quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Kategoria | Quake 3 Arena |
---|---|
Rodzaj | Mapy |
Rodzaj #2 | Polskie |
Opis | Mapa nadesłana do beta corner, dnia 9.1.2003 19:04 przez [ShadoW_86](?id=3&details=941). |
Liczba pobrań | 3472 |
Dodał | szaky |
Data dodania | 10-02-2003 |
Rozmiar | 4,72 MB |
Pobierz | Download |
Plik nie działa? Zgłoś niedziałający link
Statystyki graczy ogółem:
Więcej statystyk już wkrótce...
Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.
Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208
Dodał: tath
OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))
Głosów: 53
Requiem | 2003-01-09 20:08:12
zessam ta i starą wersje i porownam:)
#630411
damndog | 2003-01-09 20:34:47
nie pamietam za bardzo starej wersji, ale ta robi wrazenie! mapa jest nie co za duza, wiec wg. mnie nadaje sie bardziej do zwiedzania niz do grania. mimo paru bledow w teksturowaniu (poprzesuwane), jest ok.
#630416
Requiem | 2003-01-09 20:40:50
damndog: albo do singla... :) oczywiscie takiego z fabułą... quake 4! :))
#630417
damndog | 2003-01-09 22:16:46
wlasnie spojazalem na poprzednia wersje i mi sie przypomniala. straszna tandeta byla :D bez obrazy, ale to prawda, grac to sie nie da na tym czyms. dobrze ze zrobiles sequela :D jakbys zmniejszyl o jakies 70% najwieksze pomieszczenia toby byl git :)
#630436
Mortal | 2003-01-10 15:39:32
Wyrazy uznania, wkoncu ktos pomyslal i zrobil cos co jakos wyglada a nie kolejna genialna mapa w stylu test_bigbox. Ciekawi mnie czy ktos z was widzial juz ut2003?? ale widze ze chyba co poniektozy juz tak. Popracowal bym jeszcze nad balansem bron gdyz odnosi sie wrazenie pustki, troszke za duzo na mapie jest martwych miejsc. A co do wielkosci to zaduza wcale nie jest.. - Zapraszam na CA mapy great below :)
#630469
ShadoW_86 | 2003-01-10 18:19:56
Jaka poprzednia wersja ? Ja tu chyba oczymś nie wiem :P. WN I , to moja poprzednia mapka (a nie wersja tej). Ach, i tu zadziwię niektóryvh, nie grałem w UT2003. Moge tylko poarzyć ,że to pójdzie na tym kalkulatorze udającym kompa na moim biurku.
#630492
ShadoW_86 | 2003-01-10 20:52:18
hej Mortal, co dokładnie radziłbyś z tymi gun'ami? Puste miejsca, dziwne za bardzo nie zauważyłem :P
#630499
StaryOrgowicz_551 | 2003-01-10 21:22:56
hehe Mortal ja gralem w ut 2003 po prostu rzadzi! :P powiem nawet ze zaniedbalem przez to q3 :| no coz, aby rozwalic Malcoma na Godlike potrzeba troche czasu :)
#630502
StaryOrgowicz_551 | 2003-01-10 21:45:14
a co do mapki shadow wlasnie sobie na niej pogralem i powiem co neico (fajna jest;):
1: Pomieszczenie z LG
Jakies duperelki dac bo pustawo tam (np za kolumna obok LG jakies armor shard albo cos)
2: Pomieszczenie RA/PG
Osz @#$% za duze! :D nic wiecej ;p
3: Pom. MH/RG
Rg w fajnym miejscu moze byc ale MH moze na jakas polke wsadzic ? :)
4: Pom. Quad
Jak idzie sie z drzwi do drzwi to po jednej stronei quad po drugiej takie cos zwisa z sufitu, moze pod to cos wsadzic ? :P no i z quadem cos zeby trudniej bylo zdobyc moze tez na jakas polke albo cos.
5: Pom. GL
Naprzeciwko GL mozna cos wjebac przy scianie, i jak sie idzie z GL do YA a potem w dol jest krzyzowka to tam sie az prosi jakas bron :)
6: Pom. RL
Spox :P
i taka ogolna wskazowka zebys dodawal wiecej dupereli wtedy mapa sie wydaje pelniejsza wiec lepsza :P np pod schody, az sie prosi, zawsze odruchowo wlaze pod schody:P (a teraz nic pod nimi nie ma ;) no i to tyle, mapka mi sie spodobala :P pracuj pracuj bo nie tylko ta fajna byla :D (a moze bedzie jeszcze lepsza ?;p)
#630505
StaryOrgowicz_551 | 2003-01-10 22:21:06
aaa pogralem sobie jeszcze i powie mze gra sie naprawde wyjebiscie :D wycofuje pkt 2, i polowicznie 3,4 czyli ow stawianiu QD i MH na polki :D rox mapa (na promodzie rzadzi jest duza fajnei sie lata) ide dalej grac hyhy :D
#630514
damndog | 2003-01-11 18:30:02
UT2K3 to jest jakas pomylka a nie gra tak na marginesie. do ogladania sie nadaje...
aha boty nie robia nic tylko wala prosto do pomieszczenia z pg/ra i tam sie nawalaja z maszinganow i pg. czasem ktorys dorwie jakas inna bron z okolic. jakby to powiedzial sweep: mapka jest zle zeskalowana. sa duze pomieszczenia w ktorych nic tylko szukac czegokolwiek i sa tez male i ciasne napakowane itemami.
#630593
StaryOrgowicz_551 | 2003-01-11 18:46:37
hm damndog masz polowicznie racje ze ide tam do ra boty ale nie tylko, chodza z ra do MH i tak w kolko wiec ogolnie chodza po mapie:)
#630594
Requiem | 2003-01-12 00:28:40
w UT2k3 gralem wczoraj... skonczylo sie na odinstalowaniu. Gra graficznie extra, ale jak to powiedzial damndog - nadaje sie do ogladania:)
#630620
StaryOrgowicz_551 | 2003-01-12 11:40:01
co wy macie do ut2k3:P mi sie tam zajebiscie gra, pograsz chwiel przyzwyczaiszsie do tego, no to sa 2 rozne gry q3 i ut ja to rozumiem i nie mozna grac w obie naraz ale np w ut2k3 gralem tydzien i teraz pogrywam w q3, tak na zmiane :P bo obie sa wyjebiste
#630658
damndog | 2003-01-12 22:23:17
jak dla mnie to q3 i cpma to 2 rozne gry, a q3 i ut to juz zupelnie co innego :P i ut nie chodzi mi na najnowszych sterach :/ dezinstalacja go czeka :P nawet mapki sa jak dla dzieci, nie do grania tylko do patrzania. takie nie zyciowe, byle bajer byl. tak pozatym jak mamy mowic o ut to nie tu :P
ta mapka by sie nadala do ut ;-) tylko malo bajerow jeszcze
#630731
ShadoW_86 | 2003-01-13 18:18:17
Tak o nastepnej becie: co myślicie o zamienieniu MH z YA miejscami?
#630788
damndog | 2003-01-15 11:12:32
spytaj boty :P z reszta na mape ffa rozlozenie przedmiotow nie ma tak duzego znaczenia. tam gdzie boty nie chodza powrzucaj bot roam to zaczna odwiedzac te miejsca :) bedzie ciekawiej.
#630925
StaryOrgowicz_551 | 2003-01-16 16:02:51
niee mh i ya jest dobrze
#630979
StaryOrgowicz_563 | 2003-01-22 13:30:00
podoba mi sie
#631504
november | 2003-01-23 15:09:42
Dobre !!! Właśnie odpalam q2
#631620
damndog | 2003-01-24 16:22:04
gdzies ci skrinszot uciek :)
#631678
TymoN | 2003-01-25 17:04:00
Gratulacje
Mapka bardzo ladnie wyglada, tylko to pomieszczenie z RA jest stanowczo za duze.
GL
#631742
BrickBazooka | 2003-01-26 18:39:29
cos sie ShadoW nie pokazuje wiec wrzuciłem screen z poprzedniej wersji mapki. Jak sie pokazesz to wrzuc aktualny
#631801
StaryOrgowicz_562 | 2003-01-30 00:07:49
calkiem niezła
#632054
welok | 2003-01-30 01:13:04
ladnie wyglada, szkoda tylko, ze nie da sie na niej grac
#632058
Vymmiatacz | 2003-07-16 18:43:44
Mapa z bardzo ładnym wyglądem. Wykonana w industrialnym stylu. Niestety, jest płaska jak stół, więc niewiele zdziałamy innymi pukawkami, jak RG. Idealne miejsce dla kampera to lokacja RA, tam można kampować do woli, bo nikt nie jest w stanie nas zaskoczyć. Akcja botów skupia się właśnie w tej dużej lokacji RA. Sama arena jest duża i nadaje się do TDM 4/4.
#647306
Napster | 2004-02-06 10:50:04
Moim zdaniem jest to jedna z najlepiej zrobionych aren. Widać jak duży był nakład pracy, a rezultat jest imponujący! Naprawdę Dobra robota!
#671334
sebaseba | 2004-11-26 15:54:14
Nie wiem bo ściągam dopiero ale widać że spoko
#701544
Zaloguj się by dodać komentarz.