ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

ERROR

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-03-23 13:21:10

Mam problem. W czasie robienia bsp w konsoli mam taki blond i niestety przerywa robienie.
************ ERROR ************

MAX_MAP_VISIBILITY exceeded
podejrzewam ze to cos ze swiatlem. a na mapie urzylem 1190 swiatelek,help...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-03-23 14:58:29

Ze światłem chyba nie. To błąd w części vis. Przekroczyłeś liczbę brushy?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-03-23 17:02:24

no wlasnie, chyba tak, ale to dziwne ze jest takie ograniczenie:/ (~7000)
moze jest na to jakis sposob?

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-24 20:43:45

q3map2??

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-03-24 20:47:41

Na q3map2, też mu nie działa.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-24 20:55:35

dziwne, przy roznych bledach MAX_costam z q3map2 wszystko bylo ok :/

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-03-25 07:26:20

tamten blond juz rozwiazalem..to rzeczywiscie byla wina ilosci brushow. ALe teraz mam map_max_lightgrid..:[ To pewnie za duzo swiatel? mam ich ok.1190, ale chyba req na bathroomie tez mial gdzies kolo tego...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-03-25 12:36:07

A na q3map2 też masz ten błąd...?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-03-25 12:57:23

nie wiem, bo robilem q3map, a blond wyskakuje dopiero w czesci light wienc troiche trwa zanim do tego dojdzie. Ale teraz reobie bsp q3map2...

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-25 14:06:15

blond heh :)

jak bedzie za duzo swiatel to zamiast swiatel wstaw shadera. i po klopocie :)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-07-27 16:08:07

Kur.... wlasnie taki sam blad mam teraz na reqdm6... Jezeli ograniczenie brushy jest prawda (mam ponad 10000) to premiera reqdm6 opozni sie o wiele tygodni... :////////////////

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

[FPP]MaTi

Od: 2002-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-27 17:13:08

w qw jest to samo, ale niektore kompilatory nie zwracaja na to uwagi, ze wzgledu na silne engine\'y typu FuhQ, Tenebrae itp. W tym blendzie ( :P ) chodzi o to ze mapa ma za wiele \"widzialnych\" powierzchni! Postaraj sie zrobic jakies pokoje, tak aby mapa nie byla tak rozlegla a engine nie musial wyswietlac tylu brushy. wielkie GL przy visowaniu :P

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-07-27 17:17:00

Dokladnie !

bug pojawia sie najprawdopodobniej przy tym pomieszzeniu cos je na ostatnim screenie pokazywal ! Tam jest otwarty teren i narobiles za duzo brushy [pewnie skalek] musisz je albo uproscic albo zmniejszyc teren :)
Gl

Ort\'s by NecrosiS :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-27 19:10:21

Przy okazji pytanie n00ba, ktory prawdopodobnie nie przeszukal archiwum i nie przeczytal faqa, tylko posty nabija ;p (tak na serio to pytam, bo znalezc nie moge... no dobra - leniwy jestem, niech Wam juz bedzie ;pp). Czy ktos mi powie jaki jest dokladny limit w ilosci dostepnych swiatel na mapie? Pytam, bo mam juz ponad 800 swiecidelek, a nie skonczylem nawet drugiego pomieszczenia :o... to nie jest zart, jezeli ktos pyta :p...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-07-27 19:58:36

Chyba nie ma limitu - kiedys zrobilem mapke - dwa pomieszczenia i nawalilem z 7000 źródeł światła - wcale nie zmyślam, poprostu kopiuj - wklej :D Chcialem wtedy sprawdzic czy jest jakis limit - raczej nie ma :)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

[FPP]MaTi

Od: 2002-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-27 20:03:20

jest limit czasowy :D a raczej do puki ci pradu nie odetna bo co za duzo swiatel do niezdrowo :) no chyba ze masz kompa ASCI White :P (dla tych co nie wiedza - poterzny serwer co chyba go nasa uzywa do obliczen :P q3 tam chyba nie chodzi bo za szybki komp :D )

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-27 21:04:44

ja czytalam gdzies ze to jest, jak przy edycji przy uzyciu V narobi sie duzo vertextow (chyba limit byl 64) w jednym bloku... ograniczenie... to byla chyba inny error. ale to pewnie przy tych skałakach, z tym vertex cos nie tak...
eMku: co do ilosci swiatel tez probowalam duzo wrtzucic bledu nei bylo... a nieraz jest to max_point_lightgrid, co oznacza za duzo lightow na mapie... ponoc dziala na to wpisanie jakis komend w key, itd. choc nie pamietam jakich... cos z gridsize i wartosc 64 64 64, ale no niewiem, nie sprawdzalam... pisze teraz (juz od dlugiego czasu) artykul o bledach i tam juz to opisywalam...

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-07-28 11:40:01

Owszem jest ograniczenie ale czasowe :) jesli chce sie wam czekac az sie to wszysko skompiluje to gratulacje bo mi jak jooz idzie dluzej nic godzine to dostaje padaczki :D
A co do tego kompa Mati to przeciez wiem co mam w domu i uwierz chodzi tu q3 :D.. co prawda jak by byl g_speed 800 ale dziala :P a od czasu do zasu wyporzyczam tam go tym frajerom z usa ale to jak ładnie poproszom :)

[FPP]MaTi

Od: 2002-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-29 00:15:42

a kroofki lataja :P (btw. - czy to Staj**a? nie, ale ladnie tanczy :D - pamietasz necro ?)

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-07-29 13:58:26

heheh Jasne ze pamientam , fajnie wyszlo :)

A pamientasz to :

  • Ka*** ty jestes chyba głupi !

  • Taaaa no co ty !

:)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-29 15:23:00

> Jezeli ograniczenie brushy jest prawda (mam ponad 10000) to premiera reqdm6 opozni sie o wiele tygodni... :////////////////

Jest ograniczenie ale limit wynosi: 32768 brushy.

[FPP]MaTi

Od: 2002-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-29 15:45:14

a czemu akurat tyle a nie 34506 :P ?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-29 16:44:34

ja nie moglem zrobic wiecej niz 7000...:/

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-29 17:21:42

jak jest przekroczony limit to jest komunikat MAX_MAP_BRUSHSIDES. Ty o ile pamietam miales inny...

[FPP]MaTi

Od: 2002-07-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-07-29 21:39:41

ciekawe czy limit ustalany jest w enginie czy w kompilatorze ! moze da sie go ominac!