ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Cartoon maps - konkurs

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-01-05 17:48:58

Dobra prosiaczki ktore bardziej sie podoba ?

hosting.fpp.pl/necrosis/junk/site.jpgimage01

hosting.fpp.pl/necrosis/junk/site2.jpgimage02
Blaaaagam niech ktos wymysli nazwe :]

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-01-05 18:00:20

IMO nr. 2.

Btw. - w czym robisz te laye? Corel, ale co i z jakim numerkiem :)?

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-01-05 18:08:20

Uzywam kilku programow :] Przedewszystkim Corel PHOTO-PAINT 9 ale tesh i ms Paint ... Powaznie :] Zrobilem nim np te grobe kontory :P Czasami zdazy mi sie skorzystac tesh z irfanView [czy jakos tak :P] i wsomie to tyle ...

A teraz blaagam nie ch ktos wymysli nazwe :D Nic cholera fajnego nie pzrychodzi mi do glowy :)
> Numer dwa :> A takie cos robi sie w mig w photoshopie :)

No photoshop niby dobry jest ale nie mialem czasu /checi by go obczajac :]

A kto ci powiedzial ile to robilem :P

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-01-05 18:18:08

Numer dwa :> A takie cos robi sie w mig w photoshopie :)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-05 19:16:19

Numer 1 jest obiektywnie oceniając brzydsze, ale lepiej oddaje charakter konkursu. Dwójka jest ok, ale jakaś bez fantazji, sugeruję więc poprawić ten pierwszy i będzie OK.

White]Smurff

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-05 22:58:54

cze miśki :)
Widze ze się steskniliście jak cholera za mna. Tylko nie zamykajcie tematu jak cos nie pasuje to jush mnie tu nie ma... Wiece ja powiem to co chce powiedziec a potem znajac zycie znow dostane jakiego bana zebym nic nie mogl pisac albo cos w tym stylu ale to jush raz sie żyje mówi sie trudno...
wydaje mi siem o ile moge tak powiedzieć ze jeśli ktoś org/fpp/esport nie pomoże to konkursu po prostu nie bedzie ale przeczytalem all topici i widze ze zainteresowano troche jest wiec nie jest zle... Co potrzeba... - osobscie udziału nie wezme w konkursie raczej (z wiadomych przyczyn albo i nie) tak przy okazji a co trzeba... sam nie wiem czy to ma byc konkurs z nagrodami czy nie... bo przypomnijmy ze konkurs 1024v1024v0124 byl bez zadnych nagród a wydaje mi sie ze sie udał bo było tto dobrze rozreklamowane wiec co do jakis nagród (lepiej brzmi upominków bo dużej kasy sie raczej nie zbierze)
Jeśli nie dostane baneczka na orgu nie wiem za co to bede tu zagadal i w miare mozliwosc cos pisal ale to zalezy jush od koffanych .... ehh niewazne

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-01-06 18:04:11

A czemu niby mnialbys bana dostac :P Nie rozrabiaj to nie dostaniesz :D

Yhh a ja nadal nie wiem jaki ma byc tytol :]

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-07 02:41:29

Necro - organizuj sponsorów i lepiej doprowadź sprawę do końca bo ja już ewentualnych uczestników nakręcam. Dałem znać na Levelsource i na Quake3World, że \"konkurs wisi w powietrzu\". Jak to rozkręcisz jak trzeba to o poziom nie musisz się martwić, oto praca niejakiego skore\'a:

www.skore.de/images/q3skorectf8/q3skorectf8_006.jpg
Przepraszam za duży obrazek, SzakaL albo Req - powalczcie z szefostwem o wprowadzenie na forum czegoś takiego jak lvlshot (dla niewtajemniczonych: to taki skrypt, że jak się w wiadomości wpisze [lvlshot]adres[/lvlshot] to na stronie wyświetli się obrazek w przyzwoitych rozmiarach, będący linkiem do powiększenia).
Aha, tytuł. Spokojnie może być \"Draw Your Map\", to akurat ma najmniejsze znaczenie.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-01-07 19:27:45

Nie pekaj mam jsuh design newsy edycje strony .. niedlugo dostaniesz login i zajmiesz sie faq info i newsami :]

Jeszcze tylko komentazre [jush prawie gotowe :P] rejestracja plus konto [tesj jush prawie :)] i testy na serwie bo puki co alldziala ale tylko umnie na hdd a linuks to nie to co win :D
Thx lukin za rozpowiadanie ;]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-07 20:22:23

Lukin, twoj screen wcale nie przeszkadza. Moze sie nieco rozjerzdza, ale nie jest to staly element strony, czy pojawienia sie ciebie na boardzie. Wiec zostanie. Mozesz dawac mniejsze linkujac.

Albo piszac [ url = ] [/ url] i tyle. Kazdy zainteresowany zobaczy. Ale twoja decyzja jak chcesz zrobic.

A mapka, tzn screenik ladny. Pewnie bedzie ciekawie wygladac :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-07 20:31:40

> Mozesz dawac mniejsze linkujac.

Popieram :d...

I Panie Lukin zrobilbys jakas mapke do Defraga lepiej, bo widze, ze talenty tu same rosna [17] Gdzies na OPC chyba jakis kozaczek tez ma zamiar zrobic levela (pod dfa wlasnie) w tych texturkach...
Aha screeny wygladaja dziko :D, ale dawaj nastpenym razem linki plz, bo zle posty czytac, jak strona rozjechana (rozjechana.... bordacz... lolexis... :asd... dobra i tak malo kto wie o czym mowie :PPP)....
Tey, cos mi chyba offtopic wyszedl, ale moze moderator(ka? ;P) sie nie pogniewa ;)...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-01-10 13:40:15

Lukin, twoj screen wlasnie przeszkadza :) Zamienilem go na URL, bo forum stalo sie nieczytelne :)

Kurcze, musze szybciej skonczyc Kuchnie (ehh, ta szkola i zagrozenia;p), a pozniej zabiore sie za comic-map :)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-01-13 17:45:55

Tu macie link do w polowy dzialającej stronki :] Rob cie z nią co chcecie i mowcie co wam nie pasuje :P

login Lukin

pass kod
edit :

hehe zapomnialem podac link :]

www.promode.one.pl/necro/dym/

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-15 01:16:39

Coś nie działa, albo ktoś zmienił hasło:

\"Wrong! Try again

You have entered : Lukin kod\"

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-15 16:34:59

a ja sie zalogowalem :P cos zle wpisujesz :DDDD

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-01-15 16:39:03

wpisz lukin z malej a nie z dushej

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-15 21:46:53

OK, działa... Ale to nie ja się pomyliłem :P

Strona funkcjonuje sprawnie - co dalej?

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-15 21:56:52

Off-topic: zauważam, że wiele osób zaczyna się Painkillerem interesować. Fajna gierka się zapowiada :) Na news.fpp.pl jest ciekawy (choć nieco nieaktualny) wywiad z Virtem z PCF. Zwróćcie uwagę kto go przeprowadził - już wiecie dlaczego ćwiczę Mayę :)

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-01-16 09:45:30

no wlansie bedzie mi potzrebny z toba lepszy kontakt zalosh moze gg albo icq ale bo powiedz gdzie jestes najcxzesciej [moze irc albo czat [sic!] ] a jasli jush kotrs posiadasz to podaj mi w jakis sposob jesli mozesh :P

No wlasnie co dalej ... Skonczymy stronke [mowie skonczymy bo mi pomozesz lukin no nie :P] od strony texstowej, a ja dzisaj zrobie upload plikow i reszte tam dupereli :]

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-01-16 12:15:26

Jaki będzie ostateczny adres strony?

Czy ktoś zaczął się bawić w coś takiego jak szukanie sponsora (ów)?

W czym można pomóc?

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-16 14:39:56

Ja szukałem sponsorów :) Napisałem do ATI, Caligari (od TrueSpace i GameSpace) i jakiejś tam uczelni dla maporobów [sic!]. Odpisali tylko z ATI, że owszem sponsorują ale LAN parties. Mam nadzieję, że Necrosis znalazł coś w Polsce...
Necro wyslij mi wszystko co trzeba na maila (tj. teksty po polsku, a ja przetłumacze, albo poprawię to po polsku też). Adres: bartek@NIE.LUBIĘ.SPAMU.WIĘC.USUŃ.WIELKIE.LITERYgarbiak.prv.pl
Mam gg i tlena, numer gg: 2775584, tlen: trainspotting

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-16 18:08:44

[big]offtopic[/big]

painkiller to moj nastepny cel ;) jak bede mial juz kompa to tez sie zabieram za maye :)

w sumie to nie widze przeszkod zeby zrobic mape do queja w ten sam sposob :) model > .md3 > mapobject :D bedzie ladnie? bedzie! zje fps? zje, ale co tam :D

[big]toya.net.pl/~damndog/PAINKILLERSCREENY PAINKILLER\'A[/big]

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-01-16 18:19:33

no gierka na pewnio bedzie przynajmniej dobra...

Wlasnie testuje dodawanie mapek na serwie ... dochodzi do 100% i stoi :/ Moze to przez moj explorer... jak ktos moze niech sprawdzi czy u niego jest to samo

[na localu dziala bez zarzutu wiec nie wiem w czym problem :/]
edit :

a jednak przezuca tylko ze cholernie wolno :/

usuwanie jeszcze nie dziala :]

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-01-17 09:22:58

> Ja szukałem sponsorów :) Napisałem do ATI, Caligari (od TrueSpace i GameSpace) i jakiejś tam uczelni dla maporobów [sic!]. Odpisali tylko z ATI, że owszem sponsorują ale LAN parties. Mam nadzieję, że Necrosis znalazł coś w Polsce...

A z jakie teksty w mailach dajecie? Wiecie, chodzi mi o sposób przekonania...
Lukin Ty się bawisz Mayą z UT2k3? Jak tam jest? Ciężko? Nie wiesz jak wypada porównanie tego programu z UT2k3 w stosunku do normalnego? Bo to co zrobisz to testujesz w grze czy po prostu się bawisz i \"podziwiasz rendery\"? :)

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-17 11:01:03

Ja napisałem, że to okazja do taniej promocji i reklamy bo za skromny sponsoring nazwa firmy będzie wymieniona na wszystkich popularnych serwisach internetowych poświęconych q3 i w ogóle grom komputerowym. Pisałem do firm, które powinny liczyć na popularność wśród twórców poziomów do gier... Ale sądząc ze skutków to nie jest skuteczna metoda, więc trzeba wymyślić coś innego.
A co do Mayi i UT2k3 - bawiłem się tym z myślą o eksporcie do UT, a potem może do Q3, no i żeby potrenować przed Painkillerem. Wszystko jest w miarę proste, do edytora w UT trzeba się przyzwyczajić, ale właściwie jest prosty w obsłudze i jakieś proste mapki udało mi się wyrzeźbić. Niestety nie udało mi się uruchomić wtyczki do Mayi, która pozwala na eksport do UT i cały plan wziął w łeb :/ Jeśli dobrze Cię zrozumiałem chodzi Ci o porównanie Mayi do Unreal Editora - więc tego nie można porównywać bo te programy służą do innych rzeczy. W UED robisz cały poziom, wszystkie brushe, etc. a w Mayi modele (tzw. Static Meshe), którymi przyozdabiasz mapki. Udało mi się tylko to pierwsze :(