ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Największa możliwa prędkość i sposób :P

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-18 13:50:56

Cytat z posta - autor: Camping_Gaz_14k

> as you can see, the maxima of
>
> -134,217,728 for free falling speed limit
>
> and
>
> -35,184,372,088,832 for vertical position due to that free fall
> here are two placeplayers which you can't get with savepos for the df being bugged reason.
>
> they demonstrate two things
>
>
> first one show the freefalling speed and position limit
>
> the limits aren't the figures displayed because i set it up so that the limit is reached after 5 seconds.
>
> placeplayer 0 0 -35183061368832 0 0 0 0 0 -134217632
>
>
> if you try to /kill before 5 seconds you won't see your gibs. after the 5 secs you'll see them moving away slowly, proving you're now immobile.
>
> both your vertical speed and position won't change anymore from then.
>
> you'll notice gibs are squished to one line on the screen because of the limits of q3 display.
>
> also notice that your weapon becomes "visible" after those 5 seconds too (when you're moving too fast it's wobbling like crazy and you can't see it).
>
>
> second one shows horizontal speed and position limits (the one with quaded rails is larger)
>
> placeplayer 17591530684416 17591530684416 -35183061368832 0 0 0 67108869 67108869 -134217632
>
>
> after applying it you won't be able to accelerate (ofc) but also unable to decelerate
>
> if you change 67108869 to 67108868 or lower, you'll recover deceleration ability, and you can slow down to 0 if you spend 3 months doing that.
>
>
> this is not the actual strafing speed limit but it is an absolute limit to strafing even if a technique to reach it existed (it doesnt ).
>
> being unable to decelerate gives you little hope on accelerating.
>
>
> the gibs trick won't work with this one because the gibs will be invisible.
>
>
> for both, lower your sound volume because you may experience very loud noise (e.g when shooting with mg in the first example or at random in the second).
>
>
> those limits are for 125fps, they're a bit higher for lower fpses.
Chodzi o limit szybkości swobodnego spadania - zamiast lecieć do przodu model po prostu spada :icon_smile:

No to koniec poszukiwań :icon_wink:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-19 23:14:06

yyyy a ograniczenia mapy? jakies duze g_gravity bylo zastosowane czy jak?

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-20 01:01:43

aiken napisał:
> yyyy a ograniczenia mapy? jakies duze g_gravity bylo zastosowane czy jak?
Wszystko standardowo i bez użycia sztuczek.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-20 10:58:05

jest demko z tego? ;) z ciekawosci bym obczail

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-20 12:58:34

Raczej jako takowego nie ma. Jest z "jakimiś tam dużym prędkościami" , ale z tą podaną przez Gaza, nie. Chociaż to Alien zapewne będzie wiedział lepiej o takowym.

\m/

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-20 16:30:11

to da sie zrobic tak wielki komin? myslalem ze pole na zrobienie mapki jest ograniczone do jakiegos tam szescianu o wcale nei tak ogromnych wielkosciach.

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-22 11:43:35

Bo jest ograniczone. Do tego z tego co sobie przypominam, nie jest ważna mapa, bo taka kosmiczna prędkość będzie się działa i tak poza nią.

\m/

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-22 19:35:58

to znaczy ze mozna zrobic mape niedomknieta?

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-22 19:41:48

Mi się zrobiła dziura w ścianie nie wiem czemu..tak, że przez ścianę mogłem przejść i model spadał i spadał i spadał w dół. W końcu mi się znudziło i się @#$%łem. No, ale ot była prędkość w dół...

Ni Chooyah!

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-23 23:35:38

Cytat z posta - autor: aiken
> a nie ma tam gdzies po drodze przeliczania z tego floata na inta w jakis magiczny sposob przed wypisanie predkosci w ups na hudzie? Ta jednostka moze byc jakas wewnetrzna do silnika renderujacego/przeliczajacego fizyke co nie znaczy ze 1 musi sie rownac 1ups. Jak sama nazwa wskazuje jest to Unit Per Second, a wiec moze jest przyjeta jakas dyskretyzacja przestrzeni?

Pokazywanie magicznego UPS jest zdaje się wytworem OSP/CPMA, a to jakie rzutowanie tam sobie zrobili to już ich sprawa. Znaczy się, imho raczej nie po to trzymają prędkość (czy jakąś tam jej postać) we floacie, żeby przy poruszaniu modelu ją zaokrąglać do całości. :> To tyle w sprawie gdybania, jak widać po poście AL|ENa, ktoś już się przyjrzał dokładniej sprawie.

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

chr0m.

Od: 2004-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-09-27 14:43:25

Ostatno przy piwie razem z chooyem palnołem głupotę ,która przerodziła się w dosyć interesującą dyskusję... temat:
Jaką największą szybkość idzie osiągnąć na dm6 na drodze YA-RA i jaką drogą? dla lepszej rozkminy tematu stworzyliśmy na szybko pokazowy model 2D DM6 a wyglądało to tak (3 splunięcia i dm6 jak tralala)

facebook.com/damnDT <-taki żywy strafejumping :D

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-30 20:49:47

Ok, a jakieś zasady co do prędkości, czy obojętnie? ;p

\m/

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-30 21:15:52

Samą strafą. Bez broni. Ja znalazłem 1 takie miejsce, ale podczas normalnej gry jest 99% szans, że się nie uda =)

EDIT:

W drugim miejscu wysinąłem max 839.

Ni Chooyah!

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-10-01 14:55:54

Jaką drogą tam napisałeś. Ja bym oscylował nad skokiem z YA, w strone Rg(tzn w tym kierunku), myślę, że da się tą drogą osiągnąć więcej niż 839 ups. Ale anyway, sprawdzę, to powiem :P

\m/

NieznajomyS.

Gravatar

Od: 2009-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-10-01 16:06:19

A można robić testa na cpma?

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-10-01 20:02:40

@#$% na cpma to i nawet 1500 idzie zrobić.

Ni Chooyah!

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-10-02 18:54:20

No ale @#$%, chr0m. nie sprecyzował fizyki:P
A na cpm w drodze do ra coś koło 920 w lini prostej drogą jaką obrałem wcześniej. Stestuje dalej^^

\m/