a ja nie mam kompa i nie moge zagrać i @#$% =] a rg 1500ms brzmi masakrycznie
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
a ja nie mam kompa i nie moge zagrać i @#$% =] a rg 1500ms brzmi masakrycznie
cpma 1.43 nomaps http://quake.net.pl/?page=download&kat=4&run=download&fid=10555
Full changelog for 1.43:
add: DM scoreboard shows weapon shots - ok, bez znaczenia
add: player pings shown in the server browseradd: Slash’s skates are affected by PM skin coloradd: acc <weapon> now sortedadd: "sw" to class files - ok, bez znaczenia
chg: RL knockback increased to 112.5% - może być, lepsze to niż rlkb +25% tak jak zakłądała 1.41 beta
chg: water speeds are significantly higher - bardzo fajnie
chg: PG gun/TDM ammo 80, box 40 - zmiana zbędna, ale ujdzie
chg: default PU respawn in 2v2 now 120s - chyba najbardziej knotrowersyjna ze zmian. z jednej strony wlasciwa, bo zebranie 2 quadów pod rzad przez jeden team dawal + 20 fragów w okresie 1,5 min. ale z drugiej strony trzeba bedzie sie przyzwyczaic do timowania 120s.
chg: removed vote_allow_remove, callvote remove been broken for years and nobody noticed, so it’s clearly dead weight - ok, bez znaczenia
chg: spectator speed increased to 480ups - ok, bez znaczenia
chg: CA/DA/CTFS modes explicitly set spawn health to 100 - ok, bez znaczenia
chg: BFG is droppable - bez sensu. bfg moglo by byc calkiem usuniete z CPMa
chg: removed the irrelevant "team color names" crud
from many CTF messages (e.g. "PlayerA gets an assist for returning the
>XYZ< flag") - ok, bez znaczenia
chg: server stats are output in XML (same format as Q4Max stats) thanks to cha0ticz, panni, and cmd for their work on this - dobrze
NTF nie gram, wiec nie oceniam.
chg: NTF Heavies use Keel model and get SG instead of MG
chg: NTF Fighters spawn with 5 rockets
chg: NTF backpacks give 25 armor
chg: vote time is 20 seconds
chg: removed support for the very-legacy CPM 1.0 armor system
chg: removed !PreDecorate1-8 and _PostDecorate1-8 superhud elements just "PreDecorate" and "PostDecorate" now, limit 64 total
fix: dying while firing RG caused "ghost" rails on next switch to RG
fix: rebound/OB could still happen on surfaces under shallow water
fix: various AI bits, especially in VQ3
fix: an insanely pathological case to do with traces
near patches when q3map has created a poisoned BSP that has non-convex
spaces note: this fix makes no sense, it just "works". Such maps are
broken, and this may well just be moving the fail cases to a different
set.
fix: widescreen support should be much better now
DEV: RG is 1500ms reload, with damage scaling from
100 at point-blank down to 75 (linearly) at 768 units distance (LG
range) and beyond - nie przejdzie ani w 1.44 ani w 2.0 :P
DEV: flaglocks are 5s - whatever
BFG zależy od mapy i jak komuś bardzo przeszkadza to można usunąć nawet z mapy poprzez *.map lub vote zamienić na coś innego - bez znaczenia
resztę mi trudno teraz ocenić
A ja mam taki problem na 1.41. Stwiam sv. Pb_sv i pb_cl disable, strictauth 0, pure 0 i demon włazi bez problemu natomisat Omen już nie, mimo, że ma wszystko aktualne itp itd. ktoś wie ocb? Łączy się i wywala go do menu. Ja mam to samo jak wchodzę na większość serwerów (z wyszukiwarki w cpma). Nawt mapa mi się nie wczyta i ląduję w menu. Na toyę i aster wchodzę bez problemu
^ ^
rozbierzność wersji / zbędne paki.
najlepiej zassać cpm 1.4, 1.41, 1.42 i 1.43 i wrzucic wszystko do czystego folderu cpma. wtedy bedziesz mial wszystkie wersje, a zostanie wczytana jedynie ta właściwa dla serwera. A jeżeli założysz serwer to bedzie na najnowszej wersji. wtedy zakładasz na sv_pure 1.
Najlepiej to przegrać swój cfg, skasować katalog cpma i wgrać 1.43 ... i grać tylko na 1.43 !
Nie wiem czy to jest trudne do zauważenia ale tam pisze: chg: RL knockback increased to 112.5%
Czyli to już nie jest DEV ! Kto pamięta 1.11 ten uzna tą zmianę za błogosławieństwo !
DEV: RG is 1500ms reload, with damage scaling from
100 at point-blank down to 75 (linearly) at 768 units distance (LG
range) and beyond
Gadałem z Vampire o tym - wiecie co powiedział ? Wiesz dlaczego nie przejdzie Raul ??? BO JEST "to less POLISH" !!!
Powiedział, że jeszcze trzeba dużo pomyśleć i pokombinować nad tym...
Wcześniej jednak napisałem mu na A4 jak to RailGun został OGROMNIE OSŁABIONY! Szczególnie przez 1500ms przy 75 DMG bo 85% strzałów z RG to właśnie jest poza zasięgiem LG czyli zabiera 75 DMG ...
Niech oni coś wymyślą z tym RG albo niech dadzą 1500/100 [](//htmlarea/images/smiles/3.gif) bo właśnie o czymś takim mu wspominałem:
1500/100(stałe!) poniżej zasięgu LG a powyżej 75 ! Ale byłaby znowu jazda [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
alien ja z nimi gadałem 100 razy i powiem Ci, że ich argumenty mnie przekonały co do osłabienia raila. Imo rail jaki jest teraz jest spoko. To z tym zmiennym dmg to porazka nie do przyjęcia. Niech lepiej juz nic nie zmieniają z railem! veto! rail 100 jest także nie do przyjęcia. imho cpma pod względem gameplayu nie powinien być już wcale zmieniany. jedynie pod względem optymalizacji kodu i usuwania bugów winien być ciągnięty.
Ja tam chcę DEV RG DMG 100 ! I zobaczysz jak się kupa ludu zleci zaraz !
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Alien nie zlecą się. Te osoby, które najbardziej płakały na osłabienie rg już dawno w q3 nie grają. rg 100 jest nie do przyjęcia, ponieważ daje za dużą przewagę podczas spawnów. Na mapach typu 1a można by zrobić rape 0:70. A przecież cpma to nie tylko laser. Kto umie z niego strzelać to i tak będzie on w obecnej formie zabujczą bronią. Szkoda tylko, że Polacy nie potrafili się przemóc do zmian pare lat temu, jak inne kraje. Scena wyglądała by inaczej. Nasz konserwatyzm wychodzi na każdym kroku.
Nie mogliśmy się przemóc bo niekt nie potrafił z nami wygrać w tamtych czasach !
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM