quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 21.9.2003 16:23 przez [TymoN](?id=3&details=876). czorbok - dzieki za ciagle testowanie tej mapy. |
Liczba pobrań | 1693 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 19-02-2004 |
Rozmiar | 1,5 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
Lukin | 2003-09-21 18:18:23
Mapa się ściąga, zaraz dam komentarz, a póki co kilka innych kwesti.
Po pierwsze: Tymon masz jakąś stronę domową albo znasz jakieś miejsce, gdzie znalazłbym wszystkie Twoje mapki posegregowane i opisane jak należy?
I po drugie, pytanie do redakcji: jak to jest z tym "Top 5 Beta Corner"? Najpierw myślałem, że to zależy od ilości pobrań/dobę, ale po tym jak moją mapkę ściągnęło 30 osób w ciągu jednego dnia stwierdziłem, że to chyba kwestia ilości pobrań w ogóle. A jednak mapka Tymona wskoczyła od razu na 1. miejsce?
#654184
Requiem | 2003-09-21 18:20:35
To kwestia ilosci pobran od wyslania mapki na server. Wiec jak wrzucisz mapke i naklikasz sobie pare sciagniec w ciagu minuty, to bedzie na 1 miejscu w top10
#654185
Lukin | 2003-09-21 19:11:32
Dzięki za info Req :)
Moja opinia na temat mapki:
Bardzo ładna mapa. Egipskie tekstury Socka widziałem już na kilkunastu poziomach, ale wciąż można z nich zrobić coś fajnego. Wykonanie jest "eleganckie" - nie za dużo bajerów, nie jest kwadratowo. Po prostu w sam raz. Np. sufity - zrobione po prostu świetnie (nawet jeśli lampki nie pasują do Egiptu). W kwestii wyglądu mogę się przyczepić tylko do tego jak mapa wygląda z /r_picmip 10 - w korytarzach wszystko jest brązowe, więc jeśli zależy Ci na opinii "profesjonalistów" to daj tam trochę więcej niebieskich tekstur lub oświetlenia.
Grywalność: półki ze zdrowiem +50 są IMHO bez sensu. Zamiast nich w pomieszczeniu z SG dałbym MH, a w hali z LG - RA. Obok zamiast amunicji do RL lepsza byłaby sama rakietnica. W pokoju z YA i RL jumppad wyrzuca trochę za słabo. Poza tym mapka jest nieco za duża do 1-na-1. Może warto byłoby nastawić się na więcej graczy i wrzucić np. quada? Mógłby być tam gdzie EH +50 w sali z LG lub na tej kolumnie po środku.
#654187
pluskff4 | 2003-09-22 00:37:09
hmmm ... jakos tu tak egipsko ?
:)
#654233
dAde | 2003-09-22 12:49:03
Bardzo fajna mapka. Hmm... klimat egipski inny niż na produkcjach w tym stylu. Całość ładnie wykonana, co do tych bugów to maila chyba dostałeś? Grywalność niczego sobie, nie powiem. Grało mi się przyjemnie. Co do item placementu to mam wątpliwości co do istnienia GL na mapie, no ale może jest on bardziej przydatny w rozgrywce Human vs. Human. Wszystko? No tak, na koniec - mapka duża i naprawdę zakręcona. Ale można się wczuć, a wtedy robi się ciekawie. Tylko jaką ocenę dać? :]
#654273
damndog | 2003-09-22 14:52:04
musze zobaczyc te "bardzoladne" teksturki :D hihi
dobra obejrzalem.
texture pada wrzuciles do _floor zamiast _sfx
wywalaj thumbs.db z pakow bo zajmuja sporo miejsca
po ich skasowaniu pak ma 1,5MB! wes no patrzaj co wrzucasz!
co do mapki to rzeczywiscie za duza na 1v1
rl nie potrzebny bo jest i tak luzno, latwo przeskoczyc granaty.
#654294
TymoN | 2003-09-22 19:48:21
Lukin:
Bez problemu moglbym dac gdzies RA czy MH. Dajac na mapie 2xYA i 2x EH sprawilem, ze mapa jest wywazona i ciezko ja kontrolowac. Chcialem aby mapa byla inna/orginalna, a nie jak zwykle RA, YA i MG. Napisales, ze te EH sa bezsensu. Dlaczego ? Rozwin swoja wypowiedz, ok?
dAde:
Skriny dostalem, thx. Co do wygladu, to nie chcialem zrobic typowej mapki egipskiej (piramidy, sfinks:), po prostu zrobilem mapke po swojemu wykorzystujac "bardzoladne" texturki. Co do GL, to sie zastanowie:)
damndog:
Nie czepiaj sie.Czy brakuje tych textur(jumppad) na mapie? Cholerne thumbs, jak je wylaczyc? Nie musisz sie drzec.
"rl nie potrzebny bo jest i tak luzno, latwo przeskoczyc granaty" - chodzi ci o GL?
Do wszystkich:
Mapka sklada sie z 4 pomieszczen polaczonych malymi korytarzami, pograjcie troche na niej a sami stwierdzicie, ze nie jest taka duza.
#654347
Lukin | 2003-09-22 21:00:32
Według mnie mapy idealnie wyważone są nudne - ujmę to w ten sposób, że "nie ma o co się bić". Rozwiązanie z 2xEH nie podoba mi się właśnie dlatego, że nie ma jakiegoś ważnego itema, nie ma czego pilnować i w rezultacie biega się dookoła mapy bez celu. Tzn. cel to oczywiście przeciwnik, ale on też może tylko przelatywać przez kolejne pomieszczenia i zbierać co mu się nawinie - tym sposobem przez większość czasu gry bawimy się w kotka i myszkę szukając się nawzajem. Przydałby się więc jakiś ra. Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia.
Co do tych thumbs.db - co za program ci to wciska? ACDC, czy jakiś lipny zip? Jeśli to nie zip to po prostu usuwaj je tuż przed pakowaniem pk3.
I co z tą Twoją stroną? Masz jakąś?
#654373
dAde | 2003-09-22 22:13:00
Może się mylę, ale Thumbs.db jest wrzucane chyba przez XP-ka, tylko nie wiem czemu i nie wiem czy tak jak napisałem. A może ACDSee? :P No ale kiedyś nie miałem problemów z ACDSee, a potem zacząłem używać WinXP i trzeba usuwać.
#654383
Requiem | 2003-09-23 13:27:10
thumbs to plik ktory ma zwiazek z wyswietlaniem miniaturek w WinXP (i chyba Win Millennium). Wystarczy przez Windows (Total) Commander wywalic takiego :)
#654427
Vymmiatacz | 2003-09-23 14:40:11
Problem z jumppadami: Klik jeden oraz Klik drugi
IMHO granatnik jest potrzebny na tej mapie. Przydaje się. Fajny pomysł z tymi "fake" 5 HP.
#654441
damndog | 2003-09-23 14:44:04
chodzilo oczywiscie o gl a nie rl :-) jakos nie ma gdzie tych granatow ladowac.
a sie nie dre tylko krzycze a drze sie W TEN SPOSOB!!! ;-) jak mam nie krzyczec skoro mapka przez to zajmuje dwa razy wiecej? wylacz sobie ukrywanie plikow systemowych i ukrytych i po problemie. albo chociaz patrz co masz w paku :P nie zastanowilo cie dlaczego ma az tyle mb?
#654442
czorbok | 2003-10-05 02:15:57
Zajebista mapa, ale ja mam na niej wizje gry teamowej :)
1. Jak wlaczylem na gre teamowa to zamiast jednego YA pojawil sie RA. Ucieszylo mnie to :).
2. Koniecznie oznacz miejsca na komendy say_team jezeli zgodzis sie zrobic z tego werje na tdm.
3. Na kolumnie az sie prosi zeby dac quada :D
4. W takim wypadku przydaloby sie pare mniejszych apteczek, zeby bylo co zbierac (szczegolnie jezeli sie mh nie pojawi)
5. Piszesz ze mapa jest calkiem mala i trzeba pograc zeby sie przekonac. Duzo to napewno nie jest, ale do 1v1 rzeczywiscie spora. Jak napisalem wyzej mam wizje do gry 2v2. Opisz miejsca na say_team i zrob z niej camperska mape :P
PS. NIe usuwaj GL bo to fajna bron :)
#655748
darkness | 2003-10-12 02:33:43
Moim zdaniem takie rozmieszczenie ukazuje celność i umiejętności graczy w walce, a nie to, kto pierwszy dopadnie armor czy helta. Kiedyś ktoś zarzucił, że wszystkie mapy są robione podobnie (według schematu itp.) - teraz nie można tego powiedzieć gdyż żadko spotyka się takie areny.
#656403
czorbok | 2003-10-13 03:11:04
rzeczywiscie taka mapa wymaga wiekszych umiejetnosci. Ale ciekawsze jest gdy wymaga specjalnej taltyki i to gdzie i kiedy bedziesz zadecyduje o wygranej a nie tylko skill.
#656546
darkness | 2003-10-13 14:08:52
Jeśli zbierzemy armor, wtedy łatwiej będzie wziąść następny, chyba że grają gracze o całkiem odmiennym stopniu zaawansowania. Ale nie przeczę, że poczęśći masz rację.
#656594
TymoN | 2004-01-08 00:40:27
Druga wersja. Dodalem RA i MH. Teraz bez problemu moza grac TDM 2vs2.
#668425
Qelo | 2004-01-09 15:04:33
Mapa swietna dobra do (a jednak) :D 1vs1
Wszystko jest ok tylko jeden maly blad (moze go tyko u mnie widac bo gram na 16bit) ale pod LG jest woda podczas falowania ktora sie styka z podlozem i nachodza sie na siebie textury
NARX
#665812
czorbok | 2004-01-15 07:25:08
ohoho!
nareszcie druga wersja :] juz sciagam i mam nadzieje ze opisales lokacje :)
edit:
bardzo fajnie ale mialbym pare uwag :)
1. nie widze textor do wszystkich jumpadow (ciekawe czy tylko ja)
2. quad jest w dziwnym miejscu. na single nie moge tam wskoczyc bez jumpada (nie mam jak sprawdzic po sieci ale czy tak powinno byc?). w tym miejscu mysle ze by pasowal mh a na kolumnie na srodku kolo mh byl wlasnie quad. a zamiast mh apteczka lub jakis ammo (np. gl). chyba rownowaga mapy bylaby nadal zachowana...
3. czy zawsze umieszczasz lg w wodzie? :P
4. zastanawialem sie nad innym rozmieszczeniem amunicji/broni ale jest chyba idealnie, wazne ze rl zdala od ra no i moze quada...
5. lokacje opisane. nie potrzebnie jest okreslenie "room". cos w stylu same "RA" by wystarczylo. i dobrze bybylo zeby byly pokolorowane odpowiednio. mysle ze kolorow nie musze wymieniac :)
#669153
TymoN | 2004-01-24 19:58:17
ad1 Cholerne textury :)
ad2 Tam gdzie jest quad mozna wskoczyc bez problemu (komenda com_maxfps powinna wystarczyc), to jest ten sam skok co na q3dm13 (po MH). Dobry pomysl z zamiana quad'a, i MH, w miejsce MH dam 50 health.
ad3 Nie :P
ad4 sam sobie odpowiedziales: jest idealnie ;)
ad5 Room zostanie, a kolory dodam do lokaci z RA, YA, MH i quad.
Big thx czorbok
#670182
TymoN | 2004-02-02 21:54:21
ok, 3 i chyba ostatnia wersja, przenioslem quada i MH(w tdm) oraz pozmienialem troche ammo i usunolem jednego SG. Aha brakuje textur jumppada ?
#670946
DziadaS-2xreg | 2004-02-03 11:39:35
Mapka spoko prawie nie widać błędów :]
ale i tak masz 6
#670971
KieszonkowyZabojca | 2004-02-07 20:14:50
a mi ta mapka się niepodoba :/
#671510
czorbok | 2004-02-09 10:41:12
#671664
TymoN | 2004-02-09 23:54:32
Wersja nr 5 :D
- nie ma juz tego "unknown"
- przesunolem target tele - powinno byc ok
- dodalem 3 small health'y w to przejscie
- usunolem pochyly jpad w pomieszczeniu quad/MH - teraz jest plaski
#671795
czorbok | 2004-02-10 09:26:42
na quadzie jest nadal "unknown" :P
#671805
czorbok | 2004-02-11 10:33:20
"czorbok - dzieki za ciagle testowanie tej mapy."
poprostu fajna jest ta mapa i jak ja dobrze przetestuje to potem bedzie mi sie na niej dobrze gralo, a tu widze juz kolejna wersja :P
#671962
TymoN | 2004-02-11 20:41:46
7 wersji tej mapy - kto by pomyslal :)
Ta wersja jest juz na 100% finalna.
#672067
Zaloguj się by dodać komentarz.