Mapy premium zostały odblokowane dla wszystkich graczy na czas trwania QuakeCon'u. Tak dla informacji darmozjadów (ja), że mogą sobie pograć na Overkillu czy Aerowalku.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Mapy premium zostały odblokowane dla wszystkich graczy na czas trwania QuakeCon'u. Tak dla informacji darmozjadów (ja), że mogą sobie pograć na Overkillu czy Aerowalku.
narobia wam smaka i potem bedziecie musieli kupic. ja bym sie tak nie cieszyl:/
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
> Carmack oznajmił, że poprzedni tego typu projekt, czyli Quake Live nie odniósł sukcesu z punktu biznesowego. Dlatego też m.in. następna część serii będzie pełnoprawną grą, choć na razie id Software nad nią nie pracuje.
I tyle w temacie rozwoju QL i map premium.
dali dm6 za darmo i sie dziwia ze ludzie abonamentu nie chca placic
Ich główną porażką był brak obsługi banków internetowych jak paypal, alertpay, moneybookers etc, brak możliwości płacenia przez sms.. A przede wszystkim tylko roczna subskrypcja... Gdyby na miecha można by było kupić sobie premke za 9 zl za sms albo coś, to kto by chciał to i tak kupiłby na rok, a pare dolarów wpadłoby im od innych ludzi, którzy kupiliby premki na mniejszy okres czasu.. a tak to mają gówno :)
deck4 napisał:
> Ich główną porażką był brak obsługi banków internetowych jak paypal, alertpay, moneybookers etc, brak możliwości płacenia przez sms.. A przede wszystkim tylko roczna subskrypcja... Gdyby na miecha można by było kupić sobie premke za 9 zl za sms albo coś, to kto by chciał to i tak kupiłby na rok, a pare dolarów wpadłoby im od innych ludzi, którzy kupiliby premki na mniejszy okres czasu.. a tak to mają gówno :)
Ich największym błędem od samego początku był brak dedykowanych serwerów, wsparcia do gry LAN i customowego contentu. Gdyby to było od początku, gra dzisiaj byłaby prawdopodobnie wielkim sukcesem.
a najlepsze jest to, ze nie wiele robia w kierunku zmian. co prawda wiele juz sie nie nadrobi, ale siedzenie z zalozonymi rekoma jest naiwne. tak samo jak liczenie na to, ze ludzie padna na kolana bo id cos obiecalo costamcostam i costam. dziwi mnie fakt, ze podjeli tyle projektow jednoczesnie nie majac do tego ludzi i jeszcze narzekaja na brak sukcesu. nie trzeba sie chyba bardzo natrudzic by ql byl bardziej elastyczny w platnosciach (bo chyba to ich tylko interesuje) i znosny dla bardziej wymgajacych klientow.
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając
Dziś chciałem pograć wieczorkiem, loguję się na stronę i znów błąd:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Nie rozumiem, jak gra napisana w języku c++ oni łączą ze stroną internetową. Rozumiem, gdy flashowe lub napisane w javie - ona standardowo pracują ze stroną internetową. Jednak gra napisana w c++ na www? Coś tu nie gra...
I jak wyżej napisali, gra quake live wydaje się mieć większe ograniczenia niż wcześniejszy quake - nowe bronie bez sensu, większość nowych map: bez sensu. Brak dedyków bez sensu, lan też by się przydał
Przeglądarka beznadziejna, nawet nie wiem jaki ping na serwerze - najbliższy serwer jest w warszawie, brakuje mi krakowskich serwerów - na warszawskm mam ping +10-15 za frajer, mało osób gra to loguję się na serwer w frankfurcie i dostaję ping +40 za frajer.
Denerwuje mnie również noobstwo na serwerach, ograniczony callvote, brak custom map, brak skórowych nazw map: np. d13, puste serwery tdm, nie wiem jak z aimbotami - podejrzewam, że problem jest. A już wyjąkowym bezczelnością id wykazał się jak wprowadził opłaty za mapy m.in ospdm5.... - przecież z tego co wiem oni tych map nie zrobili, to jakim prawem biorą za nie opłaty?
Jedyny wielki plus to taki, że gra się rozwija (quake3 już się nie rozwijał za bardzo), graczy przychodzi, gra nie umrzę jeszcze przez jakiś czas. Mimo wszsytkich wad wydaję mi się, że quake live jest dobrym pomysłem i przedłuży życie quake3 - a o to chodzi.
Map nie zrobili, ale je kupili, inaczej by się tam nie znalazły. Z tego samego powodu nie ma też wielu map z 3Wave, bo ich autorzy liczą sobie pokaźną sumkę.
A z tego co widzę, to QL się już praktycznie nie rozwija. Zresztą nic dziwnego, projekt okazał się biznesową porażką i nie bardzo chcą jeszcze w to inwestować, bo się nie zwróci. Trzeba czekać chyba na Q5, a ten nie wiadomo kiedy będzie.
Gra pisana w C++ w przeglądarce zagnieżdża się za pomocą pluginu.
> Nie rozumiem, jak gra napisana w języku c++ oni łączą ze stroną internetową. Rozumiem, gdy flashowe lub napisane w javie - ona standardowo pracują ze stroną internetową. Jednak gra napisana w c++ na www? Coś tu nie gra...
Gra jest lokalnie a nie na serwerze, uruchamiana dzięki pluginowi z poziomu przegladarki. Jak cie to tak fascynuje to troche poczytaj o tym zanim zaczniesz marudzić.
> Przeglądarka beznadziejna, nawet nie wiem jaki ping na serwerze - najbliższy serwer jest w warszawie, brakuje mi krakowskich serwerów - na warszawskm mam ping +10-15 za frajer.
google, greasemonkey, quake live alt server browser
Przecież wiem, że za pomoca pluginu. Pracuję w dziale it, siedzę w komputeram w @#$% czasu, teraz to mnie obraziłeś .... xD
Tylko mówie, że uruchamianie z przeglądarki coś co formalnie powinno działać bez przeglądarki jest bez sensu. Pod przeglądarkę chodza gry w javie lub flashu bo one formalnie potrzebują tej przeglądarki do startu...
Sam siędzę w programowaniu dość mocno, głównei c++ lub c# i dla mnie masochizmem jest uruchamianie z przeglądarki gry napisanej w c++. Z początku myślałem, że oni przerobią tą gre na jave i tak ją uruchomią z przeglądarki. Jednak poszli na łatwiznę, nie wiem ile im zajeło dostosowanie takiej gry do przeglądarki. Wydaję mi się, że sam byłbym w stanie coś takiego zrobić. Ewidentnie potraktowali temat na odpierdol, do tego takie bronie jak ng? Ktoś potrafi z tego strzelać? Przecież dużo lepsza bronią już jest mg, czy choćby gauntlet...
No więc jeżeli możesz się poruszać po rzeczach "okołogrowych" za pomocą swojej przeglądarki, to oszczędzili sobie w @#$% pracy związanej z implementacją takich ficzerów w samej grze, a straty na tym chyba żadnej nie ma.
Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!
Nie moge się również zgodzić, że gra się nie rozwija. Co jakiś czas są updaty, devpicki. Dochodżą nowe mapy, poprawiane są błędy. Nowych broni raczej już nie trzeba...
Nie można za dużo oczekiwać, quake3 od wydania 1.31 już praktycznie się nie rozwijał, dodali jedynie później punkbustera na odpierdol. Także warto cieszyć się z tego co jest, a updaty wychodza 20x częściej niż za czasów quake3.
> Przecież wiem, że za pomoca pluginu. Pracuję w dziale it, siedzę w komputeram w @#$% czasu, teraz to mnie obraziłeś .... xD
Widocznie brakuje ci troche wiedzy na temat programowania i architektury aplikacji. Mysle ze przodownik ujął bardzo dobrze sens tworzenia takiej implementacji
Cytat z posta - autor: d4rQu
> Nie moge się również zgodzić, że gra się nie rozwija. Co jakiś czas są updaty, devpicki. Dochodżą nowe mapy, poprawiane są błędy. Nowych broni raczej już nie trzeba...
>
>
>
>
>
> Nie można za dużo oczekiwać, quake3 od wydania 1.31 już praktycznie się nie rozwijał, dodali jedynie później punkbustera na odpierdol. Także warto cieszyć się z tego co jest, a updaty wychodza 20x częściej niż za czasów quake3.
q3 rozwijał się lepiej niż obecnie quake live imo
d4rQu napisał:
> Nie moge się również zgodzić, że gra się nie rozwija. Co jakiś czas są updaty, devpicki. Dochodżą nowe mapy, poprawiane są błędy. Nowych broni raczej już nie trzeba...
>
>
> Nie można za dużo oczekiwać, quake3 od wydania 1.31 już praktycznie się nie rozwijał, dodali jedynie później punkbustera na odpierdol. Także warto cieszyć się z tego co jest, a updaty wychodza 20x częściej niż za czasów quake3.
Darqu, jakbyś nie zauważył, ta gra już miała swój najlepszy czas i się skończyła. Teraz już będzie sobie tylko powoli dogorywać, nic wielkiego się w niej już nie wydarzy.
Jak zawsze czytam forum widzę płacz i żałobę. Nie chce mi się przeglądać forum ale już rok temu było parę osób że o tej porze gry już dawno nie będzie! A moglibyście się trochę zainteresować to dowiedzielibyście się takich rzeczy że 2GD w LO3 mówił że za rok rozpoczyna kampanię dla swojej gry BC a przy okazji zamierza promować QL całkiem bezinteresownie. Zamierza zrobić wielki tour turniejów. Jest ogromna szansa że w Uameryce powstanie liga QL podobnie jak dla SC2. Sam Carmack gdy mówił że QL nie zarabia - stwierdził także że wiele kasy nie pochłania i nie wie co będzie w przyszłości ale wydaje mu się że dzięki odpowiednim posunięciom marketingowym da się grę dobrze wypromować.
Dokładnie, zgadzam się z przedmówcą.
Poprzedni rozmówcy to chyba wypruci z hormonów pesymiści.
Wydaje mi się, że ta gra jeszcze trochę pociągnie, jeżeli updaty wychodzą co kilka tygodnii. Quake 3 w ogóle się nie rozwijał, a scena nie umarła.
Quake live upadnie to co wam zostanie? Pantofle i przed telewizor ;-)
Cytat z posta - autor: d4rQu
> Dokładnie, zgadzam się z przedmówcą.
>
>
> Poprzedni rozmówcy to chyba wypruci z hormonów pesymiści.
>
>
> Wydaje mi się, że ta gra jeszcze trochę pociągnie, jeżeli updaty wychodzą co kilka tygodni. Quake 3 w ogóle się nie rozwijał, a scena nie umarła.
Jak to quake3 się w ogóle nie rozwijał?
Mieliśmy aktualizowane cpma i inne mody, z których co poniektóre częściej lub rzadziej były odświeżane. Nowe mapy powstawały częściej niż do ql nie mówiąc o tym że mieliśmy ich setki więcej.
Dodatkowo był punkbuster, którego obecnie w ql nie ma co oznacza dla mnie wręcz regres.
Owszem, id quake'a nie rozwijało jednak mody, mapy i inne rzeczy tworzone przez graczy za darmo, moim zdaniem dawały więcej niż dają aktualizacje ql tworzone przez ludzi, którym za to płacą i za które regularnie płacić muszą kłejkerzy.
Pamiętasz w którym roku przestał się rozwijać osp? W którym roku został wydany ostatni pr?
Promode owszem rozwijał się, ale to nie było juz to samo. Ile nowych dobrych map doszło od tego okresu? Ilu nowych ludzi przyszło do sceny od tego okresu.
To quake live przyciągnał ludzi do sceny xD
Tak ludzi przyciągnął ale myślałem, że mówisz o rozwoju gry pod względem technicznym a nie o scenie.
No właśnie a poza ludźmi to co mamy lepszego niż mieliśmy w q3? Mam wrażenie, że NIC. =]
A w QL ile nowych map doszło? Większość tych, które są grane turniejowo to mapy zrobione na potrzeby q3.