ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



ts_t6

KategoriaQuake 3 Arena
RodzajMapy
Rodzaj #2Polskie
Opis

Mapa nadesłana do beta corner, dnia 21.9.2003 16:23 przez [TymoN](?id=3&details=876).
Chyba jednak srednich rozmiarow mapka :), zrobiona w bardzo ladnych egipskich texturkach.

czorbok - dzieki za ciagle testowanie tej mapy.

Liczba pobrań1693
Dodałszaky
Data dodania19-02-2004
Rozmiar1,5 MB
PobierzDownload

Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link

    Lukin | 2003-09-21 18:18:23

    Mapa się ściąga, zaraz dam komentarz, a póki co kilka innych kwesti.
    Po pierwsze: Tymon masz jakąś stronę domową albo znasz jakieś miejsce, gdzie znalazłbym wszystkie Twoje mapki posegregowane i opisane jak należy?
    I po drugie, pytanie do redakcji: jak to jest z tym "Top 5 Beta Corner"? Najpierw myślałem, że to zależy od ilości pobrań/dobę, ale po tym jak moją mapkę ściągnęło 30 osób w ciągu jednego dnia stwierdziłem, że to chyba kwestia ilości pobrań w ogóle. A jednak mapka Tymona wskoczyła od razu na 1. miejsce?

    Requiem | 2003-09-21 18:20:35

    To kwestia ilosci pobran od wyslania mapki na server. Wiec jak wrzucisz mapke i naklikasz sobie pare sciagniec w ciagu minuty, to bedzie na 1 miejscu w top10

    Lukin | 2003-09-21 19:11:32

    Dzięki za info Req :)
    Moja opinia na temat mapki:
    Bardzo ładna mapa. Egipskie tekstury Socka widziałem już na kilkunastu poziomach, ale wciąż można z nich zrobić coś fajnego. Wykonanie jest "eleganckie" - nie za dużo bajerów, nie jest kwadratowo. Po prostu w sam raz. Np. sufity - zrobione po prostu świetnie (nawet jeśli lampki nie pasują do Egiptu). W kwestii wyglądu mogę się przyczepić tylko do tego jak mapa wygląda z /r_picmip 10 - w korytarzach wszystko jest brązowe, więc jeśli zależy Ci na opinii "profesjonalistów" to daj tam trochę więcej niebieskich tekstur lub oświetlenia.
    Grywalność: półki ze zdrowiem +50 są IMHO bez sensu. Zamiast nich w pomieszczeniu z SG dałbym MH, a w hali z LG - RA. Obok zamiast amunicji do RL lepsza byłaby sama rakietnica. W pokoju z YA i RL jumppad wyrzuca trochę za słabo. Poza tym mapka jest nieco za duża do 1-na-1. Może warto byłoby nastawić się na więcej graczy i wrzucić np. quada? Mógłby być tam gdzie EH +50 w sali z LG lub na tej kolumnie po środku.

    pluskff4 | 2003-09-22 00:37:09

    hmmm ... jakos tu tak egipsko ?

    :)

    dAde | 2003-09-22 12:49:03

    Bardzo fajna mapka. Hmm... klimat egipski inny niż na produkcjach w tym stylu. Całość ładnie wykonana, co do tych bugów to maila chyba dostałeś? Grywalność niczego sobie, nie powiem. Grało mi się przyjemnie. Co do item placementu to mam wątpliwości co do istnienia GL na mapie, no ale może jest on bardziej przydatny w rozgrywce Human vs. Human. Wszystko? No tak, na koniec - mapka duża i naprawdę zakręcona. Ale można się wczuć, a wtedy robi się ciekawie. Tylko jaką ocenę dać? :]

    damndog | 2003-09-22 14:52:04

    musze zobaczyc te "bardzoladne" teksturki :D hihi

    dobra obejrzalem.
    texture pada wrzuciles do _floor zamiast _sfx
    wywalaj thumbs.db z pakow bo zajmuja sporo miejsca
    po ich skasowaniu pak ma 1,5MB! wes no patrzaj co wrzucasz!
    co do mapki to rzeczywiscie za duza na 1v1
    rl nie potrzebny bo jest i tak luzno, latwo przeskoczyc granaty.

    Gravatar

    TymoN | 2003-09-22 19:48:21

    Lukin:
    Bez problemu moglbym dac gdzies RA czy MH. Dajac na mapie 2xYA i 2x EH sprawilem, ze mapa jest wywazona i ciezko ja kontrolowac. Chcialem aby mapa byla inna/orginalna, a nie jak zwykle RA, YA i MG. Napisales, ze te EH sa bezsensu. Dlaczego ? Rozwin swoja wypowiedz, ok?
    dAde:
    Skriny dostalem, thx. Co do wygladu, to nie chcialem zrobic typowej mapki egipskiej (piramidy, sfinks:), po prostu zrobilem mapke po swojemu wykorzystujac "bardzoladne" texturki. Co do GL, to sie zastanowie:)
    damndog:
    Nie czepiaj sie.Czy brakuje tych textur(jumppad) na mapie? Cholerne thumbs, jak je wylaczyc? Nie musisz sie drzec.
    "rl nie potrzebny bo jest i tak luzno, latwo przeskoczyc granaty" - chodzi ci o GL?
    Do wszystkich:
    Mapka sklada sie z 4 pomieszczen polaczonych malymi korytarzami, pograjcie troche na niej a sami stwierdzicie, ze nie jest taka duza.

    Lukin | 2003-09-22 21:00:32

    Według mnie mapy idealnie wyważone są nudne - ujmę to w ten sposób, że "nie ma o co się bić". Rozwiązanie z 2xEH nie podoba mi się właśnie dlatego, że nie ma jakiegoś ważnego itema, nie ma czego pilnować i w rezultacie biega się dookoła mapy bez celu. Tzn. cel to oczywiście przeciwnik, ale on też może tylko przelatywać przez kolejne pomieszczenia i zbierać co mu się nawinie - tym sposobem przez większość czasu gry bawimy się w kotka i myszkę szukając się nawzajem. Przydałby się więc jakiś ra. Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia.
    Co do tych thumbs.db - co za program ci to wciska? ACDC, czy jakiś lipny zip? Jeśli to nie zip to po prostu usuwaj je tuż przed pakowaniem pk3.
    I co z tą Twoją stroną? Masz jakąś?

    dAde | 2003-09-22 22:13:00

    Może się mylę, ale Thumbs.db jest wrzucane chyba przez XP-ka, tylko nie wiem czemu i nie wiem czy tak jak napisałem. A może ACDSee? :P No ale kiedyś nie miałem problemów z ACDSee, a potem zacząłem używać WinXP i trzeba usuwać.

    Requiem | 2003-09-23 13:27:10

    thumbs to plik ktory ma zwiazek z wyswietlaniem miniaturek w WinXP (i chyba Win Millennium). Wystarczy przez Windows (Total) Commander wywalic takiego :)

    Vymmiatacz | 2003-09-23 14:40:11

    Problem z jumppadami: Klik jeden oraz Klik drugi
    IMHO granatnik jest potrzebny na tej mapie. Przydaje się. Fajny pomysł z tymi "fake" 5 HP.

    damndog | 2003-09-23 14:44:04

    chodzilo oczywiscie o gl a nie rl :-) jakos nie ma gdzie tych granatow ladowac.
    a sie nie dre tylko krzycze a drze sie W TEN SPOSOB!!! ;-) jak mam nie krzyczec skoro mapka przez to zajmuje dwa razy wiecej? wylacz sobie ukrywanie plikow systemowych i ukrytych i po problemie. albo chociaz patrz co masz w paku :P nie zastanowilo cie dlaczego ma az tyle mb?

    czorbok | 2003-10-05 02:15:57

    Zajebista mapa, ale ja mam na niej wizje gry teamowej :)
    1. Jak wlaczylem na gre teamowa to zamiast jednego YA pojawil sie RA. Ucieszylo mnie to :).
    2. Koniecznie oznacz miejsca na komendy say_team jezeli zgodzis sie zrobic z tego werje na tdm.
    3. Na kolumnie az sie prosi zeby dac quada :D
    4. W takim wypadku przydaloby sie pare mniejszych apteczek, zeby bylo co zbierac (szczegolnie jezeli sie mh nie pojawi)
    5. Piszesz ze mapa jest calkiem mala i trzeba pograc zeby sie przekonac. Duzo to napewno nie jest, ale do 1v1 rzeczywiscie spora. Jak napisalem wyzej mam wizje do gry 2v2. Opisz miejsca na say_team i zrob z niej camperska mape :P
    PS. NIe usuwaj GL bo to fajna bron :)

    Gravatar

    darkness | 2003-10-12 02:33:43

    Moim zdaniem takie rozmieszczenie ukazuje celność i umiejętności graczy w walce, a nie to, kto pierwszy dopadnie armor czy helta. Kiedyś ktoś zarzucił, że wszystkie mapy są robione podobnie (według schematu itp.) - teraz nie można tego powiedzieć gdyż żadko spotyka się takie areny.

    czorbok | 2003-10-13 03:11:04

    rzeczywiscie taka mapa wymaga wiekszych umiejetnosci. Ale ciekawsze jest gdy wymaga specjalnej taltyki i to gdzie i kiedy bedziesz zadecyduje o wygranej a nie tylko skill.

    Gravatar

    darkness | 2003-10-13 14:08:52

    Jeśli zbierzemy armor, wtedy łatwiej będzie wziąść następny, chyba że grają gracze o całkiem odmiennym stopniu zaawansowania. Ale nie przeczę, że poczęśći masz rację.

    Gravatar

    TymoN | 2004-01-08 00:40:27

    Druga wersja. Dodalem RA i MH. Teraz bez problemu moza grac TDM 2vs2.

    Qelo | 2004-01-09 15:04:33

    Mapa swietna dobra do (a jednak) :D 1vs1
    Wszystko jest ok tylko jeden maly blad (moze go tyko u mnie widac bo gram na 16bit) ale pod LG jest woda podczas falowania ktora sie styka z podlozem i nachodza sie na siebie textury
    NARX

    czorbok | 2004-01-15 07:25:08

    ohoho!
    nareszcie druga wersja :] juz sciagam i mam nadzieje ze opisales lokacje :)
    edit:
    bardzo fajnie ale mialbym pare uwag :)
    1. nie widze textor do wszystkich jumpadow (ciekawe czy tylko ja)
    2. quad jest w dziwnym miejscu. na single nie moge tam wskoczyc bez jumpada (nie mam jak sprawdzic po sieci ale czy tak powinno byc?). w tym miejscu mysle ze by pasowal mh a na kolumnie na srodku kolo mh byl wlasnie quad. a zamiast mh apteczka lub jakis ammo (np. gl). chyba rownowaga mapy bylaby nadal zachowana...
    3. czy zawsze umieszczasz lg w wodzie? :P
    4. zastanawialem sie nad innym rozmieszczeniem amunicji/broni ale jest chyba idealnie, wazne ze rl zdala od ra no i moze quada...
    5. lokacje opisane. nie potrzebnie jest okreslenie "room". cos w stylu same "RA" by wystarczylo. i dobrze bybylo zeby byly pokolorowane odpowiednio. mysle ze kolorow nie musze wymieniac :)

    Gravatar

    TymoN | 2004-01-24 19:58:17

    ad1 Cholerne textury :)
    ad2 Tam gdzie jest quad mozna wskoczyc bez problemu (komenda com_maxfps powinna wystarczyc), to jest ten sam skok co na q3dm13 (po MH). Dobry pomysl z zamiana quad'a, i MH, w miejsce MH dam 50 health.
    ad3 Nie :P
    ad4 sam sobie odpowiedziales: jest idealnie ;)
    ad5 Room zostanie, a kolory dodam do lokaci z RA, YA, MH i quad.
    Big thx czorbok

    Gravatar

    TymoN | 2004-02-02 21:54:21

    ok, 3 i chyba ostatnia wersja, przenioslem quada i MH(w tdm) oraz pozmienialem troche ammo i usunolem jednego SG. Aha brakuje textur jumppada ?

    DziadaS-2xreg | 2004-02-03 11:39:35

    Mapka spoko prawie nie widać błędów :]
    ale i tak masz 6

    Gravatar

    KieszonkowyZabojca | 2004-02-07 20:14:50

    a mi ta mapka się niepodoba :/

    czorbok | 2004-02-09 10:41:12

    1. lokacje juz dobry maja zasieg, ale pojawia mi sie w tabeli (teamoverlay) unknown (mimo ze po nacisnieciu binda jest lokacja. Np. kolo RL gdzie na ammo do raila: w tabeli unknown a w bindzie ABOVE YA.
    2. Co do przerobki na teleporta. Ciekawe, ale sporo zmienia. Obok wyjscia z tp kolo ammo jest jakas dziwna sciana. przylepiam sie do niej i przez ulamek sekundy nie moge sie ruszyc. uwazam to za wade. lepiej zeby byla pionowa.
    3. W dluzszym tunelu w drodze do RA bylo wiecej shraderow (a teraz tylko 3 shradery, apteczka i ammo do mg zostalo). daj spowrotem ich 5 lub na zmiane z 5-healthowcami :).

    Gravatar

    TymoN | 2004-02-09 23:54:32

    Wersja nr 5 :D
    - nie ma juz tego "unknown"
    - przesunolem target tele - powinno byc ok
    - dodalem 3 small health'y w to przejscie
    - usunolem pochyly jpad w pomieszczeniu quad/MH - teraz jest plaski

    czorbok | 2004-02-10 09:26:42

    na quadzie jest nadal "unknown" :P

    czorbok | 2004-02-11 10:33:20

    "czorbok - dzieki za ciagle testowanie tej mapy."
    poprostu fajna jest ta mapa i jak ja dobrze przetestuje to potem bedzie mi sie na niej dobrze gralo, a tu widze juz kolejna wersja :P

    Gravatar

    TymoN | 2004-02-11 20:41:46

    7 wersji tej mapy - kto by pomyslal :)
    Ta wersja jest juz na 100% finalna.

    Zaloguj się by dodać komentarz.

    Co nowego

    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
    14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
    15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
    2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
    3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
    4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
    5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
    6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
    7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
    9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
    10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
    11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
    13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
    14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

    Pokaż więcej »

    Gracze

    1. scisek +1 - 84 pkt
    2. Requiem - 30 pkt
    3. Czarna_Bakłażana - 22 pkt
    4. bfr_aka_pablonzo +5 - 8 pkt
    5. MucieK - 8 pkt
    6. bit - 2 pkt
    Zobacz cały »
    Zobacz wszystko »

    Statystyki graczy ogółem:

    • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
    • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
    • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

    Więcej statystyk już wkrótce...

    Cytaty

    Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

    Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

    Dodał: tath

    Ankieta

    OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

    Głosów: 53