cg_wtf
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Cytat z posta - autor: [revic](%E2%80%99?id=users&details=6674%E2%80%99)
>
>
>
> a co do linka:
>
>
> r_picmip 5
>
>
> r_intensity 11
>
>
> r_mapOverBrightBits "0"
>
>
> r_overBrightBits "0"
>
>
> r_gamma 1
>
Link revic poszedl dobrym tropem
r_picmip 5
r_intensity 15
r_mapOverBrightBits "0"
r_overBrightBits "0"
r_gamma 2
Teraz szukam dobrego koloru na enemymodel i celownik, jakies propozycje?
Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.
Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.
X222 - jasny zielony
XIIII - ciemny zielony
A celownik daj niebieski lub czerwony, r_intensity 33.
junqer
cg_enemycolors "aaaa" <-- bardzo ostry czerwony
r_ignorehwgamma "1" nie powinno tak razic
a celowniki to zbindowac sobie zielony (na ciemne mapki osp5,osp6,ztn) i ciemny niebieski (na jasne pro6,i inne)
ja tak kiedys mialem :>
rewik osp5 to chyba do jasnych należy no nie ? :P
enemycolors - najlepsze imo to IIII oraz QQQQ
hf
ت
jasna jest na normalnych ustawieniach a na tych co podal junqer stasznie ciemna :p
Jak widzisz junqer ile postow tyle propozycji ;) Kolorki powinny pasowac przede wszystkim tobie a wiec szukaj az znajdziesz :D
Są ludzie i taborety...
Juz zrezygnowalem z white power (lol)
Oczy mi wypadly po 1,5h grania :p Wszedzie dobrze, ale na stalym cfg najlepiej :)
Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.
Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.
uk.forest
Maniek, świetny team overlay musze przyznać, wszystko przejrzyście jak na dłoni. :)
ت
[M]aniek, zapodaj ustawienia swojej grafy i huda bo ładnie to wygląda i jestem ciekawy wartości komend.
Siem, mam 2 pytania:
- co sie dzieje ze nie dziala mi komenda cg_enemycolors, probowalem wszelkich wartosci a enemymodel ciagle jest domyslnie
- jest komenda na wyłączenie tego denerwującego bzyczenia w spawarace i szumienia w railu?
Cytat z posta - autor: [d00mer](%E2%80%99?id=users&details=12156%E2%80%99)
>
> Siem, mam 2 pytania:
>
>
> - co sie dzieje ze nie dziala mi komenda cg_enemycolors, probowalem wszelkich wartosci a enemymodel ciagle jest domyslnie
>
>
> - jest komenda na wyłączenie tego denerwującego bzyczenia w spawarace i szumienia w railu?
>
co do pierwszego pytania to do enemymodel dodaj ’pm’ np.
cg_enemymodel keel/pm
i bedzie git :D
Jak mustangi kurwa, jak mustangi!
PROSTO.
>
> - jest komenda na wyłączenie tego denerwującego bzyczenia w spawarace i szumienia w railu?
>
s_volume "0" albo z paca usunac ale to raczej nie wchodzi w gre :]
Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P
www.members.lycos.co.uk/gibclanik/maniek.cfg
r_gamma 1.25
r_intensity 1
r_mapOverBrightBits 15 (rownie dobrze moze byc 5 bo roznica jest dosc mala, ale jest)
r_overBrightBits 1
r_simpleMipMaps 0
r_picmip 5
przy r_overBrightBits 1 bardziej wyrazisty jest kolor celowniczka 0 niz 7, a przy r_overBrightBits 0 odwrotnie =) to tak jako ciekawostka jak ktos nie wie ;p
Nie wiem dlaczego ale w q3 mam jasniej troche :|
be'Pawuj
A to ja was nie rozumie czemu wy lubicie grać z ukrytą bronią ja bym musiał sie dużo przyzwyczajać do takiego widoku :(
Jam Xaero pogromca botów
XaerO napisał:
>
> A to ja was nie rozumie czemu wy lubicie grać z ukrytą bronią ja bym musiał sie dużo przyzwyczajać do takiego widoku :(
>
Też tak mówiłem rok temu ;)
Tylko nie pytajcie mnie jak to zrobilem :/ :P
Chaos to tylko inny rodzaj porządku - bardziej skomplikowany
WeFunk ownz ya!
Ja to jednak pozostane przy widoku z bronią tak mnie uczyli grać i nic nie bede zmieniał
ps.HaSu_Szlauf wymiutł :)
Jam Xaero pogromca botów
>
> Tylko nie pytajcie mnie jak to zrobilem :/ :P
>
Wlaczyles unreala?:A
Unreal turnamet(przynajmiej 1 częsć) nie ma takiej grafy chyba że to jedno z nowszych ut :)::):)
Jam Xaero pogromca botów
nooo coo Wy?:P przeciez to q3 nie poznajecie?[](//htmlarea/images/smiles/6.gif) :DDDDD
[XaerO](podglad.php?id=users&details=13205): Unreal Tournament 2004 :>
Chaos to tylko inny rodzaj porządku - bardziej skomplikowany
WeFunk ownz ya!