-stop zapie******* na tej mapie z botami (zbotami :PPP) i qrcze przez całą karierkę kuczy walka z nimi kojarzyć mi się będzie właśnie z tą spowitą mgłą tajemnicy mapką. Wreszcie ! spokojnie można zagrać na niej na multi. Oczekuję że serwery zaopatrzą się w tą mapę jak najszybciej, i to Koniecznie ! Bardzo dobra robota, nic tylko 6 postawić :]
#647235
munio | 2003-07-15 16:30:00
Zajerzysta mapka!!!!!!!!! Wiecej takich!!!!!!!!!!!!!!!!
#647259
ash | 2003-07-18 19:09:38
Wielcy maperzy!! Mowie do was amator ktory niema pojecia o robieniu map, ale ma pojecie o graniu, male ale zawsze jakies. NIE robcie z mapy zbrojowni!! LG+RG to jest gowniane polaczenie broni. Wzorujecie sie na gownianym ztnie ktory zjeba swoja mape. A jest ona tylko oppularna dlatego ze ten koles juz robil mapy do q1 i q2 i tam odnisl sukces.
Zauwazcie ze w ZADNEJ (1 wyjatek jest chyba tylko) standardowej mapie z q3 niema polaczenie LG+RG. W standardowej dm6 niebylo lg. Fakt to jest jedyna mapa ktora po dodaniu do RG lg, nabrala lepszej grywalnosci. Ale to wyjatek i to dlatego ze ta mapa jest naprawde duzych rozmiarow. Dm13 jest za mala na RG, juz samym bledem konstruktorow tej mapy bylo umieszczenie tam o jednego ya za duzo. Ale dopasowanie broni jak i konstrukcja jest idealna. Zadnej broni tam nie brakuje.
Po prostu mnie irytuja sytuacje gdzie sciagam mape, wchodze, a tam kazda mozliwa bron. Nawet niezaleznie jak wielka jest ta mapa. Chyba priorytetem niektorych, pewnie wiekszosci, maperow jest to by rozplanowac umieszczenie wszelkich mozliwych broni. To jest naprawde niepotrzebne.
Moze dlatego nikt niechce grac na custom mapach, bowiem niemaja one zadnej finezji czy tez klimatu rozgrywki.
Popatrzcie na najpopularniejsze mapy, prawie kazda z nich rozni sie innym klimatem a co za tym idzie innym stylem gry:t2, ztn, t4, osp8 one maja swoj odrebny klimat.
#647421
darkness | 2003-07-19 00:11:54
Wiekszoś map jest konstruowana z RG i LG. I co? Mają najlepszą grywalnoś bo to sa najlebsze bronie(+RL). Im więcej broni tym większa możliwości zdobycia fraga, oczywiscie nie należy przesadzać z zbyt duza ich ilosca(broni). Ts_q3dm13 jest mapą która posiada RG i LG. Myślę że poprawiło jej to grywalnoś, a nie zaszkodziło.
"Moze dlatego nikt niechce grac na custom mapach, bowiem niemaja one zadnej finezji czy tez klimatu rozgrywki..."
Dlaczego wszyscy grają na tych samych mapach? Poniewż nikomu nie opłaca uczyć się innych (bardzo dobrych) nieoficjalnych map. Wszyscy poznali je(stare) co do piksela. Zwykłe lenistwo, a nie żadnen tam polot czy finezja :))
"Popatrzcie na najpopularniejsze mapy, prawie kazda z nich rozni sie innym klimatem a co za tym idzie innym stylem gry:t2, ztn, t4, osp8 one maja swoj odrebny klimat."
Zapomniales o pro-dm6, hub3tourney1 ktore zawieraja wszystkie bronie, dodajac do tego ztn3tourney1 i ospdm8(niema PG-chyba;) wychodzi na to, ze WIEKSZOSC map ma wszystkie bronie i sporo armoru, a tylko q3tourney2 i pro-q3tourney4 odstaje od reszty.
#647435
zablotzky | 2003-07-19 08:35:04
wiecej broni = wieksze mozliwosci zdobycia kombinacyjnych fragow a nie tylko jedna bronia...
ash nie wyszlo ci cos :P
#647438
^M^ | 2003-07-20 13:01:27
TymoN - i jak? No zaraz sprawdze nowa wersje ;p... (no sry, ale sam chyba wiesz ile tego mam na glowie... juz news napisany - ide grac =])...
#647496
^M^ | 2003-07-20 13:15:11
No dobra... poskakalem troche na tym wynalazku ;). O grywalnosci jezeli chodzi o fragi to oczywiscie nic nie powiem zw wzgledow oczywistych ;p. Ale przejde do konkretow pod wzgledem trickjumpingu :)... Mapa w soomie sie wiele niezmienila jezeli chodzi o 'trickowatosc' - no ale przeciez jest to uzasadnione rowniez powodoem oczywistym ;p. Co prawda musze przynac, ze jest miejsce na kilka nowych, dosc fajnych skokow, ktore zapewne i fraggerow urozmaica gre :)... Co jeszcze... wyglad... No - tu u Ciebie chyba standard ;P. Czyli jak zwykle - doskonale dobrane texturki, acz czasami, jak juz ktos wspomnial jakies metne (?) i bez zycia. Ale to tylko moje oedczucie po dosc krotkiej grze... No i chyba niestety wszystko tym razem z mojej strony... Moze jak bede mial chwile czasu ( w co watpie... jeszcze ts_dm4 mecze juz chyba miesciac i dema nie nagralem =|... co prawda mam jedno, ale i tak lipton :/... bleh) to nagram jakies (bardzo) krotkie skoki... kto wie ;p...
No i oczywiscie dobra robota, gj, i takie tam ;). Dalbym ocene, ale mi system oceniania nie dziala pod Netscape (wtf?) ;p...
#647497
ash | 2003-07-22 03:14:08
Gdyby niebylo mi szkoda czasu napisalbym wam szerzej o co mi chodzi odnosnie map i tego jakie one sa. Jak widac ze wczesniejszego komentarza sa wyrywane tylko zdania bez ich glebszego zrozumienia, No coz, ja sie uczylem przez cala podstawowke i lo rozumienia textu czytanego:))
3:12 mam ciekawsze rzeczy do roboty, kiedys napisze o tym kolumne, do ktorej pomysly mam juz od dawna. Powiem tylko ze po prostu irytuje mnie cala nowa/stara era rakieciarzy ktorzy nic nie potrafia, a to sie pozniej przenosi na inne aspekty.
#647599
Druss | 2003-08-04 19:49:57
Hmm powiem CI ze w przeciwienstwie do Ciebie nigdy nie lubiałem 13 ;) ale teraz gdy ujżałem Twoja..13 ...to sytuacja sie zmieniła.. Twoja jest za...ebista;) Wreszcie bede mugl grac na 13 z usmiechem na twarzy ;)
#649138
Zaloguj się by dodać komentarz.