ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Pokaż HUDa, świntuchu :)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-28 02:00:16

Bardzo dobry pomysł z odkopaniem tego topicu biorąc pod uwagę to, że cpma wchodzi zamiast osp.
Ja sobie ustawiłem hud bardzo podobny do tego z osp. Nie przepadam za zmianami:


ps. proponuję też podawać linki do swoich cfg z hudami, ew. je wklejać. Mój:

!DEFAULT

{

    fontsize 12

    color 1, 1, 1, 1

    textstyle 1

    font id

}
WeaponList

{

    rect 0 360 23 9

    color 0.2 0.2 0.7 0.75

    font cpma

    fontsize 12 12

    textalign l

}

StatusBar_HealthIcon{    rect 280 440 40 40    image "models/players/ranger/icon_pm.tga"}

StatusBar_HealthCount

{

    rect 330 435 40 40

    font idblock

    fontsize 32 46

    textstyle 0

    textalign R

}

StatusBar_ArmorIcon{    rect 440 440 40 40}

StatusBar_ArmorCount

{

    rect 460 435 40 40

    font idblock

    fontsize 32 46

    textstyle 0

    textalign R

}
StatusBar_AmmoIcon

{

    rect 210 434 30 45

}
StatusBar_AmmoCount

{

    rect 170 435 40 40

    font idblock

    fontsize 32 46

    textstyle 0

    textalign R

    color 1, 0.7, 0, 1

}

FPS{    rect 0, 0, 640, 12    color 1, 1, 1, 1    textalign R}

GameTime

{

    rect 0, 3, 638, 16

    fontsize 15 16

    textalign R

    monospace

    font id

}

GameType

{

    rect 0, 16, 640, 24

    fontsize 20

    textalign C

    color 1, 1, 0.5, 1

    color 0, 0, 0, 1

    font id

}

WarmupInfo

{

    rect 0, 40, 640, 24

    fontsize 14

    textalign C

    color 1, 1, 1, 1

    font id

}

FollowMessage

{

    rect 0, 50, 640, 12

    textalign C

    font id

}

SpecMessage

{

    rect 0, 80, 640, 16

    fontsize 16

    textalign C

    font id

}

FragMessage

{

    rect 0, 80, 640, 16

    fontsize 16

    textalign C

    time 2000

    font id

    fade 1, 1, 1, 1

}

TargetName

{

    rect 0, 250, 640, 12

    textalign C

    time 500

    font id

    fontsize 7

}
TargetStatus

{

    rect 0, 268, 640, 12

    textalign C

    time 500

    font id

    color 0.5, 1, 1, 1

}

VoteMessageArena

{

    rect 0, 60, 640, 16

    fontsize 16

    textalign C

    font id

}

VoteMessageWorld

{

    rect 0, 76, 640, 16

    fontsize 16

    textalign C

    font id

    color 1, 1, 0, 1

}
RankMessage

{

    rect 0, 96, 640, 12

    textalign C

    time 1500

    font id

    fade 1, 1, 1, 0.5

}
NetGraphPing

{

rect 40 468 48 12

textalign L

textstyle 1

font ID

fontsize 8 10

}
NetGraph

{

rect 592 482 48 48

bgcolor 0.25 0.25 0.25 0.25

}
Score_Limit { rect 530, 450, 32, 20; textalign C; fontsize 15; bgcolor 0.5 0.5 0.5 0.5; fill; }

Score_OWN   { rect 560, 450, 32, 20; textalign C; fontsize 15; bgcolor 0.5 0.5 1 1; fill; }

Score_NME   { rect 592, 450, 32, 20; textalign C; fontsize 15; bgcolor 1 1 1 0.5; fill; }

FlagStatus_OWN { rect 608 400 32 32; }

FlagStatus_NME { rect 568 400 32 32; }

pepz

Od: 2002-12-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-28 09:37:50

ej dajcie linka do tego nowego cpma ;d

Jak mustangi kurwa, jak mustangi!

PROSTO.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-28 10:13:54

Proszę bardzo
Masz szczęście, że Cię lubię, bo bym Ci się kazał googlować :)
Pamiętaj, że nie możesz mieć żadnego innego CPMA oprócz tego, które ściągasz. To tzw. "full pack" - z mapami i modem. Niestety, jedno bez drugiego nie pójdzie, a nie mam pojęcia jak się instaluje CPMA po kolei (bo to jakieś 2 albo 3 różne instalki trzeba ściągać, potem wszystko na siebie nakładać), więc po prostu wolałem sobie zassać taki pack z wolnego serwera i mieć spokój.

Capricorn

Od: 2005-10-09

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-07-28 12:10:53

CPMA 1.34 ma ma fizykę PM-ową, czy tą z OSP jak to chcą zrobić na CPL? Bo nie wiem czy nowy HUD nie będzie mnie kosztował starej fizyki :)

Open Your eyes, open Your mind - proud like a god don't pretend to be blind. Trapped in yourself, break out instead, beat the machine that works in Your head

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-28 12:12:40

callvote gameplay vq3 i masz vq3 :)
W polsce zresztą już stoją trzy serwery na których można grać cpma vq3.

Capricorn

Od: 2005-10-09

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-07-28 12:16:11

Oooooo... to mi się podoba :] Muszę tylko trochę posprzątać na dysku, wrócić z wakacji i dokończyć kilka ściągań :)

Open Your eyes, open Your mind - proud like a god don't pretend to be blind. Trapped in yourself, break out instead, beat the machine that works in Your head

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-28 12:30:01

gdzie mozna poczytac o tych hudowych komendach z cpma?

(tylko plz nie mowcie ze na googlu :)

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-28 12:43:03

Nie można, dokumentacja do tego nie została jeszcze opracowana. Masz trochę przydatnego info w changelogu, ale to nawet tutaj mogę Ci napisać.
HUD ustawiasz w configach w katalogu ".../cpma/hud". Np. jeśli chcesz użyć hud1.cfg, to wpisujesz "ch_file hud1" (bez rozszerzenia!) i "/reloadhud" albo "/vid_restart". Tyle tam jest, do reszty musisz dochodzić sam.
Ale to po paru minutach w sumie dość łatwe. No zobacz sobie na mój cfg z hudem - wystarczy znać angielski, kilka komend z q3, pomyśleć i samemu próbować. A jeśli w przeszłości bawiłeś się C++ albo QuakeC, możesz robić cuda. Jeśli nie chcesz mieć jakiegoś z elementów na swoim hudzie, po prostu resetujesz linię - wstawiasz znaczek # przed linią komend dot. tego elementu (tak jak ja mam np. wyłączone fpsy - nagłówek FPS).
Ew. bardzo dużo gotowych, czasami naprawdę fajnych hudów jest tutaj i tutaj (ja sam po prostu ściągnąłem cfg i jeszcze trochę zmodyfikowałem pod siebie hud Silenoza).

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-28 13:53:20

A czemu w ogole wybrano platforme CPMA? Ma jakies nowe rozwiazania, ktorych nie ma OSP?

mises.org / marksdailyapple.com

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-28 13:57:55

tak

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-07-28 14:10:41

ja nie mam już dawno osp i chociarz nie grałem vq3, ale czasami lubiłem zagrać ca i poprostu postanowiłem nie wkurzać się na to że pomimo pingu 20 gra się gorzej i bardziej przycina niż na 60 na cpma =] dla poprostu osp nie ma zupełnie nic czego nie oferuje osp a prawie wszystko zrobione jest lepiej lub jest w fazie poprawiania

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-28 14:18:33

Przedwczoraj rozmawiałem z pogo o tej przerzutce na cpma 1.34 i doszliśmy do tych samych wniosków, że na tym po protu RL, GL i RG bardzo lagują! A może to tylko my tak mamy... tak czy owak nie wiem wtf...

teo

Od: 2004-04-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-07-29 18:38:10

A oto mój hud, za duzo sie nie zmieniło, ale co tam ;-).

Nadmierne używanie emotów typu ":ASD" powoduje choroby układu nerwowego i doprowadza do kurwicy.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-29 18:51:09

Gotowiec!
Jak tak pograłem trochę na tym CPMA, to zauważyłem, że ten lag o którym wspominałem rzeczywiście występuje, ale tylko na animacji. Jeśli strzelimy z czegoś, np. RG i trafimy, to animacja i dźwięk zaliczenia strzału pojawi się nawet po 50 milisekundach, ale będzie trafienie. W sumie to dużo lepsze niż na lagującym OSP, bo teraz autentycznie gra się jak na LANie ;o

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-01 11:55:54

ja tam zassalem same cpma bez mappacka podmienilem w q3 folder i mi dziala bez problemu, nie wiem co wam tam nie chce dzialac =o

............

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-01 12:36:49

cieszę się z decyzji CPL, cieszę się że Q3 wraca na salony - w ogóle jest querwa zayebeescie :D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-01 13:50:35

..off.. napisał:

>
> ja tam zassalem same cpma bez mappacka podmienilem w q3 folder i mi dziala bez problemu, nie wiem co wam tam nie chce dzialac =o
>
Ty shivus masz doswiadczenie w tych sprawach (mam na mysli ssanie) ;D

Tak serio to prawda jest taka, ze te najrzadziej spotykane bledy (ktorych tam nie powinno byc), pokazuja sie najczesciej poczatkujacym.
Da sie normalnie pograc z botem na tym cpma bez stawiania dedykowanego serwera? Wie ktos?

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-01 14:14:04

da się - wybierasz mape - dodajesz Arqona na skill 100 i jazda
smartboty są w cpma od jakiegos czasu - skill 100 to niezla zabawa :D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-01 14:55:30

No, tylko że nie można grać ze smartbotami na vq3 ;)

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-01 16:50:16

nie mozna bo sie rozłączają [bo nei grają na vq3] [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)[](//htmlarea/images/smiles/3.gif) zwałaaaa

po przerwie dwuletniej włączyłem sobie q3, [cmpa ofkoz[](//htmlarea/images/smiles/1.gif)] .... i musze przyznac ze niezla jazda jest :P

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-08-01 17:37:59

Tylko, ze jak probuje postawic serwer (niededykowany), to wywala mi blad BotLibShutdown (chociaz nie dodaje zadnego bota, wpisuje map pro-q3dm6). Moze dlatego, ze sciagnalem wersje bez map, chyba nie.

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-01 18:44:45

dobra ludziki mam pytanie do was, mianowicie to jak w tym nowym hudzie moge zmienic obrazek postaci [przy healthcie] bo za ch... nie wiem a mnei wqrza ze mam tam obrazek Mynx mimo iz gram visorem :P

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-08-01 18:48:31

Cytat z posta - autor: [fiszon](%E2%80%99?id=users&details=9656%E2%80%99)
>
> dobra ludziki mam pytanie do was, mianowicie to jak w tym nowym hudzie moge zmienic obrazek postaci [przy healthcie] bo za ch... nie wiem a mnei wqrza ze mam tam obrazek Mynx mimo iz gram visorem :P
>

jeżeli masz coś takiego

>
> StatusBar_HealthIcon
>
>
> {
>
>
> rect 200 448 24 24
>
>
> image "models/players/mynx/icon_pm.tga"
>
>
> }
>
>

to zmieniasz tam .../mynx/... na .../visor/... i wszystko powinno być ok =]

Cytat z posta - autor: [[M]aniek](%E2%80%99?id=users&details=7748%E2%80%99)
>
> Tylko, ze jak probuje postawic serwer (niededykowany), to wywala mi blad BotLibShutdown (chociaz nie dodaje zadnego bota, wpisuje map pro-q3dm6). Moze dlatego, ze sciagnalem wersje bez map, chyba nie.
>

wszystkie mappacki są obowiązkowe bo właśnie wywala do menu

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2006-08-01 18:58:46

god ale nigdy czegos takiego nie mialem dopiero na tej msiesznej wersji 1.34 :P no i tak wogole czy nei ma poprostu komendy na to zeby z poziomu konsoli to zrobic bo mi sie nie chce w notatniku tego szukac =P

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-08-01 19:01:36

Cytat z posta - autor: [fiszon](%E2%80%99?id=users&details=9656%E2%80%99)
>
> god ale nigdy czegos takiego nie mialem dopiero na tej msiesznej wersji 1.34 :P no i tak wogole czy nei ma poprostu komendy na to zeby z poziomu konsoli to zrobic bo mi sie nie chce w notatniku tego szukac =P
>

nie ma =] otwórz swój hud NOTATNIKIEM i zmień to z poziomu windows