tylko w csie reklamy wprowadzili dość niedawno :D
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
w @#$% niedawno ponad rok ;p
pamiętam jak zaro po wprowadzeniu nie było już 'przed B' tylko 'pod reklamą' :DD
raczej źle na tych reklamach valve nie wyszło skoro inni biorą z nich przykład ;)
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
Cytat z posta - autor: Mav_’
>
> Cytat z posta - autor: xe0n.
> >
> > a można wiedzieć... Czemu nie? ;) Co oni tam tak mieszają? :D Ps. Co do tego czy będzie platyny czy nie... To szczerze wydaje mi sie ze ciężko będzie o ... "wszystko" za free. ;) Zawsze coś sie znajdzie za co trzeba będzie zapłacić. Ale dobra... poczekamy zobaczymy ;)
> >
> właśnie w tym sęk, żeby wsio było za darmo. Wtedy będzie w niego grało dużo ludzi i dużo ludzi obejrzy reklamy w grze. A wtedy to reklamodawcy będą płacić za to, żebyś mógł grać w grę, w której będziesz oglądał ich oferty.
>
Wiesz co Mav. Nie boje się o to czy gra będzie darmowa bo wiem że będzie. Jednak zastanawia mnie czy nie zrobią czegoś w stylu "chcesz mieć taki bajer? zapłać." ;)
? ;>
jaskrawy kolorowy tankjr promocja 5zł :s
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
nie wiem czy wiecie, ale razem z Łukaszem "Sensim" Wiśniewskim prowadzę w HSTV program poświęcony grom FPS. Wczoraj nadając ze Złotych Tarasów w Warszawie zakończyliśmy jego pierwszy sezon po 20 odcinkach, które leciały w każdą sobotę o 18. Szukając materiałów do tego programu często natykałem się na wywiady z developerami ID nt. Quake Live i mogę Was zapewnić, że kompletnie nic nie wskazuje na to, żeby ql w jakimkolwiek stopniu utrzymywał się z mikrotransakcji.
Po pierwsze: jeśli by tak było, całe przedsięwzięcie i internetowy system dystrybucji traciłby sens. Nie można robić półśrodków - albo dajecie wszystkim to samo albo każecie im za wszystko płacić. Jeśli część (albo całość) contentu byłaby płatna, wpłynęłoby to negatywnie na >popularność< gry. A to właśnie popularność, liczby są dla ID naj-@#$%-ważniejsze, z uwagi na to, że nigdy w życiu nie zarobią tyle z mikrotransakcji, ile mogą zarobić od reklamodawców. Takie coś działa w MMORPG, ale nie w FPS-ach.
Po drugie: w wywiadach z developerami z ID oni całkowicie zaprzeczali, że będzie coś takiego :) Ale wybaczcie, nie chce mi się szukać wywiadow z paru miesięcy wstecz :)
Dla nas, graczy, to wymarzona sytuacja. Dlaczego? Bo oni tym razem stoją pod ścianą i MUSZĄ zrobić dobrą grę. Jeśli gra będzie słaba i mało popularna, ID stanie w obliczu fenomenalnych strat.
co nie zmienia faktu, iż pożartować można : -)
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
Mav skoro tak jesteś zorientowany w temacie mam kilka zasadnych pytań.
Spoon, zadaj te pytania na forum beta-testów lepiej...
kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.
Cytat z posta - autor: hacker_PB
>
> Z tego co grałem w QuakeLive to mogę powiedzieć że jest to początek końca q3
>
A jest tam defrag? Nie? To wypierdalać z tym gównem :)
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
grzesiontko napisał:
>
> roszady z właściwościami broni robią że hej :s póki co QL do 1v1 się nie nadaje :<<hr class="quote" />
jak na razie to jedynie ffa jest jako tako grywalne
acha i co by nie bylo. gra zeby byla popularna musi byc w miare prosta i czytelna, wiec z pewnoscia zostanie maksymalnie uproszczona
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
OK screeny usunięte
to juz koniec, a może dopiero początek?
Ins1de
spoon - takie pytania już bezpośrednio do developerów albo tak jak mov9k pisze, na forum beta testerów
tzn. wiedząc jak się robi mapki i jak się oznacza takie miejsca, gdzie są jakieś byty, mapmakerzy będą mogli bez żadnych problemów umieścić na swoich levelach banery reklamowe =)
Będą mogli czy będą musieli? :) Umieścisz - masz szansę na rozgłos, nie umieścisz - mapka będzie super popularna w kręgu twoich znajomych, ale na oficjalne serwery nie ma szans ;)
te reklamy nie przeszkadzają :s po dniu obycia z bannerami na arenach już się na to nie zwraca uwagi ;)
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
IMO zamiast produkować następną partie płyt dobrym rozwiązaniem było by zrobić tak jak zrobili z serią Unreal'a czyli wszystkie gry do razem pod nazwą Unreal Anthology. Tylko w tym przypadku Q1 + Q2 + Q3 no i może + Q4 = Quake Anthology! To by było lepszym wyjściem niż samo Q3. Jak by miało rozsądną cenę np. 60/70 zł to prawdopodobnie przybyło by dużo graczy :D
jest już takie coś [było] q1+q2+q3 + dodatki :s
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
było??... kiedy bo jakoś sobie nie przypominam :) Jedyne co pamiętam to q3 + team arena i q2 w cd action :D
? ;>
było było pamiętam parę lat temu...
o nawet znalazłem :-)
kliknij tutaj Quake Ultimate się zwało :)
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
Naturalnym procesem jest rozwój - jeśli Q0 ma nim być to wszystko ok. Co nie zmienia faktu, że płyt z q3 mogli by dorobić - też bym chciała mieć oryginał na półce i to z nie rozdziewiczonym cd keyem!
...let something in, or throw something out...
you left the door open wide....