ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

i jeszcze jeden problem?

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-31 13:23:13

> Pavel lepiej nie kompiluj z dziurami - potem w q3 moze byc doopny spadek fps
> Da się skompilowac dziurawą mape na gtk. Wcisnij P i tam wybierz opcje BSP monitoring, i odznacz stop compilation jak jest leak. Ale lepiej nie rob map z leakami, gdzyz bardzo spada fps.

Ja nie robię mapke z dziurami, tylko jak jestem w trakcie roboty nad mapką chcę zobaczyć jak to wygląda. A że jestem w trakcie robienia mapki to są dziury. Dlatego komplikuje w radiancie202. A tu mam taki pech z tą scianą:(

marschal44

Od: 2002-05-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-01 01:38:42

kiedyś też mi ściana znikała (choć leaków nie miałem) poprostu zmien kompilator, ja używam starego dobrego q3radianta 1.81 (q3testy jeszcze pamięta)

[b]44d.prv.pl44 thDimension [/b]

vOrT

Gravatar

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-03 13:38:21

Req - wstawilem normalną texture wody z liquids... jak wstawię basen z tą texturą to jest dobrze ale jak pionowy brush to niezabardzo da się w niej zanurzyć, po prostu jest jak każdy inny brush można w niego strzelić itp.
Paveł -

a) mapy sie nie komplikuje tylko kompiluje [11]

b) jak chcesz skompilować dziurawą mape to sciągnij Q3Build bardzo fajne i przyjemne narzędzie