quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 3.10.2003 02:57 przez [McGyver](?id=3&details=5808). Konstrukcyjnie to taka sobie mapka. Napewno bedzie sie dobrze na niej gralo na promode - spora ilosc tuneli, teleporty. Dwie areny, dwa poziomy... Wydaje sie nieco plaska, ale dlatego tak jest, ze pietro jest troche nisko. Da sie tam dostac tylko za pomoca wind... Ew. rj czy pg. Ale po dluzszym pograniu - coraz ciekawsza sie wydaje. Do szybkich rozgrywek 1v1 pm. Na vq3 - wypada raczej srednio. Dobrze by bylo jak bys przy niektorych scianach, nad ktorymi jest kolejne pietro dal jakies skalki, roztrzaskane kostki brukowe, takie pochylone - umozliwilo by to wykonanie doublejumpa - i jednoczesnie przyspieszylo rozgrywke na promode - i ulatwilo doswiadczonym graczom natychmiastowe dostanie sie do gory. Uklad itemow wporzadku, jak na tak niewielka mape jest ich wystarczajaco... MH, zbroje, bronie - wszystko ok. Moze granatnik by lepiej pasowal do jakiegos kata niz w centrum, a w srodku dac np. jakas zbroje - np. te z przejscia na dole? Hm? Wygladu nie ma co komentowac - standardowy gotyk, pochodnie, lawa, killblock+largeblock3 i tyle... Pare trimow... Nic efektownego, ale jak na jedna z pierwszych twoich map - niezle. Bledow raczej nie ma, zreszta nie przygladalam sie zbytnio - moze te windy zrobilbys w gotyku lepiej? Podsumowujac, wyglad sredni, ale za to dobra grywalnosc, a wiadomo - ze to najwazniejsze :) |
Liczba pobrań | 1691 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 21-09-2004 |
Rozmiar | 402 KB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
Vymmiatacz | 2003-12-01 18:04:47
Nawet grywalna mapka, niezła rozwałka w grze drużynowej. Tylko po co w okrągłym pomieszczeniu z RL są przy lawie jakieś powierzchnie, bot tam wpada i już nie wychodzi. W tym pomieszczeniu dałbym jakiegoś power-upa, może BS?
#662780
szaky | 2004-03-19 11:27:39
Hmmm... Po co udostepniasz plik map w paku? Heh - to nie jest konieczne ;)
Konstrukcyjnie to taka sobie mapka. Napewno bedzie sie dobrze na niej gralo na promode - spora ilosc tuneli, teleporty. Dwie areny, dwa poziomy... Wydaje sie nieco plaska, ale dlatego tak jest, ze pietro jest troche nisko. Da sie tam dostac tylko za pomoca wind... Ew. rj czy pg.
Ale po dluzszym pograniu - coraz ciekawsza sie wydaje. Do szybkich rozgrywek 1v1 pm. Na vq3 - wypada raczej srednio. Dobrze by bylo jak bys przy niektorych scianach, nad ktorymi jest kolejne pietro dal jakies skalki, roztrzaskane kostki brukowe, takie pochylone - umozliwilo by to wykonanie doublejumpa - i jednoczesnie przyspieszylo rozgrywke na promode - i ulatwilo doswiadczonym graczom natychmiastowe dostanie sie do gory.
Uklad itemow wporzadku, jak na tak niewielka mape jest ich wystarczajaco... MH, zbroje, bronie - wszystko ok. Moze granatnik by lepiej pasowal do jakiegos kata niz w centrum, a w srodku dac np. jakas zbroje - np. te z przejscia na dole? Hm?
Wygladu nie ma co komentowac - standardowy gotyk, pochodnie, lawa, killblock+largeblock3 i tyle... Pare trimow... Nic efektownego, ale jak na jedna z pierwszych twoich map - niezle. Bledow raczej nie ma, zreszta nie przygladalam sie zbytnio - moze te windy zrobilbys w gotyku lepiej?
Podsumowujac, wyglad sredni, ale za to dobra grywalnosc, a wiadomo - ze to najwazniejsze :)
#676115
Zaloguj się by dodać komentarz.