> btw2. mozna w jakis sposob sprawdzic ile dokladnie czasu trwala kompilacja( i poszczegolne jej czesci), bo pamietam ze ktos kiedys podawal dokladny czas trwania np. czesc light itp.
Po każdym etapie pojawia się czas, jaki został poświęcony na wykonanie tego. Wygląda to np. tak w fazie \"Vis\":
[i]--- Vis ---
Loading D:\Gry\Quake III Arena\baseq3\maps\dade_pak.bsp
Loading D:\Gry\Quake III Arena\baseq3\maps\dade_pak.prt
189 portalclusters
438 numportals
796 numfaces
876 active portals
0 hint portals
visdatasize:4544
--- BasePortalVis (876) ---
0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (0)
5 average number of passages per leaf
0 MB required passage memory
--- CreatePassages (876) ---
0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (1)
--- PassagePortalFlow (876) ---
0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (1)
creating leaf vis...
Total visible clusters: 12227
Average clusters visible: 64
Writing D:\Gry\Quake III Arena\baseq3\maps\dade_pak.bsp
Wrote 0.2 MB (190140 bytes)
[b]3 seconds elapsed[/b]
Disconnecting[/i]
No i tutaj to się sprawdza, tzn. widać. Jak chcesz sprawdzić, to najlepiej chyba ustawić, żeby kompilacja się logowała do pliku.
Jak to zrobić \"normalnie\" nie pamiętam / nie wiem, ale w q3map2build wszystko bardzo łatwo można załatwić samym klikaniem i po kompilacji bez problemu sprawdzić.