Graliście w Nexuiz na silniku Crysisa ?
Xsi - to nadal są tekstury. Tylko najprostsze, gra bez textur to przezroczyste obiekty, gdzie widać tylko vertexy.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Graliście w Nexuiz na silniku Crysisa ?
Xsi - to nadal są tekstury. Tylko najprostsze, gra bez textur to przezroczyste obiekty, gdzie widać tylko vertexy.
Nexuiz na crysisie jest imo oczojebny a sam silnik crysisa nigdy za bardzo ni sprawdzil sie w grach multiplayer...
co prawda gra nie ma nic wspolnego z Quake ale... grał ktos juz w Titanfalla? www.titanfall.com/beta
Ludzie sie zalapali, ja juz nie, bo mnie nie bylo.
Chroma, completely reimagining the classic Arena FPS formula.
Harmonix , The Creators of Rock Band Are Making A Musical First-Person Shooter
trailer www.youtube.com/watch?v=3QZhsTRk-ic
website: www.harmonixmusic.com/games/#chroma
kotaku.com/the-creators-of-rock-band-a...1524418992
-Music-driven FPS gameplay – Music matters. Chroma features innovative first-person shooter mechanics that tie the game’s soundtrack directly to combat, traversal, and more.
-Music is your weapon – Unleash streams of sound and music with your arsenal and bring the musical landscape to life in battle! From deep wobbling bass to the crunch of an electric guitar, crushing metal drums to poppy synths, choose a weapon load-out that reflects your musical tastes and personal style and take your sounds into battle.
-Band together – Your team is your band: Join up with your friends and battle for glory. Master multiple classes, each with their own unique musical gameplay mechanics and perks, and lead your team to victory.
-Conquer shifting terrain – “Change Ups” at major musical moments dramatically alter the landscape of the battlefield in real time both physically and strategically, raising sniper towers, adding cover, and more in sync with the music.
-Free-to-play, but not “pay-to-win” – Free to jump in and play with deep customization, but smartly designed to preserve a fun and fair experience for all players.
Chroma will be available free-to-play on PC via Valve's Steam platform in 2014.
"Harmonix announced an original free-to-play, music-driven, first-person, multiplayer shooter for PC - Chroma™. Developed in partnership with Hidden Path Entertainment (Counter-Strike: Global Offensive, Defense Grid: The Awakening), Chroma completely reimagines the classic Arena FPS formula, infusing fast-paced shooter action with music-driven gameplay."
www.harmonixmusic.com/blog/harmonix-announces-innovative-music-driven-first-p/
store.steampowered.com/app/241850/
Brzmi oryginalnie i od ludzi z kasą.
Doobre :D Na serwerze zapada cisza... jest taki delikany moment w nucie... wszyscy się chowają... nagle DROP THE FUCKING BASS!! i wszyscy zaczynają się napier*** :D
Oryginalne ^^
www.unrealengine.com/blog/the-future-of-unreal-tournament-begins-today
Quake Live 2.0 confirmed
Otwarta współpraca z fanami i każdy ma jakiś wkład. Fajna inicjatywa.
Niby tak... ale jednak 'większość' ludzi imo nie jest w stanie stworzyć niczego dobrego :P
No... ja posiedziałem trochę na forum UT, trochę popisałem, ale glownie poczytałem.
ogolnie fala gówna przechodzi przez to ich forum...
z kolei UTnerdy chyba chcą kolejnej gry na 100 graczy i śmierć po miesiącu.
ut3 to w sumie taka zla gra nie była (poza oczojebną grafą) a ogolnie gra padła z powodu beznadziejnego startu czy cos.
ut99 najlepiej wspominam z dzieciństwa ;p
w UT3 się fajnie gra, ale tego nie da się oglądać, próbowałem to raz streamować i się zawiodłem, tam nie ma żadnego dobrego spectator mode, gra działa i jest grywalna tylko dzięki modom które stworzyli gracze.
Miejmy nadzieje że nowe UT będzie ciekawsze.
Troche obawiam się tego podejścia 'zrobimy gre razem' czy tez 'nie chce nam się, zrobcie sami' ;p
W każdym razie mam nadzieje, ze z posrod wielu projektów trafi się jeden, który będzie jako tako popularny.
Project Nex, Reflex, Reborn, Silverstreak, Project Free Fall, DeftGrinders, Chroma, Telos, Rekt, Open Tournament, Nowe UT.
Poza UT obstawiam Nex i Reflex.
w UT nienawidzę ustawień myszki.
ale to to bym chcial zobaczyc w nowym UT, chocby jako mod ;]
www.youtube.com/watch?v=f-kNRHGtZiM
To nie jest tak że każdy będzie programował i zrobi się kupa. Core teamu składa się z developerów Unreala i w prawdzie jak to w opensource bywa entuzjasci dopisują swoje 3 grosze, ale nad jakością kodu i całym rozwojem oprogramowania czuwają osoby za to odpowiedzialne. W praktyce będzie to wyglądać tak, że community będzie ich zasypywało pomysłami, oni wybiorą sobie to co chcą i rozdzielą pracę pomiędzy programistów. Programiści nie dodają niczego samowolnie, musza się ściśle trzymać projektu więc tam nie ma podejścia "zróbcie za nas" albo "wszyscy róbmy na raz".
Ale ja rozumiem. Ale będą się sugerować pewnie większością.
A większość by pewnie chciała 'by nie było za trudne' oraz 'zrobcie tak by zawsze czul się wygrany'
Bez przesady. Ludzie, którzy w ogóle zainteresują się udziałem w projekcie i podzieleniem się swoimi pomysłami, z reguły już grają i to mocno w UT lub podobne tytuły. Nie zależy im, żeby gra była łatwiejsza, bo scenę zaleje masa przypadkowych osób, które paradoksalnie potrafią tę scenę zabić.
Inna sprawa, że developer może np. wyznaczyć tylko pewne rejony współpracy - gracze będą mogli powiedzieć coś o grafice, ale o balansie broni już nie. Albo na odwrót :)
Ze skrajności w skrajność. Nie uważam, ze hardcorowi gracze UT mają dobre pomysły.
Dla nich najlepiej jak gra będzie jak ut99/ut2004 z nową grafiką.
Skutek będzie tylko jeden. 100 osób max na serwerach po 1-3 miesiącach.
Ci gracze UT są np. przeciwni matchmakingowi czy usprawnieniu movementu itp.
btw. movement z UT3 był chyba najpłynniejszy i chyba bardziej zbalansowany. Tylko kompletnie była nieprzejrzysta.
Ale bez matchmakingu to jak gracze CS/CoD odpalą tę grę to szybko quitną.
Ogolnie na forum porobili sekcje, brak sekcji 'competitive'
By taka gra przeżyła potrzebuje napływu mięsa armatniego inaczej zostaną mniejszości tak jak obecnie.
Kompletnie nie wiem co z tego wyjdzie.
Wole podejście jak Nex i Reflex, tworzą grę jaką uważają i tyle.
nowe video Reflex
www.youtube.com/watch?v=Khf-kI7j9Eo&feature=youtu.be
www.reborn.gg/threads/50-Reborn-Editor-Prototype-quot-We-are-so-sorry-quot-edition
Reborn pre-alpha sandbox editor release
jakis prototyp UT4
www.youtube.com/watch?v=_hRrkcjAOfg
www.youtube.com/watch?v=XupPMjJB0-8
jakos nie teges...
DREWNO
...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił
teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...
tak, i te niekonczace sie walljumpy.
nie wiem, ostatnio pogralem troche w UT3 i wydawal sie bardziej plynny niz to co powyzej...
ale podejrzewam, ze tak ma byc i sie to nie zmieni :/
QL 2.0.?
esreality.com/post/2620314/quakelive-2-0/
dobrze by bylo, generalnie bylaby to gra z najwieksza szansa.
QL na steam
www.quakelive.com/forum/showthread.php?37332
"big gameplay changes" ?
Alternatywa dla kłaka tak naprawdę nie ma prawa bytu, bo Quake jest tylko jeden, no chyba, że zrobią grę buła,łokieć,kołowrotek.
Najlepsza alternatywa to nowy porządny quake z porządnymi ficzerami na obecne czasy.
Ten realease na steam mialby szanse na cos dobrego.
ale pewnie wyjdzie jak zwykle.