Ad. 1
Heh... Masz demko:
members.lycos.co.uk/szakalka/1.rar
Napisalam tam lacznie z teoria co masz robic... Ale tu podam raz jeszcze. Mapka cos1_beta7b; Zacznij od green1 - poprzednie dwa nie wymagaja zrobienia circla.
Ustaw sie jakies 120 stopni od pada na ktory chcesz skoczyc. Potem, dociskasz forward, poprostu przez ulamek sekundy idziesz prosto.
Po chwili dociskasz strafe w kierunku kladki, robiac jednoczesnie w miare plynny, szybki ruch myszka.
Ruch ten powinienes wymierzyc tak, aby na podlodze zatoczyc kolo, o lekko zmniejszajacym sie promieniu, jakbys chcial po spirali.
Przy wybiciu, na krawedzi, powinienes miec kat jak najbardziej zblizony prostemu. Wtedy wciskasz skok. W locie ^lekko^ skrecasz jeszcze zgodnie z kierunkiem wykonywanego circla - skoku nie trzymasz.
Obejrzyj sobie wyzej podane demko - na timescale np. 0.3 - przeanalizuj ruchy, katy.
Komendy na pokazywanie strzalek przy celowniku:
/df_chs1_draw 1
/df_chs0_draw 1
/df_chs1_info1 150
Przydac ci sie moga takze katy:
/df_chs1_info2 40 - jednak staraj sobie zapamietac polozenia poszczegolnych punktow na mapie - abys nei musial bez przerwy patrzec w katomierz - sprawdz ile to jest np. 120 czy 90 - zapamietaj ich polozenie i unikaj skakania ze wzrokiem na te dwie liczby. Interesowac cie powinien kat w poziomie - druga liczba np. jak masz 20/90 to liczy sie tylko druga wartosc, oznaczajaca ze jestes np. 90 stopni od przeszkody. Jak sa inne, np. 180, 0, 270 - musisz poprostu pododawac/poodejmowac odpowiednie wartosci. Jednak to tylko ulatwienie - nie ucz sie z tym grac, bo na dlugo to nie pomoze.
Wpisz sobie takze taki bind: /bind klawisz varcommand echo Circle: $chsinfo(3121); Po kazdym udanym skoku wciskaj sobie to - bedziesz wiedzial jaka jest wartoscpredkosci po wykonanym skoku. Jak na poczatki zadawalaajce sa circla w granicy 500-510 - do blue padow napewno wystarczy tyle.
Im wieksze tym lepiej - najlepsi, osiagaja circla 540-550 bez wiekszego problemu - ale to tylko kwestja dlugich, czesto paromiesiecznych cwiczen, opanowania i checi.
Po paru dniach napewno nie bedziesz skakal jak w3sp - wiec sie nie zniechecaj - proboj dalej. Jak zrobisz pare razy green1 circle, to idz na green2 - jak ten nie wychodzi, wroc - pocwicz jeszcze green1 - itd., itd.
Gl. czegos nie rozumiesz - pisz tu czy na serwerze: 153.19.7.254:27962
Ad.2.
Dopisz jeszcze do tych komend /df_chs0_draw 1
Jak nie ma nadal, prawdopodobnie cos zle zainstalowales - upewnij sie czy masz poprawne katalogi - defrag 1.91 w katalogu defrag - nie w zadnym baseq3 or sth.
Ad.3
/timescale wartosc
np. /timescale 0.5 daje predkosc mniejsza o polowe, wartosc 2 szybsza 2 razy. Ustawiasz tylko podczas ogladania dem, albo na cheatmode podczas gry (devmap).
Ad.4
/df_demos_cameramode 8
Odnosnie nie wpuszczania na serwer:
Sciagnij defraga 191. content.mousepotato.org/defrag/defrag_191.ziplink
Calosc ma sie znajdowac w katalogu quake3/defrag - zadnego baseq3, innych katalogow. Zaraz w quake3 ma byc defrag i tam dopiero odpowiednie pliki pk3.
Wchodzisz np. z menu mods, jak juz zobaczysz to tlo z kroliczkiem - w konsoli napisz /cl_allowdownload 1; teraz sproboj sie polaczyc na serwer. Jesli nic nie zwaliles przez przypadek wejdziesz napewno. Jak nie masz mapy - musisz poczekac az ci sie sciagnie, albo znalezc ja tu: content.mousepotato.org/maps/link, wrzucic do baseq3, uruchomic q3 ponownie i sprobowac sie polaczyc.