Ciekawe #4
@ [M]aniek
No to teraz pytanie do znawców CPMA.
*
//network*
*
seta cl_timeNudge "0"*
*
seta cl_packetdup "1"*
*
seta snaps "30"*
*
seta rate "25000"*
*
seta cg_predictItems "0"*
*
seta cg_smoothClients "0"*
*
//network CPMA*
*
seta cg_nudge "-20"*
*
seta cg_optimiseBW "0"*
*
seta cg_xerpClients "0"*
*
seta cg_lagHax "-1"*
*
seta cg_predict "1"*
*
Jakie ustawienia są "najlepsze" / najpopularniejsze na necie a jakie na lanie.*
*
Czytałem opisy tych komend, ale chciałbym wiedzieć jak to wygląda w praktyce.
*
//network
seta cl_timeNudge "0"
seta cl_packetdup "1"
seta snaps "30"
seta rate "25000"
seta cg_predictItems "1"
seta cg_smoothClients "1"
//network CPMA
seta cg_nudge "0"
seta cg_optimiseBW "0"
seta cg_xerpClients "1"
seta cg_lagHax "0"
seta cg_predict "1"
nudge - odpowiada za wyprzedzenie ruchu, gdy grasz na duzym pingu. Gdy ten jest mniejszy od 100, wartość ta powinna być ustawiona na 0, gdyż CPMa ma na tyle dobry kod sieciowy, że ta opcja staje się zbędna. Na lanie to już wogole mozesz o niej zapomnieć.
snaps i rate - szybkosc pobierania i odswierzania pakietow z serwera. Wiekszosc serwerow w necie posiasa blokadę na 30/25000. Na lanie możesz spokojnie dać 60/3000 i pakiety nawet na 150.
xerpClients - jak dasz na 1 to przykładowo promień lg będzie cały czas prosty, nie bedzie sie odchylał na boki.
Ja z moim Neo 1MB gram na opcjach jak powyżej.
*
*