quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Konwersja mapy Deck16 z Unreal Tournament. Niestety - do oryginału baaardzo daleko. Pomijając już, że prawie nic nie widać (nawet na gammie 1.2), to wykonanie jest bardzo słabe. Żadnych szczegółów, same proste brushe pokryte podobnymi texturami gotyckimi. Prawie całkowity brak grywalności tak z botami, jak i z człowiekiem. Nic więcej nie da się o niej napisać. Nie polecam. |
Liczba pobrań | 2004 |
Dodał | Requiem |
Data dodania | 29-01-2004 |
Rozmiar | 769 KB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
czorbok | 2003-10-01 04:56:24
No, mapka odbiega bardzo. W ureala nie gralem, ale widac ze ma inny klimat i calkiem ciekawie, ale jest jeden olbrzymi bol: ZA CIEMNO!!! :D
Nie wiem jak mozna se cfg przerobic zeby widziec tam sciany, ale jest konkretna lipa i albo od nowa projekt textur zrobisz albo napiszesz jaka komenda rozjasni to :)
W pomieszczeniu z PG to tylko widze bron i slysze zrzerajacego moje zycie kwasa :P
#655283
dAde | 2003-10-01 17:34:02
Chętnie bym coś napisał. Gdybym tylko coś zobaczył... I wszystko jasne.
#655329
kayteck | 2003-10-01 21:23:58
przyslijcie mi cos na priva (andrzej@sp7ps.pl) to wam podesle moj config...
przeciez napisalem w komentazu ze jest lipa ze swiatlami ;)
#654697
tomecki | 2003-10-02 20:52:22
Widze ciemność.:(
#655459
czorbok | 2003-10-03 11:45:23
Cytat:Chcialem to poprawic, ale mialem pad HDD i plik projektu poszedl sie *****...
To jezeli chcesz aby cos z tej mapy bylo to zrob to od nowa :/
#655517
Druss | 2003-10-07 08:20:27
Deck16 to moja ulubiona mapa..kupe czasu grałem w UT...zanim przesiadłem sie na Q3.Miałem sam zrobić sobie Decka ale myślałem ze nie podołam sprawie... Ci to wyszło całkiem nieźle ...prawie dobra konstrukcja mapy..ale nic pozatym...Jednak fajnie by było jak byś zrobił ją jeszcze raz...albo poprawił...(światła i błędy texturowe)
#655950
kayteck | 2003-10-15 10:23:29
niesty watpliwe zebym zrobil ja od nowa :(
chcialbym ale dokucza brak czasu :(
pozdrawiam
#656976
pluskff4 | 2003-10-31 09:25:47
czleniu chyba zapomniales dodac swiatla bo ciemno na tej mapce jak w dupie u murzyna :/
#659162
Vymmiatacz | 2003-12-01 18:06:44
Rzeczywiście wyglądem przypomina deck, ale daleko mu do oryginału. Trzeba by wyciągnąć tekstury z UT, bo na tych standardowych nie wygląda ona najlepiej. Zły item-placement. W miejsce Flaka dajesz PG? Nie... Zamiast MH dać BS, dodatkowo będzie chronił przed kwasem. Zwiększyć czas respawnu BFG. No i boty grają źle, wpadają do kwasu, czasem zatrzymują się w miejscu. Qrde, jeszcze nie widziałem porządnej konwersji tej mapy, wszystkie były mniej więcej jak ta.
Ja naprawdę chciałbym zobaczyć kiedyć porządną konwersję tej mapy, bo jest ona dobra.
#662781
Zaloguj się by dodać komentarz.