ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Cpma 1.4x - dyskusja ogólna

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-02 04:08:40

Jak ktoś tu wogóle zagląda:
Challenge ProMode Arena is currently testing changes for version 1.41

of the ultra-popular Quake 3 mod. Some of the changes they are looking

at include:

  • 25% increased Rocket Launcher knockback

  • Modified

Railgun damage - 1500ms reload (1250ms at present) with damage starting

at 100 and falling one point at a time to 75 at the end of LG range,

the damage is 75 from there to infinity, it doesn’t stop.
* Bouncier grenades
* Faster water movement/general fixes to water
* The RL now has the right style of KB but over the course of many

changes it’s ended up feeling overnerfed, the KB gives it more edge and

really promotes RL into its own tier at the top.

"te ustawienia nie przeszly testow i nie bedzie ich poniewaz gra staje sie bardzo dziwna..."

O ile wiem to przeszły ale potrzebują jeszcze testów ...

Właśnie przed chwilą obejrzałem Power Of Speed po raz ostatni w moim życiu ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

r00ster

Od: 2002-11-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-02 09:32:07

Zupełnie nie widze tego nowego raila. Po co poprawiac cos, co jest dobrze zrobione...

Power of the riff compells me!
http://k00gut.ovh.org/

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-02 14:14:35

Przecież te zmiany dotyczą trybów NTF i CTF, a poza tym nie wejdą, bo są zbyt kontrowersyjne.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-02 15:36:24

Raul - jaki CTF ? NTF ? to ma być DLA WSZYSTKICH TRYBÓW ! I zaswiadczam ci że wejdą bo już grałem na Cpma 1.41 ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-02 15:40:43

korwa bylo dobrze,to na sile juz zmiany robia[](//htmlarea/images/smiles/6.gif)

^ ^

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-02 16:05:15

AL|EN napisał:

>
> Raul - jaki CTF ? NTF ? to ma być DLA WSZYSTKICH TRYBÓW ! I zaswiadczam ci że wejdą bo już grałem na Cpma 1.41 ...
>

The

change is aimed at CTF, not duel.

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-02 16:13:00

dobrze to bylo do wersji 1.11 :ASD

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-02 16:16:29

mam nadzieję, że vq3 zostawią w spokoju i tak wystarcząco tam namotali z samymi respami :E

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-02 16:29:11

masz rację! bo w osp są respy zajebiste n/c na dm6 jak jestes na moscie to 65% szans jak przyjebiesz w schody, ze frag, a jak kolo mh to wiadomo pg + rg/rail w schody na przod, lg? gdziez by indziej, kolo filarow. tam macie dopiero zjebane respy.

zitz

Od: 2006-12-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-02 16:59:32

rail w wersji 1.40 jest idealny, jedyne co bym zmienil to na starcie 75 ammo do lg

Satan is timeless satan is endless

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-02 17:39:20

Te panie "wszystko wiem i myśle że to co powiem jest najmądrzejsze" daruj sobie ok ?

To co jest idealne wogóle nie istnieje ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

zitz

Od: 2006-12-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-02 19:06:29

nawet przez glowe mi nie przeszlo "wszystko wiem i myśle że to co powiem jest najmądrzejsze", poprostu w moim odczuciu tak jest, ze damage raila i reload sa dobrze dobrane ...

Satan is timeless satan is endless

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-05-02 19:27:42

Z CPMA w życiu nie miałem do czynienia, nie wiem, która wersja lepsza czy coś w tym rodzaju, ale jak czytam, co robią z fizyką, to gauntlet się w kieszeni otwiera.

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-02 19:59:41

Mi jedyne co nie podoba się generalnie w q3 1.32 to brak splash damage przez cienkie podłogi (patrz t4). Resztę mam gdzieś bo gram w defraga

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-02 23:13:53

RauL ® napisał:

>
> masz rację! bo w osp są respy zajebiste n/c na dm6 jak jestes na moscie to 65% szans jak przyjebiesz w schody, ze frag, a jak kolo mh to wiadomo pg + rg/rail w schody na przod, lg? gdziez by indziej, kolo filarow. tam macie dopiero zjebane respy.
>
?:D

przynajmniej nie robie 4 fragow w dokladnie tym samym miejscu :ASD

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-03 00:11:17

Cytat z posta - autor: l3chu
>
> poprostu w moim odczuciu tak jest, ze damage raila i reload sa dobrze dobrane ...
>
Właśnie chodzi o ten sposób myślenia ...

"w moim odczuciu są dobrze" to NIE to samo co "są dobrze" taki szczegół ale warty zauważenia ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Jolka

Od: 2002-06-11

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2007-05-04 01:30:19

Cytat z posta - autor: [MsT](%E2%80%99?page=users&run=details&id=3294%E2%80%99)
>
> dobrze to bylo do wersji 1.11 :ASD
>

zgadzam się:)

...ciągle goniła wiatr...

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-06 10:36:58

http://www.promode.org/arqon/cpma141-nomaps.zip
/callvote gameplay dev
ps. jestem po 1 duelu i muszę powiedzieć, że nawet fajnie się gra. trochę śmiesznie, bo na początku bardzo się rzuca w oczy rl knockback +25%, do raila też się trzeba przyzwyczaić. ale w wodzie się fajnie popierdziela, jak Otylia :D

Ridd1cK

Od: 2003-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-07 22:07:10

witam gralem pare rund na pickupie w 1.41, na 1.40 nic niegralem wiec moge porownac do 1.32 i szczerze mowiac wolalem 1.32 :D Na 1.41 jedyne co zauwazylem to z czego bym niedostal to zawsze ginolem :D albo to przez ping (ok 95) albo taki jest 1.41 ale rakiete kiedys moglem sie odsunac i mnie nietrafiala a tutaj gdzie bym nie poszedl to zawsze dostawalem prosto w oko :D:D
Pozdrawiam wsystkich & gl for 1.41

r1

zitz

Od: 2006-12-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-08 11:51:38

rozegralem wczoraj z kumplem kilka map na cpma 1.41 dev mode i musze powiedziec, ze 125% to niby tylko zwiekszenie KB o 1/4, ale grajac czuc te 25%, modele po oberwaniu z rl sa odrzucane bardzo daleko albo wybijane wysoko powietrze. mysle, ze to nie jest zmiana lepiej/gorzej tylko - inaczej, trzeba sie przyzwyczaic, jednak z drugiej strony, jak kto lubi ;) gra jest dynamiczniejsza (ale odkrycie nie?! :P )

co do raila, jak juz pisalem pare postow wczesnie - moim zdaniem damage/reload raila sa dobrze dobrane, co do nowego rail’a - hmm ciekawy pomysl z skalowaniem obrazen w zaleznowsci od odleglosci przeciwnika. niepodoba mi sie 1500ms reload :/ bardziej odpowiadal mi stary czas.

a movement w wodzie - jak najbardziej za!

tak ku scislosci - pisze wszystko tak jak ja to widze i czuje :)

Satan is timeless satan is endless

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-10 20:18:09

Zagrałem pare pickupów TDM na CPM 1.41 DEV i powiem, że całkiem mi się spodobało :-) Nie jestem jakoś sceptycznie nastawiony do nowych zmian.

zoom

Od: 2003-05-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-15 15:53:42

Troszku pogralem na 1.41 i srednio mi sie to widzi, nie podoba mi sie ciagle ulepszanie RL’ki dlatego ze rat tak chce to arqon to robi... Co do rail’a to czas przeladowania byl dobry wydaje mi sie ze 1500ms to za duzo troszku. Ogolnie jakos nie przywiazuje uwagi do zmian bo trzeba byc elastycznym i dostosowac sie przynajmniej cos sie dzieje i ktos probuje nadal ulepszyc/pogorszyc cpma.
Teraz moje male przemyslenie i odczucie. Wczoraj gralem sobie na OSP ca i strasznie poczulem roznice kodu sieciowego, nie wiem dlaczego nie wycofali jeszcze calkiem osp przeciez ten mod jest niegrywalny dla kogos z pingiem 70-80. Dziku mial lg w granicach 15% kiedy na cpma ok 25-30 to srednia. Szkoda mi ze ludzie z clanareny nadal psuja sobie zycie grajac na ospie.

D-link PGS

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-15 20:45:11

Cieszę się zoom - tylko to trzeba znowu napisać "jedenjedenaście cześć druga" zrobić oficjalny protest umotywowany mądrymi słowami ...
Nie chcę co rok grać w nowego promoda !

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

zoom

Od: 2003-05-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-15 22:30:48

Alien nic Ci to nie da poniewaz nie tylko polacy graja w promode :- )

D-link PGS

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-16 18:24:07

Ta, poza tym na takie coś jest już za późno o jakieś 2 lata.