Cytat z posta - autor: mov9k
>
> Tu nie o to chodzi...
>
>
>
>
> PB jest:
>
>
>
>
> - dziurawe jak ser szwajcarski
>
>
> - słabsze maszyny niezbyt dobrze z nim współpracują
>
>
> - kopie za byle pierdoły, a nie za czity, jak np. ustawienia grafiki typu "vertex light"
>
>
> - jest uciążliwe dla początkujących graczy, którzy nie wiedzą co zrobić, żeby zagrać lub chociaż wejść na serwer
>
>
>
>
> Nie spełnia swojej roli.
>
Ad.1
Evenbalance uderzyło się w pierś i poprawiło parę rzeczy:
m.in już nie da się "edytować" pliku pbcl.dll i zmienić master.server na np. onet.pl :),
Nie da się zmienić wirtualnej maszyny np. zmieniając nazwę kernel32.dll na "ja_pierdo*e.dll"
Nie da się modyfikować plików zawierających sygnatury ( w końcu mamy md5 tunelowany po RSA)
Zostało jeszcze parę kosmetycznych pierdół ;)
Każdy plik związany z kodem źródłowym q3 jak i elementami wykonawczymi gry jest skanowany (md5)
Nie tak jak do tej pory że całe sygnatury leciały. Tych plików jest ogólnie 10). Maxymalnie 2 kb w pierwszej minucie gry.
Polecam sprawdzić taki fakt wysylanych i odbieranych danych poprzez komendę /pb_netstat
-w pierwszej minucie
- i w kolejnych (tutaj dużo zależy od ustawień servera)
EvenBalance w końcu dało wolną rękę adminowi serwera.
Ad.2
Tu prawda
Minimum to 700mhz pod maską i 128mb ramu :)
Ad.3
Już nie kopie za byle pierdoły
Może wywalić za konflikty sprzętowe, i obsługę paru pulpitów jednocześnie,ale rzadko.
/pb_system 1 i pb_ignore 1 pomoże ;) .
Ad.4
Tu już MY jako board musimy edukować społeczeństwo.
A nowi gracze powinni wiedzieć że aimbot i zzzmodels to oszustwo a nie programy "uczące" celować
(Takie patenty juz spotkałem)
Jeszcze nie spełnia ale może.