ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Alternatywy do Quake

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-07-24 17:55:49

shot z UT4
www.unrealtournament.com/blog/wp-content/uploads/2014/07/Liandri_WIP01.jpg
www.youtube.com/watch?v=z8Nlz7XonCs#t=92

co jak co ale wyglada to swietnie. Wysoka jakosc i mile dla oka.
Gdzie UT3 mile nie bylo wcale ;]

tapety z reflexa:
imgur.com/a/tMIT1
tez swietny model.

Ogolnie to licze na:
QL na steam (ale pewnie spierdola)
Reflex
UT4

w resztew jakos nie wierze wcale.

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-07-24 19:10:12

@H1ghlander: Co mają spieprzyć w związku z dodaniem QL na Steam?

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-07-24 19:59:57

A banalnie proste. Nie wykorzystają tej sytuacji ;)
na steam w jakies gowniane Unturned gra 50 tys ludzi a gra wyglada jak kupa.

Musza nastapic zmiany, zeby to byl trwały sukces, ale nie zmiany w gameplayu. No chyba, że jakis newbie gamemode.

w taką średnią gre jak Heroes & Generals gra obecnie ok 10 tys ludzi... bo jest Matchmaking. Oby i tutaj sie pojawil.

Jak zrobia "Play button" na zasadzie "dołącz do pierwszego lepszego serwera" to będzie słabo.

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-07-24 21:05:33

Matchmakingu raczej nie będzie mimo, że tuzin ludzi z bety dziś znowu próbował ich do tego przekonać. Zresztą nie pierwszy i nie ostatni raz. Ciężko się dogadać z developerami, totalny beton w niektórych kwestiach.

Quake Live jest już dostępny na Steam, ale ukryty i nadal w fazie testów. Dostałem wczoraj klucz i trochę pograłem na serwerach, bo jest kompatybilny z aktualną wersją non steam.

Dodali przebudowane menu które robią już kilka miesiecy i w sumie szału z nim niema, ale razem z wprowadzeniem gry na Steam mają coś jeszcze pozmieniać, zobaczymy.

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-07-24 22:32:41

Najwazniejszy to i tak boost populacj, jakikolwiek.

Swoja droga to na pewno są jacys devsi co pracuja nad QL? czy raczej z doskoku?...

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2014-07-25 08:24:56

@Mariano: gdzie mozna dostać klucz? Jestem w zamknietej becie ofc

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-07-25 15:48:27

Spytałem Sponge'a prywatnie na IRC i po chwili mi podesłał klucz do aktywacji na Steam. Nie wiem tylko czy udostępnia go wszystkim, czy tylko tym aktywnym, którzy pomagają w testach nowego contentu.

Chyba zrezygnowali z weryfikacji plików, bo Steam robi to samodzielnie. Usunęli launcher i teraz QL odpala się jeszcze szybciej, więc jest jakiś postęp. :D

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

OriPL

Od: 2012-11-27

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2014-08-04 22:52:56

Nie wiem czy widzieliście czy jeszcze nie ale zapodaje:

www.youtube.com/watch?v=B28oQvaL7Mg#t=53

> Toxikk zmierzający wyłącznie na komputery PC będzie skupiał się na klasycznej rozgrywce sieciowej. Poniższy zwiastun powinien Wam dokładnie uświadomić, czego w grze z pewnością nie spotkamy. Możemy zapomnieć o chowaniu się w kąciku by pasek zdrowia sam się zregenerował, możemy nie przejmować się przeładowywaniem broni, rozwojem postaci czy konfigurowaniem broni. Tu wszyscy gracze będą sobie równi, a zdobyte doświadczenie posłuży wyłącznie do sprawiedliwego dopasowywania składu drużyny. (c) Chip.pl

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-08-09 16:35:07

Ja ostanio obczailem Hawken, f2p na steam.
calkiem pzyjemna gra. Nie ma to wiele wspolnego z Quake, ale deathmatch fajny.
jak na silnik unreala to ladnie chodzi.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-08-12 20:35:01

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-08-13 23:43:15

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-08-14 00:41:21

Zaostrzyłeś mój apetyt na ten tytuł. :D

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-08-14 08:11:27

Mnie się bardzo podoba Reflex, to co zobaczylem. I imo jak na projekt po godzinach to robią to ludzie uzdolnieni (w ogole ta plynnosc i ruchy myszą - super). Jak tylko będzie możliwość dotacji w zamian za dostęp to kupuje.

Osobiscie mam w dupie jaki nowy shooter będzie miał ruleset. CPMA czy vQ3. Najbardziej chciałbym cos po srodku.
Ale tak to życzę sobie i wszystkim by z tych wszystkich tytułów chociaż jeden miał wystarczającą ilość graczy.

Ze wszystkich tytułów: esreality.com/post/2634035/list-of-upcoming-arena-fps-games/
liczę na UT4 i Reflex (wolalbym to drugie)

W sumie ciekawe co Cliff Bleszinski i John Romero pokaza przy tych swoich nowych grach.

ale chyba lepiej jakby to było f2p, niestety.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2014-08-14 08:32:12

marzy mi sie powrót polskich promodowcow w reflex i totalna anihilacja szwedzkich i angielskich promode wannabies

tofu

Od: 2002-07-07

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-08-14 08:51:52

najlepiej ,żeby zarzucili predkość z QW aczkolwiek pm 1.0 tesh dałby rade ;-)

Champions aren’t made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them; a desire, a dream, a vision. They have to have the late minute stamina, they have to be a little faster, they have to have the SKILL and the WILL. But the WILL must be stronger than the skill

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-08-14 10:21:01

Chciałbym by jakiejś grze się udało i by taka gra udowodnila id, e jednak "da się".

siemien

Od: 2006-08-12

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-08-14 10:24:21

madramsoftware.com/wickland/

Polecam Wickland. Ostatnio zacząłem grać. To taki mix Unreal'a z Quake'iem i to bardzo udany. Na razie jest jedna mapka (za 2-3 tygodnie wchodzi druga) i 8 postaci (broni). Gierka jest o tyle ciekawa, że zamiast zbierać bronie to zbieramy reinkarnacje/bestie, które mają swoją umiejętność. Baran strzela płonącymi czaszkami jak RL w Q3, skorpion Hanzo ma RG itd. Są trzy armory - bronze, steel i golden (50,100,200 armoru). Ilość HP to max 200, ale armoru, czyli HP bestii to też 200 z tym, że każda postać ma swój oddzielny wskaźnik armoru przez co można być naprawdę nieźle przypakowanym :) Haczyk jest taki, że nie można mieć każdej broni/bestii. Jeżeli przeciwnik zebrał bestię z granatami to dopóki nie zabijemy go w tej formie to nie pojawi się ona na respawnie tam gdzie powinna. Może trochę chaotycznie podałem, ale obadajcie, bo warto. 300mb to całe nic, a jak się podoba to vote'ujcie na Greenlight na Steam :)

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2014-08-14 10:26:12

Ja bym powiedzial ze wyglada jak połaczenie painkillera z hexenem

siemien

Od: 2006-08-12

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-08-14 10:34:28

Też prawda, ale Painkiller itemy wziął z Quake'a, więc to combo wszystkiego :) Polecam! Gram od 2-3 dni. Gadam z developerami, bo robię wywiad z nimi dla innego portalu. Dużo ciekawych rzeczy się pojawi.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-08-14 10:36:27

ja mam w tej grze syncing with game server i się nie odpala.
I widziałem 3 osoby online. I silnik unreala ;P

siemien

Od: 2006-08-12

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-08-14 10:39:35

To sprawdź na forum, może jest jakiś fix jak to zrobić. Graczy jest trzech, bo to w miarę szybka gra i ludzie wpadają pograć 20 min i wychodzą. O tej porze prawie nikogo nie ma. Zwłaszcza, że serwery US są -8h, a Taiwan +8h. A EU jak EU, czyli ludziska gdzieś tam się kręcą.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-08-14 11:51:11

NVC tez napsial odnośnie reflex:

"A quick summary on yesterdays stream:

  • The mouse input feels great, my current sensitivity of 4 with 1800dpi is approximately 22cm/360. A setting of 10 is default.

  • The performance is good on my i7 3770k. I was streaming at 1280x720 60fps with faster CPU preset. It was absolutely fine. I couldn't tell you how the current build performs on other systems but newborn did mention that optimization will come in the form of up to 5x which i guess is great too? Ha!

  • The current weapon switch delay is set to 75ms, which is not as fast as CPM. However, all weapons, sound, art, damage, timings... everything... is subject to (and likely will) change.

  • In this build the plasma we know was hitscan, and railgun hitscan. In the build previous railgun was a projectile with slight arc (the reason for hitscan plasma)... closer to a stake gun. Like above, this is changing all the time. There is no Spawn Machine Gun weapon right now, it's a 3 projectile triangle thingy called the "burst gun".

  • As of this build not all keyboard binds are in (ctrl,mouse3/4/5 etc), this is on the to-do list and will be added between the next few builds, often i'd select one instead of the other on stream by mistake, that's just a bad habbit.

  • The current melee weapon is click to swing axe, it deals knockback and damage. It is one of several COSMETIC melee weapons but the only one currently implemented.

  • I played during the entire stream at a FOV of 90 (I use 95 in quake3/quakelive). I didn't realise until later, but this can be changed through a console command.

  • There are server side replays!!!

  • You can seemlessly jump into the map editor during gameplay and even build a map whilst two players are playing... though to render the new assets so they look super pretty you'll need to type a console command and wait a period of time for it to build. The time it takes will be reduced as they make improvements. This could be great for building maps with pro players too.

I also took a sneak peak at the environment art away from the stream and it looks absolutely amazing, i can't wait to see it translated into official Reflex maps. I couldn't show that on stream though.

Sorry if I've missed anything.

TL;DR Take my money! :D "

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-08-14 23:09:48

lObuz

Od: 2007-05-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-08-15 14:39:40

Czemu reflex ma zgromadzić dużą społeczność graczy w przeciwieństwie do qla?

siemien

Od: 2006-08-12

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-08-15 21:33:01

Ja nadal obstaję za Wickland, bo jest inny, a nie kopia Quake'a bez tekstur. Ile już było takich super arena FPS i nic z nich nie wyszło...

A w lobby jak pokazuje, że jest jedna osoba to często jest tak, że inne grają więc tylko jedna wolna :)