> [big]offtopic[/big]
>
> painkiller to moj nastepny cel ;) jak bede mial juz kompa to tez sie zabieram za maye :)
>
> w sumie to nie widze przeszkod zeby zrobic mape do queja w ten sam sposob :) model > .md3 > mapobject :D bedzie ladnie? bedzie! zje fps? zje, ale co tam :D
>
> [big]toya.net.pl/~damndog/PAINKILLERSCREENY PAINKILLER\'A[/big]
Jak odpowiednio powciskasz pod ten model brushe zrobione z samym caulków i hinty to fpsów Ci tak dużo nie zje (bo właściwie wyjdzie z tego zwykłe bsp, model to po prostu detail brush, którego nie liczy vis). Nie zapomnij o tym, żeby model był clipem :P
Szczerze mówiąc Maya jako narzędzie do robienia całych poziomów to chyba nie jest najlepszy pomysł - próbowałem zrobić jedno pomieszczenie, zrobienie samego układu i dobajerzenie detalami nie jest trudne, ale później żeby to oteksturować, zeskalować odpowiednio - to jest mordęga.