ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Największa możliwa prędkość i sposób :P

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-11 21:21:31

Witajcie !
No więc tak :jaka jest największa prędkość możliwa do uzyskania w "nieskończonym" tunelu gdzie mam do dyspozycji WSZYSTKO cokolwiek możemy robić i użyć ?:D No i sposób na jej uzyskanie.
Ja to widzę tak - rl w ścianę przy powerupach ofc i zapierdalamy:P
Jakie są Wasze propozycje??

\m/

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-11 21:25:23

g_speed x

close this shit

Ni Chooyah!

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-11 21:26:52

Chooy napisał:
> g_speed x
>
> close this shit
Bez czitów proszę :icon_naughty: A pytanie jest całkiem poważne i trudne. Ja bym strzelał z BFG :icon_cool:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-11 21:48:09

Moja propozycja to slick + quad + haste + bfg. A cpma dozwolone? Zaraz ide w radiancie zrobie tki tunel.

Ni Chooyah!

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-11 21:56:23

Gównie o cpm :D

\m/

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-11 22:03:46

Kompletnie nie ma znaczenia czy cpm(nie Cpma bo to nazwa moda!) czy vq3.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-11 23:56:26

Dłuższego się nie dało :( Może w radiancie 1.5 można wyjechać poza siatkę, nie wiem nie mam pojęcia. Anyway bawcię się dobrze :D

Download!

Ni Chooyah!

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-09-12 00:39:39

Najpewniej będzie sprawdzić w kodzie. Właśnie ściągnąłem źródło i skompilowałem moda z 3x wolniejszą rakietą :d Jak będzie mi się chciało, to obadam... ale inżynieria odwrotna na czystym C to mi się nie uśmiecha, więc nie obiecuję.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-12 00:43:08

Alchemik napisał:
> Najpewniej będzie sprawdzić w kodzie. Właśnie ściągnąłem źródło i skompilowałem moda z 3x wolniejszą rakietą :d Jak będzie mi się chciało, to obadam... ale inżynieria odwrotna na czystym C to mi się nie uśmiecha, więc nie obiecuję.
Lol przecież nie o to chodzi, żeby sobie edytować kod gry :icon_exclaim: Po co ci 3x wolniejsza rakieta ?

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-09-12 00:48:47

Nie będę edytował, tylko analizował jak to działa i może wywnioskuję czy jest ograniczenie czy nie.
A kompilowałem, żeby sprawdzić, czy się da, a spowolnienie rakiety po to, żeby był widoczny jakiś efekt (i dlatego, że było to pokazane w readme ;).

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-12 17:12:54

Jestem noobem jeśli chodzi o weaponologię, więc bez tekstów :P - udało mi się uzyskać - 37904ups.
Testuję dalej.
Demo na chwilę obecną z bfg.
ojajebie[df.cpm]00.06.800(PrzeM0.Poland).dm_68

kliknij tutaj
Btw, Chooy, jest już rekord online:D
* Kiddy!
0:04.736

\m/

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-12 18:18:41

lol serio dziwie się, że aż tyle osób ściągnęło tą mapę...i nawet online grają :D:D

Ja mam 38 921 u/s.

Ni Chooyah!

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-12 18:27:46

Jakieś kombo z broniami ?

\m/

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-12 19:01:26

Na stracie 2x i potem samo bfg.

EDIT:

Mam pomysł z/w :D

EDIT:

40 281

EDIT:

41 505

To i tak są śmieszne prędkości. Moim zdaniem silnik pozwala na znacznie więcej...no, ale ten pieprzony grid ogranicza sprawę :/

Ni Chooyah!

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-12 20:02:09

Fakt , tunel na większe szaleństwo średnio pozwala. A może @#$%ć tunel , tylko coś na miarę koła? Nieskończone ammo i można testować^^

\m/

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-12 20:09:31

Zajebisty pomysł! Zjem moją zajebistą jajecznicę i zabieram się do roboty.

Ni Chooyah!

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-12 20:48:15

Cytat z posta - autor: MetalMaind
> A może @#$%ć tunel , tylko coś na miarę koła? Nieskończone ammo i można testować^^

Wszystko cacy tylko raz - ściany będą Cię trochę spowalniać, dwa - będziesz musiał coraz szybciej kręcić myszą, aż w końcu Ci biurka zabraknie. Alternatywą jest użycie bota albo poproszenie wespa (w sumie na jedno wychodzi)

Cytat z posta - autor: Chooy
> To i tak są śmieszne prędkości. Moim zdaniem silnik pozwala na znacznie więcej...no, ale ten pieprzony grid ogranicza sprawę :/

Praktycznie prędkość jest ograniczona, bo nikomu nie będzie się chcialo myśleć jak zrobić nieskończenie długi tunel (no bo i po @#$% w sumie?). Teoretycznie prędkość do osiągnięcia jest nieskończenie wielka, chociaż chuja się znam i nie chce mi się tu dłużej siedzieć i pisać. Największą prędkością jaką widziałem w 'karierze' było coś koło milion pięćset ups, a jak tego dokonano? Noclip - jeden koleś wlazł w ścianę - drugi zaczął go @#$%ć gauntletem z quadem, po osiąnięciu maxymalnej prędkości ściana go 'puściła' i cały tunel na cos1_beta7b przeleciał krócej niż mrugnięcie okiem. No to cześć

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-12 21:01:23

Coś się wymyśli, i jak już to przynajmniej skończy się na najwyżej prędkości jaką my osiągniemy,
> Alternatywą jest użycie bota albo poproszenie wespa (w sumie na jedno wychodzi)

Hahahaha , więc .... jak oceniacie stanowisko w3spa na te zagadnienie?:D
Demonie , a masz może te demko z tym milionem? xD

\m/

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-12 23:05:39

Nie mam właśnie, poleciało przy którymś formacie

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

MiChCiO

Od: 2003-12-04

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2009-09-12 23:51:03

juz 2 lata temu widzialem skrypt ktory za pomoca jednego klawisza dawal speed award 2xxxxxxxxx ups w milisekunde na serverze z sv_cheats 1, pewnie mozna napisac na nieskonczonosc ale tyle jak widac im wystarcza, kilka dni temu widzialem dS-ifoo uzyl tego skryptu

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-16 13:26:13

Stawiam, ze mozliwa maksymalna predkosc to

****4 294 967 295 ups

bo potem sie juz konczy uinteger 32 bitowy i znajac zycie po przekroczeniu tej granicy nagle Cie spowolni do < 100ms, ale to w sumie taki strzal, a wartosci i efekty moga byc zupelnie inne. Trzeba by w kodzie poszukac :).

Jesli chodzi o geometrie mapy to nawiazujac do problemu, ktory demon przedstawil zamiast obwazanka proponuje cos na ksztalt osemki, tylko sprytnie trzeba rozwiazac lacze, zeby sie o rog nie napieprzac :). Powodzenia!

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-16 21:54:24

Nope , ta prędkość jest o wiele wyższa.

\m/

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-17 21:10:53

Chwila grzebania po kodzie sugeruje, że prędkość jest trzymana w zmiennej typu float. Kompilator dołączany do źródeł q3 wyraźnie nie wpuszcza większego floata niż..

include/x86/linux/float.h:#define FLT_MAX 3.40282346638528860000e+38

Czyli w @#$%. :) (Znacznie więcej niż napisał aiken.)

Jeżeli idzie o ograniczenia nałożone przez sam kod, to nie dopatrzyłem się (ale nie szukałem zbyt dogłębnie).

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-18 00:24:36

Poprawna odpowiedź to: 134217632 ups :icon_cool: Szybciej się nie da a szkoda :icon_biggrin:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-18 13:14:32

ALIEN: skad wyciagnales ta liczbe? Z takiego testu co dem0n opowiadal?

Frag4: a nie ma tam gdzies po drodze przeliczania z tego floata na inta w jakis magiczny sposob przed wypisanie predkosci w ups na hudzie? Ta jednostka moze byc jakas wewnetrzna do silnika renderujacego/przeliczajacego fizyke co nie znaczy ze 1 musi sie rownac 1ups. Jak sama nazwa wskazuje jest to Unit Per Second, a wiec moze jest przyjeta jakas dyskretyzacja przestrzeni?