Mam problem. W czasie robienia bsp w konsoli mam taki blond i niestety przerywa robienie.
************ ERROR ************
MAX_MAP_VISIBILITY exceeded
podejrzewam ze to cos ze swiatlem. a na mapie urzylem 1190 swiatelek,help...
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Mam problem. W czasie robienia bsp w konsoli mam taki blond i niestety przerywa robienie.
************ ERROR ************
MAX_MAP_VISIBILITY exceeded
podejrzewam ze to cos ze swiatlem. a na mapie urzylem 1190 swiatelek,help...
Ze światłem chyba nie. To błąd w części vis. Przekroczyłeś liczbę brushy?
no wlasnie, chyba tak, ale to dziwne ze jest takie ograniczenie:/ (~7000)
moze jest na to jakis sposob?
dziwne, przy roznych bledach MAX_costam z q3map2 wszystko bylo ok :/
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
tamten blond juz rozwiazalem..to rzeczywiscie byla wina ilosci brushow. ALe teraz mam map_max_lightgrid..:[ To pewnie za duzo swiatel? mam ich ok.1190, ale chyba req na bathroomie tez mial gdzies kolo tego...
nie wiem, bo robilem q3map, a blond wyskakuje dopiero w czesci light wienc troiche trwa zanim do tego dojdzie. Ale teraz reobie bsp q3map2...
blond heh :)
jak bedzie za duzo swiatel to zamiast swiatel wstaw shadera. i po klopocie :)
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
Kur.... wlasnie taki sam blad mam teraz na reqdm6... Jezeli ograniczenie brushy jest prawda (mam ponad 10000) to premiera reqdm6 opozni sie o wiele tygodni... :////////////////
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
w qw jest to samo, ale niektore kompilatory nie zwracaja na to uwagi, ze wzgledu na silne engine\'y typu FuhQ, Tenebrae itp. W tym blendzie ( :P ) chodzi o to ze mapa ma za wiele \"widzialnych\" powierzchni! Postaraj sie zrobic jakies pokoje, tak aby mapa nie byla tak rozlegla a engine nie musial wyswietlac tylu brushy. wielkie GL przy visowaniu :P
.: [FPP]MaTi : qw.fpp.plf·p·p · q·u·a·k·e :.
Dokladnie !
bug pojawia sie najprawdopodobniej przy tym pomieszzeniu cos je na ostatnim screenie pokazywal ! Tam jest otwarty teren i narobiles za duzo brushy [pewnie skalek] musisz je albo uproscic albo zmniejszyc teren :)
Gl
Ort\'s by NecrosiS :)
Przy okazji pytanie n00ba, ktory prawdopodobnie nie przeszukal archiwum i nie przeczytal faqa, tylko posty nabija ;p (tak na serio to pytam, bo znalezc nie moge... no dobra - leniwy jestem, niech Wam juz bedzie ;pp). Czy ktos mi powie jaki jest dokladny limit w ilosci dostepnych swiatel na mapie? Pytam, bo mam juz ponad 800 swiecidelek, a nie skonczylem nawet drugiego pomieszczenia :o... to nie jest zart, jezeli ktos pyta :p...
Chyba nie ma limitu - kiedys zrobilem mapke - dwa pomieszczenia i nawalilem z 7000 źródeł światła - wcale nie zmyślam, poprostu kopiuj - wklej :D Chcialem wtedy sprawdzic czy jest jakis limit - raczej nie ma :)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
jest limit czasowy :D a raczej do puki ci pradu nie odetna bo co za duzo swiatel do niezdrowo :) no chyba ze masz kompa ASCI White :P (dla tych co nie wiedza - poterzny serwer co chyba go nasa uzywa do obliczen :P q3 tam chyba nie chodzi bo za szybki komp :D )
.: [FPP]MaTi : qw.fpp.plf·p·p · q·u·a·k·e :.
ja czytalam gdzies ze to jest, jak przy edycji przy uzyciu V narobi sie duzo vertextow (chyba limit byl 64) w jednym bloku... ograniczenie... to byla chyba inny error. ale to pewnie przy tych skałakach, z tym vertex cos nie tak...
eMku: co do ilosci swiatel tez probowalam duzo wrtzucic bledu nei bylo... a nieraz jest to max_point_lightgrid, co oznacza za duzo lightow na mapie... ponoc dziala na to wpisanie jakis komend w key, itd. choc nie pamietam jakich... cos z gridsize i wartosc 64 64 64, ale no niewiem, nie sprawdzalam... pisze teraz (juz od dlugiego czasu) artykul o bledach i tam juz to opisywalam...
Owszem jest ograniczenie ale czasowe :) jesli chce sie wam czekac az sie to wszysko skompiluje to gratulacje bo mi jak jooz idzie dluzej nic godzine to dostaje padaczki :D
A co do tego kompa Mati to przeciez wiem co mam w domu i uwierz chodzi tu q3 :D.. co prawda jak by byl g_speed 800 ale dziala :P a od czasu do zasu wyporzyczam tam go tym frajerom z usa ale to jak ładnie poproszom :)
a kroofki lataja :P (btw. - czy to Staj**a? nie, ale ladnie tanczy :D - pamietasz necro ?)
.: [FPP]MaTi : qw.fpp.plf·p·p · q·u·a·k·e :.
heheh Jasne ze pamientam , fajnie wyszlo :)
A pamientasz to :
Ka*** ty jestes chyba głupi !
Taaaa no co ty !
:)
> Jezeli ograniczenie brushy jest prawda (mam ponad 10000) to premiera reqdm6 opozni sie o wiele tygodni... :////////////////
Jest ograniczenie ale limit wynosi: 32768 brushy.
a czemu akurat tyle a nie 34506 :P ?
.: [FPP]MaTi : qw.fpp.plf·p·p · q·u·a·k·e :.
jak jest przekroczony limit to jest komunikat MAX_MAP_BRUSHSIDES. Ty o ile pamietam miales inny...
ciekawe czy limit ustalany jest w enginie czy w kompilatorze ! moze da sie go ominac!
.: [FPP]MaTi : qw.fpp.plf·p·p · q·u·a·k·e :.