chciałbym zrobić pionowy tunel wody - wrzuciłem brusha skompilowałem mape ale nie da sie do tego wejść... da sie coś z tym zrobić?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
chciałbym zrobić pionowy tunel wody - wrzuciłem brusha skompilowałem mape ale nie da sie do tego wejść... da sie coś z tym zrobić?
Ja tam na wodzie sie nie znam :))))
A ta textura z ktorej robiles wode miala biala ramke naokolo?????????
W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.
Textura wody powinna mieć shader, aby spełniała funkcje wody. Po prostu abyś mógł w nej pływać to wybierz texturę z liquids, taką która ma ten skrypt, oznaczona bialą ramką.
A ja mam pytanie. Robie mapke do defraga, ale gdy daje target_removepowerups to zabiera mi on tylko powerupy, tzn. enviro, haste itp, a bronie pozostawia. Co zrobic zebny bronie tez zabieral? I dziwie sie dlaczego tak mi sie dzieje bo przecierz w wielu mapkach ten target jest wykorzystywany do pola smierci...
Mi raz też trigger nie zabierał broni.
no wlasnie ktos wie na czym to polega - mi wogule nic nie zabiera :(((( a co to za mapka do defraga bez rem_pow
W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.
A sie wkurzylem, bo mapke juz skonczylem a tu taki cwaniacki trrigger:/
A i jeszcze cos, Zrobilem sobie korytarz, ktory ma otwory w suficie i tam jest niebo. Dalej za mkorytarzem jest wierza, i o nia mi chodzi, bo przez to niebo ja widac, glupio to wyglonda, jest jakis sposob zeby tak nie bylo? od razy mowie ze caluk nic nie daje...
Zniszcz wieże- już napewno jej nie bedzie widać:D
Cholercia moze RedDota z uczelni sprowadzic - moze on cus zaradzi na ten target_remove_powerups. AAAAAAA HELP
W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.
Taaaa, najpierw go tu sprowadź!!!!! Jeśli ci sie uda... :/// Nawet map nam nie chce wyslac.
> Zniszcz wieże- już napewno jej nie bedzie widać:D
o dzieki, nie wpadlem na to....wilekie thx:/
Ja za to jak robie sciane to nie widać jej w quaku.
Raz była:) A tak to jej nie ma.
I co wy na to?
Nie jest za cienka a caulaka nie używam.
Jak się wstawi fullclip,weapclip to one znikają. W radiancie202
można je zobaczyć wciskając viev/show/ cos tam(niepamiętam co). A jak je pokazać w gtk?
to co - nik nic nie wie na temat tego targeta_rem_pow czy jak?????? Bo ja mam dola artystycznego bez niego!!!
Plis Helpppppppppppppppppp
W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.
Ściany nadal nie widać! A jest mi baaaardzo potrzebna
A mi potzreba target_removepowerups! Jak mam mapke do defraga skonczyc bez tego...:/
Co zrobić gdy mi zabraknie kratek?
a nie da sie nic zrobic, chyba ze robisz na q3r to se wloncz na gtk a tam obszar roboczy jest ok 5 razy wiekszy
Niedobrze... Bo ja robie mapke na gtk a komplikuje na q3radiancie202 bo komplikuje razem z dziurami...
Ta sciana właśnie dlatego się nie wyświetlała bo była poza kratkami...chyba! Bo mam tam też inne częsci które wychodzą poza kratki a je widać...
Pavel lepiej nie kompiluj z dziurami - potem w q3 moze byc doopny spadek fps
W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.
Da się skompilowac dziurawą mape na gtk. Wcisnij P i tam wybierz opcje BSP monitoring, i odznacz stop compilation jak jest leak. Ale lepiej nie rob map z leakami, gdzyz bardzo spada fps.
hmm co do pierwszego posta - jak to nie mozesz wejsc? Tzn stajesz na texture ktora powinna być wodą? Jak wspomniała SzakaL, mogles uzyc textury bez shadera...
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook