ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

i jeszcze jeden problem?

vOrT

Gravatar

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-28 20:51:31

chciałbym zrobić pionowy tunel wody - wrzuciłem brusha skompilowałem mape ale nie da sie do tego wejść... da sie coś z tym zrobić?

afi

Od: 2002-12-17

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-01-28 20:55:57

Ja tam na wodzie sie nie znam :))))

A ta textura z ktorej robiles wode miala biala ramke naokolo?????????

W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-29 09:47:57

ej, a w tym brushu dales otwor na ta wode?;)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-29 10:35:08

Textura wody powinna mieć shader, aby spełniała funkcje wody. Po prostu abyś mógł w nej pływać to wybierz texturę z liquids, taką która ma ten skrypt, oznaczona bialą ramką.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-29 19:13:52

A ja mam pytanie. Robie mapke do defraga, ale gdy daje target_removepowerups to zabiera mi on tylko powerupy, tzn. enviro, haste itp, a bronie pozostawia. Co zrobic zebny bronie tez zabieral? I dziwie sie dlaczego tak mi sie dzieje bo przecierz w wielu mapkach ten target jest wykorzystywany do pola smierci...

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-29 19:52:26

Mi raz też trigger nie zabierał broni.

afi

Od: 2002-12-17

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-01-29 20:09:35

no wlasnie ktos wie na czym to polega - mi wogule nic nie zabiera :(((( a co to za mapka do defraga bez rem_pow

W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-29 20:18:28

A sie wkurzylem, bo mapke juz skonczylem a tu taki cwaniacki trrigger:/

A i jeszcze cos, Zrobilem sobie korytarz, ktory ma otwory w suficie i tam jest niebo. Dalej za mkorytarzem jest wierza, i o nia mi chodzi, bo przez to niebo ja widac, glupio to wyglonda, jest jakis sposob zeby tak nie bylo? od razy mowie ze caluk nic nie daje...

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-29 20:25:51

Zniszcz wieże- już napewno jej nie bedzie widać:D

afi

Od: 2002-12-17

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-01-29 21:01:18

Cholercia moze RedDota z uczelni sprowadzic - moze on cus zaradzi na ten target_remove_powerups. AAAAAAA HELP

W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-29 21:16:14

Taaaa, najpierw go tu sprowadź!!!!! Jeśli ci sie uda... :/// Nawet map nam nie chce wyslac.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-30 09:36:53

> Zniszcz wieże- już napewno jej nie bedzie widać:D

o dzieki, nie wpadlem na to....wilekie thx:/

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-30 10:41:50

Ja za to jak robie sciane to nie widać jej w quaku.

Raz była:) A tak to jej nie ma.

I co wy na to?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-30 10:57:56

Może ściana jest za cienka, albo zle ocaulkowana.

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-30 12:34:17

Nie jest za cienka a caulaka nie używam.

Jak się wstawi fullclip,weapclip to one znikają. W radiancie202

można je zobaczyć wciskając viev/show/ cos tam(niepamiętam co). A jak je pokazać w gtk?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-30 12:53:28

Tak samo View/filters/clips, albo w skrócie ALT+7.

afi

Od: 2002-12-17

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-01-30 13:26:58

to co - nik nic nie wie na temat tego targeta_rem_pow czy jak?????? Bo ja mam dola artystycznego bez niego!!!
Plis Helpppppppppppppppppp

W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-30 13:28:04

Ściany nadal nie widać! A jest mi baaaardzo potrzebna

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-30 14:17:24

A mi potzreba target_removepowerups! Jak mam mapke do defraga skonczyc bez tego...:/

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-30 15:20:54

Co zrobić gdy mi zabraknie kratek?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-30 16:00:44

a nie da sie nic zrobic, chyba ze robisz na q3r to se wloncz na gtk a tam obszar roboczy jest ok 5 razy wiekszy

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-30 19:38:36

Niedobrze... Bo ja robie mapke na gtk a komplikuje na q3radiancie202 bo komplikuje razem z dziurami...

Ta sciana właśnie dlatego się nie wyświetlała bo była poza kratkami...chyba! Bo mam tam też inne częsci które wychodzą poza kratki a je widać...

afi

Od: 2002-12-17

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-01-30 20:45:25

Pavel lepiej nie kompiluj z dziurami - potem w q3 moze byc doopny spadek fps

W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-30 20:59:49

Da się skompilowac dziurawą mape na gtk. Wcisnij P i tam wybierz opcje BSP monitoring, i odznacz stop compilation jak jest leak. Ale lepiej nie rob map z leakami, gdzyz bardzo spada fps.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-01-31 02:36:09

hmm co do pierwszego posta - jak to nie mozesz wejsc? Tzn stajesz na texture ktora powinna być wodą? Jak wspomniała SzakaL, mogles uzyc textury bez shadera...

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook