@junger za ’r_picmip’ niby czemu się czepiać? Narazie nikt się mnie nie czepił. ’r_picmip’ to przecież rozmycie bitmap a jak słusznie zauważyłeś, to ’r_subdivisions’ ustawiony na dużą wartość powoduje niedokładność przylegania płaszczyzn do siebie i za to powinno się dawać kicka.
Jak gdzieś widziałeś napis ’r_picmip =< 5’, to widać admini się nie znają na technice. To tak jakby chcieli karać za ’r_vertexlight’, czy ’r_dynamiclight’ lub ’r_texturebits’ :D. Akurat te komendy są odpowiedzialne za bitmapy. Powinno się wszem i wobec zakomunikować, że to nie ’r_picmip’ a ’r_subdivision’ jest odpowiedzialne za widzenie przez ściany!
r_picmip "x" // rozmycie textur
r_subdivisions "x" // krągłość krzywych
Wracając do moich skreenów, to nie wiem jak mam te "tarcze" zlikwidować :(. "Tarcze" są inne na modzie Q3 a na OSP, tak jak widać. ’r_subdivision’ mam ustawione na 4. Co jest za to odpowiedzialne? Wie ktoś?