Pawuj napisał:
>
> Cytat z posta - autor: [Mav_`](?id=users&details=3846)
> >
> > Osp i tak umrze. To tylko kwestia czasu.
> >
> Moje zdanie jest takie, że nie :)
>
bedziesz gral z botami do samego konca ? ;d
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Pawuj napisał:
>
> Cytat z posta - autor: [Mav_`](?id=users&details=3846)
> >
> > Osp i tak umrze. To tylko kwestia czasu.
> >
> Moje zdanie jest takie, że nie :)
>
bedziesz gral z botami do samego konca ? ;d
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
barb napisał:
>
> Cytat z posta - autor: [Pawuj](?id=users&details=7643)
> >
> > Mav` napisał:_
> > >
> > > Osp i tak umrze. To tylko kwestia czasu.
> > >
> > Moje zdanie jest takie, że nie :)
> >
>
>
> bedziesz gral z botami do samego konca ? ;d
>
az taki desperat nie jestem :D
be'Pawuj
ahaha owned by barb :}
osp raczej nie umrze, zawsze ktos w to bedzie gral, w koncu do tej pory ludzie graja na 1.11 ze starym osp 0.99 czy jakims takim - juz nie pamietam :F
Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place
Dzisiaj do 3 gralem na asterze @ osp i przydalby sie drugi taki server. Przez caly dzien jest jakies 12-14 userow i nie maja gdzie isc tylko czekaja jak ciu.le :) a te osoby , ktore chca wejsc zas nie moga ze wzgledu pelna ilosc slotow ;p
Wczoraj byl zik , furi, syn, wczesniej byl uksz, verb(przed wyjazdem) , chosen, raven, leszny, hrupek, reap byl jinus, clene - staly bywalec + fejki tajemnicze, ktore potrafia zrobic te 70 frag. Nie jest zle , apokalipsa ospie nie grozi na bank. No moze za jakies 10-15 lat :P
Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...
» yt
Jak dla mnie, ten pm vq3 jest cud miód. Swego czasu, byłem zatwardziałym osp’owcem (to nie odmiana choroby, jakby ktoś pomyślał) i sama myśl o pm vq3 przyprawiała mnie o dreszcz w okolicach lędźwi, a na ostatnim lanie w domu zainstalowalem ten magiczny mod i z całym szacunkiem dla osp musze stwierdzić, że PROMODE VQ3 bije osp pod wieloma względami na głowe!
Pa, pa osp :>
They'll see us waving from such great heights,
'come down now,' they'll say
But everything looks perfect from far away,
'come down now,' but we'll stay...
Q3 przeżyło pod naporem Q4, to i OSP przeżyje :P
Open Your eyes, open Your mind - proud like a god don't pretend to be blind. Trapped in yourself, break out instead, beat the machine that works in Your head
Zapominasz tylko, że q4 było słabe. Tak samo jak osp jest w porównaniu do cpma słabe, co przyznaje jak narazie każdy kto się przesiadł.
Oprócz furiego, który podobno ostantio dostał baty z lopezem, wkurwił się i wrócił na serw tdm osp ; D
nie gloryfikujcie tego cpma bo poza kodem sieciowym i superhud’em nie ma tam nic co w osp bylo gorsze imo. w cpma dobija mnie fizyka. niby fajnie, trzeba miec bardziej wyrobiony movement by doskoczyc np. do raila na pro6, z drugiej strony odnosze wrazenie ze gra stracila tempo. druga sprawa to hitboxy. nie wiem czy sa powiekszone tak jak te w ra3 od wersji 1.6 (rg w granicach 60-70% i lg 45% to norma u graczy z kilkuletnim starzem ;p), czy to kwestia poprawionego kodu sieciowego ale lg, mg, rail, sg wchodza jak w maslo. mam nieco mieszane uczucia =d
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
barb napisał:
>
> nie wiem czy sa powiekszone tak jak te w ra3 od wersji 1.6 (rg w granicach 60-70% i lg 45% to norma u graczy z kilkuletnim starzem ;p), czy to kwestia poprawionego kodu sieciowego ale lg, mg, rail, sg wchodza jak w maslo. mam nieco mieszane uczucia =d
>
Nie zgodze się :)
Mav_ jedziesz nabijaj posty!! jedziesz
cpma 1.35 fajne zmniejsza przewage tych leszczy co sie lasowali z pingami 10
eng napisał:
> ciekawy screen z astera :>
>
No widać, że ludzie aż się pchają drzwiami i oknami ;D
barb napisał:
>
> nie gloryfikujcie tego cpma bo poza kodem sieciowym i superhud’em nie ma tam nic co w osp bylo gorsze imo. w cpma dobija mnie fizyka. niby fajnie, trzeba miec bardziej wyrobiony movement by doskoczyc np. do raila na pro6, z drugiej strony odnosze wrazenie ze gra stracila tempo. druga sprawa to hitboxy. nie wiem czy sa powiekszone tak jak te w ra3 od wersji 1.6 (rg w granicach 60-70% i lg 45% to norma u graczy z kilkuletnim starzem ;p), czy to kwestia poprawionego kodu sieciowego ale lg, mg, rail, sg wchodza jak w maslo. mam nieco mieszane uczucia =d
>
misiu - Ty chyba nie wiesz co mówisz - na szybko z ręki dodaję do wymienionego przez Ciebie netcode i superhuda, na przykład MVD, wbudowana obsługa GTV, poprawiony system respawnów oraz znacznie większe możliwości zabawy. Mam tu na myśli głównie więcej wbudowanych modyfikacji takich jak freeze tag, instaunlagged, capture strike oraz kilka ustawien gry duelowej.
Kwestia movementu to kwestia doświadczenia - wysokośc skoku nie jest taka jak w osp (75 u w cpma, i 125 w OSP) ale przynajmniej nie przeskoczysz na itemem jak to mialo miejsce w osp. Stąd pewnie biorą się u Ciebie problemy z przeskoczeniem do raila.
Hitboxy są większe, ale przez to gra nabiera tempa - mamy więcej fragów i jest bardziej widowiskowo.
I Ty mi mówisz, że cpma niewiele się rózni od osp ? - już sam fakt że Rhea zakonczył pracę nad modem ponad dwa lata temu, podczas gdy ArQon do dzisiaj nad nim siedzi, powinno zwrócic Twoją uwagę na jego zaangazowanie dla sceny.
Rozumiem jednak rozterki prograczy po wielu latach spedzonych na osp, grajac na cpma przed dlugi czas zachecalem ludzi do grania na tym modzie i wojna osp-promode byla mi naprawde bliska (Czesc Rozz :D)
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
ciekawe czy jeszcze ktos z tych pro-graczy przesiądzie sie na fizyke pm =] [bo tam to dopiero gra ma tempo[](//htmlarea/images/smiles/1.gif) ]
fajnie by bylo bo imho cpma roxor =P
Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy
MateoMartinezz napisał:
> misiu
>
> - Ty chyba nie wiesz co mówisz - na szybko z ręki dodaję do
>
> wymienionego przez Ciebie netcode i superhuda, na przykład MVD,
>
> wbudowana obsługa GTV, poprawiony system respawnów oraz znacznie
>
> większe możliwości zabawy. Mam tu na myśli głównie więcej wbudowanych
>
> modyfikacji takich jak freeze tag, instaunlagged, capture strike oraz
>
> kilka ustawien gry duelowej.
>
1. doskonale wiem co mowie =d
system respow jest taki sam jak na osp
kto gra dzis w freez tag’a czy capture strike o ktory slysze po raz pierwszy ;f
tyle lat ludzie dawali sobie rade bez mvd i wbudowanej obslugi gtv, a teraz nie moga bez tego zyc. fszoq
MateoMartinezz napisał:
>
> Kwestia movementu to kwestia
>
> doświadczenia - wysokośc skoku nie jest taka jak w osp (75 u w cpma, i
>
> 125 w OSP) ale przynajmniej nie przeskoczysz na itemem jak to mialo
>
> miejsce w osp. Stąd pewnie biorą się u Ciebie problemy z przeskoczeniem
>
> do raila.
>
1. wysokosc skokow na cpma.vq3 jest taka sama jak na osp.vq3 wiec item da sie przeskoczyc
skoki sa krotksze co skuteczine spowalnia gre
wolna gra sprzyja kampie ;v
MateoMartinezz napisał:
>
> Hitboxy są większe, ale przez to gra nabiera tempa - mamy więcej fragów i jest bardziej widowiskowo.
>
1. powiekszenie hitboxow nie zwieksza tempa gry
MateoMartinezz napisał:
>
> I
>
> Ty mi mówisz, że cpma niewiele się rózni od osp ? - już sam fakt że
>
> Rhea zakonczył pracę nad modem ponad dwa lata temu, podczas gdy ArQon
>
> do dzisiaj nad nim siedzi, powinno zwrócic Twoją uwagę na jego
>
> zaangazowanie dla sceny.
>
1. nie napisalem ze cpma nie rozni sie od osp
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
Ty jednak nie wiesz o czym mówisz, tylko na razie do Ciebie to jeszcze nie dotarło
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
barb, ale smuty prawisz =)
Po kolei - system respów jest cały czas lekko inny jak na osp, na ztn cały czas się zdarzają niestandardowe spawny (kładka na przeciwko RL, spawn na wprost 2x +5hp), ale i tak nie uważam tego za zaletę. Albo zupełnie inny, albo dokładnie taki sam. FT, CS ludzie wbrew pozorom grają, w szczególności ten pierwszy. Tyle, że nie w polsce. A MVD vq3 i tak nie obsługuje z powodu bugu z dźwiękiem, więc nie kłóćcie się o to.
Nie wiem dokładnie czy skoki są krótsze albo niższe, ale w movement trzeba rzeczywiście przyłożyć się dużo bardziej, żeby wykonywać wszystko tak poprawnie jak na OSP. Jednak czy w ogóle spowalnia grę? Nie bardzo. Nie zapomnijcie o kodzie sieciowym, dzięki któremu lepiej się trafia i cała rozgrywka jest DUŻO szybsza.
I na pewno nikt mi nie wmówi, że to sprzyja kampie, no przestań. Jak dla mnie to właśnie teraz trzeba bardziej starannie latać po mapie i łykać itemy, bo łatwiej trafić i bardziej trzeba się przyłożyć do wszystkiego co będzie mogło tego aima zbalansować.
Akurat tutaj z barbem chciałbym się zgodzić, bo sam należę do grupy, która dużo bardziej lubi oglądać jakieś ciekawe zagrywki strategiczne a nie taktyczne. Ale za to nie zgodze się, że nowy mod daje większe pole do popisu aimerom. Łatwiejsze celowanie oznacza nie większe owny tych najlepszych na słabszych, tylko raczej wyrównuje szanse całej stawki. Popatrz na Q4, tam wszyscy od początku narzekali, że średniej klasy gracze mogą teraz wygrywać z najlepszymi przez... duże hitboxy.
Jak już wcześniej wspomniałem, teraz trzeba się dużo bardziej skupić na wszystkim co zbalansuje aim. Bo szanse się wyrównują. Popatrz na wyniki ostatniego cupa #geheimlevelduel. Wygrał [TA]Krysa - średniak. Przed dużo lepszymi aimerami jak ArrW, niesamowicie doświadczonym na necie Wrathem, graczem który zwiedził cały świat turniejowego gamingu - redemzem a nawet doskonałym rosyjskim aimerem - apo5tolem.
Arqon siłą rzeczy jest dużo bardziej zaangażowany w cpma-vq3. A powiedział, że jest mu to obojętne w kontekście, że nie będzie się zastanawiał nad tym co zaimpletować w cpma-vq3, tylko posłucha się większości. Nie, że nie będzie wspierał vq3. Na tym przecież polega cała jego współpraca z CPLem.
edit: w 110% zgadzam się z Mateo ;)
różnie moż na na to patrzeć.
kampa? kamperzy maja przerąbane np. zaniam zdaza zmienic z rg to lg dawno sie ich zespawa:P
gra sie szybciej...
Mav_
a od kogo lopez nie dostaje batoow?:O
fur1 był nacpany
Mav` napisał:_
>
> Po kolei - system respów jest cały czas lekko inny jak na osp, na ztn cały czas się zdarzają niestandardowe spawny (kładka na przeciwko RL, spawn na wprost 2x +5hp), ale i tak nie uważam tego za zaletę. Albo zupełnie inny, albo dokładnie taki sam. FT, CS ludzie wbrew pozorom grają, w szczególności ten pierwszy. Tyle, że nie w polsce. A MVD vq3 i tak nie obsługuje z powodu bugu z dźwiękiem, więc nie kłóćcie się o to.
>
co do respow to zamias napisac "prawie jak w osp" napisalem to co napisalem ;]
Mav` napisał:_
>
> Nie
>
> wiem dokładnie czy skoki są krótsze albo niższe, ale w movement trzeba
>
> rzeczywiście przyłożyć się dużo bardziej, żeby wykonywać wszystko tak
>
> poprawnie jak na OSP. Jednak czy w ogóle spowalnia grę? Nie bardzo. Nie
>
> zapomnijcie o kodzie sieciowym, dzięki któremu lepiej się trafia i cała
>
> rozgrywka jest DUŻO szybsza.
>
i to jest ten brak rownowagi. zbyt wysrubowany movement + kod sieciowy i powiekszone hitboxy ulatwiajace strzelanie
Mav` napisał:_
>
> Łatwiejsze celowanie
>
> oznacza nie większe owny tych najlepszych na słabszych, tylko raczej
>
> wyrównuje szanse całej stawki. Popatrz na Q4, tam wszyscy od początku
>
> narzekali, że średniej klasy gracze mogą teraz wygrywać z najlepszymi
>
> przez... duże hitboxy.
>
kolejny minus. wieksze hitboxy powoduja to ze gra robi sie "noob friendly" gdzie doswiadczenie przegrywa w konfrontacji railem czy sg ktore "wejsc" nie powinno
Mav` napisał:_
>
> Jak już wcześniej wspomniałem, teraz
>
> trzeba się dużo bardziej skupić na wszystkim co zbalansuje aim. Bo
>
> szanse się wyrównują. Popatrz na wyniki ostatniego cupa
>
> #geheimlevelduel. Wygrał [TA]Krysa - średniak. Przed dużo lepszymi
>
> aimerami jak ArrW, niesamowicie doświadczonym na necie Wrathem, graczem
>
> który zwiedził cały świat turniejowego gamingu - redemzem a nawet
>
> doskonałym rosyjskim aimerem - apo5tolem.
>
imo w osp wszystko bylo zbalansowane, swietnie dlatego zmiany ktore zaserwowal arqon w cpma.vq3 sa niepotrzebne, a na ten cup sie napalilem i obejrzec nie moglem ;? szkoda
musze sie wyspac bo zdania wychoda mi arcysmieszne D:
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
Musisz się wyspać, bo pierdolisz smuty.
Raz jeszcze po kolei:
Jaki brak równowagi? To zwykłe vq3, lekkie zmiany w fizyce nie zmieniają w rozgrywce nic. Gram w to od 6 lat i to jest dalej ta sama gra ffs!
Ciężko pisać, żeby sg bardziej wchodziło, bo wcale tak nie jest. Wchodzą bardziej bronie z których się tzw. cessuje. LG, MG i to ostatnie to wyjątek - RG.
Słuchajcie, przypierdalacie się do dużych hitboxów, chociaż wcale nie sądzę, żeby to się zmieniło. Niech ktoś przeszuka changelog i mi udowodni, że się mylę, bo sądzę że zmienił się jedynie kod sieciowy. Nieistotne, anyway - zmiany, które to wprowadza nie powodują prawie żadnych zmian w rozgrywce. To jest szczegół.
Sytuacja z szachów - otwarcie, ktoś próbouje zrobić lekko inną kolejność ruchów. Jedynie najwyższej klasy arcymistrz będzie umiał wyciągnąć z tego jakiekolwiek konsekwencje i przez jakąś część meczu utrzymać dzięki uzyskać minimalną przewagę. Tak samo jest w q3, tylko i wyłącznie same topy będą umiały wyciągnąć maksimum z nowego kodu.
A z kolei korzyść, jaka płynie z nowego kodu sieciowego - wyrównanie szans gry na wyższych pingach - to już korzyć prze-ogromna. Więc warto.
OSP wcale nie różni się na tyle od cpma, żeby cokolwiek było nie zbalansowane. To ta sama gra. Inaczej nikt by w nią już nie grał. Kilka minimalnych zmian, które zrobiły grę lepszą i przyjemniejszą w obcowaniu. A nie jakąś niezbalansowaną i noob-friendly jaką barb chce ją przedstawić.
ja nie podejmuję dyskusji bo widzę że nie ma sensu, barb na swoją wizję i tyle
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
Eeee.... to klejk zyje w ogole ? Jakies cepeema fal kuczy ? Tak, wiem - jestem na czasie ;p
Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.
Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.