ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Pokaż HUDa, świntuchu :)

chujzordon

Gravatar

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-23 22:30:18

XaerO napisał:

>
> Ja mam ustawione że karzdy ma bele jaki model ale od czego są trujkonty nad głową ??
>
Ja przypominam sobie o trójkątach po skończonym TDM’ie :D Poza tym sam kiedyś miałe taki cg_enemymodel jak Ci z mojej drużyny i zawsze na jumppad’zie na RA na DM6 biłem swoich :D

junqer

Od: 2005-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-23 22:53:30

Jak mozna grac z tym, ze pojawiaja sie xywki nad celownikiem jak sie kogos namierzy? Przeciez to mozna szalu dostac. Teraz wyczailem u enjoya, ze zmniejszyl sobie te imiona, ale dalej sie pojawiaja i to by mnie rozpraszalo. A teraz pytanko, da sie jakos ustawic aby tylko pojawialo sie hp/ar jak najedzie sie na czlonkow teamu i jeszcze jakby mozna bylo to zmniejszyc.

Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.

Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.

chujzordon

Gravatar

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-23 22:57:08

cf_xxx, poza tym czasem się ma bindy "Enemy -100" i jak się go znajdzie, a koleś jest po respie o dostaje właśnie -100 to z karabinku można go zbić przecież...

XaerO

Od: 2005-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-23 23:18:07

Albo z shotguna 1 szczał(z bliska).

Jam Xaero pogromca botów

Gedi

Od: 2005-06-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-23 23:30:17

Cytat z posta - autor: [XaerO](%E2%80%99?id=users&details=13205%E2%80%99)
>
> Ja mam ustawione że karzdy ma bele jaki model ale od czego są trujkonty nad głową ??
>

Nie można tak. Dźwięk w Q3 to jedyna rzecz, która tak naprawdę jet potrzebna! Trójkąciki nad botami pomagają tylko wtedy, kiedy widzsiz. A co, kiedy nie widzisz?

@junqer, da się to wyłączyć. Poszukaj dobrze na forum :).

GediMaster

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-24 00:19:30

Cytat z posta - autor: [[M]aniek](?id=users&details=7748)
>
> Robisz sobie wielka krzywde ustawiajac taki sam model dla przeciwnika i dla wlasnego teamu, bardzo wielka, gdyz odroznienie przeciwnika od kolegi po dzwiekach jest w tdm bardzo przydatne i bardzo czesto wykorzystywane.
>
ale na 1.11 nie da sie ustawic innych modeli dla wlasnego tima i dla przeciwnika wiec pozostaje forcemodel i kazdy ma tanka :ppp

Cytat z posta - autor: Junquer
>
>  Jak mozna grac z tym, ze pojawiaja sie xywki nad celownikiem jak sie
>
> kogos namierzy? Przeciez to mozna szalu dostac. Teraz wyczailem u
>
> enjoya, ze zmniejszyl sobie te imiona,
>
prawde mowiac nic nie zmniejszalem tylko zjechalem celownikiem z mojego timowego kolegi anarkiego i ta xywa sie zmniejszyla ale jeszcze nie zdazyla zniknac :)

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

wuder

Od: 2003-04-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-25 11:15:00

[M]aniek wrzuć ustawienie do teamoverlay bo jesteś noobem :-D i twój link do cfg nie działa :ASD pozdro

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-07-25 12:04:14

ta jasne nie dziala ;D www.members.lycos.co.uk/gibclanik/maniek.cfg
to masz innego linka: c dwukropek ukosnik w lewo windows ukosnik w lewo pulpit - ten powinien dzialac :D

wuder

Od: 2003-04-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-25 12:16:00

[M]aniek poważnie mówię Ci, że nie działa nie mogę ściągnąć bo mi wyskakuje, że IE nie może znaleźć witryny albo jest ona niedostępna o/ :-)))

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-25 12:38:56

firefox - i cfg Manka moze byc twoje :d

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-07-25 12:59:38

na maila z profilu Ci wyslalem

chujzordon

Gravatar

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-25 14:13:04

Mi działa :P

wuder

Od: 2003-04-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-25 15:12:11

ok [M]aniek, thx ;)

SAI4H

Od: 2002-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-26 00:32:45

Rzuć tym cfg na www.yousendit.com i daj linę. ;]

orgowy weteran hrhrh

wuder

Od: 2003-04-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-26 11:23:45

Ty śmigaj moderwoać na sfd a nie zaśmiecaj tutaj :-D

chujzordon

Gravatar

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-26 14:01:50

SAI - ODZEW :D

SAI4H

Od: 2002-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-27 16:12:46

[](//htmlarea/images/smiles/4.gif)  ;]

orgowy weteran hrhrh

Gedi

Od: 2005-06-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-29 00:20:46

Nieco zmieniniłem CFG:

seta r_picmip "9"
seta r_colorbits "24"
seta r_depthbits "24"
seta r_gamma "1.6"
seta r_intensity "1"
seta r_mapoverbrightbits "2"
seta r_overbrightbits "1"
seta r_texturebits "16"
seta r_textureMode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
seta r_vertexLight "1"

set cg_enemymodel "doom/pm"
set cg_enemyColors "0236"
set cg_nomip "-1"

GediMaster

szłem

Od: 2004-06-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-29 09:33:48

gedi ta olbrzymia "tarcza" przy strzelaniu z mg jest ... paskudna :D  to samo lg i pg

ت

junqer

Od: 2005-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-29 10:10:11

Na jakims serwerze widzialem cosik takiego w tekscie powitalnym (ta mala ramka w prawym dolnym rogu) r_picmip =< 5. A za twoja 9 Gedi sie nie czepiaja na serwerach?

Edit....

A własnie jak juz wspomnialem o ograniczeniach to powinno byc ograniczenie na r_subdivisions. Przy duzych wartosciach (powiedzmy juz od 2048) mozna patrzec przez sciany dowod

Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.

Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.

Bantumi

Od: 2005-07-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-29 10:22:59

Gedi

Od: 2005-06-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-29 11:13:15

@junger za ’r_picmip’ niby czemu się czepiać? Narazie nikt się mnie nie czepił. ’r_picmip’ to przecież rozmycie bitmap a jak słusznie zauważyłeś, to ’r_subdivisions’ ustawiony na dużą wartość powoduje niedokładność przylegania płaszczyzn do siebie i za to powinno się dawać kicka.

Jak gdzieś widziałeś napis ’r_picmip =< 5’, to widać admini się nie znają na technice. To tak jakby chcieli karać za ’r_vertexlight’, czy ’r_dynamiclight’ lub ’r_texturebits’ :D. Akurat te komendy są odpowiedzialne za bitmapy. Powinno się wszem i wobec zakomunikować, że to nie ’r_picmip’ a ’r_subdivision’ jest odpowiedzialne za widzenie przez ściany!

r_picmip "x" // rozmycie textur
r_subdivisions "x" // krągłość krzywych

Wracając do moich skreenów, to nie wiem jak mam te "tarcze" zlikwidować :(. "Tarcze" są inne na modzie Q3 a na OSP, tak jak widać. ’r_subdivision’ mam ustawione na 4. Co jest za to odpowiedzialne? Wie ktoś?

GediMaster

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-29 12:02:43

Cytat z posta - autor: [Bantumi](%E2%80%99?id=users&details=13256%E2%80%99)
>
> img124.imageshack.us/img124/2350/hudel4az.jpg to muj hud :)
>

lol jaka pukafka :D

junqer

Od: 2005-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-29 12:11:48

Cytat z posta - autor: [Bantumi](%E2%80%99?id=users&details=13256%E2%80%99)
>
> img124.imageshack.us/img124/2350/hudel4az.jpg to muj hud :)
>

Na poczatku nie moglem rozpoznac planszy poniewaz.... luski od sg wzielem za jakis portal czy cos w tym stylu :p A pukawka jest naprawde taka ’runcajska’ :]

Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.

Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.

pat

Od: 2003-10-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-29 12:28:16

siema, moze mi pomozecie, niechodzi o huda akurat ale jak juz sie tak rozkreciliscie z tymi cfg to powiedzcie czemu jak tworze serv na localu i chem nagrac demko autorecordem to one sie tak przycina (jak gram w necie wszystko jest ok)

macie tu moj cfg : s55.yousendit.com/d.php?id=1QFE0XY2FDPC31U7D6U2GMCKG

a tu demko : s59.yousendit.com/d.php?id=L23QRN8WSTWC20MVY4XA2R404

ps. jak tu sie teraz wstawia linki ?? lol