Widzę, że mov9k nie ogarniasz znaczenia systemu dystrybucji jaki panowie z id chcą wprowadzić :]
Popatrz na wyniki sprzedaży i ogólną popularność ut3. Marnie, co? A teraz popatrz na popularność steama. O, tutaj już dużo lepiej, prawda? Gry fpp w takiej konwencji mają się obecnie co najmniej bardzo źle i trzeba szukać dla nich jakiegoś ratunku. Quake Live i Battlefield: Heroes mogą się nim okazać.
Poza tym, Quake Live PRZYPOMINA q3 z 1.11, nie jest nim. No i to dopiero wersja 0.1, poczekaj do produktu finalnego. Rzeczywiście, z wywiadów z programistami ID jasno wynika, że nie wszystko, co "pro-gamerzy" chcieliby od Quake Live będzie w nim od razu zaimplementowane, ale to w końcu nie oni (nie my) mają być jego główną docelową grupą odbiorców.
>
> Wg mnie to jest postęp. Nie chodzi o to czy QL będzie podobny czy nie do Q3.
>
> Chodzi
>
> o kierunek rozwoju gier "w szczelanie". A to, że QL jest podobne do Q3
>
> to w sumie przypadek. Po prostu wzięli sprawdzony, dobry produkt i
>
> modyfikują go, adaptują do nowej "rzeczywistości".
>
Otóż to!
Cytat z posta - autor: [M]aniek
>
> -
>
> Wreszcie ID planuje zrobić Quake 6, który będzie już odpłatny, QL jest
>
> więc tylko swego rodzaju preludium do wielkiej orkiestry
>
teraz to chyba 5, prawda?
A
ID zajmuje się teraz grą Rage. To ich nowy zespół developerski
pracujący w innej części biurowca zajmuje się Quake Live. Co prawda
jest to cały czas produkt sygnowany logiem ID Software, ale to jednak
inni ludzie.