r_picmip 8-9 (na svach dozwolony tylko 5 ;/)
r_intensity - pokombinuj, dzieki tej komendzie regulujesz jaskrawosc scian, najbardziej szare sa chyba na 1, im wyzszy, tym bardziej kontrastowe, kolorowe
r_mapoverbrightbits - tez pokombinuj, jasnosc mapy. Wartosci 23-24 daja efekt czerwonych scian. Wartosc ujemna daje... efekt dysokteki w q3, czarna mapa w kolorowe plamy.
r_subdivisions - to na krzywe, im wyzsza wartosc tym bardziej kanciaste luki.
r_lodcurveerror - j/w - im mniejsza wartosc tym gorsza jakosc
r_vertextlight - Oswietlenie vertextowe, ustaw 1, gorsza jakosc swiatla, bardziej szare, niektore shadery przestana sie animowac, np. jumppady.
r_texturemode - do wyboru masz:
gl_linear - kropkowana grafika
gl_nearest_mipmap - kropkowana, ale troche ostrzejszy obraz
gl_nearest - kropkowana, ale troche ostrzejszy obraz
gl_linear_mipmap_nearest - ladna grafika..
gl_linear_mipmap_linear - ladna grafika
r_dynamiclight - wylacza dynamiczne swiatla.
Te wplywaja glownie na wyglad, masz jeszcze pelno komend pogarszajacych grafe, ale te dadza ci te szarosc, efekt textur...