True Eng - wspomnialam, chyba tez wczesniej w temacie.. Dwa-trzy posty wyzej ;>
BoXer- takze masz racje... Moj konfig... Wiec znam go..
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
True Eng - wspomnialam, chyba tez wczesniej w temacie.. Dwa-trzy posty wyzej ;>
BoXer- takze masz racje... Moj konfig... Wiec znam go..
lol a umisz tak ze niepatrzysz na cfg i mowisz moj 1 bind cos tam 2 bind cos tam :DD i moja 1 commenda client general jest cg cos tam :D
Jo tak umim, po 6 latach grania w kuczy tróche mi teges siem ótrwaliło
Jeśli chodzi mi o to samo co Tobie, bo jakoś się nie mogę doczytać... pisz wyraźniej... albo chociaż zrozumialej ;)
Dzięki za pomoc, czuję się spełniony :D Jednak skok z 50 na 120 fps to jest coś, dzięki!
Nie przesadzajmy... To, ze znam znajomosc komend w moim konfigu, czy ukladu bindow - co gdzie mam ustawione, nie znaczy ze znam kolejnosc w jakiej sa ulozone czy takie tam.
Po ogole, ze np. najpierw mam podstawowe komendy, gdzie dostep trzeba miec w miare latwy, potem bindy, dopiero potem wg. waznosci, przydatnosci
posegregowane fragmenty - znam - ale kolejnosci - w tej i tej linii to i to.. Nie. To nie jest mozliwe.
Btw. Eot?
przydatne Ci komendy znajdziesz na boardzie :) w dziale konsola :>
on wlasnie napisal ze w dziale wiec chodzilo mu raczej o org :]
a na boardzie trzeba troche poszukac (nie kazdy chyba wie ze jest taka opcja), a wiekszasc siwerzakow bez zastanowienia stawia nowy topic taki jak ten
Gra się rękami a wygrywa jaj... yyy głową :P
jaką komendą wyłaczyc dym po wybuchu rakiety?
seta cg_smokeradius_rl "0"
seta cg_smokegrowth_rl "0"
próbowałem różne kombinacje tych komend ale nic nie dają :/
te komendy, to ściema :)
cg_noprojectiletrail 1 <-- brak dymku z gl i rl
Nie ma dymu (a może róży...) bez ognia. Komendę na wyłączony dym podał Mav, a Ty nie chcesz, żeby był odblask po zetknięciu się rakiety z celem. Kiedyś miałem podobny problem. SzakaL zna zapewne odpowiedź na Twoje pytanie.
Quia nmnr Rx
r_dynamiclight 0? Ale to wyłącza tylko światło, odblask po strzale...
Na dymy każdego rodzaju jest jak wspomnial Mav cg_noprojectiletrail 1.